Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


gsi.tamás

Recommended Posts

Üdv mindenkinek!
Autóvásárlás előtt állok (1. autó), és egy F astrára esne a választás az Ár/érték aránya és a megbízhatósága miatt.
A kérdésem az lenne, hogy melyik évjáratot ajánljátok, a magyarországon gyártottakat, vagy a 98- utániakat, amiket lengyelországban raktak össze ? Volt-e minőségbeli, vagy bármilyen romlás a Lengyelországban összerakott modellekben. (Több véleményt is szívesen meghallgatnék!!) Mindenképpen 8 szelepest akarok, mert azt olvastam az egyszerű és nagyszerű, és a fogyasztása is elég jó. Az 1.4-es, vagy 1.6-os motorok között nem döntöttem még, arról is írhatnátok, pro és kontrákat, valamint mindenképpen érdekelne, hogy melyikből melyik motorkódost érdemes venni. Ja és nem még az se lenne rossz, hogy vásárlásnál mire kell figyelni :), a rozsdásodást a kerékívekben a tanksapkánál és a küszöböknél. Ezenkívül ? A válaszokat előre is köszönöm. Egyébként 250-400.000 Ft-ig szánnék rá maximum, plusz átiratás meg szervízköltség ezen kívül belefér természetesen.

Link to comment
Megosztás:

Felszereltség hitvány. Minőség elég tág fogalom. Spórolós széria már a lengyel. Esetleges lehetőség sincs meg benne a fejlesztésre, csak ha magadnak kiépíted nulláról.

Dupla légzsák, ködlámpa elöl-hátul, immo, színrefújt lökhárító-tükör, kb ennyit tettek bele nekem.

Link to comment
Megosztás:

Üdv mindenkinek!

Autóvásárlás előtt állok (1. autó), és egy F astrára esne a választás az Ár/érték aránya és a megbízhatósága miatt.

A kérdésem az lenne, hogy melyik évjáratot ajánljátok, a magyarországon gyártottakat, vagy a 98- utániakat, amiket lengyelországban raktak össze ? Volt-e minőségbeli, vagy bármilyen romlás a Lengyelországban összerakott modellekben. (Több véleményt is szívesen meghallgatnék!!) Mindenképpen 8 szelepest akarok, mert azt olvastam az egyszerű és nagyszerű, és a fogyasztása is elég jó. Az 1.4-es, vagy 1.6-os motorok között nem döntöttem még, arról is írhatnátok, pro és kontrákat, valamint mindenképpen érdekelne, hogy melyikből melyik motorkódost érdemes venni. Ja és nem még az se lenne rossz, hogy vásárlásnál mire kell figyelni :), a rozsdásodást a kerékívekben a tanksapkánál és a küszöböknél. Ezenkívül ? A válaszokat előre is köszönöm. Egyébként 250-400.000 Ft-ig szánnék rá maximum, plusz átiratás meg szervízköltség ezen kívül belefér természetesen.

Nekem lenne egy eladó 96-os 1.6, jól felszerelt, jó állapotú. De azt 4-ért nem adom oda. Ha érdekell küldj privát üzenetet.

Link to comment
Megosztás:

Bontóba vajon kivágnák a teleszkóp tornyot ha csak az kell?

Gyarmaton a falu közepén is van egy bontó ott egy flexel bementem és azt vágtam ki amit akartam. :D Igazából csak taposóért mentem, de aztán megláttam az lámpamagaság állító kapcsolót, egy AC-relét, egy kesztyűtartó alá való polcot, és ezen a ponton elfogyott a nálam levő pénz. :D

Link to comment
Megosztás:

Egy igazi izs :)

Megy izs meg nem izs. :D Ma reggel pl nem volt hajlandó elindulni. A hidegben legyengült az akksi (5 éves). Az utcára száműztem szegényt, mert a garázsban más lakik már... :)

add el a motort... :P az astra maradjon elrakósra :D

Hát, majd meggondolom. :D Am egy seggel két autó kicsit luxus. Bár arra gondoltam, hogy később, majd ha telik rá, venni kéne egy xe vagy let gsi-t papír nélkül. Csontra kipakolni, leültetni a g*cibe, rádobni egy slicket és pályán csapatni vele. Csak a gsi életérzés miatt. :D

Link to comment
Megosztás:

Gyarmaton a falu közepén is van egy bontó ott egy flexel bementem és azt vágtam ki amit akartam. :D Igazából csak taposóért mentem, de aztán megláttam az lámpamagaság állító kapcsolót, egy AC-relét, egy kesztyűtartó alá való polcot, és ezen a ponton elfogyott a nálam levő pénz. :D

Akkor majd bérelek tőled egy akkus flexet. Taposó nekem se lenne rossz most hogy mondod.

Megy izs meg nem izs. :D Ma reggel pl nem volt hajlandó elindulni. A hidegben legyengült az akksi (5 éves). Az utcára száműztem szegényt, mert a garázsban más lakik már... :)

Hát, majd meggondolom. :D Am egy seggel két autó kicsit luxus. Bár arra gondoltam, hogy később, majd ha telik rá, venni kéne egy xe vagy let gsi-t papír nélkül. Csontra kipakolni, leültetni a g*cibe, rádobni egy slicket és pályán csapatni vele. Csak a gsi életérzés miatt. :D

Adok hozzá rugót.

Link to comment
Megosztás:

Megy izs meg nem izs. :D Ma reggel pl nem volt hajlandó elindulni. A hidegben legyengült az akksi (5 éves). Az utcára száműztem szegényt, mert a garázsban más lakik már... :)

Hát, majd meggondolom. :D Am egy seggel két autó kicsit luxus. Bár arra gondoltam, hogy később, majd ha telik rá, venni kéne egy xe vagy let gsi-t papír nélkül. Csontra kipakolni, leültetni a g*cibe, rádobni egy slicket és pályán csapatni vele. Csak a gsi életérzés miatt. :D

Akkor en mit mondjak a harommal? :D
Link to comment
Megosztás:

Megy izs meg nem izs. :D Ma reggel pl nem volt hajlandó elindulni. A hidegben legyengült az akksi (5 éves). Az utcára száműztem szegényt, mert a garázsban más lakik már... :)

Hát, majd meggondolom. :D Am egy seggel két autó kicsit luxus. Bár arra gondoltam, hogy később, majd ha telik rá, venni kéne egy xe vagy let gsi-t papír nélkül. Csontra kipakolni, leültetni a g*cibe, rádobni egy slicket és pályán csapatni vele. Csak a gsi életérzés miatt. :D

mondom én, hogy tartsd meg. Ilyen jó bódét nem találsz már többet, astra nélkül meg úgyse bírod ki te sem. :D Egy LET meg úgyis elbírja a klímát meg a fullos belsőt, túl nagy alakítanivaló a futóművel sincs már. Agyadra ment a náthásvéhat, el ne add az izst :D Kulacs is megvette a Mercit 1hónapja, két hete meg megint gsi-t keres. :D
Link to comment
Megosztás:

mondom én, hogy tartsd meg. Ilyen jó bódét nem találsz már többet, astra nélkül meg úgyse bírod ki te sem. :D Egy LET meg úgyis elbírja a klímát meg a fullos belsőt, túl nagy alakítanivaló a futóművel sincs már. Agyadra ment a náthásvéhat, el ne add az izst :D Kulacs is megvette a Mercit 1hónapja, két hete meg megint gsi-t keres. :D

Mondjuk a vajda-Merci után nem csodálom, hogy újra gsi-zni akar. :D

Jó lenne megtartani, de nem sok értelme van sajnos... Tovább alakítgani nem érdemes, pályázáshoz meg mindent ki kéne szedni belőle, amit eddig beleraktam... :D

Link to comment
Megosztás:

Igy van. Elore kell menni. :) en csak azert nem adom el, mert szinte ingyen van a fenntartasa es minden uj rajta. Azzal a 3-400e fttal meg nem sokkal lennek beljebb.

Kapjátok be :D Ha csak azok lennének az astra topicban, akik tényleg F-el járnak, alig tudnék valakivel beszélgetni :D Ha lenne pénzem, fölvásárolnám mindenkinek az autóját, aztán 5 év múlva elkezdeném árulni őket az előző tulajoknak :D

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.