Sike Elküldve Március1, 2014 Megoszt Elküldve Március1, 2014 Üdv Így reggelre egy kis izgalom az akkumulátor gyártásbol. :icon1: Mintha fel vágták volna pedig nem. A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március1, 2014 Megoszt Elküldve Március1, 2014 Tegyél az nz-be egy Se tengelyt, meg egy 3-bar-os pumpát 1.6 fejjel, és a tied is meglesz annyi. :) Ha már szerelés: http://napivuki.blog.hu/2014/02/28/sz_rbol_varat Azt már nekem is ajánlották, hogy tegyek bele 1.6 injektorszelepet, nem igazán értem mert úgy tudom a nyitási idejével variál az ECU és ha többet kap akkor úgyis korrigál, de állítólag picit jobb lesz cserébe többet eszik. De persze amikor legutoljára bontóban voltam nem hoztam el pedig vagy 10 percig szemeztem vele. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Március1, 2014 Megoszt Elküldve Március1, 2014 (edited) Tudja valaki hogy hány kiló egy 1.6 kisblokk? Minden rajta van. Módosítva Március1, 2014 : wookie Link to comment Megosztás: More sharing options...
megadave Elküldve Március2, 2014 Megoszt Elküldve Március2, 2014 Tudja valaki hogy hány kiló egy 1.6 kisblokk? Minden rajta van. Nem tudom hány kiló, de majdnem besz*tam mikor kivettem a csomiból. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Március2, 2014 Megoszt Elküldve Március2, 2014 Nem tudom hány kiló, de majdnem besz*tam mikor kivettem a csomiból. :) Akkor most szépen, 5 kilós cuccokból állíts össze lépésenként egyre nagyobb csomagot, és kezdd el emelgetni. Amikor besz.rsz, jegyezd fel az értéket. Válaszd az előtte levő utolsót, és kb annyi. :D 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Korkki Elküldve Március2, 2014 Megoszt Elküldve Március2, 2014 Sziasztok! A következő problémában kérném a segítségeteket: Tegnap óta egy különös zajra letten figyelmes. Ezt a hangot a kilóméter óra egység mögül hallom, legalábbis onnan jöhet, ez egy kattogó hang, viszont nem egyenletes hanem összevissza hol jobban hol kevésbbé halattszik, olyan mintha valami valamihez fodulás közben hozzáérne. Azt is megfigyeltem már korábban is, hogy maga a sebesség mérő mutatója lötyögve mozog, ha pl 50-es a tempó akkor a mutató nem egyhelyben áll, minimálisan fel-le mozog. Kérdésem hogy ezt/ezeket mi okozhatja, és hogy tudom orvosolni? Esetleg köze lenne ehhez a kilométer óra spirálnak, ami megvételkor anno el volt szakadva, az amit megbeszereltünk egy kissé rövid lett de betudtuk azért aplikálni. Előre is köszönöm! Szép napot! :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laliiii Elküldve Március2, 2014 Megoszt Elküldve Március2, 2014 Igen annak van köze hozzá. Gyárit kell venni, szerezni bontottat, csak azzal nem fog fel le ugrálni és kattogni. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március2, 2014 Megoszt Elküldve Március2, 2014 Tudja valaki hogy hány kiló egy 1.6 kisblokk? Minden rajta van. Az 1.4 -es 150kilónál könnyebb, mert annyít bír el az emelőm. Szerintem 90-100kiló körül lehet. Sziasztok! A következő problémában kérném a segítségeteket: Tegnap óta egy különös zajra letten figyelmes. Ezt a hangot a kilóméter óra egység mögül hallom, legalábbis onnan jöhet, ez egy kattogó hang, viszont nem egyenletes hanem összevissza hol jobban hol kevésbbé halattszik, olyan mintha valami valamihez fodulás közben hozzáérne. Azt is megfigyeltem már korábban is, hogy maga a sebesség mérő mutatója lötyögve mozog, ha pl 50-es a tempó akkor a mutató nem egyhelyben áll, minimálisan fel-le mozog. Kérdésem hogy ezt/ezeket mi okozhatja, és hogy tudom orvosolni? Esetleg köze lenne ehhez a kilométer óra spirálnak, ami megvételkor anno el volt szakadva, az amit megbeszereltünk egy kissé rövid lett de betudtuk azért aplikálni. Előre is köszönöm! Szép napot! :) Üdv, nekem is kattogott-ugrált amikor elszakadt a régi és vettem egy újat. Sokan mondták hogy olajozással-zsírzással lehet javítani, de nekem egyik sem vált be. Kidobtam belőle a pic*ába és vettem egy bontott gyárit, ez meg alapból jó. