Dáwid Elküldve Június24, 2013 Megoszt Elküldve Június24, 2013 Talán ha 2 helyen írok másoktól is választ kapok nagyobb tempónál van hibakód leállítom elalszik utána nem jön elé csak megint nagy tempónál az alapjárat pedig először leesik 900ra majd felmegy 3000ig és onnan nem mozdul talán az összes topicban ugyan azok válaszolnak, csak sürgetésnek veszik, ha ugyan azzal spammelnek össze többet... Link to comment Megosztás: More sharing options...
nagydavid Elküldve Június24, 2013 Megoszt Elküldve Június24, 2013 talán az összes topicban ugyan azok válaszolnak, csak sürgetésnek veszik, ha ugyan azzal spammelnek össze többet... Nem sürgetésnek szántam csak házha valamely tagok nem látogatják a többi topicot Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Június24, 2013 Megoszt Elküldve Június24, 2013 Talán ha 2 helyen írok másoktól is választ kapok nagyobb tempónál van hibakód leállítom elalszik utána nem jön elé csak megint nagy tempónál az alapjárat pedig először leesik 900ra majd felmegy 3000ig és onnan nem mozdul Először is ki kéne olvasni, milyen hibát próbál jelezni, pl. ez alapján: http://www.topbuzz1.carenthusiasts.co.uk/info/fault_codes/fault_codes.htm 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Június24, 2013 Megoszt Elküldve Június24, 2013 Nem sürgetésnek szántam csak házha valamely tagok nem látogatják a többi topicot Végülis nem probléma. Minél több helyre beírod, annál kevesebbet írhatsz a valódi válaszokra, mivel ugye napi 5 hsz-t írhatsz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Június24, 2013 Megoszt Elküldve Június24, 2013 ne mán! :) Nem is gondoltam rá, hogy a zöld az automata váltóhoz csatlakozik! :) Most hogy mondod... sokat törtem a fejem, mit lehtne még beépíteni a kocsiba! :D Gyári automataváltót ne építs be, mert az már nem gyári, ahogy a központi zárnál sem, ugye. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hetyke Elküldve Június24, 2013 Megoszt Elküldve Június24, 2013 Gyári automataváltót ne építs be, mert az már nem gyári, ahogy a központi zárnál sem, ugye. Még mindig ezen lovagolsz?? Ha egyszer elolvasod rájössz, hogy nem ezt írtam... Azt írtam, hogy nálam a gyári beépítésű zár tudja a 90 fokkal elfordítást, tehát abba a Classicban is tudnia kéne, mert nem ezzel butították a Classicot, hogy nem tudod 90 fokkal elfordítani, hanem egyszerűen nem tették be! Később a megrendelő kérésére betették a már kész csomaggal szerelt Classicba azokat a dolgokat, amit egy szalon be tudott tenni a műhelyben, és így mondjuk el tudott adni úgy autót, hogy abba eredetileg nem rendeltek mondjuk kp zárat. Ebben csak az volt mondjuk a bibi, hogy néhány astra esetén találkozni lehet nem gyári kábelköteggel beépített, utólag beherkelt elektromos ablakkal, kp zárral... Ismerős anno egyik opelszervízben volt, és mesélt pár dolgot. Ipse rendelt piros Classicot elektromos ablakkal, de nem volt pirosban ilyen autó, tehát fogták és betették gyári cuccokkal... vagy nem gyáriakkal... Látni néha gyárinak mondott kábelezést 12-es fúróval átlőtt bajonett záras csatival... Az szerinted gyári megoldás? A gyártók pont azért ragaszkodnának a márkaszervizekhez, hogy a gyárival egyenértékű beépítéseket, javításokat, funkcionálisan, minőségileg gyári alkatrészeket a saját elvárásai szerint végezzék el, építsék be. Ezek után tudja azt mondani, hogy az autóját szavatolja, hogy minőségi termék. Más kérdés, hogy ez az elv olyan, mint a kommunizmus, vagy mint a kapitalizmus... szép-szép, de soha nem működött úgy, ahogy kellett volna... Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Június24, 2013 Megoszt Elküldve Június24, 2013 Még mindig ezen lovagolsz?? Ha egyszer elolvasod rájössz, hogy nem ezt írtam... Azt írtam, hogy nálam a gyári beépítésű zár tudja a 90 fokkal elfordítást, tehát abba a Classicban is tudnia kéne, mert nem ezzel butították a Classicot, hogy nem tudod 90 fokkal elfordítani, hanem egyszerűen nem tették be! Később a megrendelő kérésére betették a már kész csomaggal szerelt Classicba azokat a dolgokat, amit egy szalon be tudott tenni a műhelyben, és így mondjuk el tudott adni úgy autót, hogy abba eredetileg nem rendeltek mondjuk kp zárat. Ebben csak az volt mondjuk a bibi, hogy néhány astra esetén találkozni lehet nem gyári kábelköteggel beépített, utólag beherkelt elektromos ablakkal, kp zárral... Ismerős anno egyik opelszervízben volt, és mesélt pár dolgot. Ipse rendelt piros Classicot elektromos ablakkal, de nem volt pirosban ilyen autó, tehát fogták és betették gyári cuccokkal... vagy nem gyáriakkal... Látni néha gyárinak mondott kábelezést 12-es fúróval átlőtt bajonett záras csatival... Az szerinted gyári megoldás? A gyártók pont azért ragaszkodnának a márkaszervizekhez, hogy a gyárival egyenértékű beépítéseket, javításokat, funkcionálisan, minőségileg gyári alkatrészeket a saját elvárásai szerint végezzék el, építsék be. Ezek után tudja azt mondani, hogy az autóját szavatolja, hogy minőségi termék. Más kérdés, hogy ez az elv olyan, mint a kommunizmus, vagy mint a kapitalizmus... szép-szép, de soha nem működött úgy, ahogy kellett volna... Szep hogy ezt leirtad. Pont ezeket az utolagos szarokat basztam ki belole es kapott gyari cuccokat. A zarbetet pedig nem forog 90ig csak 45be forgathato. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hetyke Elküldve Június24, 2013 Megoszt Elküldve Június24, 2013 Szep hogy ezt leirtad. Pont ezeket az utolagos szarokat basztam ki belole es kapott gyari cuccokat. A zarbetet pedig nem forog 90ig csak 45be forgathato. Eddig a többség amivel találkoztam 90 fokos... Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Június24, 2013 Megoszt Elküldve Június24, 2013 Eddig a többség amivel találkoztam 90 fokos... Eddig csak nemeteket lattam ezen kivul es mind 90es volt. Pedig azert nem 1-2dbrol van szo. Klasszik meg ezekszerint ilyen. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hetyke Elküldve Június24, 2013 Megoszt Elküldve Június24, 2013 Eddig csak nemeteket lattam ezen kivul es mind 90es volt. Pedig azert nem 1-2dbrol van szo. Klasszik meg ezekszerint ilyen. Az meglehet. Egyébként érdekes, hogy azért típuson belül is elég sok eltérés van. Klíma terén van ahol 2 db termo érzékelő van a hűtőben, míg nálam csak egy. Az biztos, hogy 98-tól biztosan 90 fokos a kp zár. Előtte lévő autókon nem nézegettem, mert azokból nem sok volt a környezetemben. Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Június25, 2013 Megoszt Elküldve Június25, 2013 Az meglehet. Egyébként érdekes, hogy azért típuson belül is elég sok eltérés van. Klíma terén van ahol 2 db termo érzékelő van a hűtőben, míg nálam csak egy. Az biztos, hogy 98-tól biztosan 90 fokos a kp zár. Előtte lévő autókon nem nézegettem, mert azokból nem sok volt a környezetemben. A retesz 90. Az osszes nemetnel ilyen. A lengyelbol meg kimaradt. Majd ha nagyon unatkozom osszehasonlitom oket. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Június25, 2013 Megoszt Elküldve Június25, 2013 Az meglehet. Egyébként érdekes, hogy azért típuson belül is elég sok eltérés van. Klíma terén van ahol 2 db termo érzékelő van a hűtőben, míg nálam csak egy. Az biztos, hogy 98-tól biztosan 90 fokos a kp zár. Előtte lévő autókon nem nézegettem, mert azokból nem sok volt a környezetemben. A gyári amerikai Harrison klímarendszernél van két gomba. Egy felül egy alul. Enyém 96-os és 90 fokos a BE zár. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabibácsi Elküldve Június25, 2013 Megoszt Elküldve Június25, 2013 Én nem tudom mijaza 90 fokos zár :D Sosem zártam még kulccsal Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Június25, 2013 Megoszt Elküldve Június25, 2013 Én nem tudom mijaza 90 fokos zár :D Sosem zártam még kulccsal Na akard megtudni, egyszer láttam a tecsó parkolóban hogy valaki igy csinál, még nézni is rémisztő volt. :unsure: :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabibácsi Elküldve Június25, 2013 Megoszt Elküldve Június25, 2013 Durva lehetett. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Június25, 2013 Megoszt Elküldve Június25, 2013 Durva lehetett. Olyan érzés lehetett, mint mikor az enyémből (van eleje, nincs hasmagassága) átülök a Zafirába (kb. a szélvédő az eleje, és kb.szott terepjáró :lol: ) fater mellé, és reflexből taposom a tűzfalat a jobb egyen, mert már biztos vagyok benne, hogy ennek nekimentünk, fölakadtunk, odab.sztuk az alját, és különben is :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Június25, 2013 Megoszt Elküldve Június25, 2013 Olyan érzés lehetett, mint mikor az enyémből (van eleje, nincs hasmagassága) átülök a Zafirába (kb. a szélvédő az eleje, és kb.szott terepjáró :lol: ) fater mellé, és reflexből taposom a tűzfalat a jobb egyen, mert már biztos vagyok benne, hogy ennek nekimentünk, fölakadtunk, odab.sztuk az alját, és különben is :D :omg: :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Június25, 2013 Megoszt Elküldve Június25, 2013 Azok mennek csak 45 fokig, amik gyárilag nem központisak. Nekem is az volt a vectra. A központisnál más az a kis müanyag alkatrész, ami a zárhenger végén van, egy seegerrel rögzítve, és amibe a rudazat is bele akad. A képen a fekete kis bizbaz: Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Június25, 2013 Megoszt Elküldve Június25, 2013 Azok mennek csak 45 fokig, amik gyárilag nem központisak. Nekem is az volt a vectra. A központisnál más az a kis müanyag alkatrész, ami a zárhenger végén van, egy seegerrel rögzítve, és amibe a rudazat is bele akad. A képen a fekete kis bizbaz:Tehát, ha a zárbetétet áttenném egy kpzárasba akkor funkcionálna. Na majd keresek...hátha találok :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabibácsi Elküldve Június25, 2013 Megoszt Elküldve Június25, 2013 Akkor az enyém 45 fokig megy, mert nem gyári :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Június25, 2013 Megoszt Elküldve Június25, 2013 Tehát, ha a zárbetétet áttenném egy kpzárasba akkor funkcionálna. Na majd keresek...hátha találok :D Nem kell az egész zárbetétet, csak a végén azt a müanyag bizbazt. Na majd csinálok fotókat. Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Június25, 2013 Megoszt Elküldve Június25, 2013 Nem kell az egész zárbetétet, csak a végén azt a müanyag bizbazt. Na majd csinálok fotókat.Akartam hazahozni, de elfelejtettem mikor dobtam bele a villanyablakott, meg esett is. :)Majd tesztelni kell, hogy mit csinál ha mind3 mikrokapcsoló be van rakva a helyére. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Június25, 2013 Megoszt Elküldve Június25, 2013 Három?? Egy a központi, egy a villanyablak. Mi a harmadik? Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Június25, 2013 Megoszt Elküldve Június25, 2013 Három?? Egy a központi, egy a villanyablak. Mi a harmadik?Bal, jobb, csomi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hetyke Elküldve Június25, 2013 Megoszt Elküldve Június25, 2013 A gyári amerikai Harrison klímarendszernél van két gomba. Egy felül egy alul. Enyém 96-os és 90 fokos a BE zár. :) Gyári Harrison... 1 gombás! :) 97-esből lett kiműtve... :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts