Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


gsi.tamás

Recommended Posts

...és mindketten pezsgő bódét linkeltek... azért fakjuall :D

Ne kötözködj, kék autód kertitörpéd van. :D

De szánalmas hogy miket nemképesek emberek művelni az emberek. Amikor régen a fél éves pözsón láttam, hogy a visszapillantó hilti-szallaggal van visszafogatva az ajtóra, rozsdás csavarokkal, még azt hittem hogy csak egy ilyen hülye van, de egyre többet és többet látok... csak jönnek a színre fújt gsi-ködlámpák, a kapupántcsavarral föl-fögatott csomagtartó ajtó zártakarók, meg a szigszalag morcosítások... :D

Link to comment
Megosztás:

De legalább olyan hülyeségek nem törik a lendületet, mint fekvőrendőr, vasúti átjáró, bukkanó, stb :D

Az tény. :D

Viszont az alapjárat buzulása érdekes. 1.6os pillangó és injektor van rajta és már két naracssárga vákuum könyököt lerúgott magáról...és nem lecsúszik, hanem szétpukkan. :D Tankszellőztetés se jó, de 5000ft/200km :D

Link to comment
Megosztás:

azé lásd be nagyobb a kísértés, hogy nyomjad egy ilyenbe

de persze igaz

Egyrészt tutira nem én nyomom, mert csak elhozni segítettem, nem az enyém :D Másrészt viszont, simán jól járható egy ilyen dög. Gyakorlatilag 1500-tól kezdve olyat csinál, amit egy kismotoros az életbe nem fog. 2000 fölé nem is kell forgatni ahhoz hogy közlekedjen az ember, és akkor még bőven nem tartja fel a forgalmat. Iszonyat kényelmes egy olyan motorral gurulni, ami a sokszorosát tudja annak, mint amire éppen szükség van. Gyakorlatilag a visszaváltás fogalma úgy megy el felejtésbe, hogy gondolkozni kell rajta később, hogy mi is volt az. Astrába amúgy se sok egy ilyen. Amikor egy A-corsa elejébe van bekanalazva ugyan az, na ott mutat érdekeset :D

Link to comment
Megosztás:

Egyrészt tutira nem én nyomom, mert csak elhozni segítettem, nem az enyém :D Másrészt viszont, simán jól járható egy ilyen dög. Gyakorlatilag 1500-tól kezdve olyat csinál, amit egy kismotoros az életbe nem fog. 2000 fölé nem is kell forgatni ahhoz hogy közlekedjen az ember, és akkor még bőven nem tartja fel a forgalmat. Iszonyat kényelmes egy olyan motorral gurulni, ami a sokszorosát tudja annak, mint amire éppen szükség van. Gyakorlatilag a visszaváltás fogalma úgy megy el felejtésbe, hogy gondolkozni kell rajta később, hogy mi is volt az. Astrába amúgy se sok egy ilyen. Amikor egy A-corsa elejébe van bekanalazva ugyan az, na ott mutat érdekeset :D

aha, átfogalmazom:

nekem nem kéne túl sokat tud :D

Link to comment
Megosztás:

Tök jól lehet lendületből menni az 14nzvel, csak mikor meg kell törni a lendületet, akkor necces. :D

Ekkor kell visszaváltani 2-be 80 alatt és 3-ba 120-alatt, egyszer próbáltam 130-nál is de egyből ledadogott. :D

Nem bántásból, de minden a fővárosban van! A vidék álltalában mostohagyerek! Nem csak ebben!

Hát szerintem az F még az a kategória, hogy otthon az udvarban nagyrészt lehet javítani, egy marék tescós szerszámmal, (de van aki a panel tövében szereli) egy garázs és egy akna már álmaim netovábbja. :D

Link to comment
Megosztás:

Egyrészt tutira nem én nyomom, mert csak elhozni segítettem, nem az enyém :D Másrészt viszont, simán jól járható egy ilyen dög. Gyakorlatilag 1500-tól kezdve olyat csinál, amit egy kismotoros az életbe nem fog. 2000 fölé nem is kell forgatni ahhoz hogy közlekedjen az ember, és akkor még bőven nem tartja fel a forgalmat. Iszonyat kényelmes egy olyan motorral gurulni, ami a sokszorosát tudja annak, mint amire éppen szükség van. Gyakorlatilag a visszaváltás fogalma úgy megy el felejtésbe, hogy gondolkozni kell rajta később, hogy mi is volt az. Astrába amúgy se sok egy ilyen. Amikor egy A-corsa elejébe van bekanalazva ugyan az, na ott mutat érdekeset :D

Bezony. :rolleyes:

aha, átfogalmazom:

nekem nem kéne túl sokat tud :D

Nincs olyan, hogy túl sok.

Komolyan most már kezdem érezni, hogy kéne még... :D

Link to comment
Megosztás:

Egyrészt tutira nem én nyomom, mert csak elhozni segítettem, nem az enyém :D Másrészt viszont, simán jól járható egy ilyen dög. Gyakorlatilag 1500-tól kezdve olyat csinál, amit egy kismotoros az életbe nem fog. 2000 fölé nem is kell forgatni ahhoz hogy közlekedjen az ember, és akkor még bőven nem tartja fel a forgalmat. Iszonyat kényelmes egy olyan motorral gurulni, ami a sokszorosát tudja annak, mint amire éppen szükség van. Gyakorlatilag a visszaváltás fogalma úgy megy el felejtésbe, hogy gondolkozni kell rajta később, hogy mi is volt az. Astrába amúgy se sok egy ilyen. Amikor egy A-corsa elejébe van bekanalazva ugyan az, na ott mutat érdekeset :D

Én nem közlekednék tartósan 2000 alatt, mert nem tesz jót a többszelepes motoroknak. Az enyémmel is inkább 2-2,5e között mozgok annak ellenére, hogy már 1500-nál tudna gyorsulni (XE) annyira, hogy felvegye a forgalom ritmusát, hála a több nyomatéknak.

És tényleg jó érzés, hogy tudod sokkal több van benne, mint amire szükség van a mindennapi normál közlekedésben. Elég visszaváltani egyet és elszabadul, mint egy vadállat. :D

Link to comment
Megosztás:

akkor most ülj le, és beszéld meg a fél évvel ezelőtti önmagaddal, hogy nem beszélnek hülyeséget csütörtök este. :D

Hát én úgy emlékszem nem azt mondtam, hogy soha. Hanem azt, hogy egy darabig biztosan nem, mert nem érzem. :D Na most már az egy darabig eltelt, és már érzem. Ennyi változott. :D

Nem beszélnek hülyeséget csütörtök este! Nem beszélnek hülyeséget csütörtök este! Nem beszélnek hülyeséget csütörtök este! Nem beszélnek hülyeséget csütörtök este! Nem beszélnek hülyeséget csütörtök este! Nem beszélnek hülyeséget csütörtök este! Nem beszélnek hülyeséget csütörtök este! Nem beszélnek hülyeséget csütörtök este! Nem beszélnek hülyeséget csütörtök este! Nem beszélnek hülyeséget csütörtök este!

:D

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.