riki Elküldve Június2, 2013 Megoszt Elküldve Június2, 2013 Suzuki, és Fabia ablakmosó tartálynál nem kellene hegesztgetni... :) No de ezt előre ki tudta.... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
hetyke Elküldve Június2, 2013 Megoszt Elküldve Június2, 2013 No de ezt előre ki tudta.... :D Kérdezni kell! :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Június3, 2013 Megoszt Elküldve Június3, 2013 Sziasztok! Lenne egy problémám. Mégpedig az, hogy szeretnék fényszórómosót építeni az autóba. Ha jól tudom, F Astrában "nem túl gyakori" azaz nincs fényszórómosó gyárilag, így szereztem amit tudtam, ami pedig egy Corsa B fényszórómosó tartály, motor, nyomásszabályozó, és csövek együtt. Viszont a tartály ugye nem fér el sehol, így készítettem egy kisebb tartályt, de az sem fér el a motortérben.... Nagyon nagy gáz lenne az működés szempontjából, ha a csomagtartóban lenne a tartály, és onnan csövezném előre? Vagy van esetleg valakinek ötlete, hogy hogyan lehetne, milyen tartállyal megoldani a motortérben való elhelyezést? Elég zsúfolt a motorterem..... :D Köszi a válaszokat! Kérdezni kell! :) Hát kérdezte. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Boros Elküldve Június3, 2013 Megoszt Elküldve Június3, 2013 Sziasztok! Az ajtókárpit szövet részét újra lehet kárpitozni? Mert néztem és műanyag bolhákkal van a műanyag részhez fogatva. Viszont csak úgy lehet külön szedni, ha azokat eltöröm vagy elvágom. De akor hogy fogassam vissza újra? o.O Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Június3, 2013 Megoszt Elküldve Június3, 2013 Sziasztok! Az ajtókárpit szövet részét újra lehet kárpitozni? Mert néztem és műanyag bolhákkal van a műanyag részhez fogatva. Viszont csak úgy lehet külön szedni, ha azokat eltöröm vagy elvágom. De akor hogy fogassam vissza újra? o.O Levágod a visszaolvasztott karikákat a hátuljáról, akkor a csapok megmaradnak, és nagy alátétes csavarral bele tudod fogatni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Boros Elküldve Június3, 2013 Megoszt Elküldve Június3, 2013 Levágod a visszaolvasztott karikákat a hátuljáról, akkor a csapok megmaradnak, és nagy alátétes csavarral bele tudod fogatni. Én is erre gondoltam, csak kíváncsi voltam van-e jobb ötlet. De akor így csinálom. Köszi a segítséget :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabibácsi Elküldve Június3, 2013 Megoszt Elküldve Június3, 2013 Még csak kicsi van, amit a legendák napon osztottak ki, a végleges még várós. Én meg állandóan rinyálhatok matricáért, hogy küldjenek :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabibácsi Elküldve Június3, 2013 Megoszt Elküldve Június3, 2013 Végülis így talált helyet magának a leendő fényszórómosó tartály. Köszi a válaszokat. Még kis műanyagos munka van rajta, de jó lesz neki ott..... :D https://picasaweb.google.com/115069056308703110962/OpelAstraF?noredirect=1#5884942051895178546 Ugyanígy van nekem is :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabibácsi Elküldve Június3, 2013 Megoszt Elküldve Június3, 2013 Mennyivel egyszerubb lett volna ha szerzel egy ket csocsos motort es a hatra meno csocsre teszed a mosot. Bar a gyari motor ugysem nyom.eleg erosen. :) Igen, gyenge, és a tartály is kicsi :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
Boros Elküldve Június3, 2013 Megoszt Elküldve Június3, 2013 Az 5 ajtós ferdehátúnál a hátsó ablak spricnijének a csöve hol van elvezetve? A tető kárpit alatt vagy a szőnyeg alatt? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Jafo Elküldve Június3, 2013 Megoszt Elküldve Június3, 2013 Egy ac pumpa csere után újra jó a gép... :) Zotya975-nek köszönöm a segítséget... Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Június3, 2013 Megoszt Elküldve Június3, 2013 Az 5 ajtós ferdehátúnál a hátsó ablak spricnijének a csöve hol van elvezetve? A tető kárpit alatt vagy a szőnyeg alatt? Jobb oldalon fenn a tetőkárpit alatt. Az A-oszlopban megy fel a cső, végig az ajtók feletti csatornában... és itt akadtam el, amikor be akartam én is húzni a csövet. Ugyanis ebből az ajtók feletti csatornából nem tudom, hol jönne ki a cső hátul, mert nekem nincs ott semmi nyílás, az a csatorna a hátsó ajtónál elkanyarodik lefelé. De gondolom nem kell levinni a csomitartóba, és onnan vissza fel a gumi átvezetőhöz... Nemsokára cserélnem kell a tetőkárpitot is (már ha tudok szerezni jó állapotút), akkor majd jobban lebontok mindent, és megoldom. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsolt656 Elküldve Június3, 2013 Megoszt Elküldve Június3, 2013 Sziasztok! Egy apró segítségre lenne szükségem.Ételfutár munkát végzek és szükségem lenne egy kombi autóra.Többek tanácsát figyelembe véve F Astrára esett a választásom.Leginkább 1.4 ; 1.6 8V (c14nz,c16nz) ami szóba jöhet,a dízel sajnos túl lomha erre a munkára(a fogyasztás miatt ez lenne a legideálisabb,de csak sima szívódízelbe gondolkodnék a napi 80-100 indítás miatt,a turbósok nem biztos hogy annyira díjaznák).Kérdésem a következő:Mi a leggyakoribb hibaforrás?Mi az amit a vásárlásnál a legtüzetesebben,szinte mikroszkóppal kell keresni(jellemző kókányolások).Jelenlegi autóm elég sokat fogyaszt ezért szeretnék váltani(Lanos 1.5 8V). Bármilyen segítséget előre is köszönök. Üdv! :icon1: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabibácsi Elküldve Június3, 2013 Megoszt Elküldve Június3, 2013 X14/16-tal jobban jársz, ha esetleg belvárosba is kell menned majd, szerintem. Meg fiatalabbak is. Hibaforrás: Rohadás, minden más egyszerű, olcsó. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Davee Elküldve Június3, 2013 Megoszt Elküldve Június3, 2013 Sziasztok! Egy apró segítségre lenne szükségem.Ételfutár munkát végzek és szükségem lenne egy kombi autóra.Többek tanácsát figyelembe véve F Astrára esett a választásom.Leginkább 1.4 ; 1.6 8V (c14nz,c16nz) ami szóba jöhet,a dízel sajnos túl lomha erre a munkára(a fogyasztás miatt ez lenne a legideálisabb,de csak sima szívódízelbe gondolkodnék a napi 80-100 indítás miatt,a turbósok nem biztos hogy annyira díjaznák).Kérdésem a következő:Mi a leggyakoribb hibaforrás?Mi az amit a vásárlásnál a legtüzetesebben,szinte mikroszkóppal kell keresni(jellemző kókányolások).Jelenlegi autóm elég sokat fogyaszt ezért szeretnék váltani(Lanos 1.5 8V). Bármilyen segítséget előre is köszönök. Üdv! :icon1: Ennyi idős autón rohadást biztos találni fogsz, kombiknak általában rohad a csomagtartó ajtójuk, illetve f astra betegség a tanksapka körüli rozsda is. A nyúlványokat elöl nézd meg nem-e rohadtak lyukasra, a tornyokat elől. Érdemes megrángatni a kerekeket, főleg hátul, ha nagyon kopottak a csapágyak akkor kopogni fog, aztán tesztvezetésnél érdemes nézni a lengéscsillapítást, nem-e húz félre a kormány egyenes úton. Belül működjön minden, hűtés, fűtés, stb. Menet közben, motorfékkel gurulj, ne rángasson, vagy fulladozzon. A NZ-s motorok butított jószágok így kb leölhetetlenek. Indításnál nézd, hogy nem e füstöl, illetve amikor gázt adsz neki. Motortérben hengerfej tömítésnél ne legyen olaj. Nekem is 1.4 NZ van, majd most úgyis írni fogják, hogy hagyd a francba, vegyél se-t, de fogyasztásban jobb az NZ ha rendben van. Illetve jobban tűri azt amire te szeretnéd használni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsolt656 Elküldve Június3, 2013 Megoszt Elküldve Június3, 2013 A rohadással mindenképp számolok,ilyen idős opeleknél a rozsdamentesség aranyat ér(volt kadettom,elnyűhetetlen,a karosszéria elhamvadt,ez tette be a kaput,semmi más baja nem volt 700.000 kilométerrel maga mögött :icon1: ).Egy fix területen mozgok,de elég nagy és viszonylag hamar kell bejárni ezért nem játszik a dízel(viszont a terepviszonyok miatt meg az lenne jobb:Lejtő-emelkedő lejtő-emelkedő).Az elsődleges szempont az egyszerűség,ezért is írtam NZ-t :icon1: Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Június3, 2013 Megoszt Elküldve Június3, 2013 Mindenképp 1.6ban gondolkozz szerintem, az 1.4 főleg caravanban zabál, az 1.6 már jobban viszi azt a kasznit. De még az 1.8tól se nagyon félnék. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve Június3, 2013 Megoszt Elküldve Június3, 2013 Az 1,5 8V Lanos ua. a motor mint az Opel 1,4 vagy 1,6 SE csak 1,5-ös, 86LE a 82 ill. 100-zal szemben. Szívőcsövön variáltak kicsit és tettek rá EGR-t. Érdekes, ha az sokat fogyaszt, az NZ Caravan sem lesz sokkal kevesebb. Ha ezek közül kell választani és haladni is kell vele, akkor az 1,6-os és inkább az X16SZR, annak a környezetvédelmi besorolása is jobb mint az NZ-é, lehet ez is fontos. ;) . Link to comment Megosztás: More sharing options...
Boros Elküldve Június3, 2013 Megoszt Elküldve Június3, 2013 Jobb oldalon fenn a tetőkárpit alatt. Az A-oszlopban megy fel a cső, végig az ajtók feletti csatornában... és itt akadtam el, amikor be akartam én is húzni a csövet. Ugyanis ebből az ajtók feletti csatornából nem tudom, hol jönne ki a cső hátul, mert nekem nincs ott semmi nyílás, az a csatorna a hátsó ajtónál elkanyarodik lefelé. De gondolom nem kell levinni a csomitartóba, és onnan vissza fel a gumi átvezetőhöz... Nemsokára cserélnem kell a tetőkárpitot is (már ha tudok szerezni jó állapotút), akkor majd jobban lebontok mindent, és megoldom. Én most kárpitozom újra. Az előző tulaj valamit csinált a csővel, mert a gumi átvezetőnél már nincs cső, valamint elől a tartályon a kimenet le van vakítva, de ott még meg van a cső. Az első ki lett cserélve már. Ha már csinálom a tetőt, akkor a hátsóét is újra húzom. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Boros Elküldve Június3, 2013 Megoszt Elküldve Június3, 2013 Van-e olyan fejtámla, ami megegyezik a astráéval és nem lyukas a közepe? :icon11: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Június3, 2013 Megoszt Elküldve Június3, 2013 Sziasztok!Egy apró segítségre lenne szükségem.Ételfutár munkát végzek és szükségem lenne egy kombi autóra.Többek tanácsát figyelembe véve F Astrára esett a választásom.Leginkább 1.4 ; 1.6 8V (c14nz,c16nz) ami szóba jöhet,a dízel sajnos túl lomha erre a munkára(a fogyasztás miatt ez lenne a legideálisabb,de csak sima szívódízelbe gondolkodnék a napi 80-100 indítás miatt,a turbósok nem biztos hogy annyira díjaznák).Kérdésem a következő:Mi a leggyakoribb hibaforrás?Mi az amit a vásárlásnál a legtüzetesebben,szinte mikroszkóppal kell keresni(jellemző kókányolások).Jelenlegi autóm elég sokat fogyaszt ezért szeretnék váltani(Lanos 1.5 8V).Bármilyen segítséget előre is köszönök.Üdv! :icon1: Mindenképp 1.6ban gondolkozz szerintem, az 1.4 főleg caravanban zabál, az 1.6 már jobban viszi azt a kasznit. De még az 1.8tól se nagyon félnék. Az 1,5 8V Lanos ua. a motor mint az Opel 1,4 vagy 1,6 SE csak 1,5-ös, 86LE a 82 ill. 100-zal szemben. Szívőcsövön variáltak kicsit és tettek rá EGR-t. Érdekes, ha az sokat fogyaszt, az NZ Caravan sem lesz sokkal kevesebb.Ha ezek közül kell választani és haladni is kell vele, akkor az 1,6-os és inkább az X16SZR, annak a környezetvédelmi besorolása is jobb mint az NZ-é, lehet ez is fontos. ;).Nem értem mi a baj a dizellel.Birja ez is az inditozást. Városban ugysem tudsz száguldozni.Városi tempót simán tudja, és szinte alapjáraton. Az X17DTL környezetvédelmi besorolása nem okoz gondot egy esetleges szmogriadó esetén. A fogyasztása pedig nem megy 6 főlé városban sem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Június4, 2013 Megoszt Elküldve Június4, 2013 Én most kárpitozom újra. Az előző tulaj valamit csinált a csővel, mert a gumi átvezetőnél már nincs cső, valamint elől a tartályon a kimenet le van vakítva, de ott még meg van a cső. Az első ki lett cserélve már. Ha már csinálom a tetőt, akkor a hátsóét is újra húzom. Sanszos, hogy eltört a cső (az átvezető környékén szokott) és nem cserélték, hanem kiiktatták, hogy ne áztassa le a kárpitot. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Boros Elküldve Június4, 2013 Megoszt Elküldve Június4, 2013 Sanszos, hogy eltört a cső (az átvezető környékén szokott) és nem cserélték, hanem kiiktatták, hogy ne áztassa le a kárpitot. Ebben van valami :icon1: Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve Június4, 2013 Megoszt Elküldve Június4, 2013 Sziasztok! Egy apró segítségre lenne szükségem.Ételfutár munkát végzek és szükségem lenne egy kombi autóra.Többek tanácsát figyelembe véve F Astrára esett a választásom.Leginkább 1.4 ; 1.6 8V (c14nz,c16nz) ami szóba jöhet,a dízel sajnos túl lomha erre a munkára(a fogyasztás miatt ez lenne a legideálisabb,de csak sima szívódízelbe gondolkodnék a napi 80-100 indítás miatt,a turbósok nem biztos hogy annyira díjaznák).Kérdésem a következő:Mi a leggyakoribb hibaforrás?Mi az amit a vásárlásnál a legtüzetesebben,szinte mikroszkóppal kell keresni(jellemző kókányolások).Jelenlegi autóm elég sokat fogyaszt ezért szeretnék váltani(Lanos 1.5 8V). Bármilyen segítséget előre is köszönök. Üdv! :icon1: Az 1,5 8V Lanos ua. a motor mint az Opel 1,4 vagy 1,6 SE csak 1,5-ös, 86LE a 82 ill. 100-zal szemben. Szívőcsövön variáltak kicsit és tettek rá EGR-t. Érdekes, ha az sokat fogyaszt, az NZ Caravan sem lesz sokkal kevesebb. Ha ezek közül kell választani és haladni is kell vele, akkor az 1,6-os és inkább az X16SZR, annak a környezetvédelmi besorolása is jobb mint az NZ-é, lehet ez is fontos. ;) . sztem se vegyél C1xNZ-t a plakett miatt, lehet most nem kell(nemtom hol fogsz futárkodni), de később jól jöhet még meg az X1...-es kb(!) ugyanaz, sztem még a fogyaztási is jobb (lehet) meg sztem a gyújtás megoldása is jobb, ez a forgó rotoros azé macerásabb mint a DISes, szerintem Link to comment Megosztás: More sharing options...
riki Elküldve Június4, 2013 Megoszt Elküldve Június4, 2013 Sziasztok! Minden reggel sárga lámpával indul az autó, kis idő múlva elalszik. Ma kiolvastam belőle a kódokat. Drót be 5-6 közé, gyújtás, és olvas. A 12-őt nem villogja, ami a kiolvasás kezdetét jelezné, csak egymás után a hibakódokat folyamatosan. Egyik kód 14, ez hűtőközeg hőszenzor alacsony feszültség. Ez melyik jeladó lenne? Hol találom a hűtőn vagy a blokkon? Klímás X14XE a kocsi. A másik kód viszont nem tudom mit jelenthet. először 10-et villog, ami a 0 lenne ugye, kis szünet, aztán 5-öt. De ilyen kódot nem találtam, hogy 05..... Tud valaki segíteni? Köszönöm a választ! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts