Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Láttam volt már szó róla hogy Astra F-be be lehet-e tenni egy multis kormányt, ha jól értelmeztem akkor be lehet csak légzsákátvezetőt kell cserélni és utána egy az egybe jó a multis kormány, persze bekötés után? Vagy ennél azért bonyolultabb? Kormányoszlop csere is kell? És melyik másik opel típus multikormánya felel meg legjobban erre a célra?

Elküldve

Láttam volt már szó róla hogy Astra F-be be lehet-e tenni egy multis kormányt, ha jól értelmeztem akkor be lehet csak légzsákátvezetőt kell cserélni és utána egy az egybe jó a multis kormány, persze bekötés után? Vagy ennél azért bonyolultabb? Kormányoszlop csere is kell? És melyik másik opel típus multikormánya felel meg legjobban erre a célra?

Bvectra, bomega. Ha lufis kormányod van, akkor elég csak kormányt és légzsákot, ill szalagot cserélni.
Elküldve

Sziasztok!

Hol érdemes alkatrészeket venni Classic F Astra-hoz, ahol jó áron is adják, és minőségbe se rossz?

Jelenleg hátsó rugó és lengéscsillapító érdekelne! :icon1: off:Azt tudja valaki, hogy gyárilag milyen márkájú van 5 ajtós Classic-ban, illetve milyen típusú rugó (Miniblokk, vagy állandó rugóátmérőjű) :icon1:

Köszönöm!

Elküldve

Bvectra, bomega. Ha lufis kormányod van, akkor elég csak kormányt és légzsákot, ill szalagot cserélni.

Köszönöm! Igen lufis a kormányom!

A légzsáknál sem kell semmit buherálni a csatlakozónál?

Elküldve

B Omega, C Veki, H Astra... Felfogatásig még nem jutottam el, hogy mennyire stimmel / nem stimmel.

Még egy kérdésem lenne, ami még motoszkál a fejemben, az az hogy fényre sötétedő tükröt utólag hogy lehet bekötni astra F-be?

Elküldve

Egy utolsó kérdés a kormányhoz, elég csak a kormányátvezető szalag, vagy kell hozzá a képen látható műanyag is?

Ez maga a kormányátvezető szalag.

Am b vectra, és f astra után már nem fog stimmelni a kormány, ez 99% mmert már a g astráé is más, nem kúpos. Vagy ha összejön akkor oszloppal együtt.

Elküldve

Ez maga a kormányátvezető szalag.

Am b vectra, és f astra után már nem fog stimmelni a kormány, ez 99% mmert már a g astráé is más, nem kúpos. Vagy ha összejön akkor oszloppal együtt.

Na most akkor a b veki kormányát fel lehet szerelni komolyabb mókolás nélkül az f astrára vagy sem?

Elküldve

No ácsi.

A képen egy egész szalag van, így kell ahogy látjuk.

A bvectra, bomega kormány jó a effes helyére. A gastrat ne keverjük ide, mert egyáltalán nem passzol.

Elküldve

Na most akkor a b veki kormányát fel lehet szerelni komolyabb mókolás nélkül az f astrára vagy sem?

No ácsi.

A képen egy egész szalag van, így kell ahogy látjuk.

A bvectra, bomega kormány jó a effes helyére. A gastrat ne keverjük ide, mert egyáltalán nem passzol.

Tehát ami B vectra UTÁN volt, az már nem jó. A b még igen. Csak fentebb írta Laliii az újabbakat, azok már tök mások.

Elküldve

Tehát ami B vectra UTÁN volt, az már nem jó. A b még igen. Csak fentebb írta Laliii az újabbakat, azok már tök mások.

Lali tükörre írt. :o
Elküldve

Lali tükörre írt. :o

Javagyúgy! Elnézést kívánok, félreértettem.

Más:

Én nem értem az embereket.

Reggel, borult ég, szürkület, némi köd. És az emberek 90%-a baszik felkapcsolni a tompítottat.. Nincs ezekben életösztön?

Elküldve

Sziasztok!

Hans pries márkáról van valakinek tapasztalata? Megéri meg venni? Konkrétan alapjárati motort nézegetek és eléggé kedvező az ára.

Végül SWAG-ot vettem dupla annyiért (10 K), azon "assembly in mexico" felirat szerepel. Beraktam és láss csodát tökéletes az alapjárat. Szóval, ha valakinek, olyan gondja van, hogy váltások közt vagy mikor megállsz nem esik vissza az alapjárat hamar, cserélje az alapjárati motort. (C14NZ)

Más: olyan gondom van még, hogy mikor hidegen indítok (pl. reggel, első indítás) elég sokáig kell tekertetni, hogy röffenjen. Mi lehet a gondja? Vízhőfok jeladót már cseréltem.

Elküldve

Javagyúgy! Elnézést kívánok, félreértettem.

Más:

Én nem értem az embereket.

Reggel, borult ég, szürkület, némi köd. És az emberek 90%-a baszik felkapcsolni a tompítottat.. Nincs ezekben életösztön?

Ezzel próbálják ellensúlyozni, a sok zseni 0-24-ben b.szatott ködzáróját. Az ország egyik felét nem látni, csak ha már nekimentél - a másikfele 5 km-ről kisüti a szemed. Viszont az országban kibocsájtott luxok mennyisége átlagban jó :D :lol:

Elküldve

Ezzel próbálják ellensúlyozni, a sok zseni 0-24-ben b.szatott ködzáróját. Az ország egyik felét nem látni, csak ha már nekimentél - a másikfele 5 km-ről kisüti a szemed. Viszont az országban kibocsájtott luxok mennyisége átlagban jó :D :lol:

:icon13:

Elküldve

Ezzel próbálják ellensúlyozni, a sok zseni 0-24-ben b.szatott ködzáróját. Az ország egyik felét nem látni, csak ha már nekimentél - a másikfele 5 km-ről kisüti a szemed. Viszont az országban kibocsájtott luxok mennyisége átlagban jó :D :lol:

A ködös tegnapelőtt este ment előttem egy kétkipuffos Subaru (nem akármi !!!) Csobánka és Pilisvörösvár között a kanyargóson 2 ledes hátsó helyzetjelző + 2 kib.szott ködlámpa + 3 állandóan villogó féklámpa kombinációval 45-el !!!

Beletelt vagy 4 kanyarba míg meg tudtam előzni... :D

Tudom, hogy utálod ha a hátsó ködös úton - útfélen ég, de nekem csak egy kapcsolóm van gyárilag, ezért egyszerre megy az elsőkkel.

Szerintem köd előttem, köd utánam. :blink:

Igaz, hogy az egyetlen balos ködlámpám jó ha éppen látható ködben, nem vakít. Ez még a hagyományos mosópor... :D

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.