Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


gsi.tamás

Recommended Posts

Ha megkérdezted, hogy miért annyi, akkor nem volt gyanús?? :S Egyébként nem értem a boltosnál a logikát! :)

Én sem értettem, de hát az autó munkáskocsi, igyekezni kellett.... Most bonthatok. De az az érdekes, hogy eddig két olajcsere között sosem kellett bele fél liternél több olaj. Nem is füstölt, hogy most miért, nem értem.

Link to comment
Megosztás:

Én sem értettem, de hát az autó munkáskocsi, igyekezni kellett.... Most bonthatok. De az az érdekes, hogy eddig két olajcsere között sosem kellett bele fél liternél több olaj. Nem is füstölt, hogy most miért, nem értem.

Szerintem a gyűrűket visszatettétek, de nem úgy, ahogy voltak, vagy a rugó változtatásával sikerült megváltoztatni az állásukat.

Link to comment
Megosztás:

Szerintem a gyűrűket visszatettétek, de nem úgy, ahogy voltak, vagy a rugó változtatásával sikerült megváltoztatni az állásukat.

Örülök. De akkor mindenképp kell, hogy legyen hozzá még két olyan acélgyűrű? Mert akkor megyek be az üzletbe, és reklamálok.

Link to comment
Megosztás:

Éjszaka odatámolyogtam, és lehúztam a kettes hármas pipáját, aztán visszadugtam annyira, hogy a gumiharang fogja, de kontakt ne legyen. Másnap csönd vót. :lol:

Én is gondolkodtam valami szabotázson, mert pont mellettünk tanyáztak, és pár óránként, ki tudja milyen okból beindították szerencsétlent egy kis tiltáshallgatásra. Én genyóbb megoldáson gondolkodtam, egy csípőfogóval el akartam csípni valahol a kötegben az induktív jeladó egyik vezetékét, azt szép megtalálni. De úgy látszik, túl akartam komplikálni, Te egyszerűbben oldottad meg :evilgrin:

Link to comment
Megosztás:

Űdv!segitsetek vettem megint egy opel astra f 1.4si hengerenkéntit nagyon jol szedi a lábát fűrge kis gép csak egy kis hibba dugta fel a fejét,ha 5liter ha 20liter benzin van benne akkor is olyat csinál kanyarba le áll és ha visza szedem egyenesbe ujra be indul vagyis mintha ki fogyna a benzin belőle,mitől van ez?

Link to comment
Megosztás:

Én is gondolkodtam valami szabotázson, mert pont mellettünk tanyáztak, és pár óránként, ki tudja milyen okból beindították szerencsétlent egy kis tiltáshallgatásra. Én genyóbb megoldáson gondolkodtam, egy csípőfogóval el akartam csípni valahol a kötegben az induktív jeladó egyik vezetékét, azt szép megtalálni. De úgy látszik, túl akartam komplikálni, Te egyszerűbben oldottad meg :evilgrin:

Mivel már hallottam a tervek között az ecu csatijának komplett levágását, a tank különböző megmelegedett piákkal történő feltöltését, és persze a tulaj fejének keresztkulcs felhasználásával legalább 5 darabba osztását, gondoltam ez egy nagyon visszafogott megoldás lesz. Viszont a pipákat még keresztbe állt szemekkel is megtaláltam... úgyhogy ez lett:lol:
Link to comment
Megosztás:

Miért gondolod halott ügynek? :o

Mert az 1.6 SIDI Turbo sajnos több szempontból nem képes tartani a tempót a konkurenciával. Nem takarékos, és nem igazán érezni benne a spirituszt.

Ezzel szemben az új 1.6 CDTI 136 lóval egy nagyon durván halk, kellemes dízelmotor lett, tisztességes fogyasztással.

Link to comment
Megosztás:

Hali! Nemrég láttam egy használt autókkal foglalkozó hirdetőoldalt, ami ott volt a használtautó kulcsszóra a 2. helyen. Használta már valaki a........törölve...

Módosítva : forumadmin
Szigorúan tiltott 1. Ne Spammelj – ne hirdess oldalakat a fórumokban (lásd szabályzat: http://www.opelforum.hu/index.php?showtopic=1557)
Link to comment
Megosztás:

Űdv!segitsetek vettem megint egy opel astra f 1.4si hengerenkéntit nagyon jol szedi a lábát fűrge kis gép csak egy kis hibba dugta fel a fejét,ha 5liter ha 20liter benzin van benne akkor is olyat csinál kanyarba le áll és ha visza szedem egyenesbe ujra be indul vagyis mintha ki fogyna a benzin belőle,mitől van ez?

Ha megsértődsz, ha nem, szedd össze a gondolataidat mielőtt írsz, és próbáld meg tagolni a mondatodat. A szavakra nem is mondok semmit :)

Amúgy benzinpumpa, szűrő?

Link to comment
Megosztás:

Ha megsértődsz, ha nem, szedd össze a gondolataidat mielőtt írsz, és próbáld meg tagolni a mondatodat. A szavakra nem is mondok semmit :)

Amúgy benzinpumpa, szűrő?

izé...még én is találtam benne helyesírási hibát....ami azé nagy szám ám!! :D

mondjuk én sem értem, lehet 2 keréken veszi be a kanyart? a benya meg lötty át a másik oldalra....

Link to comment
Megosztás:

Űdv!segitsetek vettem megint egy opel astra f 1.4si hengerenkéntit nagyon jol szedi a lábát fűrge kis gép csak egy kis hibba dugta fel a fejét,ha 5liter ha 20liter benzin van benne akkor is olyat csinál kanyarba le áll és ha visza szedem egyenesbe ujra be indul vagyis mintha ki fogyna a benzin belőle,mitől van ez?

A tankban az AC-pumpa egy kis tálkából szívja a benzint, amibe be van vezetve a visszafolyó cső is. Lehet neked le van csúszva róla ez a cső (esetleg hiányzik maga a tálka is), így amikor a benzin a tankban a lendülettől elmegy a tank valamelyik sarkába, a pumpa nem tud miből dolgozni.

Link to comment
Megosztás:

Erős jóindulattal kell értelmezni az ott leírt teljesítmény értékeket,P = M * omega (nyomaték*szögsebesség), P = M * 2*pi*n formulával és a gyakorlatban kb. 10% nyomatékeséssel 16V és 15% 8V motoroknál (a csúcsnyomatékhoz képest a teljesítmény max. fordulatszámánál) számolva az általuk megadott csúcsnyomaték értékekkel sem jönnek ki azok a teljesítményértékek,mint amit megálmodtak.

Link to comment
Megosztás:

Erős jóindulattal kell értelmezni az ott leírt teljesítmény értékeket,P = M * omega (nyomaték*szögsebesség), P = M * 2*pi*n formulával és a gyakorlatban kb. 10% nyomatékeséssel 16V és 15% 8V motoroknál (a csúcsnyomatékhoz képest a teljesítmény max. fordulatszámánál) számolva az általuk megadott csúcsnyomaték értékekkel sem jönnek ki azok a teljesítményértékek,mint amit megálmodtak.

Hagyd a rizsát...akkor átbacás? :D

Link to comment
Megosztás:

Azért ezt egy SE-ből nem lehetetlen kihozni szerintem: 1,6l 99 kW-135 PS/6200 U/min. - 165 Nm /4200 U/min.

Biztos olcsó megoldás... :)

Jó a példa 99kw~154Nm@6200 U/min tehát 7% nyomaték esés 165Nm-hez képest. Nézzünk egy jó Opel szívó motort: c20xe 110kw=176Nm@6000 U/min 11% nyomaték veszteség 196Nm-hez képest. És a 16v-nek mindig sokkal jobb lesz a feltöltési hatásfoka. Arról nem is beszélve,hogyan sikerül 20% maximális nyomatékot emelni egy párhuzamosan szelepelt tehát töltetcsere szempontjából nem túl előnyös atmoszférikus 8v motorból. 115-120 lovat elképzelhetőnek tartok ebből a motorból ezen a fordulatszámon. 135le-höz nagyobb pörgésre kell bírni egy ilyen motort szvsz.
Link to comment
Megosztás:

Jó a példa 99kw~154Nm@6200 U/min tehát 7% nyomaték esés 165Nm-hez képest. Nézzünk egy jó Opel szívó motort: c20xe 110kw=176Nm@6000 U/min 11% nyomaték veszteség 196Nm-hez képest. És a 16v-nek mindig sokkal jobb lesz a feltöltési hatásfoka. Arról nem is beszélve,hogyan sikerül 20% maximális nyomatékot emelni egy párhuzamosan szelepelt tehát töltetcsere szempontjából nem túl előnyös atmoszférikus 8v motorból. 115-120 lovat elképzelhetőnek tartok ebből a motorból ezen a fordulatszámon. 135le-höz nagyobb pörgésre kell bírni egy ilyen motort szvsz.

És ott van ez is: "Individuell abgestimmte Powermotranik mit auf 7500 U/min, angehobenen Drehzahlbegrenzer"

Akkor viszont lehet, hogy nem 6200-nál van a max teljesítmény...

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.