Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Sziasztok! Azt szeretném kérdezni, hogy ha beépítenék egy w1102-es számú fordulatszámmérős kilóméterórát a w1111 számú helyett, akkor mi lesz a különbség és milyen mértékű?

Lesz, és valamennyi :D Szerintem keress inkább belevalót, komolyan.

Elküldve

Heló!

Jelenleg C14NZ-vel járok és már nagyon unom ezt a gyengeséget, ezért találtam egy komplett eladó sedant 1.6 16V (80.000ft kmpl.) Megéri szerintetek megvenni? átpapirozás mennyi kp? ill. mit vegyek figyelembe beindításnál majd ha megnézem? Tényleg csak a motorja érdekel , külföldröl behozott, egy more az eladó :))))))

Köszi

Petya

Elküldve

Heló!

Jelenleg C14NZ-vel járok és már nagyon unom ezt a gyengeséget, ezért találtam egy komplett eladó sedant 1.6 16V (80.000ft kmpl.) Megéri szerintetek megvenni? átpapirozás mennyi kp? ill. mit vegyek figyelembe beindításnál majd ha megnézem? Tényleg csak a motorja érdekel , külföldröl behozott, egy more az eladó :))))))

Köszi

Petya

Ha már így átépítesz, akkor már ne egy 1.6-ost tegyél bele... Olcsóbban kapsz egy indítható 20NE-t, 18NZ-t, amikkel sokkal kevesebb probléma lehet, és többet is ad. Motor átépítésről a papírozást felejtsd el. Akkor úgy vegyél komplett autót, hogy az a motor van benne, amivel használni akarod.

Elküldve

Ha már így átépítesz, akkor már ne egy 1.6-ost tegyél bele... Olcsóbban kapsz egy indítható 20NE-t, 18NZ-t, amikkel sokkal kevesebb probléma lehet, és többet is ad. Motor átépítésről a papírozást felejtsd el. Akkor úgy vegyél komplett autót, hogy az a motor van benne, amivel használni akarod.

Ezt a logikát nem nagyon értem ... úgy vegyek autót hogy aza motor van benne ami nekem jo? 3 éve van egy kikasznizott frissen festett uj futóműves kocsim , csak a motor gyenge, ezért nem fogom leváltani egy "lehet szétrohadt"-ra... :)

A papirozás alatt mit értesz? az hogy drága vagy nem kivitelezhető? Az a baj hogy ezt az egyetlent találtam ami belefér a kasszába és nem sima 1.6-os és indítható is, a külön motor nekem tabu...

Elküldve

Heló!

Jelenleg C14NZ-vel járok és már nagyon unom ezt a gyengeséget, ezért találtam egy komplett eladó sedant 1.6 16V (80.000ft kmpl.) Megéri szerintetek megvenni? átpapirozás mennyi kp? ill. mit vegyek figyelembe beindításnál majd ha megnézem? Tényleg csak a motorja érdekel , külföldröl behozott, egy more az eladó :))))))

Köszi

Petya

Nem. Komplett autó csak.

Elküldve

Ezt a logikát nem nagyon értem ... úgy vegyek autót hogy aza motor van benne ami nekem jo? 3 éve van egy kikasznizott frissen festett uj futóműves kocsim , csak a motor gyenge, ezért nem fogom leváltani egy "lehet szétrohadt"-ra... :)

A papirozás alatt mit értesz? az hogy drága vagy nem kivitelezhető? Az a baj hogy ezt az egyetlent találtam ami belefér a kasszába és nem sima 1.6-os és indítható is, a külön motor nekem tabu...

Drága a motorcsere papírozása. Amúgy x14nz-vel járok, és asszony most is rámszólt hogy ne 160-nal menjek m7-en :D

De persze, gyenge, de akkor erősebbet kellett volna venned.

Elküldve

Drága a motorcsere papírozása. Amúgy x14nz-vel járok, és asszony most is rámszólt hogy ne 160-nal menjek m7-en :D

De persze, gyenge, de akkor erősebbet kellett volna venned.

Ez az egyetlen találtam ami 75LE felett van és 100ezer alatt :D

Akkor ilyen nem érdekelt, első autó volt (amivel ugye befürödtem mert 160ért vettem és most járok 700körül , de hát tanul az ember .....)

Elküldve

Ez az egyetlen találtam ami 75LE felett van és 100ezer alatt :D

Akkor ilyen nem érdekelt, első autó volt (amivel ugye befürödtem mert 160ért vettem és most járok 700körül , de hát tanul az ember .....)

Ugyan ez volt nekem is, első kocsi, azaz második, de ezt már magamnak vettem. Én elvagyok vele, majd ha kell veszek egy erősebb kocsit másodiknak (signum v6) :D

Elküldve

Ezt a logikát nem nagyon értem ... úgy vegyek autót hogy aza motor van benne ami nekem jo? 3 éve van egy kikasznizott frissen festett uj futóműves kocsim , csak a motor gyenge, ezért nem fogom leváltani egy "lehet szétrohadt"-ra... :)

A papirozás alatt mit értesz? az hogy drága vagy nem kivitelezhető? Az a baj hogy ezt az egyetlent találtam ami belefér a kasszába és nem sima 1.6-os és indítható is, a külön motor nekem tabu...

A logika az, hogy ha le akarod papírozni, olcsóbban veszel egy jó bódét, neked megfelelő motorral, mint amennyiből egy ilyen átépítést kihozol hivatalosra. Ugye a motorkeresés nem abban merült ki, hogy beütötted használtauto.hu-n az "f astra, ohne papír, 100ló+ ? :D

Elküldve

A logika az, hogy ha le akarod papírozni, olcsóbban veszel egy jó bódét, neked megfelelő motorral, mint amennyiből egy ilyen átépítést kihozol hivatalosra. Ugye a motorkeresés nem abban merült ki, hogy beütötted használtauto.hu-n az "f astra, ohne papír, 100ló+ ? :D

Nem, simán bejelöltem hogy astra + 150ig megadtam az árat hogy picit szűkítsem, de ha nem hiszed el nézz körül elég ritka a 1.4-1.6-megyisazér, mert +15LE-ért nem cserélek motort :D

Elküldve

Nem, simán bejelöltem hogy astra + 150ig megadtam az árat hogy picit szűkítsem, de ha nem hiszed el nézz körül elég ritka a 1.4-1.6-megyisazér, mert +15LE-ért nem cserélek motort :D

Plusz a váltót is lehet cserélned kell, de ebben nem vagyok biztos.

Miért nem alakítod át hengerenkénti befecskendezésesre? Akkor nem változik a motorszám.

Elküldve

Nem, simán bejelöltem hogy astra + 150ig megadtam az árat hogy picit szűkítsem, de ha nem hiszed el nézz körül elég ritka a 1.4-1.6-megyisazér, mert +15LE-ért nem cserélek motort :D

De megyisazér 1.4-1.6-ot fölösleges nézni. Vagy tegyél rá egy SE pakkot, és akkor saját motor, némi plusz lóval, vagy csere. Ha már költesz arra, hogy haladós legyen, és motort is cserélnél akkor viszont 1.8 alatt kár beletenni bármit, de akkor meg már C20NE. Az 1.6 se is becupant 8 litert, és egy 2.0 se nagyon eszik többet. Lepapírozni már az egyhatot se lehet, csak legalább többe kerül, mint amennyit ér. hahut meg felejtsd el, racingbazár, duen, itteni adok-veszek, összes opeles fészbúkcsoport, stb. Gyakorlatilag ha kiállsz az utcára, és kiabálsz egy motorkódot, akkor is többet találsz, mint a hahun :D

Elküldve

Nem, simán bejelöltem hogy astra + 150ig megadtam az árat hogy picit szűkítsem, de ha nem hiszed el nézz körül elég ritka a 1.4-1.6-megyisazér, mert +15LE-ért nem cserélek motort :D

Nem jó megoldás. Vatera is tele van, illetve bontók.

Elküldve

De megyisazér 1.4-1.6-ot fölösleges nézni. Vagy tegyél rá egy SE pakkot, és akkor saját motor, némi plusz lóval, vagy csere. Ha már költesz arra, hogy haladós legyen, és motort is cserélnél akkor viszont 1.8 alatt kár beletenni bármit, de akkor meg már C20NE. Az 1.6 se is becupant 8 litert, és egy 2.0 se nagyon eszik többet. Lepapírozni már az egyhatot se lehet, csak legalább többe kerül, mint amennyit ér. hahut meg felejtsd el, racingbazár, duen, itteni adok-veszek, összes opeles fészbúkcsoport, stb. Gyakorlatilag ha kiállsz az utcára, és kiabálsz egy motorkódot, akkor is többet találsz, mint a hahun :D

Meg az SE pakkhot nem kell papíroni.

Elküldve

:D

De amúgy meg kifejtette, hogy nem +10/20 LE kell neki, hanem sokkal több.

Ezért nem értem mit akarunk egy 1.6-tól. Ha már csinálunk valamit, akkor csináljuk... Pénzben sem jön ki jobban, eredményben végképp nem.

Elküldve

Azért nem olyan vicces dolog 1.4papírral, de rendes motorral közlekedni... :D

Jó, egy XE-t nehéz bemesélni bármi másnak, de egy NE, még simán úgy néz ki, mintha nem is lenne. "Az csak tyuningszívósorbittosúr" :D Viszont ha meg megnézik, akkor az egyhatra is pont ugyan annyira szexuálják rojtosra hátulról, csak legalább addig se élvezte amíg benne volt.

Elküldve

De megyisazér 1.4-1.6-ot fölösleges nézni. Vagy tegyél rá egy SE pakkot, és akkor saját motor, némi plusz lóval, vagy csere. Ha már költesz arra, hogy haladós legyen, és motort is cserélnél akkor viszont 1.8 alatt kár beletenni bármit, de akkor meg már C20NE. Az 1.6 se is becupant 8 litert, és egy 2.0 se nagyon eszik többet. Lepapírozni már az egyhatot se lehet, csak legalább többe kerül, mint amennyit ér. hahut meg felejtsd el, racingbazár, duen, itteni adok-veszek, összes opeles fészbúkcsoport, stb. Gyakorlatilag ha kiállsz az utcára, és kiabálsz egy motorkódot, akkor is többet találsz, mint a hahun :D

Őőő 1.6 se-vel városban nem tudtam megetetni 7.5-nél többet, egy VECTRÁBAN ott, ahol az nz-vel simán 8 fölött jártam. Vegyesben meg 6ból járok vele. Pályán meg 5.

Elküldve

Őőő 1.6 se-vel városban nem tudtam megetetni 7.5-nél többet, egy VECTRÁBAN ott, ahol az nz-vel simán 8 fölött jártam. Vegyesben meg 6ból járok vele. Pályán meg 5.

Vastag a gumiszőnyeg a VECTRÁBAN ? :D

Elküldve

Drága a motorcsere papírozása. Amúgy x14nz-vel járok, és asszony most is rámszólt hogy ne 160-nal menjek m7-en :D

De persze, gyenge, de akkor erősebbet kellett volna venned.

Ez meg egy X12XE 3 hengerező corsa még nem padlógázon plussz világító motorkontrol lámpa:

1251150-20131118-qtYwNM.jpg

Szóval ne legyél nagyra a 160-addal. :D

Azért nem olyan vicces dolog 1.4papírral, de rendes motorral közlekedni... :D

Győrben nem olyan rég vették el egy srác forgalmiját a sok átalakítás miatt, mivel nem érte meg neki minden visszaszerelni inkább árulja a kocsit. Ültetés, sport dob, direktszűrő, másik motor meg még pár dolog.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.