Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


gsi.tamás

Recommended Posts

A ködös tegnapelőtt este ment előttem egy kétkipuffos Subaru (nem akármi !!!) Csobánka és Pilisvörösvár között a kanyargóson 2 ledes hátsó helyzetjelző + 2 kib.szott ködlámpa + 3 állandóan villogó féklámpa kombinációval 45-el !!!

Beletelt vagy 4 kanyarba míg meg tudtam előzni... :D

Tudom, hogy utálod ha a hátsó ködös úton - útfélen ég, de nekem csak egy kapcsolóm van gyárilag, ezért egyszerre megy az elsőkkel.

Szerintem köd előttem, köd utánam. :blink:

Igaz, hogy az egyetlen balos ködlámpám jó ha éppen látható ködben, nem vakít. Ez még a hagyományos mosópor... :D

pedig tényleg 2 kéne az egyik sárga a másik talán zöld csíkos, meg a "ködvonalak" egyiken egyenes a másikon ferdén lefelé vala és elméletileg az első nélkül nem lehet elkapcsolni a hátsót, mármint gyári esetben

http://img.jofogas.hu/images/Opel_Astra_F_kodlampa_kapcsolok_3379202026.jpg

Link to comment
Megosztás:

Ezzel próbálják ellensúlyozni, a sok zseni 0-24-ben b.szatott ködzáróját. Az ország egyik felét nem látni, csak ha már nekimentél - a másikfele 5 km-ről kisüti a szemed. Viszont az országban kibocsájtott luxok mennyisége átlagban jó :D :lol:

Na az meg a másik fele akit pofán kéne verni egy szívlapáttal. Van egy kis ködpamacs, aztán már tolja fel a ködöst... ppláne jók a VAG konszern autói, mert ott legalább csak együtt tudod kapcsolni a hátsóval, hogy minden irányban vakítson....

A ködös tegnapelőtt este ment előttem egy kétkipuffos Subaru (nem akármi !!!) Csobánka és Pilisvörösvár között a kanyargóson 2 ledes hátsó helyzetjelző + 2 kib.szott ködlámpa + 3 állandóan villogó féklámpa kombinációval 45-el !!!

Beletelt vagy 4 kanyarba míg meg tudtam előzni... :D

Tudom, hogy utálod ha a hátsó ködös úton - útfélen ég, de nekem csak egy kapcsolóm van gyárilag, ezért egyszerre megy az elsőkkel.

Szerintem köd előttem, köd utánam. :blink:

Igaz, hogy az egyetlen balos ködlámpám jó ha éppen látható ködben, nem vakít. Ez még a hagyományos mosópor... :D

Egy kapcsoló gyárilag??? Azt meg hogy?

Link to comment
Megosztás:

Na az meg a másik fele akit pofán kéne verni egy szívlapáttal. Van egy kis ködpamacs, aztán már tolja fel a ködöst... ppláne jók a VAG konszern autói, mert ott legalább csak együtt tudod kapcsolni a hátsóval, hogy minden irányban vakítson....

Egy kapcsoló gyárilag??? Azt meg hogy?

Németországból behozott CD kivitel, és csak 1 kapcsolója van, az csak az első kettőt kapcsolta. A másik kapcsoló helyén egy vakdugó van. Pedig ez akkoriban F Astrában "fullextrás" volt... :D

Én kötöttem rá a hátsót is

Az előző magyar gyártású F Astrámon nekem is kettő volt.

Link to comment
Megosztás:

Németországból behozott CD kivitel, és csak 1 kapcsolója van, az csak az első kettőt kapcsolta. A másik kapcsoló helyén egy vakdugó van. Pedig ez akkoriban F Astrában "fullextrás" volt... :D

Én kötöttem rá a hátsót is

Az előző magyar gyártású F Astrámon nekem is kettő volt.

nem volt hátsó ködlámpája? érdekes

Link to comment
Megosztás:

Németországból behozott CD kivitel, és csak 1 kapcsolója van, az csak az első kettőt kapcsolta. A másik kapcsoló helyén egy vakdugó van. Pedig ez akkoriban F Astrában "fullextrás" volt... :D

Én kötöttem rá a hátsót is

Az előző magyar gyártású F Astrámon nekem is kettő volt.

Ott valami matatás volt.Olyan nincs hogy első van, hátsó meg nincs.

Link to comment
Megosztás:

Üdv! Az enyém is ilyen Astra mint epk947-nek (CD felszereltséggel 92-es évj.) és az enyémen is ugyanez a helyzet, tehát nem matatás, ezt tanúsítom. Ezek még majdnem a legelső gyártású autók, az újabb évjáratokon több száz apró változtatást hajtottak végre az Astrákon ill. sokan utólag építették be azt a kapcsolót.

Link to comment
Megosztás:

Üdv! Az enyém is ilyen Astra mint epk947-nek (CD felszereltséggel 92-es évj.) és az enyémen is ugyanez a helyzet, tehát nem matatás, ezt tanúsítom. Ezek még majdnem a legelső gyártású autók, az újabb évjáratokon több száz apró változtatást hajtottak végre az Astrákon ill. sokan utólag építették be azt a kapcsolót.

Mindenesetre nem gyakori, általában alapban van benne a ködzáró és pluszban a ködös.

Link to comment
Megosztás:

Ez is igaz de ettől még átmegy műszakin. Ha leveszem a hengerfejet úgyis kap új tőkét. Vagy csak kimossam őket? :icon14: :rolleyes:

Most újítottam fel a hengerfejemet. A szelepszár szimeringek gyakorlatilag nem voltak a helyükön ( ilyet még nemigazán láttam.....), csak a szelepvezető tetején, de nem voltak ráhúzva, ill. kőkemények voltak. Mióta kijött a gyárból az autó, azóta nem volt szétszedve. Tiszta koksz minden, hidrotőke hang is volt, és az olajat is ette. Felújítás után Mobil olaj az eddigi GM helyett. Hidrotőke hang eltűnt, a motor sokkal csendesebb, szebben jár. Eddig 30km-t mentem vele, nem vettem észre hogy lenne valami baja. Jah, hogy valami értelmeset írjak, én csak kimostam a tőkéket, szétszedtem darabokra a tőkét, valamint a benne lévő magot is, hidegzsíroldó, majd magasnyomású mosó, aztán szárítás. Összerakáskor 1-2 csepp olaj bele, és kész. Csináltam már így párat, és még senkinek nem volt baja vele, így nem látom értelmét egy újnak.

Link to comment
Megosztás:

Most újítottam fel a hengerfejemet. A szelepszár szimeringek gyakorlatilag nem voltak a helyükön ( ilyet még nemigazán láttam.....), csak a szelepvezető tetején, de nem voltak ráhúzva, ill. kőkemények voltak. Mióta kijött a gyárból az autó, azóta nem volt szétszedve. Tiszta koksz minden, hidrotőke hang is volt, és az olajat is ette. Felújítás után Mobil olaj az eddigi GM helyett. Hidrotőke hang eltűnt, a motor sokkal csendesebb, szebben jár. Eddig 30km-t mentem vele, nem vettem észre hogy lenne valami baja. Jah, hogy valami értelmeset írjak, én csak kimostam a tőkéket, szétszedtem darabokra a tőkét, valamint a benne lévő magot is, hidegzsíroldó, majd magasnyomású mosó, aztán szárítás. Összerakáskor 1-2 csepp olaj bele, és kész. Csináltam már így párat, és még senkinek nem volt baja vele, így nem látom értelmét egy újnak.

Kösz akkor megpróbálom én is kimosni őket, a tőkét úgyis lehet cserélni később is, ha esetleg valamiért mégsem lenne elég a csere.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.