Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

a képen a felső részen bekeretezett cucc mi célt szolgál??? tele volt rohadt levéldarabokkal, meg ahová csatlakozik a kasztnin az is, kitakarítottam. lehetséges hogy emiatt párásodtam nagyon? zsír új pollenszűrővel, szélvédőhöz ragasztott levélráccsal. http://i.imgur.com/KAX8d3w.jpg

a pollenszűrő mellől azon keresztül folyik le a lötty. Le szokták vágni a végét ferdére, vagy rendszersen takarítani, mert belegyógyulnak a levelek. Ha nem tud lefolyni a víz akkor tud párásítani az is, de ha alul hiányzik egy gumidugó valahol, vagy valahol beázol, akkor is jön a pára.
  • Like 1
Elküldve

a képen a felső részen bekeretezett cucc mi célt szolgál??? tele volt rohadt levéldarabokkal, meg ahová csatlakozik a kasztnin az is, kitakarítottam. lehetséges hogy emiatt párásodtam nagyon? zsír új pollenszűrővel, szélvédőhöz ragasztott levélráccsal. http://i.imgur.com/KAX8d3w.jpg

a pollenszűrő mellől azon keresztül folyik le a lötty. Le szokták vágni a végét ferdére, vagy rendszersen takarítani, mert belegyógyulnak a levelek. Ha nem tud lefolyni a víz akkor tud párásítani az is, de ha alul hiányzik egy gumidugó valahol, vagy valahol beázol, akkor is jön a pára.
Elküldve

Üdv!

A gyújtáskábeleknek ugye 5kOhm fölött kell lenniük, legalábbis ezt olvastam ki a fórumból. Mindegy mennyivel? lehet azt tudni az értékből hogy mennyire van elhasználódva? 1-6kOhm, 2-11kOhm, 3-8kOhm, 4-11kOhm, és a trafó és elosztó közötti pedig 7kOhm. Ezek elfogadhatónak mondhatók?

Tegnap 3 hengerezett, nem ment, nem is indult, lefulladt, egy kis szenvedés múlva legalább hazaértem, ma elosztófedél takarítás, érintkezőkről lekapartam az oxidréteget, és meg is gyúgyult... ebből kifojólag méricskéltem a kábeleket

másik kérdés

a képen a felső részen bekeretezett cucc mi célt szolgál??? tele volt rohadt levéldarabokkal, meg ahová csatlakozik a kasztnin az is, kitakarítottam. lehetséges hogy emiatt párásodtam nagyon? zsír új pollenszűrővel, szélvédőhöz ragasztott levélráccsal.

Az oválisforma gumicső?

Ott folyik ki a víz. Vagyis kellene neki. Ami a szélvédő alatt van rész, annak a lefolyója. A szélén is van kettő ha jól tudom.

http://xfree.hu/kep_show.tvn?kid=830824&aid=211904

  • Like 1
Elküldve (edited)

a pollenszűrő mellől azon keresztül folyik le a lötty. Le szokták vágni a végét ferdére, vagy rendszersen takarítani, mert belegyógyulnak a levelek. Ha nem tud lefolyni a víz akkor tud párásítani az is, de ha alul hiányzik egy gumidugó valahol, vagy valahol beázol, akkor is jön a pára.

a dugók megvannak, ősszel kentem az alját, egy sem hiányzott, beázásom volt, azt is kezeltem, nézegetem azóta rendszeresen hogy van e ott víz, de száraz

Az oválisforma gumicső?

Ott folyik ki a víz. Vagyis kellene neki. Ami a szélvédő alatt van rész, annak a lefolyója. A szélén is van kettő ha jól tudom.

http://xfree.hu/kep_...0824&aid=211904

az, a két szélen a sárvédő mögé folyik ha mindenigaz

Módosítva : aholy
Elküldve

Üdv!

A gyújtáskábeleknek ugye 5kOhm fölött kell lenniük, legalábbis ezt olvastam ki a fórumból. Mindegy mennyivel? lehet azt tudni az értékből hogy mennyire van elhasználódva? 1-6kOhm, 2-11kOhm, 3-8kOhm, 4-11kOhm, és a trafó és elosztó közötti pedig 7kOhm. Ezek elfogadhatónak mondhatók?

Tegnap 3 hengerezett, nem ment, nem is indult, lefulladt, egy kis szenvedés múlva legalább hazaértem, ma elosztófedél takarítás, érintkezőkről lekapartam az oxidréteget, és meg is gyúgyult... ebből kifojólag méricskéltem a kábeleket

másik kérdés

a képen a felső részen bekeretezett cucc mi célt szolgál??? tele volt rohadt levéldarabokkal, meg ahová csatlakozik a kasztnin az is, kitakarítottam. lehetséges hogy emiatt párásodtam nagyon? zsír új pollenszűrővel, szélvédőhöz ragasztott levélráccsal.

3-20Kohm között kell lennie a gyujtáskábel ellenállásának. Tehát mind jó, de ettől függetlenül még kifele átüthet.

  • Like 1
Elküldve

Köszi. Akkor Calibra is jó? Mert abból van két tökéletes állapotú, csak nem akartam meglepit magamnak, hogy amikor leveszem Astráról az antennát akkor derül ki, hogy nem jó.

Át küldöd légyszi az ebay-es linket? Én nem találtam meg.

Thx.

Tetőantennák esetében mindegyik korabeli típus egyforma. Corsa B is jó.

A probléma ott kezdődik, hogy nem találsz épségben sajnos, évekig vadásztam én is, ami jónak tűnt az szétporladt a kezemben, szóval csak utángyártottat lehet.

Teljes antenna mindennel együtt 20 ezernél kezdődik, viszont ebay-en van gumi 3000 ft körül.

Elküldve

Köszi. Akkor Calibra is jó? Mert abból van két tökéletes állapotú, csak nem akartam meglepit magamnak, hogy amikor leveszem Astráról az antennát akkor derül ki, hogy nem jó.

Át küldöd légyszi az ebay-es linket? Én nem találtam meg.

Thx.

Igen, jó rá...

Ebay link...

  • Like 1
Elküldve

Akku csere elött állok! Mi a véleményetek a Banner akkukról? Esetleg Exide? Nonamet nem szeretnék venni a garancia és a tartósság miatt.

Dieselbe kéne és szinte csak városban használom!

Elküldve

Akku csere elött állok! Mi a véleményetek a Banner akkukról? Esetleg Exide? Nonamet nem szeretnék venni a garancia és a tartósság miatt.

Dieselbe kéne és szinte csak városban használom!

Nekem 3 éve van Banner bull start, amivel semmi probléma. 75Ah-s, és még mínuszokban is jól indult. Céges 1.9 Dieselbe szintén Banner, de valami speciális 72 Ah-s, és marha jól indul. Másik céges Diesel kicsi motorral, Boschal sajnos nem túl jól jártunk. Nem tudom, hogy azért, mert Tecsó Bosch, vagy mert szar, de mínuszban megfektette az 1.4-es motort, holott kb 6 hónapos.

Elküldve

Üdv
Elkezdett zörögni valami a kocsim alján alapjáraton olyan vibrációtol csörögő hangot hallat valami.

Gondoltam kipuf hát aláfeküdtem mozgattam erre is arra is sehol semmi hang, most megint csinálja talán a katalizátor környékéröl jön a hang.

Láttatok már olyat hogy szétesett a katalaizátor belseje vagy ez mennyire lehetetlen? :huh:

Elküldve

Üdv

Elkezdett zörögni valami a kocsim alján alapjáraton olyan vibrációtol csörögő hangot hallat valami.

Gondoltam kipuf hát aláfeküdtem mozgattam erre is arra is sehol semmi hang, most megint csinálja talán a katalizátor környékéröl jön a hang.

Láttatok már olyat hogy szétesett a katalaizátor belseje vagy ez mennyire lehetetlen? :huh:

Szétesik az ha akar.

Elküldve

Köszönöm akkor megnyugodtam azt hiszem zörögni fog még egy darabig. :omg:

Én azért levenném és kiszórnám belőle, mert elég kellemetlen mikor a behullot kati miatt nemmegy az autó,meg 2-3 literrel túlfogyaszt.

Elküldve

Köszönöm akkor megnyugodtam azt hiszem zörögni fog még egy darabig. :omg:

Én azért levenném és kiszórnám belőle, mert elég kellemetlen mikor a behullott kati miatt nemmegy az autó,meg 2-3 literrel túlfogyaszt.

Elküldve (edited)

Átmenőcsavarral egész jól lehet stabilizálni :D

Hővédő a helyén van,de majd körbe lesem még. Majd adok neki egy 200-as szöget. :D

Ja meg multkor valaki említette h fekete füst jött a kipufogóbol... nah de ez benzines :blink: vagy rosszul látta :D

Módosítva : Sike
Elküldve

Hővédő a helyén van,de majd körbe lesem még. Majd adok neki egy 200-as szöget. :D

Ja meg multkor valaki említette h fekete füst jött a kipufogóbol... nah de ez benzines :blink: vagy rosszul látta :D

Gondolod a benzines nem füstölhet feketén...?

Elküldve

Gondolod a benzines nem füstölhet feketén...?

Jajj, egyszer egy osztálytársam még engem nézett hülyének, és meg akarta magyarázni, hogy márpedig a benzines az nem kormolhat, ill. nem lehet kormos a kipufogója. :D :omg:

Elküldve

Akkor füstöl feketén... az én életemböl eddig ez kimaradt... :blush: azzal tisztában vagyok hogy a füst tartalmaz kormot..

Elküldve

A hétvégén "jól" jártam...

Bp-ről hazafelé tartva, Vecsésnél a generátor beadta az unalmast. Érdekes volt egy fényszóróval, este nyolckor jönni a négyesen. Karcagig mertem menni, mert már nagyon nem láttam a sárga lámpával. Szerencse, hogy most egy hete vettem bele egy 60Ah-ás aksit.

Most aztán lehet felújítani a drága Delcot...

<_<

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.