stirlitz Elküldve Január10, 2014 Megoszt Elküldve Január10, 2014 A ködös tegnapelőtt este ment előttem egy kétkipuffos Subaru (nem akármi !!!) Csobánka és Pilisvörösvár között a kanyargóson 2 ledes hátsó helyzetjelző + 2 kib.szott ködlámpa + 3 állandóan villogó féklámpa kombinációval 45-el !!! Beletelt vagy 4 kanyarba míg meg tudtam előzni... :D Tudom, hogy utálod ha a hátsó ködös úton - útfélen ég, de nekem csak egy kapcsolóm van gyárilag, ezért egyszerre megy az elsőkkel. Szerintem köd előttem, köd utánam. :blink: Igaz, hogy az egyetlen balos ködlámpám jó ha éppen látható ködben, nem vakít. Ez még a hagyományos mosópor... :D pedig tényleg 2 kéne az egyik sárga a másik talán zöld csíkos, meg a "ködvonalak" egyiken egyenes a másikon ferdén lefelé vala és elméletileg az első nélkül nem lehet elkapcsolni a hátsót, mármint gyári esetben http://img.jofogas.hu/images/Opel_Astra_F_kodlampa_kapcsolok_3379202026.jpg Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Január10, 2014 Megoszt Elküldve Január10, 2014 Ezzel próbálják ellensúlyozni, a sok zseni 0-24-ben b.szatott ködzáróját. Az ország egyik felét nem látni, csak ha már nekimentél - a másikfele 5 km-ről kisüti a szemed. Viszont az országban kibocsájtott luxok mennyisége átlagban jó :D :lol: Na az meg a másik fele akit pofán kéne verni egy szívlapáttal. Van egy kis ködpamacs, aztán már tolja fel a ködöst... ppláne jók a VAG konszern autói, mert ott legalább csak együtt tudod kapcsolni a hátsóval, hogy minden irányban vakítson.... A ködös tegnapelőtt este ment előttem egy kétkipuffos Subaru (nem akármi !!!) Csobánka és Pilisvörösvár között a kanyargóson 2 ledes hátsó helyzetjelző + 2 kib.szott ködlámpa + 3 állandóan villogó féklámpa kombinációval 45-el !!! Beletelt vagy 4 kanyarba míg meg tudtam előzni... :D Tudom, hogy utálod ha a hátsó ködös úton - útfélen ég, de nekem csak egy kapcsolóm van gyárilag, ezért egyszerre megy az elsőkkel. Szerintem köd előttem, köd utánam. :blink: Igaz, hogy az egyetlen balos ködlámpám jó ha éppen látható ködben, nem vakít. Ez még a hagyományos mosópor... :D Egy kapcsoló gyárilag??? Azt meg hogy? Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve Január11, 2014 Megoszt Elküldve Január11, 2014 Na az meg a másik fele akit pofán kéne verni egy szívlapáttal. Van egy kis ködpamacs, aztán már tolja fel a ködöst... ppláne jók a VAG konszern autói, mert ott legalább csak együtt tudod kapcsolni a hátsóval, hogy minden irányban vakítson.... Egy kapcsoló gyárilag??? Azt meg hogy? Németországból behozott CD kivitel, és csak 1 kapcsolója van, az csak az első kettőt kapcsolta. A másik kapcsoló helyén egy vakdugó van. Pedig ez akkoriban F Astrában "fullextrás" volt... :D Én kötöttem rá a hátsót is Az előző magyar gyártású F Astrámon nekem is kettő volt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve Január11, 2014 Megoszt Elküldve Január11, 2014 Németországból behozott CD kivitel, és csak 1 kapcsolója van, az csak az első kettőt kapcsolta. A másik kapcsoló helyén egy vakdugó van. Pedig ez akkoriban F Astrában "fullextrás" volt... :D Én kötöttem rá a hátsót is Az előző magyar gyártású F Astrámon nekem is kettő volt. nem volt hátsó ködlámpája? érdekes Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Január11, 2014 Megoszt Elküldve Január11, 2014 Németországból behozott CD kivitel, és csak 1 kapcsolója van, az csak az első kettőt kapcsolta. A másik kapcsoló helyén egy vakdugó van. Pedig ez akkoriban F Astrában "fullextrás" volt... :D Én kötöttem rá a hátsót is Az előző magyar gyártású F Astrámon nekem is kettő volt. Ott valami matatás volt.Olyan nincs hogy első van, hátsó meg nincs. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Astra F Caravan Elküldve Január11, 2014 Megoszt Elküldve Január11, 2014 Üdv! Az enyém is ilyen Astra mint epk947-nek (CD felszereltséggel 92-es évj.) és az enyémen is ugyanez a helyzet, tehát nem matatás, ezt tanúsítom. Ezek még majdnem a legelső gyártású autók, az újabb évjáratokon több száz apró változtatást hajtottak végre az Astrákon ill. sokan utólag építették be azt a kapcsolót. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Január12, 2014 Megoszt Elküldve Január12, 2014 Üdv! Az enyém is ilyen Astra mint epk947-nek (CD felszereltséggel 92-es évj.) és az enyémen is ugyanez a helyzet, tehát nem matatás, ezt tanúsítom. Ezek még majdnem a legelső gyártású autók, az újabb évjáratokon több száz apró változtatást hajtottak végre az Astrákon ill. sokan utólag építették be azt a kapcsolót. Mindenesetre nem gyakori, általában alapban van benne a ködzáró és pluszban a ködös. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laliiii Elküldve Január12, 2014 Megoszt Elküldve Január12, 2014 Meguntam ezt a kattogó bowdent, fel le ugráló kilométer órát, így megy be az elektromos, ha már ott van a polcon. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Január12, 2014 Megoszt Elküldve Január12, 2014 Meguntam ezt a kattogó bowdent, fel le ugráló kilométer órát, így megy be az elektromos, ha már ott van a polcon. :) Én is meguntam jövő héten benézek bontóba bowdenért. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laliiii Elküldve Január12, 2014 Megoszt Elküldve Január12, 2014 Itt nincs a közelben bontó sajnos. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Január12, 2014 Megoszt Elküldve Január12, 2014 :) Két évre le van a gond. És az öreg traktor, megint kéket kapott. :) Sőt, mindjárt kettőt. :) :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Január12, 2014 Megoszt Elküldve Január12, 2014 :) Két évre le van a gond. És az öreg traktor, megint kéket kapott. :) Sőt, mindjárt kettőt. :) :) Megint fölbacod a C-seket? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Január12, 2014 Megoszt Elküldve Január12, 2014 Megint fölbacod a C-seket? :D :blush: :sneaky: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Davee Elküldve Január12, 2014 Megoszt Elküldve Január12, 2014 Megint fölbacod a C-seket? :D Enyém még piros, a másik NZ már fekete... :icon4: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Január12, 2014 Megoszt Elküldve Január12, 2014 :lol: tudom :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Január12, 2014 Megoszt Elküldve Január12, 2014 Megint fölbacod a C-seket? :D Tehetek én róla, hogy ilyen környezetbarát az autóm? :D Lehet hogy termeli azoxigént. :D :evilgrin: Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Január12, 2014 Megoszt Elküldve Január12, 2014 Én kussolok milyen az nz-m... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
megadave Elküldve Január12, 2014 Megoszt Elküldve Január12, 2014 Az enyém zöld... Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Január12, 2014 Megoszt Elküldve Január12, 2014 Én meg oda sem merek menni főleg ha hideg a motor mert a zöldek élve elásnak.... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Január12, 2014 Megoszt Elküldve Január12, 2014 Én meg oda sem merek menni főleg ha hideg a motor mert a zöldek élve elásnak.... :D Dízelesítetted az nz-t? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Január12, 2014 Megoszt Elküldve Január12, 2014 Dízelesítetted az nz-t? :D Nem, szerintem szelepszár szimering. :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Január12, 2014 Megoszt Elküldve Január12, 2014 Nem, szerintem szelepszár szimering. :rolleyes: És hidrotőke. A hangja is dizeles. :icon10: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Január12, 2014 Megoszt Elküldve Január12, 2014 És hidrotőke. A hangja is dizeles. :icon10: Ez is igaz de ettől még átmegy műszakin. Ha leveszem a hengerfejet úgyis kap új tőkét. Vagy csak kimossam őket? :icon14: :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
riki Elküldve Január12, 2014 Megoszt Elküldve Január12, 2014 Ez is igaz de ettől még átmegy műszakin. Ha leveszem a hengerfejet úgyis kap új tőkét. Vagy csak kimossam őket? :icon14: :rolleyes: Most újítottam fel a hengerfejemet. A szelepszár szimeringek gyakorlatilag nem voltak a helyükön ( ilyet még nemigazán láttam.....), csak a szelepvezető tetején, de nem voltak ráhúzva, ill. kőkemények voltak. Mióta kijött a gyárból az autó, azóta nem volt szétszedve. Tiszta koksz minden, hidrotőke hang is volt, és az olajat is ette. Felújítás után Mobil olaj az eddigi GM helyett. Hidrotőke hang eltűnt, a motor sokkal csendesebb, szebben jár. Eddig 30km-t mentem vele, nem vettem észre hogy lenne valami baja. Jah, hogy valami értelmeset írjak, én csak kimostam a tőkéket, szétszedtem darabokra a tőkét, valamint a benne lévő magot is, hidegzsíroldó, majd magasnyomású mosó, aztán szárítás. Összerakáskor 1-2 csepp olaj bele, és kész. Csináltam már így párat, és még senkinek nem volt baja vele, így nem látom értelmét egy újnak. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Január12, 2014 Megoszt Elküldve Január12, 2014 Most újítottam fel a hengerfejemet. A szelepszár szimeringek gyakorlatilag nem voltak a helyükön ( ilyet még nemigazán láttam.....), csak a szelepvezető tetején, de nem voltak ráhúzva, ill. kőkemények voltak. Mióta kijött a gyárból az autó, azóta nem volt szétszedve. Tiszta koksz minden, hidrotőke hang is volt, és az olajat is ette. Felújítás után Mobil olaj az eddigi GM helyett. Hidrotőke hang eltűnt, a motor sokkal csendesebb, szebben jár. Eddig 30km-t mentem vele, nem vettem észre hogy lenne valami baja. Jah, hogy valami értelmeset írjak, én csak kimostam a tőkéket, szétszedtem darabokra a tőkét, valamint a benne lévő magot is, hidegzsíroldó, majd magasnyomású mosó, aztán szárítás. Összerakáskor 1-2 csepp olaj bele, és kész. Csináltam már így párat, és még senkinek nem volt baja vele, így nem látom értelmét egy újnak. Kösz akkor megpróbálom én is kimosni őket, a tőkét úgyis lehet cserélni később is, ha esetleg valamiért mégsem lenne elég a csere. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts