Laliiii Elküldve Október18, 2013 Megoszt Elküldve Október18, 2013 Úgy néz ki www.cool4u.hu nál van, csak kell nekik a pontos méret, mert van 3 fajta Diavia-hoz. :) Ma este úgy is megyek le megmérni, s akkor lefotózom mire gondolok. Most nem igazán tudlak követni, megmondom őszintén. Az utólagos Diavia klímához (a digitálishoz!) csak ez az egy görgő van pluszban. A kompresszorkonzol és a feszítőgörgő egyben van, ahogy a képen is látod. Nincs másik. Ha neked még van valami ott, akkor vagy valami tök másik klímád van (lehet, de nem valószínű), vagy az nem Diavia cucc... Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Október18, 2013 Megoszt Elküldve Október18, 2013 Itt a minta: :D Ne is emlékeztess rá :omg: :sick: Link to comment Megosztás: More sharing options...
megadave Elküldve Október18, 2013 Megoszt Elküldve Október18, 2013 Ne is emlékeztess rá :omg: :sick: Igaz, hogy én nem erre ébredtem, de volt, aki igen. És eléggé morcos lett emiatt... :D:D Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Október18, 2013 Megoszt Elküldve Október18, 2013 Nem vertétek agyon a tulajt? Link to comment Megosztás: More sharing options...
megadave Elküldve Október18, 2013 Megoszt Elküldve Október18, 2013 Közel voltak hozzá állítólag, bár nem voltam ott. :D Másnap csend volt már, mert ki lett mozdítva a gyújtáskábel. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Október18, 2013 Megoszt Elküldve Október18, 2013 Má' mé' kéne annyi pízt kidobni érte? Szerintem 19600-ból a kettő együtt kijön, sőt ha van kártyád erre még minimum 10% kedvezmény is jár az Unixnál. http://www.unixauto.hu/Unix_CikkekLista_Form.aspx Lehet, de nekem ez szereléssel együtt ennyi. Mint régebben említettem, az autószerelőm nekem úgy dolgozik, hogy kifizetem neki a kedvezmény nélküli teljes összeget és kész. Amit kap kedvezményt, az a munkadíja. :) Egyébként meg Bosal-t akarok mindenképp. A középdob is az volt és a 8. életévében döglött meg végleg. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Október18, 2013 Megoszt Elküldve Október18, 2013 Hétfőre fennt lesz? :rolleyes: Nem biztos, holnap üregvédőzők meg befejezem a küszöb sarkát, aztán jön egy srác Alfával , azzal sok munka lesz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Október18, 2013 Megoszt Elküldve Október18, 2013 Lehet, de nekem ez szereléssel együtt ennyi. Mint régebben említettem, az autószerelőm nekem úgy dolgozik, hogy kifizetem neki a kedvezmény nélküli teljes összeget és kész. Amit kap kedvezményt, az a munkadíja. :) Egyébként meg Bosal-t akarok mindenképp. A középdob is az volt és a 8. életévében döglött meg végleg. Manapság a bosal eléggé silány. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Október18, 2013 Megoszt Elküldve Október18, 2013 SrácoK! Nincs valakinek elfekvőben GYÁRI elektromos antennája? Rossz is érdekel, aminek az antennája nem törött. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Október18, 2013 Megoszt Elküldve Október18, 2013 Lehet, de nekem ez szereléssel együtt ennyi. Mint régebben említettem, az autószerelőm nekem úgy dolgozik, hogy kifizetem neki a kedvezmény nélküli teljes összeget és kész. Amit kap kedvezményt, az a munkadíja. :) Egyébként meg Bosal-t akarok mindenképp. A középdob is az volt és a 8. életévében döglött meg végleg. zafirán nem tudott 3 évet... most kapott kínait, a bosal árából kijön 3 ilyen, ha évente lerohad, még akkor is olcsóbb :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve Október19, 2013 Megoszt Elküldve Október19, 2013 Lehet, de nekem ez szereléssel együtt ennyi. Mint régebben említettem, az autószerelőm nekem úgy dolgozik, hogy kifizetem neki a kedvezmény nélküli teljes összeget és kész. Amit kap kedvezményt, az a munkadíja. :) Egyébként meg Bosal-t akarok mindenképp. A középdob is az volt és a 8. életévében döglött meg végleg. Az én középdobom egy no name lengyel dob 7 évet bírt ki, amíg hátsó dobból kettőt fogyasztott a gép. Egyébként ha középső és hátsó dobot cserélsz, annak a munkadíja max. 1 órai bér lehet. Földön összedugja a két egységet és 3 csavar, meg egy akasztó az egész. Lefelé meg a döglött darab akár flexel is lejöhet 2 perc alatt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Október19, 2013 Megoszt Elküldve Október19, 2013 Az én középdobom egy no name lengyel dob 7 évet bírt ki, amíg hátsó dobból kettőt fogyasztott a gép. Egyébként ha középső és hátsó dobot cserélsz, annak a munkadíja max. 1 órai bér lehet. Földön összedugja a két egységet és 3 csavar, meg egy akasztó az egész. Lefelé meg a döglött darab akár flexel is lejöhet 2 perc alatt. Nem gyó mert a híd felett megy át a kipufcső... :D Vagy csak nekem? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laliiii Elküldve Október19, 2013 Megoszt Elküldve Október19, 2013 Na Én erre gondoltam. Az alsó plusz görgő felett van a szíjfeszítő, s azon is egy görgő. Na az a kérdésem, hogy a szíjfeszítő görgőt lehet külön kapni? Unix oldala hoz rá elvileg. Most nem igazán tudlak követni, megmondom őszintén. Az utólagos Diavia klímához (a digitálishoz!) csak ez az egy görgő van pluszban. A kompresszorkonzol és a feszítőgörgő egyben van, ahogy a képen is látod. Nincs másik. Ha neked még van valami ott, akkor vagy valami tök másik klímád van (lehet, de nem valószínű), vagy az nem Diavia cucc... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laliiii Elküldve Október19, 2013 Megoszt Elküldve Október19, 2013 Nekem is a híd felett megy a kipufogó cső, ma épp néztem, mert légtelenítettem a féket. :) Nem gyó mert a híd felett megy át a kipufcső... :D Vagy csak nekem? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laliiii Elküldve Október19, 2013 Megoszt Elküldve Október19, 2013 Caravanban ki milyen rögzítési módot, pakolót, rekeszt használ a cuccoknak, hogy ne menjenek egyik oldalról a másikra minden kanyarban? :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Október19, 2013 Megoszt Elküldve Október19, 2013 Caravanban ki milyen rögzítési módot, pakolót, rekeszt használ a cuccoknak, hogy ne menjenek egyik oldalról a másikra minden kanyarban? :) Nekem alapból van bent egy tescós szerszámos láda az olyan 14Kiló azzal ki tudom ékelni a többit...csak néha szokott megindulni akkor viszont nagyon. :D Gyakran van eldöntve a hátsó üléssor ezért nem akartam fix rekeszeket beépíteni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Október19, 2013 Megoszt Elküldve Október19, 2013 Caravanban ki milyen rögzítési módot, pakolót, rekeszt használ a cuccoknak, hogy ne menjenek egyik oldalról a másikra minden kanyarban? :) aldiban volt akcióban vastag vászon tatyó, aminek tépőzáras csíkok vannak az alján, meg a hátulján. Bevágom a szőnyegre megvnekinyomom a kerékjárati ív oldalának, azt ottmarad. Összecsukott trapézemelő belefér hosszában, meg a legtöbb alap sz.r amit hurcolok. A másik verzió, hogy van papír dobozom, meg nem tépőzáras tatyóm, azt betolom az üléstámláig, és X- be fölpattintok 2 gumipókot a háttámla fém füle, és a vele ellentétes csomagrögzítő fül közé. Link to comment Megosztás: More sharing options...
