Boros Elküldve November11, 2013 Megoszt Elküldve November11, 2013 Jóvanna, telefonról nem vagyok olyan kapkodós. Meg különben is, állítólag dolgozok, vagy mi :lol: Akkor ezt megbeszéltük :D Mindenképp valami kárpit alatt, de konkrétan milyen antennáról van szó? Konkrétan nem tudom megmutatni, mert a szomszéd 1500ös kombijából van és már régebben vette.. De kinézetre ilyen:http://www.addel.hu/store/termekfotok/831/nagyarufotok/-calearo-univerzalis-erositos-szelvedo-antenna-157697006-za5qxz.jpg Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve November11, 2013 Megoszt Elküldve November11, 2013 Konkrétan nem tudom megmutatni, mert a szomszéd 1500ös kombijából van és már régebben vette.. De kinézetre ilyen:http://www.addel.hu/store/termekfotok/831/nagyarufotok/-calearo-univerzalis-erositos-szelvedo-antenna-157697006-za5qxz.jpg Ez szerintem mindig hülyén fog kinézni :rolleyes: A gyári oldalantennával mi a baj? Link to comment Megosztás: More sharing options...
megadave Elküldve November11, 2013 Megoszt Elküldve November11, 2013 Miaza belső antenna? :huh: Olyan, ami nem külső. Tudom. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve November11, 2013 Megoszt Elküldve November11, 2013 Miaza belső antenna? :huh: Olyan, ami nem külső. Tudom. :D Fölragasztod az ablakra belülről, és örülsz, hogy nem kint van. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve November11, 2013 Megoszt Elküldve November11, 2013 Fölragasztod az ablakra belülről, és örülsz, hogy nem kint van. :D Nem omegán van olyan hogy a hátsó ablakfűtés maga az antenna? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve November11, 2013 Megoszt Elküldve November11, 2013 Nem omegán van olyan hogy a hátsó ablakfűtés maga az antenna? Nemtom caravanon van tetőpálcika, sedant meg nem boncótam :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve November11, 2013 Megoszt Elküldve November11, 2013 Nem omegán van olyan hogy a hátsó ablakfűtés maga az antenna? De. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laliiii Elküldve November11, 2013 Megoszt Elküldve November11, 2013 Nekem van is eladó ha kell, megvan hozzá kábelek, csatija is, B Omegából. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabibácsi Elküldve November12, 2013 Megoszt Elküldve November12, 2013 Egy árkozás elég volt nekem tavaly :D De akkor marad így Vegyél új lámpákat előre, és bele emelt fényú izzókat. Tungsramot mondjuk. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabibácsi Elküldve November12, 2013 Megoszt Elküldve November12, 2013 Nekem elektromos az antennám, így néha belső, néha külső :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve November12, 2013 Megoszt Elküldve November12, 2013 Vegyél új lámpákat előre, és bele emelt fényú izzókat. Tungsramot mondjuk. És lámpából ne Depot... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabibácsi Elküldve November13, 2013 Megoszt Elküldve November13, 2013 Jah, persze, én vadiúj carellot + valeot vettem, vaterán, dobozosat. Valami raktárkészlet volt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Victor75 Elküldve November13, 2013 Megoszt Elküldve November13, 2013 Sziasztok! Szét kellene szednem a kilométerórámat (nem azért hogy visszatekerjem :D ) . Szitu az, hogy valószínűleg egy kicsit sok zsírt használtam a bowden megkenéséhez, és bekerülhetett az órába, mivel azóta nem vagy csak nagyon lassan akar visszamenni a mutató, de volt, hogy mentem úgy 90-el aztán egyszer csak lekoppan végállásra (ferrari sem gyorsul így ), Szóval szétszedném, de hogyan tudom pontosan ugyanoda visszatenni a mutatót ahol volt? Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve November13, 2013 Megoszt Elküldve November13, 2013 Sziasztok! Szét kellene szednem a kilométerórámat (nem azért hogy visszatekerjem :D ) . Szitu az, hogy valószínűleg egy kicsit sok zsírt használtam a bowden megkenéséhez, és bekerülhetett az órába, mivel azóta nem vagy csak nagyon lassan akar visszamenni a mutató, de volt, hogy mentem úgy 90-el aztán egyszer csak lekoppan végállásra (ferrari sem gyorsul így ), Szóval szétszedném, de hogyan tudom pontosan ugyanoda visszatenni a mutatót ahol volt? Zsííír? :omg: Helyett inkább műszerolaj! Próbálgatással. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve November13, 2013 Megoszt Elküldve November13, 2013 Sziasztok! Szét kellene szednem a kilométerórámat (nem azért hogy visszatekerjem :D ) . Szitu az, hogy valószínűleg egy kicsit sok zsírt használtam a bowden megkenéséhez, és bekerülhetett az órába, mivel azóta nem vagy csak nagyon lassan akar visszamenni a mutató, de volt, hogy mentem úgy 90-el aztán egyszer csak lekoppan végállásra (ferrari sem gyorsul így ), Szóval szétszedném, de hogyan tudom pontosan ugyanoda visszatenni a mutatót ahol volt? Így már nem nagyon fogod tudni. Az alap verzió az, hogy az ember kiveszi a pöcköt, ami megtámasztja 20 alatt egy picivel, vízszintesbe forgatja az órát, és megnézi hova áll be magától. Ez nagyjából a km/h felirat "h"-jának az alsó szára szokott lenni, de óránként változik picit. Az a pici, pedig nem mindegy :D A te esetedben, lehet, hogy a mutató tengelyén, a rugó is már ragad a trutyitól, és nem fogja tudni a valós alaphelyzetbe tenni a mutatót. A "fogalmamsincshovakénevisszarakni" verzióból, az egyik, hogy saccra föltolja a-ember a mutatót, a "h" alsó szárára, megy egy kört, és megnézi. A másik, hogy beül valakivel az autóba, plexi nélküli műszeregységgel elindulnak, aztán az egyik bambul a gps-re, és közben megpróbálja eltalálni a mutatóval. Ha mondjuk beáll az ember fix 50-re, akkor olyan sacc 55körülre kell találni a mutatóval, mert ha már a rugó tartja, picit visszaesik. Nem egyszerű, de sokat lehet röhögni közben. A mutatót viszont sosem szabad fölnyomni a helyére, csak a legvégén. Próbálgatásnál mindig csak egy picit, hogy magát éppen megtartsa. Ha az első próbálkozásra fölszúrjátok a helyére, akkor egyrészt szívás levenni, másrészt a 3. után, már nem kell visszarakni, mert úgysem marad ott :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Victor75 Elküldve November13, 2013 Megoszt Elküldve November13, 2013 Zsííír? :omg: Helyett inkább műszerolaj! Próbálgatással. Full ki tudtam húzni a bovden közepét, így logikusabbnak tűnt végigzsírozni, műszerolaj szerintem csak le és kifolyt volna, A csatlakozójába nem kellett volna tömni. Amúgy full száraz volt, motor hangját is elnyomta. Azt hittem, hogy van valami összejelölés az órán, mert ha jól gondolom, nem megfelelő a rugó előfeszítés esetén csalni fog az óra. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Victor75 Elküldve November13, 2013 Megoszt Elküldve November13, 2013 Köszi a segítséget! Azt nézem, hogy magának a sebességmérő résznek a burkolata átlátszó, és látszik is ahogy a mutatóval együtt mozog a harang amiben ha jól emlékszem egy mágnes pörög. Ha garvízozó géppel átlyukasztom, és egy jelölést teszek a harangra, akkor ha minden igaz, pontosan vissza tudom tenni a mutatót. Lyukat utána majd leragasztom valamivel. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve November13, 2013 Megoszt Elküldve November13, 2013 Akkora misztikumot csináltok ebből az órából hogy nem igaz. Így is úgyis k*rva pontatlan, kár vele vesződni. Egyszer kell bemérni gps-el hol mennyit csal, megjegyezni, és kész. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve November13, 2013 Megoszt Elküldve November13, 2013 Akkora misztikumot csináltok ebből az órából hogy nem igaz. Így is úgyis k*rva pontatlan, kár vele vesződni. Egyszer kell bemérni gps-el hol mennyit csal, megjegyezni, és kész. Ha egy picit máshova teszi vissza, már olyat mutat, hogy kijön az ember szeme mint a csigának :D Frankón pontosra, összesen egy darabot sikerült eddig belőni, amivel találkoztam, de a picit félre-rakással olyan értékek jönnek ki belőle, hogy azon is elgondolkozol, jó műszeren van -e az a mutató :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve November13, 2013 Megoszt Elküldve November13, 2013 Full ki tudtam húzni a bovden közepét, így logikusabbnak tűnt végigzsírozni, műszerolaj szerintem csak le és kifolyt volna, A csatlakozójába nem kellett volna tömni. Amúgy full száraz volt, motor hangját is elnyomta. Azt hittem, hogy van valami összejelölés az órán, mert ha jól gondolom, nem megfelelő a rugó előfeszítés esetén csalni fog az óra. Igazából ha olyan a menete a spirálnak akkor úgyis feltekeri menet közben szóval mindegy hova kened. nem az első ilyen eset, de szerintem nem is az uccsó. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laliiii Elküldve November13, 2013 Megoszt Elküldve November13, 2013 De akkor mit lehet vele csinálni, hogy ne kattogjon? Gyári bontott csak a jó? Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve November13, 2013 Megoszt Elküldve November13, 2013 Frankón pontosra, összesen egy darabot sikerült eddig belőni, Ezt azért tudom nehezen elhinni, mert a mechanikus órák sajátja, hogy minél gyorsabban mész, annál többet csal. Gyárilag alapból olyan 10-et, az enyém kb 100-110-ig, majd ott hirtelen lenyom egy térugrást, és elkezd 20-at csalni, 130-al megyek és 150-et mutat, majd a végén meg kb 30-at, 200-nál már lepörögte a 220-as órát. (nem, nem fake, a fordszámmérő még nem volt bekötve) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve November14, 2013 Megoszt Elküldve November14, 2013 De akkor mit lehet vele csinálni, hogy ne kattogjon? Gyári bontott csak a jó? Általában igen a bontott gyári jó. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bundee Elküldve November14, 2013 Megoszt Elküldve November14, 2013 Szerintem egyszerűbb venni egy olcsó, azonos W számű műszeregységet, amiből átrakod csak a km órát. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve November14, 2013 Megoszt Elküldve November14, 2013 Szerintem egyszerűbb venni egy olcsó, azonos W számű műszeregységet, amiből átrakod csak a km órát. hááát a fordulatszámmérős az 6-8 ezer forint.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts