Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


gsi.tamás

Recommended Posts

Mivel hordtad fel?

Na nem az emeletre... :D

gondolom ecsettel

nekem TESA márkájú fújós ragasztóval lett feltéve, aszem ez a 3. nyara, vagy a 4. , eddig jól bírja, 4000 körül volt a flakon(még bricostoreba vettem)

Én Pálmafixel csináltam ha jó, tudom a Pálmatex hőálló, de a fix olcsóbb volt, spóroltam vele pár 100forintot, most meg lóg az egész, nagy buli volt. :omg:

Ha rászánom magam újra szerintem én is flakonosat veszek.

hát flakonos biztos jobb, de én a hőállóra utaztam, abban meg nagyon nem találtam (meg drágán is), maradt a Pálmatex, kicsit jobban kell figyelni, az egyenletes kenésre, meg hogy mikor nyomod össze, JA meg nehogy sok legyen rajta, mert akkor beszívódásos lesz, de ez nagyban függ a kárpit anyagától egy (mű)bőrnél nem kell szórakozni, amit én vettem, az nagyon hasonlít az eredetire, de mivel szivacsos, ha sokat kap megeszi a ragasztó....

ja meg betartottam a ragasztó előírásait (pormentes, 2felét ken, mikor már majdnem száraz erősen összenyom) sokan elfelejtik, csak rákenik összenyomják, aztán ragadj b+

Link to comment
Megosztás:

Napi szerelős poszt.
Miért ellenőrizzük rendszeresen a keréknyomást?
Többek között ezért:

10409501_438731926264038_704613292870019

10410431_438731922930705_831225206112693

Mondják sokszor hogy a mai gumikkal már nem lehet durrdefektet kapni.
Azzal nem is, de a szelep ugyanúgy ki tud szakadni/el tud durranni, jártam már így, szerencsére akkor állt az autó.
Ezért kell(ene) minden gumizásnál a szelepeket is cserélni, amit sajnos senki nem szokott megejteni. Ezek a szelepek pontosan egy éve kerültek be, az új gumikkal együtt, így itt szimplán a silány termékminőség okolható. Ezek után én már biztos hogy az életben többet soha nem vagyok hajlandó fémszlepen kívül mást berakatni.

Link to comment
Megosztás:

Napi szerelős poszt.

Miért ellenőrizzük rendszeresen a keréknyomást?

Többek között ezért:

Mondják sokszor hogy a mai gumikkal már nem lehet durrdefektet kapni.

Azzal nem is, de a szelep ugyanúgy ki tud szakadni/el tud durranni, jártam már így, szerencsére akkor állt az autó.

Ezért kell(ene) minden gumizásnál a szelepeket is cserélni, amit sajnos senki nem szokott megejteni. Ezek a szelepek pontosan egy éve kerültek be, az új gumikkal együtt, így itt szimplán a silány termékminőség okolható. Ezek után én már biztos hogy az életben többet soha nem vagyok hajlandó fémszlepen kívül mást berakatni.

A f.szt nem. :D

Link to comment
Megosztás:

hát flakonos biztos jobb, de én a hőállóra utaztam, abban meg nagyon nem találtam (meg drágán is), maradt a Pálmatex, kicsit jobban kell figyelni, az egyenletes kenésre, meg hogy mikor nyomod össze, JA meg nehogy sok legyen rajta, mert akkor beszívódásos lesz, de ez nagyban függ a kárpit anyagától egy (mű)bőrnél nem kell szórakozni, amit én vettem, az nagyon hasonlít az eredetire, de mivel szivacsos, ha sokat kap megeszi a ragasztó....

ja meg betartottam a ragasztó előírásait (pormentes, 2felét ken, mikor már majdnem száraz erősen összenyom) sokan elfelejtik, csak rákenik összenyomják, aztán ragadj b+

Én is úgy csináltam hogy ráfektettem a műbőrt, aztán egyik felét felhajtottam, és ha jól emlékszem annak is csak a felét kentem meg először, amikor száraznak tűnt akkor nyomtam össze és így haladtam tovább negyedenként. Szerintem részben az volt a baj hogy nem a höállót vettem, részben az hogy ugyan leszedtem a hordozóról az elporladt szivacsot, de még így is elég nedvszívó volt, lehet kétszer kellett volna megkenni. A fejem felett visszahúztam talán 2 éve és megégyszer megcsináltam a helyén, ott azóta sem lóg. A pálmatexnek mondjuk az is az előnye ha marad jó máshova is, Ha jól emlékszem másfél dobozzal fogyott el akkor.

