Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


gsi.tamás

Recommended Posts

A nyüves fékkel küzdök még mindíg, vettem új főfékhengert de a csere után is maradt a hiba a pedál padlóig nyomható, ugye azt hittem a karmantyúk engednek át. A fékerőszabályzót viszont nem tudtam kicserélni 2 fékcső hollandija be van rohadva, roncsolás nélkül nem tudom kitekerni, így fékcsövet is kell majd cserélnem.

még mindig? :( :(

Te a vakumnál nincs vmi lik? mán nem emléxem mit mondtál, ha megy a gép, meg ha nem megy van-e különbség.

A másik, hogy ha esetleg ledugózód egyik-másik kört, akkor nincs vmi változás? mondjuk ez elég macerás me mindig légteleníteni kell

Link to comment
Megosztás:

még mindig? :( :(

Te a vakumnál nincs vmi lik? mán nem emléxem mit mondtál, ha megy a gép, meg ha nem megy van-e különbség.

A másik, hogy ha esetleg ledugózód egyik-másik kört, akkor nincs vmi változás? mondjuk ez elég macerás me mindig légteleníteni kell

Hát ha nincs rásegités álló motornál akkor kökemény a pedál, ugye már llégtelenitéskor észrevettük volna ha mondjuk levegős és rugózik. Elméltileg akkor csinál ilyet ha átenged a főfék vagy valahol szivárog a fékfolyadék, de a 3.főfék van benne, ez vadi új, nincs nyoma szivárgásnak és nem is fogy. A ledugózás is jó ötlet, de most nem állok neki, majdnem minden nap használom a kocsit.....arra is gondoltam hogy a régi gumi fékcsövek duzzadnak.

Link to comment
Megosztás:

Zotya

Estleg próbáld gázlámpával felemlegetni a kicsavarando hollandit.nekem anno az omegvámon segített.de wd40 is adjál neki..

Vagy nézd meg a hátsó fékmunka hengert.

Lángal próbáltam melegíteni, de mivel már elnyírodott a feje, majd csak akkor vágom le ha kezemben lesz az új fékcső. Most levettem hátul a dobokat, tekertem az utánállítón mert a kézi is magasan fogott már. Elöl is leszedtem a nyerget átcsiszoltam a csúszó részét bár nem volt berohadva, de gondoltam hátha mondjuk elég nagy kottyanása is van neki. Amikor nyomtam vissza a munkahengert mintha levegő bugyogott volna vissza a tartályból, ugye nem láttam tisztán mert a kerékdobnál voltam csak felnéztem a tartályra nehogy túlcsorduljon a fékfolyadék. De lehet csak rosszul láttam. A fékfolyadék érzékelőm viszont rossz, kivett kupaknál sem jelel a visszajelző.

Link to comment
Megosztás:

Esetleg próbáld meg úgy hogy melegited közben meg patentfogoval ráfogsz.

Á ennek már tökmindegy mert ha most kijönne akkor sem tenném vissza már ezt a hollandit-fékcsövet. A kettö közül egyik nem lényeges mert az hátra megy talán ha fél méter de a másik a főfékhengertől jön nagyon hosszú és tök jó móka lesz behajtogatni a kocsi alá. Csak azt nem értem hogy tudott igy berohadni, nem is olyan régen tekertem ki őket akkor még simán kijött mind a 4, és direkt fékcsőkulcsot vettem hozzá.

Link to comment
Megosztás:

Az a baj hogy a víz mindenhova bejut.esetleg az lehetne megoldás ez ellen hogy a menet felsö szakaszát zsiral megkenni hogy a víz ki legyen szorítva.

Hát lehet, de igazából nem sokszor van kiszedve a fékerőszabályzó, általában soha nem cserélik, ezért ott a kocsi alatt szépen összerohad.

Link to comment
Megosztás:

Gondoltad volna, hogy pont van egy? :D

Nekem is van már egy plusz Csillagvirágszirom :D , csak nem tudom lecserélni mert a nyüves hollandi 3 hónap alatt belerohadt a régibe úgy hogy még a fékcsőkulcs is elpörögött rajta. Amúgy most megint állítottam rajta konkrétan már teljesen a szélső helyzetében van a hídon a rugós konzol, és valamelyik nap esőben próbálva most az első blokkolt. De még mindíg koppig megy a fékpedál járó motornál, most játszok egy olyat, hogy szerzek egy bazi nagy fecskendőt, és a munkahengerektől töltöm fel fékfolyadékkal, mert lehet hogy egyszerűen szarul légtelenítettem.

Link to comment
Megosztás:

Nekem is van már egy plusz Csillagvirágszirom :D , csak nem tudom lecserélni mert a nyüves hollandi 3 hónap alatt belerohadt a régibe úgy hogy még a fékcsőkulcs is elpörögött rajta. Amúgy most megint állítottam rajta konkrétan már teljesen a szélső helyzetében van a hídon a rugós konzol, és valamelyik nap esőben próbálva most az első blokkolt. De még mindíg koppig megy a fékpedál járó motornál, most játszok egy olyat, hogy szerzek egy bazi nagy fecskendőt, és a munkahengerektől töltöm fel fékfolyadékkal, mert lehet hogy egyszerűen szarul légtelenítettem.

Szerintem is légtelenitési probléma vagy valamelyik hátsó munkahengered átenged és levegősödik.

Jó sorrendben légtelenítesz?(jobb hátsó,bal hátsó,jobb első,bal első)

Link to comment
Megosztás:

Bocsi nem írtam hogy a fék légtelenitése történt igy.

Szerintem is légtelenitési probléma vagy valamelyik hátsó munkahengered átenged és levegősödik.

Jó sorrendben légtelenítesz?(jobb hátsó,bal hátsó,jobb első,bal első)

Én is arra gyanakszom hogy levegő van még a rendszerbe ugye főféket cseréltem gyakorlatilag először még inkább levegőt pumpáltam a csövekbe. A munkahengereknél nem szivárog, így arra sem gyanakszom hogy levegőt enged be, hiszen nem lesz rosszabb csak ugyanolyan szar az állapota. Holnap mégegyszer légtelenítek. Arra is gondoltam hogy egy bazi nagy fecskendővel allulról a munkahengerektől töltöm fel a rendszert fékfolyadékkal.

Link to comment
Megosztás:

Holnap mégegyszer légtelenítek. Arra is gondoltam hogy egy bazi nagy fecskendővel allulról a munkahengerektől töltöm fel a rendszert fékfolyadékkal.

Hát nem biztos hogy hátulról előre átfogja engedni a fékolajat .

Ha a főfékhengerben levő gumi karmantyúk jók (márpedig új ezért valószínű hogy jó)akkor az csak egy irányba engedi az olaj áramlását vissza nem ,mert a nyomás neki feszíti a karmantyút a ház falának (mert ha vissza is menne akkor már tele lenne a gumi szőnyeg az utastérben)szerintem.

Link to comment
Megosztás:

Hát nem biztos hogy hátulról előre átfogja engedni a fékolajat .

Ha a főfékhengerben levő gumi karmantyúk jók (márpedig új ezért valószínű hogy jó)akkor az csak egy irányba engedi az olaj áramlását vissza nem ,mert a nyomás neki feszíti a karmantyút a ház falának (mert ha vissza is menne akkor már tele lenne a gumi szőnyeg az utastérben)szerintem.

Hát ezzel vitába szállnák, mert amikor mondjuk új pofákat-betéteket teszel be akkor is vissza kell nyomni a fékmunkahengereket és az nyomja vissza a folyadékot a tartályba, sőt esetenként le is kell szívni hogy ne csorduljon ki. Szerintem. :icon1: Nem tudom hogyan oldották meg de így működik. Az utastérbe amúgy sem tud bejutni a fékfolyadék, ha enged is kifele a főfék akkor is a vákumdobon csorogna le és marná a festéket.

Link to comment
Megosztás:

Hát ezzel vitába szállnák, mert amikor mondjuk új pofákat-betéteket teszel be akkor is vissza kell nyomni a fékmunkahengereket és az nyomja vissza a folyadékot a tartályba, sőt esetenként le is kell szívni hogy ne csorduljon ki. Szerintem. :icon1: Nem tudom hogyan oldották meg de így működik. Az utastérbe amúgy sem tud bejutni a fékfolyadék, ha enged is kifele a főfék akkor is a vákumdobon csorogna le és marná a festéket.

Jobban belegondolva igazad van.

(Majd az élet megmutatja mi a valóság.)

Link to comment
Megosztás:

Csak azért, hogy én legyek az első!

Sziasztok, és Boldog Újévet mindenkinek! most vettem egy F astrát,és az a középkonzol ledesítés című rovatba próbáltam írni,de nem sikerült! tudna valaki abban segíteni hogy ki tudná ezt nekem kivitelezni? esetleg van-e valakinek eladó? köszönöm szépen,szép estét!

Link to comment
Megosztás:

Jaly. A karmantyú túloldalára SOHA nem juthat fékfolyadék, mert az azt jelenti, hogy átereszt, elengedi nyomást, magyarul a fék nem, vagy csökkent hatásfokkal működik.

193.gif

Neked is igazad van .

(Majd az élet megmutatja mi a valóság.)

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!
Meghalt kicsi Astrámba az 1.7es Isuzu, és úgy döntöttünk olcsóbb belerakni egy másikat mint felújítani az érdekelne, hogy a Forgalmiba gondolom a motorkódot át kell íratni majd, hogy azt okmányba kell intézni és ha igen mennyibe kerül? vagy valaki csinált már hasonlót? Mi az útja, módja?

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Meghalt kicsi Astrámba az 1.7es Isuzu, és úgy döntöttünk olcsóbb belerakni egy másikat mint felújítani az érdekelne, hogy a Forgalmiba gondolom a motorkódot át kell íratni majd, hogy azt okmányba kell intézni és ha igen mennyibe kerül? vagy valaki csinált már hasonlót? Mi az útja, módja?

Ha ugyan olyat teszel bele, simán kódoztasd le. Az új forgalmi áráért (6 pénz, meg némi ocsmányiroda elviselés) megvan, onnantól kezdve annyit cserélsz benne, ahányat akarsz. .

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Meghalt kicsi Astrámba az 1.7es Isuzu, és úgy döntöttünk olcsóbb belerakni egy másikat mint felújítani az érdekelne, hogy a Forgalmiba gondolom a motorkódot át kell íratni majd, hogy azt okmányba kell intézni és ha igen mennyibe kerül? vagy valaki csinált már hasonlót? Mi az útja, módja?

Ezt találtam:

Motorcseréhez szükséges dokumentumok, típusazonos motor esetén:

- számla vagy adásvételi szerződés, melyen szerepel, milyen rendszámú gépkocsiból szerelték ki a motorblokkot (két autóban nem szerepelhet ugyanaz a motorszám, tehát az az autó, melyből kiszerelték, forgalomból kivont állapotban legyen vagy abban is motorcsere történjék);

- forgalmi engedély;

- törzskönyv (ha van);

- személyi igazolvány, lakcímigazolvány, adókártya;

- 12000.- okmányokra, csekken fizetve;

- szakszervíz igazolása vagy műszaki vizsgalap;

- hátsó rendszámtábla.

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.