Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


gsi.tamás

Recommended Posts

Jó, persze igazad van, én nem feküdtem a kocsi alá, de a kocsi a földön van, tehát végső soron a "földön lehet összedugni" :D Egyébként nem egy ügy két csövet összedugni és a bilincset meghúzni, elől a katalizátornál nekem meg 2 átmenő csavar van. Hátul meg egy akasztó a dobon és kész. Má' kezdek én is fejben szerelővé válni... :icon10:

A katinál nálam is átmenő csavar van, de azt szerintem úgyis flexelni kell már 1 év mulva úgyis berohad. Most amikor összeraktam a parkolóban a kocsi felé menve láttam hogy eléggé lent van az ív a katalizátor után. otthon fordítani kellett rajta aztán jó lett.

Ezeket mind a csomiba tetted? :rolleyes: :P

:D KO.... :D

Link to comment
Megosztás:

Azért megnézném mennyire izzad a homlokod, mikor leflexelted a középső dob csavarjait a katalizátor felől és 2 lyuk fúrása + menetfúrás 2x5 perc menne-e, mint a normában. ;)

Nem kötekedés, csak nagyon le van ez így egyszerűsítve. :icon1:

Ez nekem úgy egy órámba telt, hogy kifúrjam az a két berohadt csavart, eközben 4-szer éleztem a fúrót, mert nem rossz anyagból voltak a csavarok, aztán a menetfúró beletört természetesen, azt ki kellett piszkálni, aztán megint fúrni átmenőcsavarnak, és mindezt a kocsi alatt fekve... jó móka.

Link to comment
Megosztás:

Ez nekem úgy egy órámba telt, hogy kifúrjam az a két berohadt csavart, eközben 4-szer éleztem a fúrót, mert nem rossz anyagból voltak a csavarok, aztán a menetfúró beletört természetesen, azt ki kellett piszkálni, aztán megint fúrni átmenőcsavarnak, és mindezt a kocsi alatt fekve... jó móka.

Ilyenkor szoktam kifizetni azt a 3e ftot a kipuffosnak.. :)
Link to comment
Megosztás:

Ilyenkor szoktam kifizetni azt a 3e ftot a kipuffosnak.. :)

Legközelebb én is ezt teszem :icon1:

Én meg ilyenkor szoktam levenni az egész rendszert és szép kényelmesen a műhely asztalán furkálok... :D mert ugye onnan már csak a leömlő két rugós csavarja fogja amit kitekerni fél perc.

Link to comment
Megosztás:

Az azt a célt szolgálja, mikor lehajtód a támlát vizszintesbe, az ülölap alján van egy kampószerüség, abba kell beleakasztani.

Az tartja meg .

Jaaaaaa... Akkor annak nálam nem lesz szerepe. Met az ülő az maradt a ferdehátújé, a támla lett csak kombiból.

Link to comment
Megosztás:

Ugyanitt készülök hegeszteni. A dob oldalán a lapolás engedett el... :-)

Ott szokott általában vagy kirohad a cső...most megfúrtam a hátsó dob sarkát kapásból kifolyt vagy 2 deci víz. A középdobot nem kellett foltozni csak végigvarrtam ahol kirohadt a telet kihúzza. Aztán csak úgy hogy szebb legyen a kocsi alatt ,rozsdamaróztam drótkeféztem hőálló ezüstel lefújtam a csövet-dobot.

Link to comment
Megosztás:

Ma nekiduráltam magam a műszerfal újraledezésének. Hát reggel 10 óra óta csináltam és most hagytam abba. DE! Még nincs kész... :icon11:

Elfogyott az egyik led...

Nem tudja valaki, hogy a fényerőszabályzó mekkora ellenállású tekercset rejt?

ott ellenállás skála van, szerintem ki tudod mérni...

Link to comment
Megosztás:

Ma nekiduráltam magam a műszerfal újraledezésének. Hát reggel 10 óra óta csináltam és most hagytam abba. DE! Még nincs kész... :icon11:

Elfogyott az egyik led...

Nem tudja valaki, hogy a fényerőszabályzó mekkora ellenállású tekercset rejt?

16 ohm

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok. Kèrdèsem az lenne hogy ausztria büszke rendőrei mennyire nèzegetik szegèny magyar ember gumiabroncsát? Azt tudom hogy november 15-től kötelező a tèligumi.Mennyire büntetnek ha koptt a gumi? Kopott alatt azt èrtem hogy jövőre már nem rakom fel őket. Köszi előre is

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.