Link to comment
Megosztás:

Napi szerelős poszt.

Miért ellenőrizzük rendszeresen a keréknyomást?

Többek között ezért:

Mondják sokszor hogy a mai gumikkal már nem lehet durrdefektet kapni.

Azzal nem is, de a szelep ugyanúgy ki tud szakadni/el tud durranni, jártam már így, szerencsére akkor állt az autó.

Ezért kell(ene) minden gumizásnál a szelepeket is cserélni, amit sajnos senki nem szokott megejteni. Ezek a szelepek pontosan egy éve kerültek be, az új gumikkal együtt, így itt szimplán a silány termékminőség okolható. Ezek után én már biztos hogy az életben többet soha nem vagyok hajlandó fémszlepen kívül mást berakatni.

Ezt ismerem. Már nekem is volt, hogy elkezdett sziszegni egy. Szerencsére lassan engedett és eljutottam a gumisig...

Link to comment
Megosztás:

Most mondanám hogy nem mániás hanem öreg, de nem mondom. :D Csak mert szerintem nekem is lesz ilyan 18-éves évfordulóm. :P Akkor lesz az autó 32 éves. :rolleyes:

Nekem is lesz majd 38 éves évfordulóm és az autóm meg akkor lesz 42 éves! Én győztem! :P

De mondd csak, én is mondom.

Link to comment
Megosztás:

Autó ablak fóliázással kapcsolatban lenne néhány kérdésem.

Akinek van, az mit gondol, megérte? Hűvösebb a kocsi?

Érdeklődtem egy cégnél, Sky fol-lal dolgoznak. 44000-ért csinálják a legjonn fóliával, ez A oszloptól hátrafelé tartalmazza a fóliázást. Azt mondta a szaki, hogy ha natúr az üveg, tehát nem színezett, akkor a vezetőoldali ablakokra 70%-os míg az első szélvédőre 75%-os fóliát lehet tenni szabályosan.

Én ezt az összeget kicsit sokallom. Mit gondoltok erről?

Link to comment
Megosztás:

Autó ablak fóliázással kapcsolatban lenne néhány kérdésem.

Akinek van, az mit gondol, megérte? Hűvösebb a kocsi?

Érdeklődtem egy cégnél, Sky fol-lal dolgoznak. 44000-ért csinálják a legjonn fóliával, ez A oszloptól hátrafelé tartalmazza a fóliázást. Azt mondta a szaki, hogy ha natúr az üveg, tehát nem színezett, akkor a vezetőoldali ablakokra 70%-os míg az első szélvédőre 75%-os fóliát lehet tenni szabályosan.

Én ezt az összeget kicsit sokallom. Mit gondoltok erről?

Tudommal az első szélvédőt egyáltalán nem lehet fóliázni, csak a felső részét talán a visszapillantóig, és igen hűvősebb lesz a kocsi pontosabban nem melegszik fel olyan hamar.

Rosszul tudom:http://www.muszaki-vizsga-zoldkartya.hu/cikkek/uveg-folia-sotetites.html

Módosítva : zotya975
Link to comment
Megosztás:

Autó ablak fóliázással kapcsolatban lenne néhány kérdésem.

Akinek van, az mit gondol, megérte? Hűvösebb a kocsi?

Érdeklődtem egy cégnél, Sky fol-lal dolgoznak. 44000-ért csinálják a legjonn fóliával, ez A oszloptól hátrafelé tartalmazza a fóliázást. Azt mondta a szaki, hogy ha natúr az üveg, tehát nem színezett, akkor a vezetőoldali ablakokra 70%-os míg az első szélvédőre 75%-os fóliát lehet tenni szabályosan.

Én ezt az összeget kicsit sokallom. Mit gondoltok erről?

Na ez a dolog engem is érdekelne. Nekem 5 ajtós Astra-ra, B-oszloptól hátrafelé (mivel az üveg alapból zöldített) 25 ezret mondtak Gyöngyösön... :icon1:

Gondolkozom rajta erőteljesen...

Link to comment
Megosztás:

Na ez a dolog engem is érdekelne. Nekem 5 ajtós Astra-ra, B-oszloptól hátrafelé (mivel az üveg alapból zöldített) 25 ezret mondtak Gyöngyösön... :icon1:

Gondolkozom rajta erőteljesen...

Ez a cég(Colocar) Andornaktályán van. A gyöngyösinek tudnál adni valami elérhetőséget? Jobb ha több helyről érdeklődök.

Link to comment
Megosztás:

Az első szélvédőnek és oldalüvegeknek egységesen legalább 70%-ot kell áteresztenie. Ezekre elég körülményes fóliát tenni mert 7%-ot nyel el alapból a nem színezett üveg is, így a 75-ös fólia már szabálytalan. A 80-ast meg kevés helyen forgalmazzák.
Én 15%-os Lumart tetettem fel a B oszloptól, és nagyon sokat számít. Tűző napon is kellemes hátul ülni, nem melegszenek fel a cuccok sem bent, amikor elől már olvad az ember bőre is. Amikor kértem ajánlatot, egyértelműen a Lumart ajánlották, abból is az ATC sorozatot, így volt 30 Mátyás. Ja és Bp-n csináltattam a Thomy fóliánál.

Autó ablak fóliázással kapcsolatban lenne néhány kérdésem.

Akinek van, az mit gondol, megérte? Hűvösebb a kocsi?

Érdeklődtem egy cégnél, Sky fol-lal dolgoznak. 44000-ért csinálják a legjonn fóliával, ez A oszloptól hátrafelé tartalmazza a fóliázást. Azt mondta a szaki, hogy ha natúr az üveg, tehát nem színezett, akkor a vezetőoldali ablakokra 70%-os míg az első szélvédőre 75%-os fóliát lehet tenni szabályosan.

Én ezt az összeget kicsit sokallom. Mit gondoltok erről?

Módosítva : Bundee
Link to comment
Megosztás:

Sziasztok.igen sokat számít a foliázás,nekem caravan van b oszloptol foliázva.mondjuk én csináltam s.o.s. be mert nekem van egy kis fiam és hogy ne süljön meg a kocsiban.

Épület fólia van rajta.kb 4eft be került és célnak megfelel.

Ez mind szép meg jó, csak a következő műszakin le fogják veled vakartatni.

Link to comment
Megosztás:

Wookie.

Nem kapartatjak le mert a csomi ajtó az nincsen foliázva.havonta kb 2* járok a műszaki állomáson és már nézetem àtt velük,mondjuk föleg a zőldkártya plakett miatt mert nekem piros van rajta de kéknek kellene lennie(c18xe).de akkor se szóltak hogy ez gáz.utolsó müszakin egy seat volt foliázva de akkor kellet is kaparni

az első a

Link to comment
Megosztás:

Persze mindenre lehet számítani.eddig mázli.....:-)

Ha akarnak akkor az alufelnibe is bele köthetnek az autósok 80%-ba mert nem gyári hanem úgynevezett utàngyártot felnit használ pl..(enzo,alessio,ronal,borbet,rc design,)és még lehetne sorolni.meg a rendör is kötözködhet bármivel ami eszébe jutt.de szerencsére nem teszik vagy csak ritkán...

Link to comment
Megosztás:

Az első szélvédőnek és oldalüvegeknek egységesen legalább 70%-ot kell áteresztenie. Ezekre elég körülményes fóliát tenni mert 7%-ot nyel el alapból a nem színezett üveg is, így a 75-ös fólia már szabálytalan. A 80-ast meg kevés helyen forgalmazzák.

Én 15%-os Lumart tetettem fel a B oszloptól, és nagyon sokat számít. Tűző napon is kellemes hátul ülni, nem melegszenek fel a cuccok sem bent, amikor elől már olvad az ember bőre is. Amikor kértem ajánlatot, egyértelműen a Lumart ajánlották, abból is az ATC sorozatot, így volt 30 Mátyás. Ja és Bp-n csináltattam a Thomy fóliánál.

És elöl használt valamit? Mert nekem az lenne a fontos, hisz én elől ülök :D . Neked gyárilag színezett az üveg? Mert azon is gondolkodtam, hogy veszek előre bontott, színezett üveget. Azoknak kb mennyi a fényáteresztésük?

Link to comment
Megosztás:

Persze, érezhetően hűvösebb van tőle, nem annyira melegszik fel az utastér.
Gyárilag nem színezettek az üvegeim, de wookie mester már jelezte, hogy van neki pár darab, szóval hamarosan azlesz a maradék is :)
Azt nem tudom hogy az Opelé mennyi lehet, a héten bontottunk haverral egy NG900-as Saabot, abba rendesen zöldek voltak az üvegek, és külön felirat is mutatta hogy hővédős.

És elöl használt valamit? Mert nekem az lenne a fontos, hisz én elől ülök :D . Neked gyárilag színezett az üveg? Mert azon is gondolkodtam, hogy veszek előre bontott, színezett üveget. Azoknak kb mennyi a fényáteresztésük?

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.