Dáwid Elküldve Július27, 2013 Megoszt Elküldve Július27, 2013 Tulok :D jut eszembe, kidobtam Gyurinak a tükröt. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Július27, 2013 Megoszt Elküldve Július27, 2013 jut eszembe, kidobtam Gyurinak a tükröt. :D Kosz...de nem hivtatok. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Július27, 2013 Megoszt Elküldve Július27, 2013 Kosz...de nem hivtatok. nem láttam a telefonom :D kb elmeséltem a történést, de mondta, hogy majd fölhív ha csinálja. Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Július27, 2013 Megoszt Elküldve Július27, 2013 nem láttam a telefonom :D kb elmeséltem a történést, de mondta, hogy majd fölhív ha csinálja. Jah. En hivtam ma. 2-0oda Link to comment Megosztás: More sharing options...
bzoley Elküldve Július27, 2013 Megoszt Elküldve Július27, 2013 Hülye kérdés: Vákuumcsőnek jó lehet egy sima, átlátszó szilikon cső? Praktikerben láttam 6x1,5-est, elég keménynek tűnt. Van itthon kissé vastagabb kilométerszámba, azt még nem mertem kipróbálni, de lágyabb jóval. Pusztán az anyaga miatt lehet gond vele? Egyelőre még nem sürgős cserélni egyiket sem, de fekete leszek, ha megfogom, kicsit porlik. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Július27, 2013 Megoszt Elküldve Július27, 2013 Hülye kérdés: Vákuumcsőnek jó lehet egy sima, átlátszó szilikon cső? Praktikerben láttam 6x1,5-est, elég keménynek tűnt. Van itthon kissé vastagabb kilométerszámba, azt még nem mertem kipróbálni, de lágyabb jóval. Pusztán az anyaga miatt lehet gond vele? Egyelőre még nem sürgős cserélni egyiket sem, de fekete leszek, ha megfogom, kicsit porlik. Csak vákum "közlekedik benne" szóval bármi jó ami bírja a motortér hőjét és valamennyire összenyomhatatlan. Link to comment Megosztás: More sharing options...
bzoley Elküldve Július27, 2013 Megoszt Elküldve Július27, 2013 Csak vákum "közlekedik benne" szóval bármi jó ami bírja a motortér hőjét és valamennyire összenyomhatatlan. Igen, ebből indultam ki én is. Lehet egy-két helyen kicserélem a próba kedvéért a lágyabbra. Nem tudom mekkora az a vákuum, ami ott közlekedik, majd kiderül. A szilikon meg elvileg bírja a meleget. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Július27, 2013 Megoszt Elküldve Július27, 2013 Igen, ebből indultam ki én is. Lehet egy-két helyen kicserélem a próba kedvéért a lágyabbra. Nem tudom mekkora az a vákuum, ami ott közlekedik, majd kiderül. A szilikon meg elvileg bírja a meleget. Nem olyan vészes...lehúzod, odateszed az ujjad, nem fogja beszívni...talán.... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
bzoley Elküldve Július27, 2013 Megoszt Elküldve Július27, 2013 Nem olyan vészes...lehúzod, odateszed az ujjad, nem fogja beszívni...talán.... :D A MAP felé menőt lecseréltem, kísérleti jelleggel ott is marad, nem akarta összeszippantani. Ha már matattam, kipucoltam a szénszűrő elektromos szelepét, mert tele volt szénnel, így folyton nyitva volt. A szénszűrőt lehúzva ott éreztem gázadásra, hogy szippant rendesen, de nem vészes. Amúgy a szénszűrő felől jövő csövet megszívva kéne némi légáramlást érezni? Gondolom igen. Jelen esetben viszont vákuumot csináltam, biztos el van dugulva. A vastag részből jött ki némi szén. De ezt a részt már egyszer takarítottam. Gondoltam rá, hogy nem dugom vissza a szelepre, csak nem tudom, okozna-e gondot. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Július27, 2013 Megoszt Elküldve Július27, 2013 A MAP felé menőt lecseréltem, kísérleti jelleggel ott is marad, nem akarta összeszippantani. Ha már matattam, kipucoltam a szénszűrő elektromos szelepét, mert tele volt szénnel, így folyton nyitva volt. A szénszűrőt lehúzva ott éreztem gázadásra, hogy szippant rendesen, de nem vészes. Amúgy a szénszűrő felől jövő csövet megszívva kéne némi légáramlást érezni? Gondolom igen. Jelen esetben viszont vákuumot csináltam, biztos el van dugulva. A vastag részből jött ki némi szén. De ezt a részt már egyszer takarítottam. Gondoltam rá, hogy nem dugom vissza a szelepre, csak nem tudom, okozna-e gondot. Igazából a tankszellőztetés működését annyira nem vágom...jön cső a tankról, a pillnagó szelep házról a szénszűrő bödönről aztán össze vannak kötve és valahogy működik... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
bzoley Elküldve Július27, 2013 Megoszt Elküldve Július27, 2013 Igazából a tankszellőztetés működését annyira nem vágom...jön cső a tankról, a pillnagó szelep házról a szénszűrő bödönről aztán össze vannak kötve és valahogy működik... :D Ha jól láttam, akkor pontosan úgy van, ahogy leírtad :icon1: Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve Július27, 2013 Megoszt Elküldve Július27, 2013 Hülye kérdés: Vákuumcsőnek jó lehet egy sima, átlátszó szilikon cső? Praktikerben láttam 6x1,5-est, elég keménynek tűnt. Van itthon kissé vastagabb kilométerszámba, azt még nem mertem kipróbálni, de lágyabb jóval. Pusztán az anyaga miatt lehet gond vele? Egyelőre még nem sürgős cserélni egyiket sem, de fekete leszek, ha megfogom, kicsit porlik. nekem eccer vhol azt mondták, hogy vastag falunak kell lennie, azé nehogy összeszívja Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve Július31, 2013 Megoszt Elküldve Július31, 2013 Most nézem csak, hogy júliusban alig mentem a kocsival! Nincs még 400 km sem! Naja! Hát persze, mert megvettem közben az évek óta keresett (nekem) legújabb, (egyébként 22 éves) NX250-es Hondámat. Azóta inkább azt használom. 3,2 literrel beéri százon... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Augusztus1, 2013 Megoszt Elküldve Augusztus1, 2013 Ha jól láttam, akkor pontosan úgy van, ahogy leírtad :icon1: A tankszellőztető szelepet ugye az ECU nyitogatja a motor állapotának megfelelően. Ezáltal csökkentve a nyomást a tankban. Mert ha a tankban egy kis vákuum van, akkor a környezetszennyező benzingőzök nem jutnak ki a szabadba. Ráadásul azok nem vesznek el, hanem a motorban elégnek... Ha a szénszűrőről a szelephez menő csőbe raksz egy papír benzinszűrőt, sok takarítástól mented meg magad... ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Augusztus1, 2013 Megoszt Elküldve Augusztus1, 2013 Most nézem csak, hogy júliusban alig mentem a kocsival! Nincs még 400 km sem! Naja! Hát persze, mert megvettem közben az évek óta keresett (nekem) legújabb, (egyébként 22 éves) NX250-es Hondámat. Azóta inkább azt használom. 3,2 literrel beéri százon... :D Hát nekem sem sok kilométer megy mostanság a kocsiba... inkább a bringát használom a városban. Mostanság már a városon kívül is... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabibácsi Elküldve Augusztus1, 2013 Megoszt Elküldve Augusztus1, 2013 Ha valaki tud egy jó állapotú klímás F astrát, szóljon. Benzines, ötajtós kéne (kollégának), és valami erősebb fajta. Link to comment Megosztás: More sharing options...
bzoley Elküldve Augusztus1, 2013 Megoszt Elküldve Augusztus1, 2013 A tankszellőztető szelepet ugye az ECU nyitogatja a motor állapotának megfelelően. Ezáltal csökkentve a nyomást a tankban. Mert ha a tankban egy kis vákuum van, akkor a környezetszennyező benzingőzök nem jutnak ki a szabadba. Ráadásul azok nem vesznek el, hanem a motorban elégnek... Ha a szénszűrőről a szelephez menő csőbe raksz egy papír benzinszűrőt, sok takarítástól mented meg magad... ;) Gondoltam már ilyen szüröre, csak lusta voltam utána járni. A napokban meg bevágta a durcát a gép, és ha már nyakig benne voltam, kikaptam a szénszüröt, és addig ráztam, míg üres nem lett. Kipucoltam a csöveket is, majd mindent visszaraktam a helyére. Egyedül a tankbetöltönél érzek komoly ellenállást, de azt nem tudom normális-e. A többi részen prímán szelel minden csö. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Augusztus1, 2013 Megoszt Elküldve Augusztus1, 2013 Most nézem csak, hogy júliusban alig mentem a kocsival! Nincs még 400 km sem! Naja! Hát persze, mert megvettem közben az évek óta keresett (nekem) legújabb, (egyébként 22 éves) NX250-es Hondámat. Azóta inkább azt használom. 3,2 literrel beéri százon... :D Látod-látod csak ott porosodik az a fránya C20NE....mit fizetsz hogy elvigyem? :smartass: Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve Augusztus2, 2013 Megoszt Elküldve Augusztus2, 2013 Látod-látod csak ott porosodik az a fránya C20NE....mit fizetsz hogy elvigyem? :smartass: Pízt te tőlem ne várj! Ja! :D Mosom is eleget, mikor már látszik rajta a por! Sőt, vettem egy nagynyomású mosót is, hogy jobban menjen a mosás. Lassan már azt figyelem, hogy nem túl sokszor mosom-e? Valójában egy jó kis motortér mosásra készülök, de ahhoz még gyűjtöm a "lelkierőt". Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Augusztus3, 2013 Megoszt Elküldve Augusztus3, 2013 Gondoltam már ilyen szüröre, csak lusta voltam utána járni. A napokban meg bevágta a durcát a gép, és ha már nyakig benne voltam, kikaptam a szénszüröt, és addig ráztam, míg üres nem lett. Kipucoltam a csöveket is, majd mindent visszaraktam a helyére. Egyedül a tankbetöltönél érzek komoly ellenállást, de azt nem tudom normális-e. A többi részen prímán szelel minden csö. Én a szenet benne hagytam, mert nem hiába tették oda a mérnökök. Az az ellenállás természetes. Ha könnyen tudna bejutni a levegő a tankba, akkor nem lenne vákuum benne, illetve túl sok levegőt szívna a motor a szelepen keresztül... Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Augusztus3, 2013 Megoszt Elküldve Augusztus3, 2013 Pízt te tőlem ne várj! Ja! :D Mosom is eleget, mikor már látszik rajta a por! Sőt, vettem egy nagynyomású mosót is, hogy jobban menjen a mosás. Lassan már azt figyelem, hogy nem túl sokszor mosom-e? Valójában egy jó kis motortér mosásra készülök, de ahhoz még gyűjtöm a "lelkierőt". Én is gyakran mosom a kocsit mert a kutyák ilyenkor beássák magukat a porba a hűség ellen hamar poros lesz a bódé az udvarban. A motortér most nagyjából tiszta csak a váltó oldalából szivárog megint az olaj, ennek viszont nekem nincs lelkierőm megint nekiállni. A szelepfedél szivárgás viszont megszünt kissé lazultak a csavarok utánnahúztam őket. Link to comment Megosztás: More sharing options...
bzoley Elküldve Augusztus3, 2013 Megoszt Elküldve Augusztus3, 2013 Én a szenet benne hagytam, mert nem hiába tették oda a mérnökök. Az az ellenállás természetes. Ha könnyen tudna bejutni a levegő a tankba, akkor nem lenne vákuum benne, illetve túl sok levegőt szívna a motor a szelepen keresztül... No igen, csak a mérnökök nem ebben a formában tették oda :) És hát hiába a papírszűrő, ha attól még eldugul minden cső, és nem szelel. Szóval vagy ez, vagy a csere. Viszont azóta mindig elfelejtem megnézni, hogy megszűnt-e a tanksapka "kólásüveg" hangja. Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve Augusztus9, 2013 Megoszt Elküldve Augusztus9, 2013 Ma reggel ment előttem egy (Opel) Adam..........aszittem hogy egy Fiat :omg: annyira mondjuk nem rossz, igaz semmi Opeles nincs benne (a jelen meg a tükrön kívül) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Augusztus10, 2013 Megoszt Elküldve Augusztus10, 2013 Kicsit füstöl a lelkem..kösz a matricát! Link to comment Megosztás: More sharing options...
invictus Elküldve Augusztus11, 2013 Megoszt Elküldve Augusztus11, 2013 Kicsit füstöl a lelkem..kösz a matricát! Nekem mán 4 hete áll. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts