hetyke Elküldve Szeptember3, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember3, 2013 De hogy lehet, hogy nem adnak hozzá mindent? Meg is kérdeztem, hogy ez miért ennyi? És mondták, hogy az annyi..... :S Ha megkérdezted, hogy miért annyi, akkor nem volt gyanús?? :S Egyébként nem értem a boltosnál a logikát! :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
riki Elküldve Szeptember3, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember3, 2013 Ha megkérdezted, hogy miért annyi, akkor nem volt gyanús?? :S Egyébként nem értem a boltosnál a logikát! :) Én sem értettem, de hát az autó munkáskocsi, igyekezni kellett.... Most bonthatok. De az az érdekes, hogy eddig két olajcsere között sosem kellett bele fél liternél több olaj. Nem is füstölt, hogy most miért, nem értem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hetyke Elküldve Szeptember3, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember3, 2013 Én sem értettem, de hát az autó munkáskocsi, igyekezni kellett.... Most bonthatok. De az az érdekes, hogy eddig két olajcsere között sosem kellett bele fél liternél több olaj. Nem is füstölt, hogy most miért, nem értem. Szerintem a gyűrűket visszatettétek, de nem úgy, ahogy voltak, vagy a rugó változtatásával sikerült megváltoztatni az állásukat. Link to comment Megosztás: More sharing options...
riki Elküldve Szeptember3, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember3, 2013 Szerintem a gyűrűket visszatettétek, de nem úgy, ahogy voltak, vagy a rugó változtatásával sikerült megváltoztatni az állásukat. Örülök. De akkor mindenképp kell, hogy legyen hozzá még két olyan acélgyűrű? Mert akkor megyek be az üzletbe, és reklamálok. Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve Szeptember4, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember4, 2013 nu van remény(ha nem olvasta vóna vki): http://totalcar.hu/tesztek/2013/09/03/opel_new_cdti_sidi_engine/ Link to comment Megosztás: More sharing options...
invictus Elküldve Szeptember4, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember4, 2013 nu van remény(ha nem olvasta vóna vki): http://totalcar.hu/tesztek/2013/09/03/opel_new_cdti_sidi_engine/ Sajnos a remény csak a dízelnél áll fenn. A SIDI Turbo jelen pillanatban halott ügynek tűnik. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Szeptember4, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember4, 2013 Éjszaka odatámolyogtam, és lehúztam a kettes hármas pipáját, aztán visszadugtam annyira, hogy a gumiharang fogja, de kontakt ne legyen. Másnap csönd vót. :lol: Én is gondolkodtam valami szabotázson, mert pont mellettünk tanyáztak, és pár óránként, ki tudja milyen okból beindították szerencsétlent egy kis tiltáshallgatásra. Én genyóbb megoldáson gondolkodtam, egy csípőfogóval el akartam csípni valahol a kötegben az induktív jeladó egyik vezetékét, azt szép megtalálni. De úgy látszik, túl akartam komplikálni, Te egyszerűbben oldottad meg :evilgrin: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Davee Elküldve Szeptember4, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember4, 2013 Sajnos a remény csak a dízelnél áll fenn. A SIDI Turbo jelen pillanatban halott ügynek tűnik. Miért gondolod halott ügynek? :O Link to comment Megosztás: More sharing options...
rafi002 Elküldve Szeptember4, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember4, 2013 Űdv!segitsetek vettem megint egy opel astra f 1.4si hengerenkéntit nagyon jol szedi a lábát fűrge kis gép csak egy kis hibba dugta fel a fejét,ha 5liter ha 20liter benzin van benne akkor is olyat csinál kanyarba le áll és ha visza szedem egyenesbe ujra be indul vagyis mintha ki fogyna a benzin belőle,mitől van ez? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Szeptember4, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember4, 2013 Én is gondolkodtam valami szabotázson, mert pont mellettünk tanyáztak, és pár óránként, ki tudja milyen okból beindították szerencsétlent egy kis tiltáshallgatásra. Én genyóbb megoldáson gondolkodtam, egy csípőfogóval el akartam csípni valahol a kötegben az induktív jeladó egyik vezetékét, azt szép megtalálni. De úgy látszik, túl akartam komplikálni, Te egyszerűbben oldottad meg :evilgrin: Mivel már hallottam a tervek között az ecu csatijának komplett levágását, a tank különböző megmelegedett piákkal történő feltöltését, és persze a tulaj fejének keresztkulcs felhasználásával legalább 5 darabba osztását, gondoltam ez egy nagyon visszafogott megoldás lesz. Viszont a pipákat még keresztbe állt szemekkel is megtaláltam... úgyhogy ez lett:lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
invictus Elküldve Szeptember4, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember4, 2013 Miért gondolod halott ügynek? :o Mert az 1.6 SIDI Turbo sajnos több szempontból nem képes tartani a tempót a konkurenciával. Nem takarékos, és nem igazán érezni benne a spirituszt. Ezzel szemben az új 1.6 CDTI 136 lóval egy nagyon durván halk, kellemes dízelmotor lett, tisztességes fogyasztással. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kockafej Elküldve Szeptember5, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember5, 2013 (edited) Hali! Nemrég láttam egy használt autókkal foglalkozó hirdetőoldalt, ami ott volt a használtautó kulcsszóra a 2. helyen. Használta már valaki a........törölve... Módosítva Szeptember5, 2013 : forumadmin Szigorúan tiltott 1. Ne Spammelj – ne hirdess oldalakat a fórumokban (lásd szabályzat: http://www.opelforum.hu/index.php?showtopic=1557) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabibácsi Elküldve Szeptember5, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember5, 2013 Ezért képes voltál regisztrálni? Spammerke Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabibácsi Elküldve Szeptember5, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember5, 2013 Űdv!segitsetek vettem megint egy opel astra f 1.4si hengerenkéntit nagyon jol szedi a lábát fűrge kis gép csak egy kis hibba dugta fel a fejét,ha 5liter ha 20liter benzin van benne akkor is olyat csinál kanyarba le áll és ha visza szedem egyenesbe ujra be indul vagyis mintha ki fogyna a benzin belőle,mitől van ez? Ha megsértődsz, ha nem, szedd össze a gondolataidat mielőtt írsz, és próbáld meg tagolni a mondatodat. A szavakra nem is mondok semmit :) Amúgy benzinpumpa, szűrő? Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve Szeptember5, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember5, 2013 Ha megsértődsz, ha nem, szedd össze a gondolataidat mielőtt írsz, és próbáld meg tagolni a mondatodat. A szavakra nem is mondok semmit :) Amúgy benzinpumpa, szűrő? izé...még én is találtam benne helyesírási hibát....ami azé nagy szám ám!! :D mondjuk én sem értem, lehet 2 keréken veszi be a kanyart? a benya meg lötty át a másik oldalra.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabibácsi Elküldve Szeptember5, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember5, 2013 Lehet ő Michael Knight :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Szeptember5, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember5, 2013 Űdv!segitsetek vettem megint egy opel astra f 1.4si hengerenkéntit nagyon jol szedi a lábát fűrge kis gép csak egy kis hibba dugta fel a fejét,ha 5liter ha 20liter benzin van benne akkor is olyat csinál kanyarba le áll és ha visza szedem egyenesbe ujra be indul vagyis mintha ki fogyna a benzin belőle,mitől van ez? A tankban az AC-pumpa egy kis tálkából szívja a benzint, amibe be van vezetve a visszafolyó cső is. Lehet neked le van csúszva róla ez a cső (esetleg hiányzik maga a tálka is), így amikor a benzin a tankban a lendülettől elmegy a tank valamelyik sarkába, a pumpa nem tud miből dolgozni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve Szeptember6, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember6, 2013 Akart itt vki tuningolni, ezt találtam: http://www.mantzel.de/motortuning-astra-f/ Link to comment Megosztás: More sharing options...
hakapeszimaki Elküldve Szeptember6, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember6, 2013 Erős jóindulattal kell értelmezni az ott leírt teljesítmény értékeket,P = M * omega (nyomaték*szögsebesség), P = M * 2*pi*n formulával és a gyakorlatban kb. 10% nyomatékeséssel 16V és 15% 8V motoroknál (a csúcsnyomatékhoz képest a teljesítmény max. fordulatszámánál) számolva az általuk megadott csúcsnyomaték értékekkel sem jönnek ki azok a teljesítményértékek,mint amit megálmodtak. Link to comment Megosztás: More sharing options...
megadave Elküldve Szeptember6, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember6, 2013 Azért ezt egy SE-ből nem lehetetlen kihozni szerintem: 1,6l 99 kW-135 PS/6200 U/min. - 165 Nm /4200 U/min. Biztos olcsó megoldás... :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Szeptember6, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember6, 2013 Erős jóindulattal kell értelmezni az ott leírt teljesítmény értékeket,P = M * omega (nyomaték*szögsebesség), P = M * 2*pi*n formulával és a gyakorlatban kb. 10% nyomatékeséssel 16V és 15% 8V motoroknál (a csúcsnyomatékhoz képest a teljesítmény max. fordulatszámánál) számolva az általuk megadott csúcsnyomaték értékekkel sem jönnek ki azok a teljesítményértékek,mint amit megálmodtak. Hagyd a rizsát...akkor átbacás? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
hakapeszimaki Elküldve Szeptember6, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember6, 2013 Azért ezt egy SE-ből nem lehetetlen kihozni szerintem: 1,6l 99 kW-135 PS/6200 U/min. - 165 Nm /4200 U/min. Biztos olcsó megoldás... :) Jó a példa 99kw~154Nm@6200 U/min tehát 7% nyomaték esés 165Nm-hez képest. Nézzünk egy jó Opel szívó motort: c20xe 110kw=176Nm@6000 U/min 11% nyomaték veszteség 196Nm-hez képest. És a 16v-nek mindig sokkal jobb lesz a feltöltési hatásfoka. Arról nem is beszélve,hogyan sikerül 20% maximális nyomatékot emelni egy párhuzamosan szelepelt tehát töltetcsere szempontjából nem túl előnyös atmoszférikus 8v motorból. 115-120 lovat elképzelhetőnek tartok ebből a motorból ezen a fordulatszámon. 135le-höz nagyobb pörgésre kell bírni egy ilyen motort szvsz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
megadave Elküldve Szeptember7, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember7, 2013 Jó a példa 99kw~154Nm@6200 U/min tehát 7% nyomaték esés 165Nm-hez képest. Nézzünk egy jó Opel szívó motort: c20xe 110kw=176Nm@6000 U/min 11% nyomaték veszteség 196Nm-hez képest. És a 16v-nek mindig sokkal jobb lesz a feltöltési hatásfoka. Arról nem is beszélve,hogyan sikerül 20% maximális nyomatékot emelni egy párhuzamosan szelepelt tehát töltetcsere szempontjából nem túl előnyös atmoszférikus 8v motorból. 115-120 lovat elképzelhetőnek tartok ebből a motorból ezen a fordulatszámon. 135le-höz nagyobb pörgésre kell bírni egy ilyen motort szvsz. És ott van ez is: "Individuell abgestimmte Powermotranik mit auf 7500 U/min, angehobenen Drehzahlbegrenzer" Akkor viszont lehet, hogy nem 6200-nál van a max teljesítmény... Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve Szeptember7, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember7, 2013 Okosoktól kérdezném, hogy jól gondolom-é, hogy C16SE-t már csak facelift után raktak astrába, vagy előttibe is lehet találni (nem karavant) Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Szeptember7, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember7, 2013 csak előtte Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts