Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
  On 2014. 02. 07. at 10:22, Boros írta:

Üdv! Mi az oka annak, hogy kivettem az óracsoportot, és miután visszaraktam, nem mûködik!?

Valamit mégsem raktál vissza. Mi nem működik benne?

Elküldve

  On 2014. 02. 07. at 10:30, Dáwid írta:


Valamit mégsem raktál vissza. Mi nem működik benne?

A ford.szám mérô, az üzemanyagszintjelzô, a vízhôfokot nem vártam meg, se a km.órát nem próbáltam

Elküldve
  On 2014. 02. 07. at 10:34, Boros írta:

A két lapos csatlakozó a hátulján bepattant rendesen? Visszajelző lámpák világítanak? Csatikat nem cserélted föl?

Elküldve
  On 2014. 02. 07. at 10:53, Dáwid írta:

A két lapos csatlakozó a hátulján bepattant rendesen? Visszajelző lámpák világítanak? Csatikat nem cserélted föl?

Világítanak, be is pattant. De egyik óra sem mûködik. Visszajelez közben az üzamanyagszintjelzô lámpa folyamatosan, pedig több van benne, mint amennyinél kéne jeleznie.

Elküldve
  On 2014. 02. 07. at 13:48, Boros írta:

A lámpakapcsoló környékét hogy lehet kibontani?

Kormányburkolat, kilóméteróra takaró, és a világítás kapcsoló kibontása után lehet csak leszedni normálisan.

Elküldve
  On 2014. 02. 07. at 16:07, hetyke írta:

Kormányburkolat, kilóméteróra takaró, és a világítás kapcsoló kibontása után lehet csak leszedni normálisan.

Plussz a légbefúvó rács, mögötte a csavar, és a légcsatorna füleinek a kipattintása.

1346353-20140207-1W4Ttk.jpg

Elküldve

Nem tudom másnál is probléma hogy rendszeresen leszakad a középdob? Ez már a második ami rövid időn belül leszakad, és nem kirohadt, hanem egyszerűen elfáradt az anyag:

a1_2014_2_8_bvqvncj0kw.jpg

Javítás után kapott még egy kis merevítést, amit valamiért szeretnek lespórolni a gyártók:

a1_2014_2_8_811zhe9vec.jpg

(nem volt cél az esztétikum)

Elküldve
  On 2014. 02. 08. at 18:25, wookie írta:

Nem tudom másnál is probléma hogy rendszeresen leszakad a középdob? Ez már a második ami rövid időn belül leszakad, és nem kirohadt, hanem egyszerűen elfáradt az anyag:

Javítás után kapott még egy kis merevítést, amit valamiért szeretnek lespórolni a gyártók:

(nem volt cél az esztétikum)

Nekem még nem szakadt le egyszer sem. A hátsó dobból viszont már szakadt ki a felfüggesztő pálca.

Elküldve
  On 2014. 02. 08. at 18:25, wookie írta:

Nem tudom másnál is probléma hogy rendszeresen leszakad a középdob? Ez már a második ami rövid időn belül leszakad, és nem kirohadt, hanem egyszerűen elfáradt az anyag:

Javítás után kapott még egy kis merevítést, amit valamiért szeretnek lespórolni a gyártók:

(nem volt cél az esztétikum)

nem jársz Te egy kicsit szar utakon? :D

meg minden felfüggesztés rendben van, ami tartja a kipuff. rendszert? gumibakok nincsenek megnyúlva?

Elküldve

Sziasztok.nincs valakinek 1.8-ra való kicsi sportos hátsó dobja?mert nekem a gyári van és ahogy le van hajlitva iszonyat port kavar és lehúzott ablaknál csak úgy döl be az utastérben a por.olcsó vagy cswrélhetö érdekelne.caravan alá kéne.

Elöreis köszi.

Elküldve
  On 2014. 02. 08. at 19:16, ocsi.horvath írta:

Sziasztok.nincs valakinek 1.8-ra való kicsi sportos hátsó dobja?mert nekem a gyári van és ahogy le van hajlitva iszonyat port kavar és lehúzott ablaknál csak úgy döl be az utastérben a por.olcsó vagy cswrélhetö érdekelne.caravan alá kéne.

Elöreis köszi.

A dob van lehajlítva, vagy a vége??? Én egyszerűen levágtam a kipufogó cső végét, hogy ne a föld felé nyomja a kipufogó füstöt... Hogy miért? Mert szerintem bután néz ki! :S Nem Ikarus busz ez, hogy a földön pöfögjön!

Elküldve

Üdv! Hogy tudnám beállítani az óracsoporton a mutarókat úgy, hogy a valós dolgokat mutassa? Mert sajnos nem jött össze az összerakásnál :/

Elküldve

Szia.bocsi igen a csö vége van lehajtva.levágni azért nem vágom mertaz astra elöt egy omegám volt és arról levágtam így a kipufogó gáz visszajött az utastérben,mert akkor a vágás a lökhárito mögé kerül.meg szeretnék egy kicsivel sportosab hangot adni a gsi caravan nak.

Elküldve
  On 2014. 02. 09. at 7:22, Boros írta:

Üdv! Hogy tudnám beállítani az óracsoporton a mutarókat úgy, hogy a valós dolgokat mutassa? Mert sajnos nem jött össze az összerakásnál :/

Üdv.....a sebességmérőt GPS-el tudod a legpontosabban bemérni, a tankszintjelzőt úgy hogy teletanknál teszed fel a mutatót a skála tetejére. A vízhőfokot, talán úgy hogy termosztát nyitáskor (ha feltételezzük, hogy az jó) felteszed 90-fokra, a fordulatszámmérőt, meg nyugodtam felteheted egy picit az 1000-es alá. De nekem mintha úgy rémlene hogy a tankszintjelző-vízhőfok mutató tengelye lapolva van, és nem is lehet máshogy feltenni.

Elküldve

A sebességmérôvel nincs gond. A ford.számmérôt pedig beállítottam 1000 alá, de mikor gázt adok, a mutató nem úgy mozog, amennyire kéne.

Elküldve
  On 2014. 02. 09. at 8:40, Boros írta:

A sebességmérôvel nincs gond. A ford.számmérôt pedig beállítottam 1000 alá, de mikor gázt adok, a mutató nem úgy mozog, amennyire kéne.

Diesel vagy benzines? Dieselnél a fordulatszámmérő a generátorról kapja a jelet, ékszíj csúszás, vagy egyéb töltési, testelési gond bejátszik a mutató működésébe. Benzinesnél marad a kontakt, vagy műszerhiba, ha amúgy jól van belőve.

Elküldve
  On 2014. 02. 09. at 12:18, zotya975 írta:

Diesel vagy benzines? Dieselnél a fordulatszámmérő a generátorról kapja a jelet, ékszíj csúszás, vagy egyéb töltési, testelési gond bejátszik a mutató működésébe. Benzinesnél marad a kontakt, vagy műszerhiba, ha amúgy jól van belőve.

Benzines, és eddig rendben volt. Lehet hogy a rugó a ludas?
Elküldve
  On 2014. 02. 09. at 12:42, Boros írta:

Benzines, és eddig rendben volt. Lehet hogy a rugó a ludas?

Hát a fene tudja, ha el van törve akkor nem is jönne vissza a mutató alapállásba. Azt meg hogy mennyire van elfáradva, nem nagyon lehet megmondani, hiszen csak az alapjárati és a tiltási fordulatszámot tudjuk, de azt is csak nagyjából. Ha műszerre van dugva ott van élőadat a pontos fordulatszámról, meg zöld kártya méréskor.

Elküldve
  On 2014. 02. 09. at 12:51, Boros írta:

Értem. Szóval itthon nem sok mindent tudok vele kezdeni :/

Annyit, hogy belövöd az alapjáratit, és melegen ha nem sajnálod tiltásig pörgeted a motort. Ha akkor is nagyjából pontosan mér akkor ennyi.

Elküldve
  On 2014. 02. 09. at 13:37, zotya975 írta:

Annyit, hogy belövöd az alapjáratit, és melegen ha nem sajnálod tiltásig pörgeted a motort. Ha akkor is nagyjából pontosan mér akkor ennyi.

Megpróbálom
Elküldve
  On 2014. 02. 09. at 7:33, ocsi.horvath írta:

Szia.bocsi igen a csö vége van lehajtva.levágni azért nem vágom mertaz astra elöt egy omegám volt és arról levágtam így a kipufogó gáz visszajött az utastérben,mert akkor a vágás a lökhárito mögé kerül.meg szeretnék egy kicsivel sportosab hangot adni a gsi caravan nak.

Nem mehet be a kipufogó füst... Már csak azért sem, mert a lökhárító sem fordul be az utastérbe, utána meg gumi van. Ha bejutna, akkor most is bejutna. Menet közben meg olyan sebességgel áramlik ki, hogy esélytelen, hogy befelé menjen. Omega B esetén azért mehetett be, mert a lökös be van fordítva a csomiajtó alá... itt egyszerűen el lett vágva a műanyag. Sportos hangot eddig nem mondtad... :D

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.