Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Sziasztok!

Egy 1996-os F astra Caravan TDS-ben mit lehet kiolvasni az OBD csatin? Egyáltalán milyen rendszerű?

Gondoltam egy önálló fedélzeti feszültségmérő beépítésére (nem szivargyújtó aljzatba), de láttam szép Bluetooth-os OBD adaptereket, kb. hasonló árban. Ha ezen keresztül megoldható, inkább erre ruháznék be és még szét se kellene szedni az autót érte :)

Még egy kérdés: Az Isuzus motor kód az X17DTL?

Elküldve

Üdv.

A hétvégén cseréltük a BE ajtóban az ablakemelőt gyárira.Az üveg úgy szorul a keretbe, hogy csak kézzel tudom lehúzni kb félig,azt is nehezen,pedig szépen párhuzamosan fut. Onnan már lecsúszik magától. Sajnos így felfelé érezhetően kinlódik a motor! Órákig állítgatuk az alsó vezetősint hogy a legjobb legyen de így is szorul. Természetesen a sineket és a fogaskereket megzsíroztuk. A gumikédert pedig befújtam szilikonnal. Sajnos nem számotevő a változás! Ja! A kédert nem gyűrte be, nem azért szoros!

Valakinek van valami ötlete? Én már tanácstalan vagyok! :blush:

Elküldve

Üdv.

A hétvégén cseréltük a BE ajtóban az ablakemelőt gyárira.Az üveg úgy szorul a keretbe, hogy csak kézzel tudom lehúzni kb félig,azt is nehezen,pedig szépen párhuzamosan fut. Onnan már lecsúszik magától. Sajnos így felfelé érezhetően kinlódik a motor! Órákig állítgatuk az alsó vezetősint hogy a legjobb legyen de így is szorul. Természetesen a sineket és a fogaskereket megzsíroztuk. A gumikédert pedig befújtam szilikonnal. Sajnos nem számotevő a változás! Ja! A kédert nem gyűrte be, nem azért szoros!

Valakinek van valami ötlete? Én már tanácstalan vagyok! :blush:

Az kiderült hogy az üveg szorul vagy a mechanika?

Elküldve

Hali. Valaki segítsen. Ha osztrákból behozok egy astrát alkatrèsznek akkor is lekell papírozni ( regadó nèvre írás ilyesmi) vagy elèg ha veszek egy lejárt papírost kint hazahozom ès szètszedem a kertben? Ha valaki tud segítsen lègyszi

Elküldve

Hali. Valaki segítsen. Ha osztrákból behozok egy astrát alkatrèsznek akkor is lekell papírozni ( regadó nèvre írás ilyesmi) vagy elèg ha veszek egy lejárt papírost kint hazahozom ès szètszedem a kertben? Ha valaki tud segítsen lègyszi

Nem kell semmit. Szétszeded és kész.

Persze kint kell rá venni egy ideiglenes rendszámot, ha lábon akarod hozni, ha trélerrel mész érte, akkor az sem kell.

Elküldve

Nem kell semmit. Szétszeded és kész.

Persze kint kell rá venni egy ideiglenes rendszámot, ha lábon akarod hozni, ha trélerrel mész érte, akkor az sem kell.

Köszi az infót. Mèg annyi hogy a maradèkot letudom adni itthon legálisan , mondjuk mèh telepen vagy bontoba?

Elküldve

Sziasztok Urak!

Egy kis segítséget szeretnék kérni! :)

Érdekes jelenséget mutat a kicsi Astram! (1992 évj. C16NZ)

Ha bekapcsolom az elakadás jelzőt akkor csak a bal oldali indexeket villogtatja és ha felnyomom az indexet jobbra akkor megy mind a négy!

De ez akkor is így van ha az autó nincs gyujtáson se és még a kulcs sincs benne! : O :o

Ez mitől van??

Mi ehet a hiba? :)

Elküldve

Sziasztok Urak!

Egy kis segítséget szeretnék kérni! :)

Érdekes jelenséget mutat a kicsi Astram! (1992 évj. C16NZ)

Ha bekapcsolom az elakadás jelzőt akkor csak a bal oldali indexeket villogtatja és ha felnyomom az indexet jobbra akkor megy mind a négy!

De ez akkor is így van ha az autó nincs gyujtáson se és még a kulcs sincs benne! : O :o

Ez mitől van??

Mi ehet a hiba? :)

Én első körben a vészvillogó kapcsolót cserélném, elég érdekes dolgokat tud okozni, és nem hosszú életű.

Elküldve

Én első körben a vészvillogó kapcsolót cserélném, elég érdekes dolgokat tud okozni, és nem hosszú életű.

Ha van türelme szét is lehet szedni, el tudnak koszolódni a lábak, és akkor csak részben kapcsol...én a cégessel coptam sokáig amíg jó lett.

Elküldve

Sziasztok Urak!

Egy kis segítséget szeretnék kérni! :)

Érdekes jelenséget mutat a kicsi Astram! (1992 évj. C16NZ)

Ha bekapcsolom az elakadás jelzőt akkor csak a bal oldali indexeket villogtatja és ha felnyomom az indexet jobbra akkor megy mind a négy!

De ez akkor is így van ha az autó nincs gyujtáson se és még a kulcs sincs benne! : O :o

Ez mitől van??

Mi ehet a hiba? :)

elszokott fáradni benne a cucc, mondjuk, akkor nem akad be és folyamatossan villog

de ha gyújtás nélkül is gond van, akkor sztem a kapcsoló rosszalkodik

le kell hózi róla a sapkát, aztán felső részin kiakaszatani a pöcköt és kijön előre

Elküldve

én barom este bedugva hagytam a motor melegítőt, egész éjjel ment, reggelre forró volt szelepfedél :omg:

A fogalkozás elérte célját. Meleg lett. :lol:

Elküldve

én barom este bedugva hagytam a motor melegítőt, egész éjjel ment, reggelre forró volt szelepfedél :omg:

Végülis így is lehet motort főzni. :)

Elküldve

hát most mit mondjak rossz likba dugtam, nem a kapcsoló órásba, de hálistennek hülye biztosra van csinálva, méretezve van a blokkra (talán 50Wos) szóval rajta lehet hagyni és ezekszerint tényleg :icon1:

Elküldve

Az az érdekes hogy ugye a gyári vészvillogó kapcsoló rossz volt már nem akadt be , ezért is vettem egy újat!

És az új csinálja ezt???? :o :o

NEM ÉRTEM!!! :(

5 év alatt, asszem 4-et fogyasztottam el. Semmi sem tart örökké, ha meg utángyártott akkor főleg nem :D

Elküldve

Az az érdekes hogy ugye a gyári vészvillogó kapcsoló rossz volt már nem akadt be , ezért is vettem egy újat!

És az új csinálja ezt???? :o :o

NEM ÉRTEM!!! :(

Honnan tudjuk hogy az új is csinálja ezt?

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.