megadave Elküldve Október19, 2013 Megoszt Elküldve Október19, 2013 Na Én erre gondoltam. Az alsó plusz görgő felett van a szíjfeszítő, s azon is egy görgő. Na az a kérdésem, hogy a szíjfeszítő görgőt lehet külön kapni? Unix oldala hoz rá elvileg. Hát ez a gyári feszítő görgő, ha jól látom. Ilyet biztos lehet kapni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve Október19, 2013 Megoszt Elküldve Október19, 2013 Az én középdobom egy no name lengyel dob 7 évet bírt ki, amíg hátsó dobból kettőt fogyasztott a gép. Egyébként ha középső és hátsó dobot cserélsz, annak a munkadíja max. 1 órai bér lehet. Földön összedugja a két egységet és 3 csavar, meg egy akasztó az egész. Lefelé meg a döglött darab akár flexel is lejöhet 2 perc alatt. Azért megnézném mennyire izzad a homlokod, mikor leflexelted a középső dob csavarjait a katalizátor felől és 2 lyuk fúrása + menetfúrás 2x5 perc menne-e, mint a normában. ;) Nem kötekedés, csak nagyon le van ez így egyszerűsítve. :icon1: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Marce Elküldve Október19, 2013 Megoszt Elküldve Október19, 2013 Sziasztok! Caravánba hátulra, a csomitérajtóba mekkora hangszórók vannak? Link to comment Megosztás: More sharing options...
hetyke Elküldve Október19, 2013 Megoszt Elküldve Október19, 2013 Sziasztok! Caravánba hátulra, a csomitérajtóba mekkora hangszórók vannak? Pont mint az elsőkben! :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
free0228 Elküldve Október19, 2013 Megoszt Elküldve Október19, 2013 Sziasztok! Caravánba hátulra, a csomitérajtóba mekkora hangszórók vannak? 16.5 cm, plusz kell hozzá kiemelő keret is ha nem gyárit raksz bele. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Október19, 2013 Megoszt Elküldve Október19, 2013 aldiban volt akcióban vastag vászon tatyó, aminek tépőzáras csíkok vannak az alján, meg a hátulján. Bevágom a szőnyegre megvnekinyomom a kerékjárati ív oldalának, azt ottmarad. Összecsukott trapézemelő belefér hosszában, meg a legtöbb alap sz.r amit hurcolok. A másik verzió, hogy van papír dobozom, meg nem tépőzáras tatyóm, azt betolom az üléstámláig, és X- be fölpattintok 2 gumipókot a háttámla fém füle, és a vele ellentétes csomagrögzítő fül közé. Ennyi? És nem mászik el semmi? Ölég papisan veheted a kanyarokat... :D Azért megnézném mennyire izzad a homlokod, mikor leflexelted a középső dob csavarjait a katalizátor felől és 2 lyuk fúrása + menetfúrás 2x5 perc menne-e, mint a normában. ;) Nem kötekedés, csak nagyon le van ez így egyszerűsítve. :icon1: A flexelés 1 perc volt, mivel valaki már megelőzőt át volt fúrva így én is átmenő csavarral rögzítettem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve Október19, 2013 Megoszt Elküldve Október19, 2013 Nem gyó mert a híd felett megy át a kipufcső... :D Vagy csak nekem? :D Jó, persze igazad van, én nem feküdtem a kocsi alá, de a kocsi a földön van, tehát végső soron a "földön lehet összedugni" :D Egyébként nem egy ügy két csövet összedugni és a bilincset meghúzni, elől a katalizátornál nekem meg 2 átmenő csavar van. Hátul meg egy akasztó a dobon és kész. Má' kezdek én is fejben szerelővé válni... :icon10: Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Október19, 2013 Megoszt Elküldve Október19, 2013 Jó, persze igazad van, én nem feküdtem a kocsi alá, de a kocsi a földön van, tehát végső soron a "földön lehet összedugni" :D Egyébként nem egy ügy két csövet összedugni és a bilincset meghúzni, elől a katalizátornál nekem meg 2 átmenő csavar van. Hátul meg egy akasztó a dobon és kész. Má' kezdek én is fejben szerelővé válni... :icon10:Csak az összerohad úgy, hogy szét nem nagyon szeded. Mármint a kötés oldhatósága megváltozik. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts