Dáwid Elküldve Február7, 2014 Megoszt Elküldve Február7, 2014 Üdv! Mi az oka annak, hogy kivettem az óracsoportot, és miután visszaraktam, nem mûködik!? Valamit mégsem raktál vissza. Mi nem működik benne? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Boros Elküldve Február7, 2014 Megoszt Elküldve Február7, 2014 Valamit mégsem raktál vissza. Mi nem működik benne? A ford.szám mérô, az üzemanyagszintjelzô, a vízhôfokot nem vártam meg, se a km.órát nem próbáltam Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Február7, 2014 Megoszt Elküldve Február7, 2014 A két lapos csatlakozó a hátulján bepattant rendesen? Visszajelző lámpák világítanak? Csatikat nem cserélted föl? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Boros Elküldve Február7, 2014 Megoszt Elküldve Február7, 2014 A két lapos csatlakozó a hátulján bepattant rendesen? Visszajelző lámpák világítanak? Csatikat nem cserélted föl? Világítanak, be is pattant. De egyik óra sem mûködik. Visszajelez közben az üzamanyagszintjelzô lámpa folyamatosan, pedig több van benne, mint amennyinél kéne jeleznie. Link to comment Megosztás: More sharing options...
megadave Elküldve Február7, 2014 Megoszt Elküldve Február7, 2014 Műszaki letudva. :icon1: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Boros Elküldve Február7, 2014 Megoszt Elküldve Február7, 2014 A lámpakapcsoló környékét hogy lehet kibontani? Link to comment Megosztás: More sharing options...
hetyke Elküldve Február7, 2014 Megoszt Elküldve Február7, 2014 A lámpakapcsoló környékét hogy lehet kibontani? Kormányburkolat, kilóméteróra takaró, és a világítás kapcsoló kibontása után lehet csak leszedni normálisan. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Február7, 2014 Megoszt Elküldve Február7, 2014 Kormányburkolat, kilóméteróra takaró, és a világítás kapcsoló kibontása után lehet csak leszedni normálisan. Plussz a légbefúvó rács, mögötte a csavar, és a légcsatorna füleinek a kipattintása. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Február8, 2014 Megoszt Elküldve Február8, 2014 Nem tudom másnál is probléma hogy rendszeresen leszakad a középdob? Ez már a második ami rövid időn belül leszakad, és nem kirohadt, hanem egyszerűen elfáradt az anyag: Javítás után kapott még egy kis merevítést, amit valamiért szeretnek lespórolni a gyártók: (nem volt cél az esztétikum) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sike Elküldve Február8, 2014 Megoszt Elküldve Február8, 2014 Ott lesz tartás :blink: :icon1: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Február8, 2014 Megoszt Elküldve Február8, 2014 Nem tudom másnál is probléma hogy rendszeresen leszakad a középdob? Ez már a második ami rövid időn belül leszakad, és nem kirohadt, hanem egyszerűen elfáradt az anyag: Javítás után kapott még egy kis merevítést, amit valamiért szeretnek lespórolni a gyártók: (nem volt cél az esztétikum) Nekem még nem szakadt le egyszer sem. A hátsó dobból viszont már szakadt ki a felfüggesztő pálca. Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve Február8, 2014 Megoszt Elküldve Február8, 2014 Nem tudom másnál is probléma hogy rendszeresen leszakad a középdob? Ez már a második ami rövid időn belül leszakad, és nem kirohadt, hanem egyszerűen elfáradt az anyag: Javítás után kapott még egy kis merevítést, amit valamiért szeretnek lespórolni a gyártók: (nem volt cél az esztétikum) nem jársz Te egy kicsit szar utakon? :D meg minden felfüggesztés rendben van, ami tartja a kipuff. rendszert? gumibakok nincsenek megnyúlva? Link to comment Megosztás: More sharing options...
ocsi.horvath Elküldve Február8, 2014 Megoszt Elküldve Február8, 2014 Sziasztok.nincs valakinek 1.8-ra való kicsi sportos hátsó dobja?mert nekem a gyári van és ahogy le van hajlitva iszonyat port kavar és lehúzott ablaknál csak úgy döl be az utastérben a por.olcsó vagy cswrélhetö érdekelne.caravan alá kéne. Elöreis köszi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hetyke Elküldve Február8, 2014 Megoszt Elküldve Február8, 2014 Sziasztok.nincs valakinek 1.8-ra való kicsi sportos hátsó dobja?mert nekem a gyári van és ahogy le van hajlitva iszonyat port kavar és lehúzott ablaknál csak úgy döl be az utastérben a por.olcsó vagy cswrélhetö érdekelne.caravan alá kéne. Elöreis köszi. A dob van lehajlítva, vagy a vége??? Én egyszerűen levágtam a kipufogó cső végét, hogy ne a föld felé nyomja a kipufogó füstöt... Hogy miért? Mert szerintem bután néz ki! :S Nem Ikarus busz ez, hogy a földön pöfögjön! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Boros Elküldve Február9, 2014 Megoszt Elküldve Február9, 2014 Üdv! Hogy tudnám beállítani az óracsoporton a mutarókat úgy, hogy a valós dolgokat mutassa? Mert sajnos nem jött össze az összerakásnál :/ Link to comment Megosztás: More sharing options...
ocsi.horvath Elküldve Február9, 2014 Megoszt Elküldve Február9, 2014 Szia.bocsi igen a csö vége van lehajtva.levágni azért nem vágom mertaz astra elöt egy omegám volt és arról levágtam így a kipufogó gáz visszajött az utastérben,mert akkor a vágás a lökhárito mögé kerül.meg szeretnék egy kicsivel sportosab hangot adni a gsi caravan nak. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Február9, 2014 Megoszt Elküldve Február9, 2014 Üdv! Hogy tudnám beállítani az óracsoporton a mutarókat úgy, hogy a valós dolgokat mutassa? Mert sajnos nem jött össze az összerakásnál :/ Üdv.....a sebességmérőt GPS-el tudod a legpontosabban bemérni, a tankszintjelzőt úgy hogy teletanknál teszed fel a mutatót a skála tetejére. A vízhőfokot, talán úgy hogy termosztát nyitáskor (ha feltételezzük, hogy az jó) felteszed 90-fokra, a fordulatszámmérőt, meg nyugodtam felteheted egy picit az 1000-es alá. De nekem mintha úgy rémlene hogy a tankszintjelző-vízhőfok mutató tengelye lapolva van, és nem is lehet máshogy feltenni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Boros Elküldve Február9, 2014 Megoszt Elküldve Február9, 2014 A sebességmérôvel nincs gond. A ford.számmérôt pedig beállítottam 1000 alá, de mikor gázt adok, a mutató nem úgy mozog, amennyire kéne. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Február9, 2014 Megoszt Elküldve Február9, 2014 A sebességmérôvel nincs gond. A ford.számmérôt pedig beállítottam 1000 alá, de mikor gázt adok, a mutató nem úgy mozog, amennyire kéne. Diesel vagy benzines? Dieselnél a fordulatszámmérő a generátorról kapja a jelet, ékszíj csúszás, vagy egyéb töltési, testelési gond bejátszik a mutató működésébe. Benzinesnél marad a kontakt, vagy műszerhiba, ha amúgy jól van belőve. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Boros Elküldve Február9, 2014 Megoszt Elküldve Február9, 2014 Diesel vagy benzines? Dieselnél a fordulatszámmérő a generátorról kapja a jelet, ékszíj csúszás, vagy egyéb töltési, testelési gond bejátszik a mutató működésébe. Benzinesnél marad a kontakt, vagy műszerhiba, ha amúgy jól van belőve. Benzines, és eddig rendben volt. Lehet hogy a rugó a ludas? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Február9, 2014 Megoszt Elküldve Február9, 2014 Benzines, és eddig rendben volt. Lehet hogy a rugó a ludas? Hát a fene tudja, ha el van törve akkor nem is jönne vissza a mutató alapállásba. Azt meg hogy mennyire van elfáradva, nem nagyon lehet megmondani, hiszen csak az alapjárati és a tiltási fordulatszámot tudjuk, de azt is csak nagyjából. Ha műszerre van dugva ott van élőadat a pontos fordulatszámról, meg zöld kártya méréskor. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Boros Elküldve Február9, 2014 Megoszt Elküldve Február9, 2014 Értem. Szóval itthon nem sok mindent tudok vele kezdeni :/ Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Február9, 2014 Megoszt Elküldve Február9, 2014 Értem. Szóval itthon nem sok mindent tudok vele kezdeni :/ Annyit, hogy belövöd az alapjáratit, és melegen ha nem sajnálod tiltásig pörgeted a motort. Ha akkor is nagyjából pontosan mér akkor ennyi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Boros Elküldve Február9, 2014 Megoszt Elküldve Február9, 2014 Annyit, hogy belövöd az alapjáratit, és melegen ha nem sajnálod tiltásig pörgeted a motort. Ha akkor is nagyjából pontosan mér akkor ennyi. Megpróbálom Link to comment Megosztás: More sharing options...
hetyke Elküldve Február9, 2014 Megoszt Elküldve Február9, 2014 Szia.bocsi igen a csö vége van lehajtva.levágni azért nem vágom mertaz astra elöt egy omegám volt és arról levágtam így a kipufogó gáz visszajött az utastérben,mert akkor a vágás a lökhárito mögé kerül.meg szeretnék egy kicsivel sportosab hangot adni a gsi caravan nak. Nem mehet be a kipufogó füst... Már csak azért sem, mert a lökhárító sem fordul be az utastérbe, utána meg gumi van. Ha bejutna, akkor most is bejutna. Menet közben meg olyan sebességgel áramlik ki, hogy esélytelen, hogy befelé menjen. Omega B esetén azért mehetett be, mert a lökös be van fordítva a csomiajtó alá... itt egyszerűen el lett vágva a műanyag. Sportos hangot eddig nem mondtad... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts