zotya975 Elküldve Június17, 2013 Megoszt Elküldve Június17, 2013 Az ecu-ba menő hőgomba hol van x14nz-ben? Nem találom :) jobb alul lehet valahol? Az injektor nagy fekete műanyag fedele mögött -alatt a szívócsonk hátuljában. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Jafo Elküldve Június17, 2013 Megoszt Elküldve Június17, 2013 Nem tudom itt lehet-e ilyent, de beteszem hátha valaki kedvet kap hozzá... https://www.facebook.com/events/208141332668013/ Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabibácsi Elküldve Június17, 2013 Megoszt Elküldve Június17, 2013 Az injektor nagy fekete műanyag fedele mögött -alatt a szívócsonk hátuljában. Ahha, akkor azért nem találom:) köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Június17, 2013 Megoszt Elküldve Június17, 2013 Nem tudom itt lehet-e ilyent, de beteszem hátha valaki kedvet kap hozzá... https://www.facebook.com/events/208141332668013/ Ha itthon leszek , és addigra összerakom a féket lehet odalépek. Opelosfater "talán ott lesz" és ne legyen gumifüst.....HA-HA-HA! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
invictus Elküldve Június18, 2013 Megoszt Elküldve Június18, 2013 Sziasztok! Műszakim hamarosan lejár. Eddig mindig maszeknál vizsgáztattam, viszont most lehet, hogy kpm-hez vinném. Jelentős gond nincs az autóval, a futómű néhány hónapja lett felújítva gátlókkal, szilentekkel, új gumik, gyári felnik vannak az autón, a vezérlésben pedig 8000 km van, s a fékeket is alig 2 éve csináltam meg tisztességesen. Rohadás nincs az autón, mindössze a tanknyílás alatt púpol kicsit. Lámpák gyáriak (mondjuk hátul gsi), fólia nincs. Ezekből úgy vélem, hogy nincs aggódnivalóm, de szeretnék biztosra menni, nem örülnék, ha megbukna az autó. Ha ilyen állapotban viszem a kpm-hez akkor a tapasztalatotok szerint jó eséllyel átmegy? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve Június18, 2013 Megoszt Elküldve Június18, 2013 Szerintem át. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Június18, 2013 Megoszt Elküldve Június18, 2013 Andris kabriója most honosítódott a mozaikba, szigszalaggal rögzített jobbos tükörrel, és egy omegáról letépett, sacc/kb a csőre tolt, odaérésre már 90 fokban elfordulva lógó hátsó dobbal. :D A tied csont nélkül átmegy bárhol ;) Max megpróbálnak hülyére venni, hogy fizess egy kicsit. Felejts rajta egy autopultos mágneses cumót, akkor fél hogy megírod, és nem próbálkozik :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Június18, 2013 Megoszt Elküldve Június18, 2013 Sziasztok! Műszakim hamarosan lejár. Eddig mindig maszeknál vizsgáztattam, viszont most lehet, hogy kpm-hez vinném. Jelentős gond nincs az autóval, a futómű néhány hónapja lett felújítva gátlókkal, szilentekkel, új gumik, gyári felnik vannak az autón, a vezérlésben pedig 8000 km van, s a fékeket is alig 2 éve csináltam meg tisztességesen. Rohadás nincs az autón, mindössze a tanknyílás alatt púpol kicsit. Lámpák gyáriak (mondjuk hátul gsi), fólia nincs. Ezekből úgy vélem, hogy nincs aggódnivalóm, de szeretnék biztosra menni, nem örülnék, ha megbukna az autó. Ha ilyen állapotban viszem a kpm-hez akkor a tapasztalatotok szerint jó eséllyel átmegy? Mi a francért viszed a kpm-hez? :blink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Június18, 2013 Megoszt Elküldve Június18, 2013 Mi a francért viszed a kpm-hez? :blink: Perverzió, vagy munka :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
invictus Elküldve Június18, 2013 Megoszt Elküldve Június18, 2013 Költséghatékony :) Mi a francért viszed a kpm-hez? :blink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Június19, 2013 Megoszt Elküldve Június19, 2013 Sziasztok! Műszakim hamarosan lejár. Eddig mindig maszeknál vizsgáztattam, viszont most lehet, hogy kpm-hez vinném. Jelentős gond nincs az autóval, a futómű néhány hónapja lett felújítva gátlókkal, szilentekkel, új gumik, gyári felnik vannak az autón, a vezérlésben pedig 8000 km van, s a fékeket is alig 2 éve csináltam meg tisztességesen. Rohadás nincs az autón, mindössze a tanknyílás alatt púpol kicsit. Lámpák gyáriak (mondjuk hátul gsi), fólia nincs. Ezekből úgy vélem, hogy nincs aggódnivalóm, de szeretnék biztosra menni, nem örülnék, ha megbukna az autó. Ha ilyen állapotban viszem a kpm-hez akkor a tapasztalatotok szerint jó eséllyel átmegy? Utólagos (nem gyári) pótféklámpád nincs? Akku rögzítése rendben? Link to comment Megosztás: More sharing options...
invictus Elküldve Június19, 2013 Megoszt Elküldve Június19, 2013 Akku rendben. De van utólagos pótféklámpám, de egy elég drága, E-jeles, az utasítás szerint rögzített Hella. Árnmyékolós, nem világít be az utastérbe. Utólagos (nem gyári) pótféklámpád nincs? Akku rögzítése rendben? Link to comment Megosztás: More sharing options...
hakapeszimaki Elküldve Június19, 2013 Megoszt Elküldve Június19, 2013 Andris kabriója most honosítódott a mozaikba, szigszalaggal rögzített jobbos tükörrel, és egy omegáról letépett, sacc/kb a csőre tolt, odaérésre már 90 fokban elfordulva lógó hátsó dobbal. :D A tied csont nélkül átmegy bárhol ;) Max megpróbálnak hülyére venni, hogy fizess egy kicsit. Felejts rajta egy autopultos mágneses cumót, akkor fél hogy megírod, és nem próbálkozik :D Egyik megyeszékhely NKH, srác ilyet szól: Addig mérem míg jó nem lesz! :D Igaz,ehhez literes sétáló jancsit kellett hagyni a csomagtartóban és szinte csak kintről hozott eladásra szánt szeméttel áll be mindenki a sorba. Amúgy nem igazán tudom mire jó a futómű és fékvizsgálat,mikor mentem olyan Dacia 1310-el,ami teljesen jó volt műszakin,viszont az üzemi féknél hatékonyabb volt ha kettőt visszaváltottam és úgy imbolygott,hogy 80felett életveszélyesnek éreztem. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Június19, 2013 Megoszt Elküldve Június19, 2013 Egyik megyeszékhely NKH, srác ilyet szól: Addig mérem míg jó nem lesz! :D Igaz,ehhez literes sétáló jancsit kellett hagyni a csomagtartóban és szinte csak kintről hozott eladásra szánt szeméttel áll be mindenki a sorba. Amúgy nem igazán tudom mire jó a futómű és fékvizsgálat,mikor mentem olyan Dacia 1310-el,ami teljesen jó volt műszakin,viszont az üzemi féknél hatékonyabb volt ha kettőt visszaváltottam és úgy imbolygott,hogy 80felett életveszélyesnek éreztem. :D Én is műszaki után cseréltem a kirohadt rugótányérokat észre sem vették. Lehet a lemezes rozsdával tuningolva volt jó a lengéscsillapítóm? :icon14: :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Június19, 2013 Megoszt Elküldve Június19, 2013 Én is műszaki után cseréltem a kirohadt rugótányérokat észre sem vették. Lehet a lemezes rozsdával tuningolva volt jó a lengéscsillapítóm? :icon14: :P olyan sz.r lengéscsillapítót még nem tudtam müszakira vinni, amibe belekötöttek volna, csak azt aminek el volt törve a szára. Az, hogy fékpadra amikor beálltak vele belengett, és tán még akkor is billegett, amikor már indultak vele kifelé, senkit nem zavart. Az hogy ültetett pakk van alatta, és esetleg tart is valamit, meg nem borul föl az autó kanyarban, az meg lassan helyszínen fejbelövés... xD Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabibácsi Elküldve Június21, 2013 Megoszt Elküldve Június21, 2013 Ha tökéletes a kuplungom, de rohadt kemény, és elfárad tőle a lábam (szüleim ugyanilyen kocsijában meg vajpuha), az mitől lehet? Link to comment Megosztás: More sharing options...
invictus Elküldve Június21, 2013 Megoszt Elküldve Június21, 2013 Leginkább attól, hogy kevés ott az izom. Ha tökéletes a kuplungom, de rohadt kemény, és elfárad tőle a lábam (szüleim ugyanilyen kocsijában meg vajpuha), az mitől lehet? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Június21, 2013 Megoszt Elküldve Június21, 2013 Leginkább attól, hogy kevés ott az izom.Vagy mégsem teljesen tökéletes az a kuplung. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabibácsi Elküldve Június21, 2013 Megoszt Elküldve Június21, 2013 Leginkább attól, hogy kevés ott az izom. Nem ismersz :D Pont apukám próbálta ki amikor mondtam hogy milyen kemény. És én meg kipróbáltam az övét, az ehhez képest valami szervós volt kb :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabibácsi Elküldve Június21, 2013 Megoszt Elküldve Június21, 2013 Vagy mégsem teljesen tökéletes az a kuplung. És ha nem, melyik része? Bowden? Vagy valami komolyabb? Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Június21, 2013 Megoszt Elküldve Június21, 2013 Szedd ki a bowdent és nyomass bele jó sok vékony olajat. Csodát fog tenni. (csak aztán nehogy kirúgd a taposót :D ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabibácsi Elküldve Június21, 2013 Megoszt Elküldve Június21, 2013 Szedd ki a bowdent és nyomass bele jó sok vékony olajat. Csodát fog tenni. (csak aztán nehogy kirúgd a taposót :D ) Ok, akkor a Haynes a barátom, megnézem hogy kell kiszedni :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Június21, 2013 Megoszt Elküldve Június21, 2013 Ok, akkor a Haynes a barátom, megnézem hogy kell kiszedni :) Egy kicsit copós az utastér felől mert a rugótól nehéz kiakasztani a végét, de szerintem elég ha le van akasztva a váltóról, felfele kell tartani és úgy csepegetetni a gégecsőbe a bowden mellé az olajat. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Június22, 2013 Megoszt Elküldve Június22, 2013 Tegnap hazafele Bécsből Parndorf környékén lekerült egy fehér 5 ajtós F-astra a hátsó ablak aljánál szárnyal fent opelclubbos matrinyával. Ki ismer magára? Sajna nem mertem annyira kínozi a döglődő cégest hogy utolérjem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Június22, 2013 Megoszt Elküldve Június22, 2013 Tegnap hazafele Bécsből Parndorf környékén lekerült egy fehér 5 ajtós F-astra a hátsó ablak aljánál szárnyal fent opelclubbos matrinyával. Ki ismer magára? Sajna nem mertem annyira kínozi a döglődő cégest hogy utolérjem.Sztem Turci volt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts