Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


gsi.tamás

Recommended Posts

Az Opel Astra kupában induló kocsik milyenek?

Azt tudom, hogy 1.6 Si, meg mindegyiknek azonos az elektronikája, sportfutóművet kaptak, de ezen felül tud valaki valami érdekeset róluk?

Ezeket a gyár tuningolta? Vajon milyen erősek?

Futó Gabi, a te kocsid vajon van olyan jó, mint ezek?

Azt olvastam, hogy a Hungaroriongen jobb köröket lehet vele menni, mint a 2 literes turbósakkal!

Link to comment
Megosztás:

Az Opel Astra kupában induló kocsik milyenek?

Azt tudom, hogy 1.6 Si, meg mindegyiknek azonos az elektronikája, sportfutóművet kaptak, de ezen felül tud valaki valami érdekeset róluk?

Ezeket a gyár tuningolta? Vajon milyen erősek?

Futó Gabi, a te kocsid vajon van olyan jó, mint ezek?

Azt olvastam, hogy a Hungaroriongen jobb köröket lehet vele menni, mint a 2 literes turbósakkal!

:shock: héjjjj haver... az 1,6 megeszi a 2,0 turbót :?: :?: :?:

Ez engem is érdekel.... Gabi?

... vagy bárki más érdemben?

No most ezt lehet nem itt kéne, mert nehogy OFF legyen belőle :(

Link to comment
Megosztás:

van egy cikk a totalcar-on az Astra kupás kocsikról

az a srác írta aki a gsi-ket kb. szénnéfikázta, ő versenyzik is egy ilyennel

az hogy jobb időket lehet meni mint egy turbóssal az erősen relativ....ezek épített kőkemény miliméterre beállított sportfutóművel felszereltek, minden kiszedve belőlük egy "utcai" autó meg ritkán van ennyire felkészítve (klima, zene, egyéb plusz súlyok) a gumikról nem is beszélve

Link to comment
Megosztás:

:shock: héjjjj haver... az 1,6 megeszi a 2,0 turbót :?: :?: :?:

ez nme olyan, hogy egymás mellé teszel 2 motort és lássuk ki a jobb

legjobb példa Kecskeméten a gokartpályán a Speed az 1,6os 75 lovas verdájával sokkal jobb időket ment (nem mértük) mint én, pedig kb kétszer annyi lovam van....miért? sokkal jobb gumik, sokkal jobb sofőr

Link to comment
Megosztás:

Igen ez már soxor volt téma itt is, hogy a ringen a futómű számít, mert rekatív kevés a nagy sebességről nagyon nagy lassítás, és vissza...

Elég széles a pálya, ezért ha a futómű fogja a verdát akkor kevesebb lassulás gyorsítással megúszható, ezért nem jelentős a moci... :roll:

Link to comment
Megosztás:

Igen ez már soxor volt téma itt is, hogy a ringen a futómű számít, mert rekatív kevés a nagy sebességről nagyon nagy lassítás, és vissza...

Elég széles a pálya, ezért ha a futómű fogja a verdát akkor kevesebb lassulás gyorsítással megúszható, ezért nem jelentős a moci... :roll:

azért abban a célegyenesben egyszer olyan kiváncsi lennék mennyit lehetne kihozni a vackomból? :( :lol:

Link to comment
Megosztás:

Szegény lányok... :lol: :lol:

jahh lemaradnak rólam fönököm hülyesége miatt :(

Mellesleg ez hasonló a kanyargos szerpentines szituhoz ahol az 1.6os épített vasak verik a komolyabb mocikat...

Mármint nem ez hanem a ringes theme :idea: :lol:

Link to comment
Megosztás:

sziasztok!

nem tud nekem valaki segíteni! hogy mennyibe kerül a váltoba örök oil! mert kéne! vagy mi a neve? köszi szépen sziasztok!

No most az, hogy milyen fajtát teszel bele, az úgyis rajtad múliuk, itt leginkább váltóba a gyári opel váltóolajat szokták javasolni.

Én pl olcsón jutottam kicsivel jobb minőségűhöz és azt tettem bele, de ez mind1.

Árban szinte akármelyikből kijösz szerintem olyan 5-8 ezer között.

Link to comment
Megosztás:

Teljesen más téma!

Szereztem egy hátsó dobot. Egész tűrhető állapotban van(jobb mint az enyém :(

Egy helyen van csak egy aprócska rohadás kezdemény. Viszont azon filóztam, hogy láttam a carstylingon egy hirdetett gyári dobot. És az ooooolyan széép fényes fekete.

Gondolom le lett fújva vmivel.

Namármost a kérdések hallmaza. Mivel lehet kicsit leápolni, védeni vajh a hátsó dobot?

Arra gondoltam, hogy (voltam tescoban) :lol: Láttam ott MOTIP őő asszem réz sprajt.. és azon rajta van h kipuffra pl.(azért tünt fel mert rajta figyel egy dobocska)

Valami olyasmit ír, hogy vmi filszerű réteget hoz létre. ez vajh ér valamit?

Arra gondoltam, hogy drótkefével kicsit átcsisszantom a dobot, lefújom ezzel a szutyival, aztán esetleg szerzek fekete hőállót és azzal is átfújom..

Van ebben vmi rossz elgondolás?

Árt vmi a dobnak ezek közül? Csak mert lassan úgyis fel kellene raknom, mert már király WRC hangja kezd lenni a vasnak.

Tegnap meg pont azt füleltem, hogy hátúl a hupszliknál vmi mintha ki akarna esni a kocsi alól. Futóműre tippeltem, de semmi rendeles kóválygást nem érzékeltem.

Aztán mikor este hazaértem, jött a szupi gondolat, hogy lehet a hülye kipuffcső.. mert az pont csinál ott a híd környékén egy kunkort... lehet annyira kirohadt a hátsódob bekötésénél(egyszer már amikor megvettem ott el is tört) hogy beleüt a hupszliknál.. nemsokára lemegyek meg is szakértem :shock:

Link to comment
Megosztás:

Háát tudtam één hogy eladó lesz? :( amúgy mennyiért akarod elpaszolni majd? (csak úgy)

Egyébként múszály volt.. már azt se tom hol fúj ki.. annyi helyen prüszköl :oops: :lol:

Hátsó dob tuti... meg sztem a középdob oldalán is.. (ahol belémögy a csű)

De mintha a leömlő utáni tüzes karikánál is hallani lehetne vmit..

(nem tudtam alámenni, csak oldalról hallgatóztam)

Link to comment
Megosztás:

Nah meg is néztem a dóóógot.

Szerencsére nem komoly. nem a futóm akar kimászni alólam. Csak a hátsó dob, középdob felőli rögzitő gumi izéje jött le, és lógott a kipuff. így, ahogy tippeltem, beleért a hídba. :? Viszont lejött valahol a biztosító bigyó, igy ez asszem visszatérő téma lesz. Hacsak nem tudnak adni majd a kipuffosok.

Viszont egy másik dolog, amit már múltkor is észrevettem....

Az első keréknél a fékcső!!

Ha megnézitek elvileg a gólyalábhoz van rögzitve, amúgy pattintva.

Na ez nekem egyik oldalon el van törve. (pöcs, vok, mert most hogy kerestem képet, látom, h már jóideje :?

http://www.kep.tar.hu/laci4/50040472/11703309#2 (képen baloldali recés cső)

Szóval így, hogy el van törve, ha nagyon alácsűröd, hozzáér a kerékhez, és szép lassan elnyírja!

A másik oldalon nincs letörve, ezért még a múltkor visszapattintottam.

De ma megnéztem, megint kint volt.

Ezért mint ahogy a múltkor a letört darabot, ezt is kábelkötözövel rögzítettem a helyére. Szóval sztem nézzétek meg alkalmasint, és ha így van, szerintem ti is rögzítsétek! Szerintem! :(

Nekem a bal oldalinál az a külső "hernyócső" vagy mi az igazi neve, már szépen elkopott :?

Link to comment
Megosztás:

nálam is ez volt és ott is kötöző lesz a vége.

márha végre teljesen véglegesen összerakjuk....

de én pl a fékcső felső részét ahol fém cső van, azt shimán begyűrtem a rugós taggal amikor 1edül akartam ki és betennia gólyalábat :(

Link to comment
Megosztás:

Nah meg is néztem a dóóógot.

Szerencsére nem komoly. nem a futóm akar kimászni alólam. Csak a hátsó dob, középdob felőli rögzitő gumi izéje jött le, és lógott a kipuff. így, ahogy tippeltem, beleért a hídba. :? Viszont lejött valahol a biztosító bigyó, igy ez asszem visszatérő téma lesz. Hacsak nem tudnak adni majd a kipuffosok.

Viszont egy másik dolog, amit már múltkor is észrevettem....

Az első keréknél a fékcső!!

Ha megnézitek elvileg a gólyalábhoz van rögzitve, amúgy pattintva.

Na ez nekem egyik oldalon el van törve. (pöcs, vok, mert most hogy kerestem képet, látom, h már jóideje :?

http://www.kep.tar.hu/laci4/50040472/11703309#2 (képen baloldali recés cső)

Szóval így, hogy el van törve, ha nagyon alácsűröd, hozzáér a kerékhez, és szép lassan elnyírja!

A másik oldalon nincs letörve, ezért még a múltkor visszapattintottam.

De ma megnéztem, megint kint volt.

Ezért mint ahogy a múltkor a letört darabot, ezt is kábelkötözövel rögzítettem a helyére. Szóval sztem nézzétek meg alkalmasint, és ha így van, szerintem ti is rögzítsétek! Szerintem! :(

Nekem a bal oldalinál az a külső "hernyócső" vagy mi az igazi neve, már szépen elkopott :?

De az nem a fékcső,ami burkolva van, hanem az ABS jeladója szerintem.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.