Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Agyf@szt. :D

A legjobb az volt amikor a váltórudazat stift eltörése miatt nem volt rükim, és toltam ki a járó motorú autót a parkolóból, mert orral álltam be. Egyből odajött pár önkéntes és felajánlották hogy segítenek betolni a kocsit. :D Eközben a kérdéses egyed szépen duruzsolt alapjáraton mellettünk. :omg:

Elküldve

A legjobb az volt amikor a váltórudazat stift eltörése miatt nem volt rükim, és toltam ki a járó motorú autót a parkolóból, mert orral álltam be. Egyből odajött pár önkéntes és felajánlották hogy segítenek betolni a kocsit. :D Eközben a kérdéses egyed szépen duruzsolt alapjáraton mellettünk. :omg:

De legalább akartak segíteni... :D

Elküldve

Sziasztok!

Azt szeretném kérdezni, hogy az Astra első lámpáit hogy szoktátok szétszedni? Azt tudom, hogy gázsütő, melegítés, szétszedés, de hány fokon, menniy idő, ilyenek érdekelnének pontosabban. Nekem angel eyes lámpák vannak benne, és az egyik valamiért koszos lett belülről, ezt szeretném kitakarítani.

Köszönöm a választ!

Elküldve

Sziasztok!

Azt szeretném kérdezni, hogy az Astra első lámpáit hogy szoktátok szétszedni? Azt tudom, hogy gázsütő, melegítés, szétszedés, de hány fokon, menniy idő, ilyenek érdekelnének pontosabban. Nekem angel eyes lámpák vannak benne, és az egyik valamiért koszos lett belülről, ezt szeretném kitakarítani.

Köszönöm a választ!

Azt ne nagyon akard betenni semennyire, vagy ha mégis tegyél alá egy mély tepsit, mert nagyon sz.r fölvakarni a sütő aljáról. :rolleyes:
Elküldve

Azt ne nagyon akard betenni semennyire, vagy ha mégis tegyél alá egy mély tepsit, mert nagyon sz.r fölvakarni a sütő aljáról. :rolleyes:

Akkor hogyan tudnám szétszedni? :D

Elküldve

Námtom. Láttam már magától szétesni egy fk-t, lehet hogy csak várni kell és lejön :D

Majd kiteszem az udvarra, hátha az enyészet segít.... :D

Elküldve

Majd kiteszem az udvarra, hátha az enyészet segít.... :D

Nem tudom mivel van ragasztva, meg a bura mennyire viseli a meleget. Meg kéne próbálni hőlégfúvóval távolról, aztán egyre közelebbről fújni, közben meg óvatosan mozgatni az "üveget". Akkor látod hogy mozdul, vagy nem mozdul, meg viszonylag gyorsan abba tudod hagyni, ha látod, hogy valahol nem tesz jót neki a meleg. Óvatosan bactasd, mert nem olyan masszív cucc mint a gyári volt.

Elküldve

Nem tudom mivel van ragasztva, meg a bura mennyire viseli a meleget. Meg kéne próbálni hőlégfúvóval távolról, aztán egyre közelebbről fújni, közben meg óvatosan mozgatni az "üveget". Akkor látod hogy mozdul, vagy nem mozdul, meg viszonylag gyorsan abba tudod hagyni, ha látod, hogy valahol nem tesz jót neki a meleg. Óvatosan bactasd, mert nem olyan masszív cucc mint a gyári volt.

Mert az üveg úgy szokott viselkedni hogy ha túl meleg van neki akkor látod hogy nem tesz jót neki, és nem egyből elpattan... :D

Elküldve

Mert az üveg úgy szokott viselkedni hogy ha túl meleg van neki akkor látod hogy nem tesz jót neki, és nem egyből elpattan... :D

De ez annyira üveg, amennyire a szélvédő :D

Elküldve

De ez annyira üveg, amennyire a szélvédő :D

Jó hát figyelni kell és ha megindulna a repedés egyből abbahagyni. :D De amúgy nekem sincs jobb ötletem mint a hőlégfúvó. :icon1:

Elküldve

Én már azért párat szétszedtem. Simát is, angelt is...Eddig akaratomon kívül csak a Dzsoni lámpája pattant el, az is összerakás után a nézegetés közben... :D Meg volt egy pár valeo ami nem hőre lágyulóval volt összerakva, úgyh azt bevertem. :)

hőlégfúvó ftw

Elküldve

Eddig akaratomon kívül csak a Dzsoni lámpája pattant el, az is összerakás után a nézegetés közben... :D

hőlégfúvó ftw

Mer' olyan szúrósan nézel, azé' :D

Elküldve

Én már azért párat szétszedtem. Simát is, angelt is...Eddig akaratomon kívül csak a Dzsoni lámpája pattant el, az is összerakás után a nézegetés közben... :D Meg volt egy pár valeo ami nem hőre lágyulóval volt összerakva, úgyh azt bevertem. :)

hőlégfúvó ftw

Ja az tök jó amikor csinálsz valakinak olyat ami már vagy 100X összejött de most nem sikerül és eltörik. Aztán hiába magyarázod, hogy a fene sem érti eddíg mindíg sikerült nézi a szerencsétlen elkápmicsorodott képpel a törött lámpát vagy bármi mást.... :D

Elküldve

Ja az tök jó amikor csinálsz valakinak olyat ami már vagy 100X összejött de most nem sikerül és eltörik. Aztán hiába magyarázod, hogy a fene sem érti eddíg mindíg sikerült nézi a szerencsétlen elkápmicsorodott képpel a törött lámpát vagy bármi mást.... :D

Pont emiatt nem szeretek,és nem is nagyon szoktam bevállalni ilyen dolgokat. Csinálom a sajátom, elrontom így jártam. Bár mostanában már a szerelés is kezd jól menni, úgyh előbb utóbb beletanulok. :) Szerencsére szinte bármikor mehetek műhelybe gyakorolni, ahol ha vmit nem jól csinálok, akkor van olyan aki ért is hozzá. :D

Elküldve

Pont emiatt nem szeretek,és nem is nagyon szoktam bevállalni ilyen dolgokat. Csinálom a sajátom, elrontom így jártam. Bár mostanában már a szerelés is kezd jól menni, úgyh előbb utóbb beletanulok. :) Szerencsére szinte bármikor mehetek műhelybe gyakorolni, ahol ha vmit nem jól csinálok, akkor van olyan aki ért is hozzá. :D

Én sem szivesen szerelek másnak bár most kompletten elvállaltam egy c14nz 5 ajtóst egy közeli ismerősőmnek Én néztem meg amikor elhozták, nagyjából rendben van , de betyáros megoldások voltak benne. Sokáig szivatot a Map és a kartergázcső felcserélése. A nagyszervíz , vezérlés csere még hátravan.

1374072-20140228-RLrYvc.jpg

Nagy Mekk-mester lehetett az előző kókányoló...ahol nem talált csavart ott vágott-tört zúzott, pölö kormánybukolat és egyebek.

Elküldve

Klasszikban a "gyári" kpzárat sikerült berakni remekül, meg a kihangosítót. :D precíziós művelettel a bal vállam fölött...

Kiolvadt a balfa*znak az ablaktörlő bizti aljzattal együtt. De ahelyett hogy átdugta volna a lábakat egy másik nem használt aljzatba, elvágta, megcsapolta a gyujtáskapcsolónál a kapcsolt tápot ( a műszerfalpárnát elvágta hogy jobban hozzáférjen) tett rá egy lengőbiztit, és odavitte a kapcsolóhóz a 12Voltot. De máshova reléhez, motorhoz nem. Nem volt sem szakaszos törlés sem spiccelés utáni 4 törlés, és a lapát is ott állt meg ahol elengedted a kart. A bal első lámpa alatt elengedte a patent a hűtőrács kis nyúlványát, hajtott bele egy faforgácslap csavart, ez nem fogta meg tett bele még egyet majd megint egyet...5 darab csavart tekert be egymás mellé az állatja. <_< Az ajtóban az eltört patent helyett a csavar betekerés már-már minden napinak mondható.

Elküldve

Csavar az szokásos. Egyik gsin a tükörháromszög alatti részen, ahol hozzásimul a műszerfalhoz 2csavar ment egymás mellé, de véletlen se egyformák. :D

Elküldve

Bal első ajtókárpit. Az elektromos ablak kapcsolója alatt eltört a műanyag. Nem hajlított oda egy alu lemezt, hanem fogta forrasztó pákával kilyukasztotta a műanyagot, majd vékony, kb. 0,5 mm2es fehér és piros kábellal "összehúzta".

Napellenző kis tartót, bal oldalt eltört, szög felmelegit, műanyagba belenyom, kilogó végét elhajlította picit, ahol a fej van meg felhajlította és oda rakta bele a napellenzőt.

Hátsó ajtóhoz menő kábeleket lecsupaszolta, összesodorta és szigetelő szalag, semmi forrasztás.

:D

Elküldve

Valakinek ötlet, hogy egy Rönyó 19 1.4 8v, hogy tudhat 79 Le-t? Érdekel, hogy a c14nz miért nem, ugyan úgy központi injektoros, katalizátor is van benne (bár volt belőle 58 pacis is).

Elküldve

Valakinek ötlet, hogy egy Rönyó 19 1.4 8v, hogy tudhat 79 Le-t? Érdekel, hogy a c14nz miért nem, ugyan úgy központi injektoros, katalizátor is van benne (bár volt belőle 58 pacis is).

Ezt a teljesítményt nem padon mérik a kerekeken? Mert akkor talán bejátszik a váltó áttétel is.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.