Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


gsi.tamás

Recommended Posts

Úgy néz ki www.cool4u.hu nál van, csak kell nekik a pontos méret, mert van 3 fajta Diavia-hoz. :) Ma este úgy is megyek le megmérni, s akkor lefotózom mire gondolok.

Most nem igazán tudlak követni, megmondom őszintén. Az utólagos Diavia klímához (a digitálishoz!) csak ez az egy görgő van pluszban. A kompresszorkonzol és a feszítőgörgő egyben van, ahogy a képen is látod. Nincs másik. Ha neked még van valami ott, akkor vagy valami tök másik klímád van (lehet, de nem valószínű), vagy az nem Diavia cucc...

Link to comment
Megosztás:

Má' mé' kéne annyi pízt kidobni érte? Szerintem 19600-ból a kettő együtt kijön, sőt ha van kártyád erre még minimum 10% kedvezmény is jár az Unixnál.

http://www.unixauto.hu/Unix_CikkekLista_Form.aspx

Lehet, de nekem ez szereléssel együtt ennyi. Mint régebben említettem, az autószerelőm nekem úgy dolgozik, hogy kifizetem neki a kedvezmény nélküli teljes összeget és kész. Amit kap kedvezményt, az a munkadíja. :)

Egyébként meg Bosal-t akarok mindenképp. A középdob is az volt és a 8. életévében döglött meg végleg.

Link to comment
Megosztás:

Lehet, de nekem ez szereléssel együtt ennyi. Mint régebben említettem, az autószerelőm nekem úgy dolgozik, hogy kifizetem neki a kedvezmény nélküli teljes összeget és kész. Amit kap kedvezményt, az a munkadíja. :)

Egyébként meg Bosal-t akarok mindenképp. A középdob is az volt és a 8. életévében döglött meg végleg.

Manapság a bosal eléggé silány.

Link to comment
Megosztás:

Lehet, de nekem ez szereléssel együtt ennyi. Mint régebben említettem, az autószerelőm nekem úgy dolgozik, hogy kifizetem neki a kedvezmény nélküli teljes összeget és kész. Amit kap kedvezményt, az a munkadíja. :)

Egyébként meg Bosal-t akarok mindenképp. A középdob is az volt és a 8. életévében döglött meg végleg.

zafirán nem tudott 3 évet... most kapott kínait, a bosal árából kijön 3 ilyen, ha évente lerohad, még akkor is olcsóbb :lol:
Link to comment
Megosztás:

Lehet, de nekem ez szereléssel együtt ennyi. Mint régebben említettem, az autószerelőm nekem úgy dolgozik, hogy kifizetem neki a kedvezmény nélküli teljes összeget és kész. Amit kap kedvezményt, az a munkadíja. :)

Egyébként meg Bosal-t akarok mindenképp. A középdob is az volt és a 8. életévében döglött meg végleg.

Az én középdobom egy no name lengyel dob 7 évet bírt ki, amíg hátsó dobból kettőt fogyasztott a gép.

Egyébként ha középső és hátsó dobot cserélsz, annak a munkadíja max. 1 órai bér lehet. Földön összedugja a két egységet és 3 csavar, meg egy akasztó az egész. Lefelé meg a döglött darab akár flexel is lejöhet 2 perc alatt.

Link to comment
Megosztás:

Az én középdobom egy no name lengyel dob 7 évet bírt ki, amíg hátsó dobból kettőt fogyasztott a gép.

Egyébként ha középső és hátsó dobot cserélsz, annak a munkadíja max. 1 órai bér lehet. Földön összedugja a két egységet és 3 csavar, meg egy akasztó az egész. Lefelé meg a döglött darab akár flexel is lejöhet 2 perc alatt.

Nem gyó mert a híd felett megy át a kipufcső... :D Vagy csak nekem? :D

Link to comment
Megosztás:

Na Én erre gondoltam. Az alsó plusz görgő felett van a szíjfeszítő, s azon is egy görgő. Na az a kérdésem, hogy a szíjfeszítő görgőt lehet külön kapni? Unix oldala hoz rá elvileg.

100_2855_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

100_2856_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Most nem igazán tudlak követni, megmondom őszintén. Az utólagos Diavia klímához (a digitálishoz!) csak ez az egy görgő van pluszban. A kompresszorkonzol és a feszítőgörgő egyben van, ahogy a képen is látod. Nincs másik. Ha neked még van valami ott, akkor vagy valami tök másik klímád van (lehet, de nem valószínű), vagy az nem Diavia cucc...

Link to comment
Megosztás:

Caravanban ki milyen rögzítési módot, pakolót, rekeszt használ a cuccoknak, hogy ne menjenek egyik oldalról a másikra minden kanyarban? :)

Nekem alapból van bent egy tescós szerszámos láda az olyan 14Kiló azzal ki tudom ékelni a többit...csak néha szokott megindulni akkor viszont nagyon. :D Gyakran van eldöntve a hátsó üléssor ezért nem akartam fix rekeszeket beépíteni.

Link to comment
Megosztás:

Caravanban ki milyen rögzítési módot, pakolót, rekeszt használ a cuccoknak, hogy ne menjenek egyik oldalról a másikra minden kanyarban? :)

aldiban volt akcióban vastag vászon tatyó, aminek tépőzáras csíkok vannak az alján, meg a hátulján. Bevágom a szőnyegre megvnekinyomom a kerékjárati ív oldalának, azt ottmarad. Összecsukott trapézemelő belefér hosszában, meg a legtöbb alap sz.r amit hurcolok. A másik verzió, hogy van papír dobozom, meg nem tépőzáras tatyóm, azt betolom az üléstámláig, és X- be fölpattintok 2 gumipókot a háttámla fém füle, és a vele ellentétes csomagrögzítő fül közé.
Link to comment
Megosztás:

Az én középdobom egy no name lengyel dob 7 évet bírt ki, amíg hátsó dobból kettőt fogyasztott a gép.

Egyébként ha középső és hátsó dobot cserélsz, annak a munkadíja max. 1 órai bér lehet. Földön összedugja a két egységet és 3 csavar, meg egy akasztó az egész. Lefelé meg a döglött darab akár flexel is lejöhet 2 perc alatt.

Azért megnézném mennyire izzad a homlokod, mikor leflexelted a középső dob csavarjait a katalizátor felől és 2 lyuk fúrása + menetfúrás 2x5 perc menne-e, mint a normában. ;)

Nem kötekedés, csak nagyon le van ez így egyszerűsítve. :icon1:

Link to comment
Megosztás:

aldiban volt akcióban vastag vászon tatyó, aminek tépőzáras csíkok vannak az alján, meg a hátulján. Bevágom a szőnyegre megvnekinyomom a kerékjárati ív oldalának, azt ottmarad. Összecsukott trapézemelő belefér hosszában, meg a legtöbb alap sz.r amit hurcolok. A másik verzió, hogy van papír dobozom, meg nem tépőzáras tatyóm, azt betolom az üléstámláig, és X- be fölpattintok 2 gumipókot a háttámla fém füle, és a vele ellentétes csomagrögzítő fül közé.

Ennyi? És nem mászik el semmi? Ölég papisan veheted a kanyarokat... :D

Azért megnézném mennyire izzad a homlokod, mikor leflexelted a középső dob csavarjait a katalizátor felől és 2 lyuk fúrása + menetfúrás 2x5 perc menne-e, mint a normában. ;)

Nem kötekedés, csak nagyon le van ez így egyszerűsítve. :icon1:

A flexelés 1 perc volt, mivel valaki már megelőzőt át volt fúrva így én is átmenő csavarral rögzítettem.

Link to comment
Megosztás:

Nem gyó mert a híd felett megy át a kipufcső... :D Vagy csak nekem? :D

Jó, persze igazad van, én nem feküdtem a kocsi alá, de a kocsi a földön van, tehát végső soron a "földön lehet összedugni" :D Egyébként nem egy ügy két csövet összedugni és a bilincset meghúzni, elől a katalizátornál nekem meg 2 átmenő csavar van. Hátul meg egy akasztó a dobon és kész. Má' kezdek én is fejben szerelővé válni... :icon10:

Link to comment
Megosztás:

Jó, persze igazad van, én nem feküdtem a kocsi alá, de a kocsi a földön van, tehát végső soron a "földön lehet összedugni" :D Egyébként nem egy ügy két csövet összedugni és a bilincset meghúzni, elől a katalizátornál nekem meg 2 átmenő csavar van. Hátul meg egy akasztó a dobon és kész. Má' kezdek én is fejben szerelővé válni... :icon10:

Csak az összerohad úgy, hogy szét nem nagyon szeded. Mármint a kötés oldhatósága megváltozik.
Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.