Tiu Elküldve Június4, 2013 Megoszt Elküldve Június4, 2013 Tedd a 4 számot egymás után és arra keress hibakódot. ;) 1405 - Exhaust Gas Recirculation Error Link to comment Megosztás: More sharing options...
riki Elküldve Június4, 2013 Megoszt Elküldve Június4, 2013 Köszi, azóta már kiolvasták, viszont TECH szerint nem az EGR-nek van baja, hanem "nem megfelelő fordulatszám jel"..... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
zoleem3 Elküldve Június5, 2013 Megoszt Elküldve Június5, 2013 huh nagyon rég jártam erre felé!!! :hiya: hallám kinek hogy tetszik a jelenlegi állapot :D : http://kepfeltoltes.hu/130606/Pic_0515_174_www.kepfeltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes.hu/130606/Pic_0515_175_www.kepfeltoltes.hu_.jpg Link to comment Megosztás: More sharing options...
Nandiee Elküldve Június6, 2013 Megoszt Elküldve Június6, 2013 F astra caravan 2.0 GSi bontódik. Sajnos egyik barátom megcsúszott, és bontásra ítéli. https://www.dropbox.com/s/2dd3urit2gmrr5n/WP_000261.jpg https://www.dropbox.com/s/x5c7n6rgc9vkt7j/WP_000253.jpg Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Június6, 2013 Megoszt Elküldve Június6, 2013 huh nagyon rég jártam erre felé!!! :hiya: hallám kinek hogy tetszik a jelenlegi állapot :D : http://kepfeltoltes.hu/130606/Pic_0515_174_www.kepfeltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes.hu/130606/Pic_0515_175_www.kepfeltoltes.hu_.jpg Röviden? Szép. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
hetyke Elküldve Június6, 2013 Megoszt Elküldve Június6, 2013 F astra caravan 2.0 GSi bontódik. Sajnos egyik barátom le k.o-zta az autóját:( https://www.dropbox.com/s/2dd3urit2gmrr5n/WP_000261.jpg https://www.dropbox.com/s/x5c7n6rgc9vkt7j/WP_000253.jpg Héló! Hátsólámpák érdekelnének!!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Június6, 2013 Megoszt Elküldve Június6, 2013 F astra caravan 2.0 GSi bontódik. Sajnos egyik barátom le k.o-zta az autóját:( https://www.dropbox.com/s/2dd3urit2gmrr5n/WP_000261.jpg https://www.dropbox.com/s/x5c7n6rgc9vkt7j/WP_000253.jpg AZ nice. Ezt hogy sikerült összehozni? Kamion? Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Június7, 2013 Megoszt Elküldve Június7, 2013 Akinek klasszikja van...Nem áll meg nektek a víz a hátsó ajtók kéderén alul? Az enyémen mindkét oldalt középen megáll a víz. Persze lehet folyik befelé is. Mikor kinyitom az ajtót egy része kifolyik, de marad is a kéderen. A másik astram nem csinál ilyet, ill volt már egy pár nálam, és egyiknél sem tapasztaltam... Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Június7, 2013 Megoszt Elküldve Június7, 2013 F astra caravan 2.0 GSi bontódik. Sajnos egyik barátom megcsúszott, és bontásra ítéli. https://www.dropbox.com/s/2dd3urit2gmrr5n/WP_000261.jpg https://www.dropbox.com/s/x5c7n6rgc9vkt7j/WP_000253.jpg Ez a Gergő autója, vagy már más tulajnál van? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Június7, 2013 Megoszt Elküldve Június7, 2013 Nnna elléptem anyuékhoz pont jókor vitték vissza a kocsit az Opel Csornába...ugye olajat cseréltek benne ami nem volt cserélve Egr-tömítést amit szerintem szintén nem cseréltek. A helyi szerelő gyertyát akart cserélni de mivel nem tudta kitekerni mondta vigyük visza a kocsit a márkaszervízbe ahol teljes HF-felújításon esett átt (és azóta 3 hengerezik) cseréljék ki ott agyertyát. na megérkeztünk kértünk gyertyacserét...6990-lesz oké végignézhetem? Hátőőőő nem..oké, néztük az ajtóból a csávó vette ki sorba a gyertyákat a 3-hengernél názett mint vett malac, a középső polusról hiányzott a porcelán és tök fekete volt a gyertya ugye ez a henger nem járt. Mondta hogy ő hiába cseréli ki a gyertyát mert valszeg a porcelán hazavaágta minimum a szelepet...hol volt utoljára szerelve a kocsi? Mondott itt. Hátőőőő akkor hívja a műhelyfőnököt. Visszamnetünk az ügyfélszolgálathoz ahol az ürge közölte hogy gyertyát nem cseréltek a kocsiba a jegyzőkönyv szerint. Mondom neki tehát leszedik a HF-et síkolják, szelepeket cserélnek visszarakják és közben meg sem nézim a 4 gyertyát? Mivel megfőzött motor miatt hoztuk a kocsit nem volt okuk gyertyával foglalkozni. Mondom akkor jó kérek 4 új gyertyát. De azt nem javasolja mert tovább kárpspdhat a motor. Konkrétan miért? Itt valamit ködösített, de kicserélték a 4 gyertyát a 3-as henger továbbra sem járt. Azt mondja nem lehet egyértelműen bizonyítani hogy mikor történt az eset, és nem lehet tudni az autó előéletét. Na kijátszottam az utolsó kártyát is: a kocsit itt vettük itt vezették a szervízkönyvet , szóval ezt akkor gondoljuk átt mégegyszer...na itt már össze vissza beszéltek hogy nem lehet tudni ki nyúlkált bele stb...stb.... és kérdezte hogy most akkor megcsinálják a kocsit? Kérdem itt?????? Kizárt dolog...fizetem a gyertyacserét és már it sem vagyunk. 7990 lesz monom az előbb még 6990....jó elengedünk egy ezrest ha már annyit mondtam. Röviden ennyi. A kocsi megy vissza a helyi szerelőhöz aki mejd kicseréli a szelepet vagy ami kell. Közben megemlítetem a hót fekete olajat amira 2 literet öntöttünk rá...azt mondja a csávó hogy akkor tuti eszi az olajat, jó és akkor utoljára itt hogyan ment átt zöld kártyán??? Hááááátőőő lehet itánna kezdte el enni...röviden ennyi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hetyke Elküldve Június7, 2013 Megoszt Elküldve Június7, 2013 Akinek klasszikja van...Nem áll meg nektek a víz a hátsó ajtók kéderén alul? Az enyémen mindkét oldalt középen megáll a víz. Persze lehet folyik befelé is. Mikor kinyitom az ajtót egy része kifolyik, de marad is a kéderen. A másik astram nem csinál ilyet, ill volt már egy pár nálam, és egyiknél sem tapasztaltam... Nálam is megvan ez a dolog... Gumiszőnyeget nem is tettem hátra, mert alá kerül, és berohad a kasztni. Egyébként van sejtésem mi okozza. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Imi (Astra) Elküldve Június7, 2013 Megoszt Elküldve Június7, 2013 Nálam is megvan ez a dolog... Gumiszőnyeget nem is tettem hátra, mert alá kerül, és berohad a kasztni. Egyébként van sejtésem mi okozza. Nekem az első ajtónál van ez... a bal elsőnél... Mi okozza? :) tippeket veszek... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve Június7, 2013 Megoszt Elküldve Június7, 2013 Nnna elléptem anyuékhoz pont jókor vitték vissza a kocsit az Opel Csornába... ...a 3-hengernél názett mint vett malac, a középső polusról hiányzott a porcelán és tök fekete volt a gyertya ugye ez a henger nem járt. Mondta hogy ő hiába cseréli ki a gyertyát mert valszeg a porcelán hazavaágta minimum a szelepet... Jobb esetben csak a trafóhíd ment el és cserével jó lesz. Esetenként simán kiköpi a porcelánt, sajnos nem ez a jellemző. A motort szétbontva érdekes dolgok lehetnek, ha dolgozott benne a porcelán. :( Tényleg a szelep a legkevesebb. Lehet nem lesz olcsó mulatság és mindig itt merül fel a kérdés, hogy érdemes márkaszervízbe hordani az autót? Ha történik valami úgyis levakarnak, a legritkább esetben hibásak ők. Sajnos a világnak ezen a felén ez így működik. A kivétel pedig, az igen ritka. :angry: Link to comment Megosztás: More sharing options...
riki Elküldve Június7, 2013 Megoszt Elküldve Június7, 2013 Sziasztok! Mint írtam, a műszeres vizsgálatnál "nem megfelelő fordulatszámjel" hibát hozta a gép az autómnál. Hidegen jön mindig a lámpa, a következő indításnál már nem világít. Azt mondta a srác, aki a vizsgálatot csinálta, hogy valószínűleg az egyik fordulatszám jeladónak van valami gondja. Hány darab van ebből a motoron? Egy a vezérműtengelynél, és egy a főtengelynél? A főtengelynél lévőre mondta, hogy lehet, hogy nagy a hézag a tárcsa és a jeladó között. Mennyinek kell lennie? 1mm alatt? Lehet állítani ezt? Azt mondta, hogy lehet, hogy a szíjtárcsa van rosszul felrakva, vagy el van rakva a vezérlés.... Most nemrég raktam fel az új vezérmű szettet, 10szer körbeforgattuk a motort, minden jelen volt, de holnap kénytelen vagyok ránézni, nincs-e valami gond. Köszi a válaszokat! Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Június8, 2013 Megoszt Elküldve Június8, 2013 Jobb esetben csak a trafóhíd ment el és cserével jó lesz. Esetenként simán kiköpi a porcelánt, sajnos nem ez a jellemző. A motort szétbontva érdekes dolgok lehetnek, ha dolgozott benne a porcelán. :( Tényleg a szelep a legkevesebb. Lehet nem lesz olcsó mulatság és mindig itt merül fel a kérdés, hogy érdemes márkaszervízbe hordani az autót? Ha történik valami úgyis levakarnak, a legritkább esetben hibásak ők. Sajnos a világnak ezen a felén ez így működik. A kivétel pedig, az igen ritka. :angry: Esélyes hogy a porcelán megrongálta minimum az egyik szelepet így nincs kompresszió ezért 3 hengerezik. Sajna nem lehet bizonyítani hogy amikor felújították a HF-et , akkor már így hozták el anyuék a kocsit....trabant-golf vonalon mozogtak mindíg is nem tuti hogy felismernek egy 3 hengerező Corsát. Az mondjuk magáért beszél hogy most is elengedték mindenféle "hibásan viszi el a kocsit itt írja alá" papír nélkül az autót. Meg percenként változtatták a dumát ahogy közöltem itt volt utoljára a kocsi szervizelve utána meg mondtam hogy itt is vettük, és itt vezették a szervízkönyvet...érdekes ezt az ürge a kompúterbe nem látta? Amúgy egyből bontani akartak tehát szóba sem hozták a trafóhidat csak azt hogy tuti oda az egyik szelep...Sajna nekem a X12XE már ürtechnika nem tudok érdemben belenyúlkálni, így marad a falusi szerelő. Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Június8, 2013 Megoszt Elküldve Június8, 2013 Esélyes hogy a porcelán megrongálta minimum az egyik szelepet így nincs kompresszió ezért 3 hengerezik. Sajna nem lehet bizonyítani hogy amikor felújították a HF-et , akkor már így hozták el anyuék a kocsit....trabant-golf vonalon mozogtak mindíg is nem tuti hogy felismernek egy 3 hengerező Corsát. Az mondjuk magáért beszél hogy most is elengedték mindenféle "hibásan viszi el a kocsit itt írja alá" papír nélkül az autót. Meg percenként változtatták a dumát ahogy közöltem itt volt utoljára a kocsi szervizelve utána meg mondtam hogy itt is vettük, és itt vezették a szervízkönyvet...érdekes ezt az ürge a kompúterbe nem látta? Amúgy egyből bontani akartak tehát szóba sem hozták a trafóhidat csak azt hogy tuti oda az egyik szelep...Sajna nekem a X12XE már ürtechnika nem tudok érdemben belenyúlkálni, így marad a falusi szerelő. Nagy szerencséjük, hogy nem velem akadtak össze, elég szeliden bántál velük...érdemes lett volna a fogyasztóvédelmet is megemlíteni nekik. A porcelán nagy kárt nem tud okozni általában, elég nagy balszerencse kell hozzá. Mielőtt bontani kezdtek mérjetek kompressziót mindenféleképpen. Az igazi a boroszkópos vizsgálat lenne, de ahhoz kicsit messze vagy, hogy átugrojak megnézni vele. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Június8, 2013 Megoszt Elküldve Június8, 2013 Sziasztok! Mint írtam, a műszeres vizsgálatnál "nem megfelelő fordulatszámjel" hibát hozta a gép az autómnál. Hidegen jön mindig a lámpa, a következő indításnál már nem világít. Azt mondta a srác, aki a vizsgálatot csinálta, hogy valószínűleg az egyik fordulatszám jeladónak van valami gondja. Hány darab van ebből a motoron? Egy a vezérműtengelynél, és egy a főtengelynél? A főtengelynél lévőre mondta, hogy lehet, hogy nagy a hézag a tárcsa és a jeladó között. Mennyinek kell lennie? 1mm alatt? Lehet állítani ezt? Azt mondta, hogy lehet, hogy a szíjtárcsa van rosszul felrakva, vagy el van rakva a vezérlés.... Most nemrég raktam fel az új vezérmű szettet, 10szer körbeforgattuk a motort, minden jelen volt, de holnap kénytelen vagyok ránézni, nincs-e valami gond. Köszi a válaszokat! Már ne is haragudj, de ennek a szerelőnek gőze sincs a gyújtásrendszerek műkődéséről...Ha fordítva lenne fent a főtengely végén lévő gyújtáskerék, be sem indulna. Ha pontos hibakódolvasást csinált, akkor tudnia kellene melyik jeladó szarakszik, a vezérműtengely jeladó vagy a gyújtáskerék jeladó. Általában a vezérműtengely jeladó szokott elhalálozni, de előtte a csatikat nézd át. A gyújtáskeréknél kb 1mm lehet a hézag a kerék és a jeladó között, álítani ha jól emlékszem nem lehet, bár lehet a felfogatás enged valamennyit. Link to comment Megosztás: More sharing options...
riki Elküldve Június8, 2013 Megoszt Elküldve Június8, 2013 Már ne is haragudj, de ennek a szerelőnek gőze sincs a gyújtásrendszerek műkődéséről...Ha fordítva lenne fent a főtengely végén lévő gyújtáskerék, be sem indulna. Ha pontos hibakódolvasást csinált, akkor tudnia kellene melyik jeladó szarakszik, a vezérműtengely jeladó vagy a gyújtáskerék jeladó. Általában a vezérműtengely jeladó szokott elhalálozni, de előtte a csatikat nézd át. A gyújtáskeréknél kb 1mm lehet a hézag a kerék és a jeladó között, álítani ha jól emlékszem nem lehet, bár lehet a felfogatás enged valamennyit. Köszi a választ. Ma átnézegettem a csatlakozókat meg a jeladókat, a hézag 1,03mm, magyarul jó, de azért kiszedtem, megpucoltam, mert mintha lett volna sár is a jeladó és a felfogatás között. Az EGR-t is kivettem, megnéztem, szépen mozog, még valamikor decemberben pucoltam ki, azóta vagy 2000-et ha mentem vele, visszaraktam, csatlakozóját megmozgattam, és nem jött hidegen a lámpa. A héten megint sűrűn lesz használva az autó, majd kiderül ha megint kínja lesz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Június9, 2013 Megoszt Elküldve Június9, 2013 Nagy szerencséjük, hogy nem velem akadtak össze, elég szeliden bántál velük...érdemes lett volna a fogyasztóvédelmet is megemlíteni nekik. A porcelán nagy kárt nem tud okozni általában, elég nagy balszerencse kell hozzá. Mielőtt bontani kezdtek mérjetek kompressziót mindenféleképpen. Az igazi a boroszkópos vizsgálat lenne, de ahhoz kicsit messze vagy, hogy átugrojak megnézni vele. :) "Sajna" anyuéknak még olyan a felfogásuk hogy a kocsit szerelje a szerelő...nagy nehezen engedték hogy kitakarítsam az EGR-t amire persze nem tünt el a sárga lámpa...mint kiderült a tekercse volt halott . A falubeli mester vett bele 25-ért bontottat azóta sárga lámpa letudva. Szelíden bántam velük mert semmi konkrétum nem volt a kezemben mikor lett ilyen a motor...meg hivatkoztak a fél éves garira ami már rég lejárt, igaz a szerelés óta (2011) csak pár ezer kilómétert mentek a kocsival. De eléggé egyértelműsítette a hozzááálást hogy amikor hívták a műhelyfönököt azt sem mondta Jó napot Kovács Béla vagyok mi a gond...egyből elkezdte sorolni a gépből hogy ők mit cseréltek a kocsiban, ja és az a gari már amúgy is rég lejárt...elkezdhettem volna feszegetni a dolgot hogy ha itt volt vezetve a szervízkönyv ugyan miért nem látja a rendszerben az autót, de nem láttam sok értelmét. Hát remélem a "helyi hülye" megméri a kompressziót mielőtt bontani kezd, bár nem hiszem ezt még a márkeszervízben sem akarták pedig adtam az ötleteket hogy :izééé ilyenkor nem mérnek valamiféle nyomást? :D Neeem levesszük a HF-et...na erről ennyit. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zoleekp Elküldve Június9, 2013 Megoszt Elküldve Június9, 2013 Sziasztok nincs valakinek fölös 14es opel viva felnije? Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Június9, 2013 Megoszt Elküldve Június9, 2013 Sziasztok nincs valakinek fölös 14es opel viva felnije? Azt hiszem elég nagy a Zinternet és a google kereső használata sem bűn, de nyugodtan kérdezd itt, az Adok-Veszek részleg használata végülis nem kötelező. ;) Jó tudom ez az Egyéb csevegés totyik, na de akkor is... :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Június9, 2013 Megoszt Elküldve Június9, 2013 "Sajna" anyuéknak még olyan a felfogásuk hogy a kocsit szerelje a szerelő...nagy nehezen engedték hogy kitakarítsam az EGR-t amire persze nem tünt el a sárga lámpa...mint kiderült a tekercse volt halott . A falubeli mester vett bele 25-ért bontottat azóta sárga lámpa letudva. Szelíden bántam velük mert semmi konkrétum nem volt a kezemben mikor lett ilyen a motor...meg hivatkoztak a fél éves garira ami már rég lejárt, igaz a szerelés óta (2011) csak pár ezer kilómétert mentek a kocsival. De eléggé egyértelműsítette a hozzááálást hogy amikor hívták a műhelyfönököt azt sem mondta Jó napot Kovács Béla vagyok mi a gond...egyből elkezdte sorolni a gépből hogy ők mit cseréltek a kocsiban, ja és az a gari már amúgy is rég lejárt...elkezdhettem volna feszegetni a dolgot hogy ha itt volt vezetve a szervízkönyv ugyan miért nem látja a rendszerben az autót, de nem láttam sok értelmét. Hát remélem a "helyi hülye" megméri a kompressziót mielőtt bontani kezd, bár nem hiszem ezt még a márkeszervízben sem akarták pedig adtam az ötleteket hogy :izééé ilyenkor nem mérnek valamiféle nyomást? :D Neeem levesszük a HF-et...na erről ennyit. Megértelek maximálisan, az én szüleim is még a régi rendszerben nevelkedtek és inkább csendben maradnak és fizetnek, mintsem kiállnának az igazukért. Reméljük nem szakbarbár kezébe kerül a jószág és jó lesz a paripa. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Június9, 2013 Megoszt Elküldve Június9, 2013 "Sajna" anyuéknak még olyan a felfogásuk hogy a kocsit szerelje a szerelő...nagy nehezen engedték hogy kitakarítsam az EGR-t amire persze nem tünt el a sárga lámpa...mint kiderült a tekercse volt halott . A falubeli mester vett bele 25-ért bontottat azóta sárga lámpa letudva. Szelíden bántam velük mert semmi konkrétum nem volt a kezemben mikor lett ilyen a motor...meg hivatkoztak a fél éves garira ami már rég lejárt, igaz a szerelés óta (2011) csak pár ezer kilómétert mentek a kocsival. De eléggé egyértelműsítette a hozzááálást hogy amikor hívták a műhelyfönököt azt sem mondta Jó napot Kovács Béla vagyok mi a gond...egyből elkezdte sorolni a gépből hogy ők mit cseréltek a kocsiban, ja és az a gari már amúgy is rég lejárt...elkezdhettem volna feszegetni a dolgot hogy ha itt volt vezetve a szervízkönyv ugyan miért nem látja a rendszerben az autót, de nem láttam sok értelmét. Hát remélem a "helyi hülye" megméri a kompressziót mielőtt bontani kezd, bár nem hiszem ezt még a márkeszervízben sem akarták pedig adtam az ötleteket hogy :izééé ilyenkor nem mérnek valamiféle nyomást? :D Neeem levesszük a HF-et...na erről ennyit. Ismered a Kovács Bélát? :D :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Június9, 2013 Megoszt Elküldve Június9, 2013 Megértelek maximálisan, az én szüleim is még a régi rendszerben nevelkedtek és inkább csendben maradnak és fizetnek, mintsem kiállnának az igazukért. Reméljük nem szakbarbár kezébe kerül a jószág és jó lesz a paripa. ;) Hát reméljük, műszakira vitte volna a srác a zöld kártyája nem volt jó ugye a nem működö henger miatt gondolom. Ismered a Kovács Bélát? :D :D http://www.youtube.com/watch?v=BAeZjPJBC_Ahttp://www.youtube.com/watch?v=BAeZjPJBC_A Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Június9, 2013 Megoszt Elküldve Június9, 2013 Hát reméljük, műszakira vitte volna a srác a zöld kártyája nem volt jó ugye a nem működö henger miatt gondolom. http://www.youtube.com/watch?v=BAeZjPJBC_Ahttp://www.youtube.com/watch?v=BAeZjPJBC_A :icon13: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts