dzsolt Elküldve Október6, 2013 Megoszt Elküldve Október6, 2013 Sziasztok! Egy 1996-os F astra Caravan TDS-ben mit lehet kiolvasni az OBD csatin? Egyáltalán milyen rendszerű? Gondoltam egy önálló fedélzeti feszültségmérő beépítésére (nem szivargyújtó aljzatba), de láttam szép Bluetooth-os OBD adaptereket, kb. hasonló árban. Ha ezen keresztül megoldható, inkább erre ruháznék be és még szét se kellene szedni az autót érte :) Még egy kérdés: Az Isuzus motor kód az X17DTL? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zozo astra1.6 16v Elküldve Október7, 2013 Megoszt Elküldve Október7, 2013 Sziasztok. Tudom nem ide tartozik,de ezt a topicot többen olvassák. Olyan kérdésem lenne,hogy nincs valakinek eladó wayteq 960-as gps-e?Vagy esetleg elcserélné? Várom válaszotokat. Üdv.:zozo Link to comment Megosztás: More sharing options...
opelnils Elküldve Október7, 2013 Megoszt Elküldve Október7, 2013 Üdv. A hétvégén cseréltük a BE ajtóban az ablakemelőt gyárira.Az üveg úgy szorul a keretbe, hogy csak kézzel tudom lehúzni kb félig,azt is nehezen,pedig szépen párhuzamosan fut. Onnan már lecsúszik magától. Sajnos így felfelé érezhetően kinlódik a motor! Órákig állítgatuk az alsó vezetősint hogy a legjobb legyen de így is szorul. Természetesen a sineket és a fogaskereket megzsíroztuk. A gumikédert pedig befújtam szilikonnal. Sajnos nem számotevő a változás! Ja! A kédert nem gyűrte be, nem azért szoros! Valakinek van valami ötlete? Én már tanácstalan vagyok! :blush: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Október7, 2013 Megoszt Elküldve Október7, 2013 Üdv. A hétvégén cseréltük a BE ajtóban az ablakemelőt gyárira.Az üveg úgy szorul a keretbe, hogy csak kézzel tudom lehúzni kb félig,azt is nehezen,pedig szépen párhuzamosan fut. Onnan már lecsúszik magától. Sajnos így felfelé érezhetően kinlódik a motor! Órákig állítgatuk az alsó vezetősint hogy a legjobb legyen de így is szorul. Természetesen a sineket és a fogaskereket megzsíroztuk. A gumikédert pedig befújtam szilikonnal. Sajnos nem számotevő a változás! Ja! A kédert nem gyűrte be, nem azért szoros! Valakinek van valami ötlete? Én már tanácstalan vagyok! :blush: Az kiderült hogy az üveg szorul vagy a mechanika? Link to comment Megosztás: More sharing options...
opelnils Elküldve Október7, 2013 Megoszt Elküldve Október7, 2013 Csont üresen mechanika nélkül szorul,maga az üveg a keretben!!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Október7, 2013 Megoszt Elküldve Október7, 2013 Csont üresen mechanika nélkül szorul,maga az üveg a keretben!!! Hát mivel az üveg tuti nem deformálódik marad a sín vagy a keret... Link to comment Megosztás: More sharing options...
opelnils Elküldve Október7, 2013 Megoszt Elküldve Október7, 2013 Szerintem ebből egy bontott ajtó lessz :D amiben könnyen mozog az üveg!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Október7, 2013 Megoszt Elküldve Október7, 2013 Van az is.:) Igaz bordó. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Steamer Elküldve Október7, 2013 Megoszt Elküldve Október7, 2013 Hali. Valaki segítsen. Ha osztrákból behozok egy astrát alkatrèsznek akkor is lekell papírozni ( regadó nèvre írás ilyesmi) vagy elèg ha veszek egy lejárt papírost kint hazahozom ès szètszedem a kertben? Ha valaki tud segítsen lègyszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Október7, 2013 Megoszt Elküldve Október7, 2013 Hali. Valaki segítsen. Ha osztrákból behozok egy astrát alkatrèsznek akkor is lekell papírozni ( regadó nèvre írás ilyesmi) vagy elèg ha veszek egy lejárt papírost kint hazahozom ès szètszedem a kertben? Ha valaki tud segítsen lègyszi Nem kell semmit. Szétszeded és kész. Persze kint kell rá venni egy ideiglenes rendszámot, ha lábon akarod hozni, ha trélerrel mész érte, akkor az sem kell. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Steamer Elküldve Október8, 2013 Megoszt Elküldve Október8, 2013 Nem kell semmit. Szétszeded és kész. Persze kint kell rá venni egy ideiglenes rendszámot, ha lábon akarod hozni, ha trélerrel mész érte, akkor az sem kell. Köszi az infót. Mèg annyi hogy a maradèkot letudom adni itthon legálisan , mondjuk mèh telepen vagy bontoba? Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Október8, 2013 Megoszt Elküldve Október8, 2013 Igen, csak egyben nem mindenhol veszik át, szóval érdemes pár fele vágni. A vászámot meg vágd ki belőle, biztos ami zicher. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Steamer Elküldve Október8, 2013 Megoszt Elküldve Október8, 2013 Igen, csak egyben nem mindenhol veszik át, szóval érdemes pár fele vágni. A vászámot meg vágd ki belőle, biztos ami zicher. Ok. Köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
C5oNtkov4c5 Elküldve Október8, 2013 Megoszt Elküldve Október8, 2013 Sziasztok Urak! Egy kis segítséget szeretnék kérni! :) Érdekes jelenséget mutat a kicsi Astram! (1992 évj. C16NZ) Ha bekapcsolom az elakadás jelzőt akkor csak a bal oldali indexeket villogtatja és ha felnyomom az indexet jobbra akkor megy mind a négy! De ez akkor is így van ha az autó nincs gyujtáson se és még a kulcs sincs benne! : O :o Ez mitől van?? Mi ehet a hiba? :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Október8, 2013 Megoszt Elküldve Október8, 2013 Sziasztok Urak! Egy kis segítséget szeretnék kérni! :) Érdekes jelenséget mutat a kicsi Astram! (1992 évj. C16NZ) Ha bekapcsolom az elakadás jelzőt akkor csak a bal oldali indexeket villogtatja és ha felnyomom az indexet jobbra akkor megy mind a négy! De ez akkor is így van ha az autó nincs gyujtáson se és még a kulcs sincs benne! : O :o Ez mitől van?? Mi ehet a hiba? :) Én első körben a vészvillogó kapcsolót cserélném, elég érdekes dolgokat tud okozni, és nem hosszú életű. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Október9, 2013 Megoszt Elküldve Október9, 2013 Én első körben a vészvillogó kapcsolót cserélném, elég érdekes dolgokat tud okozni, és nem hosszú életű. Ha van türelme szét is lehet szedni, el tudnak koszolódni a lábak, és akkor csak részben kapcsol...én a cégessel coptam sokáig amíg jó lett. Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve Október9, 2013 Megoszt Elküldve Október9, 2013 Sziasztok Urak! Egy kis segítséget szeretnék kérni! :) Érdekes jelenséget mutat a kicsi Astram! (1992 évj. C16NZ) Ha bekapcsolom az elakadás jelzőt akkor csak a bal oldali indexeket villogtatja és ha felnyomom az indexet jobbra akkor megy mind a négy! De ez akkor is így van ha az autó nincs gyujtáson se és még a kulcs sincs benne! : O :o Ez mitől van?? Mi ehet a hiba? :) elszokott fáradni benne a cucc, mondjuk, akkor nem akad be és folyamatossan villog de ha gyújtás nélkül is gond van, akkor sztem a kapcsoló rosszalkodik le kell hózi róla a sapkát, aztán felső részin kiakaszatani a pöcköt és kijön előre Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve Október9, 2013 Megoszt Elküldve Október9, 2013 én barom este bedugva hagytam a motor melegítőt, egész éjjel ment, reggelre forró volt szelepfedél :omg: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Október9, 2013 Megoszt Elküldve Október9, 2013 én barom este bedugva hagytam a motor melegítőt, egész éjjel ment, reggelre forró volt szelepfedél :omg: A fogalkozás elérte célját. Meleg lett. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Október9, 2013 Megoszt Elküldve Október9, 2013 én barom este bedugva hagytam a motor melegítőt, egész éjjel ment, reggelre forró volt szelepfedél :omg: Végülis így is lehet motort főzni. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve Október9, 2013 Megoszt Elküldve Október9, 2013 hát most mit mondjak rossz likba dugtam, nem a kapcsoló órásba, de hálistennek hülye biztosra van csinálva, méretezve van a blokkra (talán 50Wos) szóval rajta lehet hagyni és ezekszerint tényleg :icon1: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve Október9, 2013 Megoszt Elküldve Október9, 2013 ...és az E-on is örül. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
C5oNtkov4c5 Elküldve Október10, 2013 Megoszt Elküldve Október10, 2013 Az az érdekes hogy ugye a gyári vészvillogó kapcsoló rossz volt már nem akadt be , ezért is vettem egy újat! És az új csinálja ezt???? :O :O NEM ÉRTEM!!! :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Október10, 2013 Megoszt Elküldve Október10, 2013 Az az érdekes hogy ugye a gyári vészvillogó kapcsoló rossz volt már nem akadt be , ezért is vettem egy újat! És az új csinálja ezt???? :o :o NEM ÉRTEM!!! :( 5 év alatt, asszem 4-et fogyasztottam el. Semmi sem tart örökké, ha meg utángyártott akkor főleg nem :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabibácsi Elküldve Október10, 2013 Megoszt Elküldve Október10, 2013 Az az érdekes hogy ugye a gyári vészvillogó kapcsoló rossz volt már nem akadt be , ezért is vettem egy újat! És az új csinálja ezt???? :o :o NEM ÉRTEM!!! :( Honnan tudjuk hogy az új is csinálja ezt? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts