Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

De hogy lehet, hogy nem adnak hozzá mindent? Meg is kérdeztem, hogy ez miért ennyi? És mondták, hogy az annyi.....

:S

Ha megkérdezted, hogy miért annyi, akkor nem volt gyanús?? :S Egyébként nem értem a boltosnál a logikát! :)

Elküldve

Ha megkérdezted, hogy miért annyi, akkor nem volt gyanús?? :S Egyébként nem értem a boltosnál a logikát! :)

Én sem értettem, de hát az autó munkáskocsi, igyekezni kellett.... Most bonthatok. De az az érdekes, hogy eddig két olajcsere között sosem kellett bele fél liternél több olaj. Nem is füstölt, hogy most miért, nem értem.

Elküldve

Én sem értettem, de hát az autó munkáskocsi, igyekezni kellett.... Most bonthatok. De az az érdekes, hogy eddig két olajcsere között sosem kellett bele fél liternél több olaj. Nem is füstölt, hogy most miért, nem értem.

Szerintem a gyűrűket visszatettétek, de nem úgy, ahogy voltak, vagy a rugó változtatásával sikerült megváltoztatni az állásukat.

Elküldve

Szerintem a gyűrűket visszatettétek, de nem úgy, ahogy voltak, vagy a rugó változtatásával sikerült megváltoztatni az állásukat.

Örülök. De akkor mindenképp kell, hogy legyen hozzá még két olyan acélgyűrű? Mert akkor megyek be az üzletbe, és reklamálok.

Elküldve

Éjszaka odatámolyogtam, és lehúztam a kettes hármas pipáját, aztán visszadugtam annyira, hogy a gumiharang fogja, de kontakt ne legyen. Másnap csönd vót. :lol:

Én is gondolkodtam valami szabotázson, mert pont mellettünk tanyáztak, és pár óránként, ki tudja milyen okból beindították szerencsétlent egy kis tiltáshallgatásra. Én genyóbb megoldáson gondolkodtam, egy csípőfogóval el akartam csípni valahol a kötegben az induktív jeladó egyik vezetékét, azt szép megtalálni. De úgy látszik, túl akartam komplikálni, Te egyszerűbben oldottad meg :evilgrin:

Elküldve

Űdv!segitsetek vettem megint egy opel astra f 1.4si hengerenkéntit nagyon jol szedi a lábát fűrge kis gép csak egy kis hibba dugta fel a fejét,ha 5liter ha 20liter benzin van benne akkor is olyat csinál kanyarba le áll és ha visza szedem egyenesbe ujra be indul vagyis mintha ki fogyna a benzin belőle,mitől van ez?

Elküldve

Én is gondolkodtam valami szabotázson, mert pont mellettünk tanyáztak, és pár óránként, ki tudja milyen okból beindították szerencsétlent egy kis tiltáshallgatásra. Én genyóbb megoldáson gondolkodtam, egy csípőfogóval el akartam csípni valahol a kötegben az induktív jeladó egyik vezetékét, azt szép megtalálni. De úgy látszik, túl akartam komplikálni, Te egyszerűbben oldottad meg :evilgrin:

Mivel már hallottam a tervek között az ecu csatijának komplett levágását, a tank különböző megmelegedett piákkal történő feltöltését, és persze a tulaj fejének keresztkulcs felhasználásával legalább 5 darabba osztását, gondoltam ez egy nagyon visszafogott megoldás lesz. Viszont a pipákat még keresztbe állt szemekkel is megtaláltam... úgyhogy ez lett:lol:
Elküldve

Miért gondolod halott ügynek? :o

Mert az 1.6 SIDI Turbo sajnos több szempontból nem képes tartani a tempót a konkurenciával. Nem takarékos, és nem igazán érezni benne a spirituszt.

Ezzel szemben az új 1.6 CDTI 136 lóval egy nagyon durván halk, kellemes dízelmotor lett, tisztességes fogyasztással.

Elküldve (edited)

Hali! Nemrég láttam egy használt autókkal foglalkozó hirdetőoldalt, ami ott volt a használtautó kulcsszóra a 2. helyen. Használta már valaki a........törölve...

Módosítva : forumadmin
Szigorúan tiltott 1. Ne Spammelj – ne hirdess oldalakat a fórumokban (lásd szabályzat: http://www.opelforum.hu/index.php?showtopic=1557)
Elküldve

Űdv!segitsetek vettem megint egy opel astra f 1.4si hengerenkéntit nagyon jol szedi a lábát fűrge kis gép csak egy kis hibba dugta fel a fejét,ha 5liter ha 20liter benzin van benne akkor is olyat csinál kanyarba le áll és ha visza szedem egyenesbe ujra be indul vagyis mintha ki fogyna a benzin belőle,mitől van ez?

Ha megsértődsz, ha nem, szedd össze a gondolataidat mielőtt írsz, és próbáld meg tagolni a mondatodat. A szavakra nem is mondok semmit :)

Amúgy benzinpumpa, szűrő?

Elküldve

Ha megsértődsz, ha nem, szedd össze a gondolataidat mielőtt írsz, és próbáld meg tagolni a mondatodat. A szavakra nem is mondok semmit :)

Amúgy benzinpumpa, szűrő?

izé...még én is találtam benne helyesírási hibát....ami azé nagy szám ám!! :D

mondjuk én sem értem, lehet 2 keréken veszi be a kanyart? a benya meg lötty át a másik oldalra....

Elküldve

Űdv!segitsetek vettem megint egy opel astra f 1.4si hengerenkéntit nagyon jol szedi a lábát fűrge kis gép csak egy kis hibba dugta fel a fejét,ha 5liter ha 20liter benzin van benne akkor is olyat csinál kanyarba le áll és ha visza szedem egyenesbe ujra be indul vagyis mintha ki fogyna a benzin belőle,mitől van ez?

A tankban az AC-pumpa egy kis tálkából szívja a benzint, amibe be van vezetve a visszafolyó cső is. Lehet neked le van csúszva róla ez a cső (esetleg hiányzik maga a tálka is), így amikor a benzin a tankban a lendülettől elmegy a tank valamelyik sarkába, a pumpa nem tud miből dolgozni.

Elküldve

Erős jóindulattal kell értelmezni az ott leírt teljesítmény értékeket,P = M * omega (nyomaték*szögsebesség), P = M * 2*pi*n formulával és a gyakorlatban kb. 10% nyomatékeséssel 16V és 15% 8V motoroknál (a csúcsnyomatékhoz képest a teljesítmény max. fordulatszámánál) számolva az általuk megadott csúcsnyomaték értékekkel sem jönnek ki azok a teljesítményértékek,mint amit megálmodtak.

Elküldve

Erős jóindulattal kell értelmezni az ott leírt teljesítmény értékeket,P = M * omega (nyomaték*szögsebesség), P = M * 2*pi*n formulával és a gyakorlatban kb. 10% nyomatékeséssel 16V és 15% 8V motoroknál (a csúcsnyomatékhoz képest a teljesítmény max. fordulatszámánál) számolva az általuk megadott csúcsnyomaték értékekkel sem jönnek ki azok a teljesítményértékek,mint amit megálmodtak.

Hagyd a rizsát...akkor átbacás? :D

Elküldve

Azért ezt egy SE-ből nem lehetetlen kihozni szerintem: 1,6l 99 kW-135 PS/6200 U/min. - 165 Nm /4200 U/min.

Biztos olcsó megoldás... :)

Jó a példa 99kw~154Nm@6200 U/min tehát 7% nyomaték esés 165Nm-hez képest. Nézzünk egy jó Opel szívó motort: c20xe 110kw=176Nm@6000 U/min 11% nyomaték veszteség 196Nm-hez képest. És a 16v-nek mindig sokkal jobb lesz a feltöltési hatásfoka. Arról nem is beszélve,hogyan sikerül 20% maximális nyomatékot emelni egy párhuzamosan szelepelt tehát töltetcsere szempontjából nem túl előnyös atmoszférikus 8v motorból. 115-120 lovat elképzelhetőnek tartok ebből a motorból ezen a fordulatszámon. 135le-höz nagyobb pörgésre kell bírni egy ilyen motort szvsz.
Elküldve

Jó a példa 99kw~154Nm@6200 U/min tehát 7% nyomaték esés 165Nm-hez képest. Nézzünk egy jó Opel szívó motort: c20xe 110kw=176Nm@6000 U/min 11% nyomaték veszteség 196Nm-hez képest. És a 16v-nek mindig sokkal jobb lesz a feltöltési hatásfoka. Arról nem is beszélve,hogyan sikerül 20% maximális nyomatékot emelni egy párhuzamosan szelepelt tehát töltetcsere szempontjából nem túl előnyös atmoszférikus 8v motorból. 115-120 lovat elképzelhetőnek tartok ebből a motorból ezen a fordulatszámon. 135le-höz nagyobb pörgésre kell bírni egy ilyen motort szvsz.

És ott van ez is: "Individuell abgestimmte Powermotranik mit auf 7500 U/min, angehobenen Drehzahlbegrenzer"

Akkor viszont lehet, hogy nem 6200-nál van a max teljesítmény...

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.