Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


gsi.tamás

Recommended Posts

Gratulálok kilométeredhez! Én 2000 kilométerrel mögötted követlek. :icon1:

Épp most néztem be a füzetecskémbe és elégedettséggel láttam, hogy 2013 májusa óta mentem 10 000 kilométert és benzinen kívül másra nem kellett költenem. Jó az öreg a háznál! :icon13:

Köszönöm, én azért költögetek rá rendesen. :P

Link to comment
Megosztás:

Biztos mondta, hogy: "Mert megérdemlem" :D

Hát mondja, az alap probléma az, hogy nem tudom hosszabb időre leállítani, hogy aztán teljesen rendbe tegyek rajta mindent. Meg ugye mindíg jön valami új dolog. De ami vigasztal(néha pedig bosszant) , hogy a cégnél ahol dolgozom céges illetve dolgozói tulajdonban van 2 Suzuki Swift, 2 Alfa Rómeó, 1 Ford kisteher, 1 Peugeot Boxer kisbusz. De az én opelemel megyünk dolgozni, mert ez az egy működőképes és megbízható az összes közül, pedig ez a legöregebb. Valamit el kéne rontanom rajta hogy kissé kikerüljön a köztudatból, hogy nekem van egy működőképes autóm. :rolleyes: Jövő héten pihi van, ha jó idő lesz lehet kissé szétkapom a tank úgyis rozsdás, és nem akarom megvárni amig kilyukad.

Link to comment
Megosztás:

Hát mondja, az alap probléma az, hogy nem tudom hosszabb időre leállítani, hogy aztán teljesen rendbe tegyek rajta mindent. Meg ugye mindíg jön valami új dolog. De ami vigasztal(néha pedig bosszant) , hogy a cégnél ahol dolgozom céges illetve dolgozói tulajdonban van 2 Suzuki Swift, 2 Alfa Rómeó, 1 Ford kisteher, 1 Peugeot Boxer kisbusz. De az én opelemel megyünk dolgozni, mert ez az egy működőképes és megbízható az összes közül, pedig ez a legöregebb. Valamit el kéne rontanom rajta hogy kissé kikerüljön a köztudatból, hogy nekem van egy működőképes autóm. :rolleyes: Jövő héten pihi van, ha jó idő lesz lehet kissé szétkapom a tank úgyis rozsdás, és nem akarom megvárni amig kilyukad.

Most akkor licitáljunk? :D

a1_2014_2_20_xy9jfapb56.jpg

2011 karácsonykor hoztam el az autót apámtól, 250-el az órában.

Mondjuk ez csak a kaszni, a motorban 200 van, de a saját motorja is kb ennyinél jár, mert az meg most bátyáméban van benne.

Amúgy ismerős a dolog. Bár nekem időm lenne mostanában félre tenni, csak pénzem nincs egyszerre mindent megoldani rajta. De mindene működik, mindene rendben van. Főleg esztétikailag kéne rendbe tenni.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Az lenne a kérdésem, hogy a kormány szervóba milyen olaj való? Márka, esetleg pontos típus? Mióta nálunk van az autó (2003-óta) nem volt benne cserélve olaj, mondjuk egy szem sem fogyott el belőle, de mostanában mintha kicsit nehezebb lenne tekerni a kormányt mint régebben. Lehet, hogy egy olajcsere segítene rajta? A szervó szivattyúnak semmi baja, a csapágy nem kottyan benne. Ill. hogy az olajcserét hogyan is kell végezni a szervóban? Hogy jön ki a régi olaj? A légtelenítést gondolom a kormány egyik végállásból a másik végállásba tekerésével kell elvégezni....

Köszönöm a választ!

Módosítva : riki
Link to comment
Megosztás:

Most akkor licitáljunk? :D

2011 karácsonykor hoztam el az autót apámtól, 250-el az órában.

Mondjuk ez csak a kaszni, a motorban 200 van, de a saját motorja is kb ennyinél jár, mert az meg most bátyáméban van benne.

Amúgy ismerős a dolog. Bár nekem időm lenne mostanában félre tenni, csak pénzem nincs egyszerre mindent megoldani rajta. De mindene működik, mindene rendben van. Főleg esztétikailag kéne rendbe tenni.

De nagyra vagy vele, mingyá beülök a kocsiba és holnapra már nekem is több lesz. :P

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Az lenne a kérdésem, hogy a kormány szervóba milyen olaj való? Márka, esetleg pontos típus? Mióta nálunk van az autó (2003-óta) nem volt benne cserélve olaj, mondjuk egy szem sem fogyott el belőle, de mostanában mintha kicsit nehezebb lenne tekerni a kormányt mint régebben. Lehet, hogy egy olajcsere segítene rajta? A szervó szivattyúnak semmi baja, a csapágy nem kottyan benne. Ill. hogy az olajcserét hogyan is kell végezni a szervóban? Hogy jön ki a régi olaj? A légtelenítést gondolom a kormány egyik végállásból a másik végállásba tekerésével kell elvégezni....

Köszönöm a választ!

Dexron II minőségű olaj kell bele, a gyártó mindegy.

Link to comment
Megosztás:

Shopingoltam egy kicsit bontóban, hoztam egy fekete belső tükröt egy kilóméteróra spirált ( amit vettem kattog és ugrál a mutató hiába olajoztam) egy kiegyenlítő tartályt, mert olyan szép újnak nézet ki, pár csavart meg műanyag csetreszt, egy váltókulissza stiftet. Sajna a fényre sötétedő tükröt még nem tudtam elhozni, mert a ragasztott felfogatás nem passzol az F astráéval, és fogalmam sincs le lehet-e egyáltalán szedni. Volt egy SE is a bontóban talán 1.4, Egr-t nem láttam rajta, de eléggé odavolt ez egyik gyertya is beletört, nem tudom a HF ép lehet-e.

Link to comment
Megosztás:

Na ezért (se) lesz szervósítva a vectra:

Tegnap ülök csabán koncerten, mire hív bátyám, hogy jönne hazafele debrecenből, de kigyulladt a töltéslámpa, és csörömpölést hallott. Megnézte, aha, leesett a szíjfeszítő a motorról. Mint ha a csavarok elszublimáltak volna. Szerintem kiszakadt a menet, de nem néztem még meg. Szóval a többieket hátrahagyva go haza, szerszámok, alkatrészek stb összeszed, közben mondtam bátyámnak hogy induljon el, mert minél közelebb ér haza, annál egyszerűbb menteni. Vittem magammal csere aksit anyáméból, meg volt egy másik is itthon. Mire elindultam végül gyulától 10km-re futottunk össze.Olyan volt mint egy stirlitz vicc: "ki ez a barom, ilyen gyertyafényes lámpákkal, hát hogy lát ez így bármit is?"-gondoltam én. Ki ez a barom akinek vakít a jobbos fényszórója, így is alig látok már. aztán meg, ki ez a másik barom aki most meg hátulról vakít?"-gondolta bátyám. Aztán mikor beálltam elé már megörült, azt mondta régen örült nekem ennyire, úgy érezte magát mint a csaj a Lopott időben mikor futottak egymás felé. XD

Mindenesetre rohaggyon meg az az idióta aki kitalálta a rugós feszítésű szíjat. Ha a menet van kiszakadva akkor kinek milyen ötlete van a javításra? Ha jól rémlik 10-esre felfúrni nincs hely, a legjobb a helicoil lenne, de olyat meg nem nagyon tudok a környéken.

Esetleg ha valakinek van dupla ékszíjas szíjtárcsája kisblokkra, arra vevő lennék.

Módosítva : wookie
Link to comment
Megosztás:

Caravan tetőantennája alatt lévő gumit lehet valami más típusról - modellről helyettesíteni?

Tetőantennák esetében mindegyik korabeli típus egyforma. Corsa B is jó.

A probléma ott kezdődik, hogy nem találsz épségben sajnos, évekig vadásztam én is, ami jónak tűnt az szétporladt a kezemben, szóval csak utángyártottat lehet.

Teljes antenna mindennel együtt 20 ezernél kezdődik, viszont ebay-en van gumi 3000 ft körül.

Link to comment
Megosztás:

Üdv!

A gyújtáskábeleknek ugye 5kOhm fölött kell lenniük, legalábbis ezt olvastam ki a fórumból. Mindegy mennyivel? lehet azt tudni az értékből hogy mennyire van elhasználódva? 1-6kOhm, 2-11kOhm, 3-8kOhm, 4-11kOhm, és a trafó és elosztó közötti pedig 7kOhm. Ezek elfogadhatónak mondhatók?

Tegnap 3 hengerezett, nem ment, nem is indult, lefulladt, egy kis szenvedés múlva legalább hazaértem, ma elosztófedél takarítás, érintkezőkről lekapartam az oxidréteget, és meg is gyúgyult... ebből kifojólag méricskéltem a kábeleket

másik kérdés

a képen a felső részen bekeretezett cucc mi célt szolgál??? tele volt rohadt levéldarabokkal, meg ahová csatlakozik a kasztnin az is, kitakarítottam. lehetséges hogy emiatt párásodtam nagyon? zsír új pollenszűrővel, szélvédőhöz ragasztott levélráccsal.KAX8d3w.jpg

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.