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrabandi Elküldve Március2, 2014 Megoszt Elküldve Március2, 2014 Szép estét .Lenne 1 kérdésem minek hivják azt a dolgot a mi a jobb sárvédő alatt van .mert ma némi szén darabokat szedtem ki az injektorból . És mi a szerepe annak a dolognak kilehet e iktattni vagy cserés. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március2, 2014 Megoszt Elküldve Március2, 2014 Szép estét .Lenne 1 kérdésem minek hivják azt a dolgot a mi a jobb sárvédő alatt van .mert ma némi szén darabokat szedtem ki az injektorból . És mi a szerepe annak a dolognak kilehet e iktattni vagy cserés. Aktivszén szűrő a tankszellőztetésnél van szerepe, azért van hogy ne kerüljön benzingőz a levegőbe amikor túlnyomás van a tankba. Páran már kidobták, de fogalmam sincs mit-hova kötöttek, majd előkerülnek és leírják. Megoldás lehet szerintem egy pár 100forintos benzinszűrő beiktatása az injektorhoz menő vákumcsőbe. Én meg levettem a tankot, jó rozsdás volt, az egyik fémpánt el is törött leszedéskor, azért jobb így mintha menet közben hagytam volna el. :D Rozsda marózni nem merem, mert tuti kilyukad, ledrótkeféztem, lemostam magasnyomásuval, ha megszárad kap 2 réteg korantot meg lefestem feketére. Aztán bírja amíg bírja. Nem volt egyszerű leszedni a fékerőszabályzó melletti pántot, alig tudtam kiütni a tüskét. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Március2, 2014 Megoszt Elküldve Március2, 2014 (edited) Szép estét .Lenne 1 kérdésem minek hivják azt a dolgot a mi a jobb sárvédő alatt van .mert ma némi szén darabokat szedtem ki az injektorból . És mi a szerepe annak a dolognak kilehet e iktattni vagy cserés. Az aktívszénszűrő. A tankból kiszívott gőzöket hivatott megfogni és a motorba juttatni. Nekem is elkezdett belőle jönni a szén. De én nem kiiktattam, hanem egy 150 forintos papíros benzinszűrőt iktattam a szenes cucc és a motor közé. Az megfogja a szenet... ;) Zotya kolléga megelőzött! :D Módosítva Március2, 2014 : pszilaj 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március2, 2014 Megoszt Elküldve Március2, 2014 Az aktívszénszűrő. A tankból kiszívott gőzöket hivatott megfogni és a motorba juttatni. Nekem is elkezdett belőle jönni a szén. De én nem kiiktattam, hanem egy 150 forintos papíros benzinszűrőt iktattam a szenes cucc és a motor közé. Az megfogja a szenet... ;) Zotya kolléga megelőzött! :D Azt mondják az tesz be neki, ha valaki kattogtatva csurig tankol rendszeresen ,bejut a tankszellőztetésbe a benzin és szétporlad tőle a szén..vagy valami hasonló. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Március2, 2014 Megoszt Elküldve Március2, 2014 Azt mondják az tesz be neki, ha valaki kattogtatva csurig tankol rendszeresen ,bejut a tankszellőztetésbe a benzin és szétporlad tőle a szén..vagy valami hasonló. Valószínű, hogy az is, meg az üdő! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrabandi Elküldve Március2, 2014 Megoszt Elküldve Március2, 2014 Nagyon köszönöm a segitséget meg próbálom a benzin szűrös megoldást ide iglenesen . Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Március2, 2014 Megoszt Elküldve Március2, 2014 Nagyon köszönöm a segitséget meg próbálom a benzin szűrös megoldást ide iglenesen . Nekem jó pár éve bírja a megoldás... :evilgrin: 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Korkki Elküldve Március3, 2014 Megoszt Elküldve Március3, 2014 Köszönöm Igen annak van köze hozzá. Gyárit kell venni, szerezni bontottat, csak azzal nem fog fel le ugrálni és kattogni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március3, 2014 Megoszt Elküldve Március3, 2014 Kiváncsi vagyok mennyire jó ez a Korant. Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Március3, 2014 Megoszt Elküldve Március3, 2014 En is megcsinaltam anno a korantozast, aztan feher lett a tank. Kicsit mar kezd barnulni. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március3, 2014 Megoszt Elküldve Március3, 2014 En is megcsinaltam anno a korantozast, aztan feher lett a tank. Kicsit mar kezd barnulni. :) Hát remélem egy darabig húzza. Amikor drótkeféztem nem voltam benne biztos hogy nem lyukad át pár helyen, de már alul és fent is forrasztotta valaki előttem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Március3, 2014 Megoszt Elküldve Március3, 2014 Én csak azt nem értem, hogy ti hogy rohasztjátok szét állandóan a tankotokat. :D Nekem van két bontott tankom, meg a múltkor a sajátom is volt levéve, de a külső felületi rozsdán kívül az egyiknek sincs semmi baja a világon. Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Március3, 2014 Megoszt Elküldve Március3, 2014 Az egyiken horpadt volt, és azért cseréltem...ez lett a fehér. A másikon meg összeszívta és lukas lett. Amúgy ismerősnél sorra fogytak a tankok, mert a pánt és a tank perem közé nem rakta be a gumit. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Március3, 2014 Megoszt Elküldve Március3, 2014 Én csak azt nem értem, hogy ti hogy rohasztjátok szét állandóan a tankotokat. :D Nekem van két bontott tankom, meg a múltkor a sajátom is volt levéve, de a külső felületi rozsdán kívül az egyiknek sincs semmi baja a világon. Kenegetjük akkusavval :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március3, 2014 Megoszt Elküldve Március3, 2014 Én csak azt nem értem, hogy ti hogy rohasztjátok szét állandóan a tankotokat. :D Nekem van két bontott tankom, meg a múltkor a sajátom is volt levéve, de a külső felületi rozsdán kívül az egyiknek sincs semmi baja a világon. Sokat járok terepen a tank fölé meg felcsapódik a sár, ugye caravannal ez van leghátul gyakorlatilag a kerekek között. Ráadásul ennek a tanknak van egy egyenes része a pótkeréktartály alatt ahol meg tud ülni rendesen a trutyi. Az egyiken horpadt volt, és azért cseréltem...ez lett a fehér. A másikon meg összeszívta és lukas lett. Amúgy ismerősnél sorra fogytak a tankok, mert a pánt és a tank perem közé nem rakta be a gumit. :D Azzal a gumival mindíg szívok, de most levágtam azt a kis pöcköt ami megakad a pánt furatába, és betekertem egy csavart oda így nem tud leesni amikor felteszem a helyére a tankot. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hetyke Elküldve Március3, 2014 Megoszt Elküldve Március3, 2014 Én csak azt nem értem, hogy ti hogy rohasztjátok szét állandóan a tankotokat. :D Nekem van két bontott tankom, meg a múltkor a sajátom is volt levéve, de a külső felületi rozsdán kívül az egyiknek sincs semmi baja a világon. Nekem sem volt addig gondom, míg le nem vettem... Aztán mikor le lett rozsdátlanítva, akkor könnyezett, mert szivacsos jellege volt, így tehát tank javító kétkomponensűvel javítottam, festettem, és alvázvédőztem. Azóta jó! Egyébként a pántoknál rohad el leginkább, mert a pánt, és a tank között a sár megrakódik, és az nem túl egészséges. A gumibak, ami a pánton van, meg egyenesen halál. Ott lett szivacsos a tankom. Na ott jó vastag trutyit kapott. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Március3, 2014 Megoszt Elküldve Március3, 2014 Áhá... szóval a caravannál ilyen hülyén van megoldva. Na de annál miért nem ott van a tank mint a többiben? Nem is értem hogy az ilyenekkel miért variálnak, hiszen csak a hátsó tengelytől hátrafele kéne más legyen a padlólemez, akkor meg simán elférne a tank az ülés alatt. Én is sokat terepezek egyébként, sőt, tengelyig érő vízben is járt már az autó. :D Azon szoktam röhögni, hogy több terepet lát az autó mint ezek a mai SUV-k, na meg vannak az ilyen emelt hasmagasságú "cross" modellek, és még azok is sokszor alacsonyabbak mint a mi autóink. :D Pedig ezzel is körbe szoktam autózni az átlag ABM-s suttyókat. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts