wookie Elküldve Május17, 2013 Megoszt Elküldve Május17, 2013 Vagy betartani a sebességhatárokat. Persze, mer az olyan dolgozó lány biztonságos mikor a forgalom ritmusánál 50%-al lassabban megy az ember... Meg persze a rend éber őrei sem a pénzgyűjtség miatt trafiznak orrba szájba... áááá bilibe lóg a kezem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Május17, 2013 Megoszt Elküldve Május17, 2013 Na, ehhez mit szóltok?http://magyaryprogram.kormany.hu/download/e/7c/60000/20130430_NFM_kozlemeny_Elvegezte_az_Egyszerusitesi_Programban_foglalt_feladatait_az_NFM.pdf "Megszűnik a rendszámtáblán elhelyezett környezetvédelmi plakett indokolatlan cseréje is azokban az esetekben, amelyekben a meglévő, sértetlen plakett helyett kellene megegyező színű újat felragasztani. A viszonylag ritka piros plakettet sem alkalmazzák a továbbiakban a hatóságok. Az Euro-II. előírást nem teljesítő autók rendszámán fekete színű plakett jelzi majd, hogy a jármű fokozottan környezetszennyező."Azért az vicc hogy az 1990-es lambda szabályzott befecsis, katalizátoros autóm ugyanúgy fekete plakettet kap mint a 30 éves karbis veteránom.... Apjuk át konkrétan. Ráadásul a vicc, hogy tudja az euro 2-t, csak éppen nem ilyen minősítéssel jött ki anno a gyárból, mert akkor még nem is volt ilyen... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Május17, 2013 Megoszt Elküldve Május17, 2013 Na, ehhez mit szóltok?http://magyaryprogram.kormany.hu/download/e/7c/60000/20130430_NFM_kozlemeny_Elvegezte_az_Egyszerusitesi_Programban_foglalt_feladatait_az_NFM.pdf "Megszűnik a rendszámtáblán elhelyezett környezetvédelmi plakett indokolatlan cseréje is azokban az esetekben, amelyekben a meglévő, sértetlen plakett helyett kellene megegyező színű újat felragasztani. A viszonylag ritka piros plakettet sem alkalmazzák a továbbiakban a hatóságok. Az Euro-II. előírást nem teljesítő autók rendszámán fekete színű plakett jelzi majd, hogy a jármű fokozottan környezetszennyező."Azért az vicc hogy az 1990-es lambda szabályzott befecsis, katalizátoros autóm ugyanúgy fekete plakettet kap mint a 30 éves karbis veteránom.... Apjuk ######át konkrétan. Ráadásul a vicc, hogy tudja az euro 2-t, csak éppen nem ilyen minősítéssel jött ki anno a gyárból, mert akkor még nem is volt ilyen... És mennyivel leszel nagyobb hátrányban a feketével, mint a pirossal? Eddig is mind a kettő ki volt tiltva, amikor agymenés volt, akkor nem mindegy milyen színnel van tiltva? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve Május17, 2013 Megoszt Elküldve Május17, 2013 Sic transit gloria mundi. mondjuk azért mégis, ennyi erővel egy IFAval is járhatnék..... Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Május18, 2013 Megoszt Elküldve Május18, 2013 Persze, mer az olyan dolgozó lány biztonságos mikor a forgalom ritmusánál 50%-al lassabban megy az ember... Meg persze a rend éber őrei sem a pénzgyűjtség miatt trafiznak orrba szájba... áááá bilibe lóg a kezem. Hát nem tudom elég sokat mozgok Budapest-Győr-Bécs-Gráz vonalon, eddíg még túléltem az 50-90-130-at maximum enyhe túlépéssel. Egyszer volt kint bírságom amikor becsorogtam egy faluba 63-al 35 euróra büntettek. Link to comment Megosztás: More sharing options...
csabi16v Elküldve Május18, 2013 Megoszt Elküldve Május18, 2013 Hellosztok! valaki megtudná mondani, hogy a ferdehátú astra és a caravan benzintankja egyforma? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Május18, 2013 Megoszt Elküldve Május18, 2013 Hellosztok! valaki megtudná mondani, hogy a ferdehátú astra és a caravan benzintankja egyforma? nem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
csabi16v Elküldve Május18, 2013 Megoszt Elküldve Május18, 2013 okés! köszönöm Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Május18, 2013 Megoszt Elküldve Május18, 2013 Hát nem tudom elég sokat mozgok Budapest-Győr-Bécs-Gráz vonalon, eddíg még túléltem az 50-90-130-at maximum enyhe túlépéssel. Egyszer volt kint bírságom amikor becsorogtam egy faluba 63-al 35 euróra büntettek. Én most másfél évet dolgoztam kint németben, ott a 130 nem annyira életbiztosítás. Mellesleg egy gyorshajtási bírságot se kaptam, pedig kint se voltam az a lassú vezető. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opelowner Elküldve Május19, 2013 Megoszt Elküldve Május19, 2013 Sziasztok, van egy GM vezérműtengelyem, annyit tudok róla, hogy 8V modellből lehet a tengely végén van egy B betű a rotor alatt.. Azt tudom, hogy J betű az C20Ne tengelyt takar a K betű 20SEH, de a B betű nem tudom mi lehet annyit tudok róla, hogy a srác szerint 296 fokos... Szerintetek milyen tengely lehet ez pontosan? Link to comment Megosztás: More sharing options...
chriskross Elküldve Május20, 2013 Megoszt Elküldve Május20, 2013 Sziasztok! Hol a legyegyszerűbb leszívni a benzint F Astrából? Alul az üzemanyagszűrőnél, vagy előtte van még valami ami lezárja a tankot? Ugyanitt törött (jobb eleje) Astra eladó, ha esetleg érdekelne valakit. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Davee Elküldve Május20, 2013 Megoszt Elküldve Május20, 2013 Sziasztok! Hol a legyegyszerűbb leszívni a benzint F Astrából? Alul az üzemanyagszűrőnél, vagy előtte van még valami ami lezárja a tankot? Ugyanitt törött (jobb eleje) Astra eladó, ha esetleg érdekelne valakit. Mondjuk az AC pumpa... A pumpa elnyomó csöve után van a benzinszűrő, csak kiszívni tudod a tankból leengedni nem, mert nem férsz hozzá a beöntő nyíláshoz sem a tanknál, illetve az alatt bent is maradna a benya. Van egy másik megoldás, leveszed az injektornál a benzincsövet, bele egy kannába, akksiról direkt villany a pumpának és kint is a benzin, csak utána nagy eséllyel dobhatod el az AC pumpát ha nem tudod megfelelően kitakarítani. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
chriskross Elküldve Május20, 2013 Megoszt Elküldve Május20, 2013 Szóval ha leszedem a benzinszűrőt, akkor ki tudom szívni a benzint? AC pumpát inkább nem tenném tönkre, ha nem muszáj :) Arra még azért kíváncsi lennék, hogy miért kell eldobni az AC pumpát, ha a második megoldást alkalmaznám? Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Május20, 2013 Megoszt Elküldve Május20, 2013 Szóval ha leszedem a benzinszűrőt, akkor ki tudom szívni a benzint? AC pumpát inkább nem tenném tönkre, ha nem muszáj :) Arra még azért kíváncsi lennék, hogy miért kell eldobni az AC pumpát, ha a második megoldást alkalmaznám? Miért kell leszívnod belőle a nyálat? Gázolaj került bele vagy mi a hiba? Link to comment Megosztás: More sharing options...
chriskross Elküldve Május20, 2013 Megoszt Elküldve Május20, 2013 Összetört és nem lesz megjavítva. A futómű nem szállt el, a hűtő, a légszűrőház rögzítése, a fényszóró búra és az index búra tört el (és persze lakatolni is kéne), de nem szeretnék foglalkozni már vele. 35litert kéne leszívnom belőle :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Május20, 2013 Megoszt Elküldve Május20, 2013 Szóval ha leszedem a benzinszűrőt, akkor ki tudom szívni a benzint? AC pumpát inkább nem tenném tönkre, ha nem muszáj :) Arra még azért kíváncsi lennék, hogy miért kell eldobni az AC pumpát, ha a második megoldást alkalmaznám? Az üzemanyag betöltő cső mellett megy a tankhoz egy vékonyabb kábé 2-3 centi vastag gumicső. Ezt kell megbontani vagy a tanknál vagy a betöltőnél, ide dugható lopócső amivel leszívható a benzin. A benzinpumpával is kinyomatható, én is csináltam már ilyet. Az anyósoldali lábtér-küszöb burkolatot le kell szedni ott találod a lila AC-relét. Ezt kihúzod és a helyén a 30-87-es sarkokat egy darab dróttal-gémkapoccsal összekötöd, ekkor a pumpa gyujtás nélkül is elindul. Ahogy előttem is írták a szűrőnél megbontod a csövet és beledugod egy edénybe, lehetőleg ne bagózz közben. Bármit akarsz csinálni a tankal tudnod kell hogy üressen is veszélyes mert benzingőz van benne. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Május20, 2013 Megoszt Elküldve Május20, 2013 Összetört és nem lesz megjavítva. A futómű nem szállt el, a hűtő, a légszűrőház rögzítése, a fényszóró búra és az index búra tört el (és persze lakatolni is kéne), de nem szeretnék foglalkozni már vele. 35litert kéne leszívnom belőle :) Akkor bontsd meg bárhol az üarendszer csövét (akár elöl, akár az üaszűrőnél) és adj az AC relének direkt tápot a reléjén keresztül. Nem kell beszarni, az AC nem fog elhalálozni egy kis száraz futástól a végén, de sokáig ne eröltesd üresen. :) 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Május20, 2013 Megoszt Elküldve Május20, 2013 Az üzemanyag betöltő cső mellett megy a tankhoz egy vékonyabb kábé 2-3 centi vastag gumicső. Ezt kell megbontani vagy a tanknál vagy a betöltőnél, ide dugható lopócső amivel leszívható a benzin. A benzinpumpával is kinyomatható, én is csináltam már ilyet. Az anyósoldali lábtér-küszöb burkolatot le kell szedni ott találod a lila AC-relét. Ezt kihúzod és a helyén a 30-87-es sarkokat egy darab dróttal-gémkapoccsal összekötöd, ekkor a pumpa gyujtás nélkül is elindul. Ahogy előttem is írták a szűrőnél megbontod a csövet és beledugod egy edénybe, lehetőleg ne bagózz közben. Bármit akarsz csinálni a tankal tudnod kell hogy üressen is veszélyes mert benzingőz van benne. Megelőztél! :D ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
chriskross Elküldve Május20, 2013 Megoszt Elküldve Május20, 2013 Nekem csak a benzin kell. A kocsi pedig egyben eladó! :) : Köszönöm a válaszokat! Link to comment Megosztás: More sharing options...
megadave Elküldve Május20, 2013 Megoszt Elküldve Május20, 2013 Nekem csak a benzin kell. A kocsi pedig egyben eladó! :) : Köszönöm a válaszokat! Mit sikerült eltalálni vele? :unsure: Link to comment Megosztás: More sharing options...
chriskross Elküldve Május20, 2013 Megoszt Elküldve Május20, 2013 Egy Mondeot... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabibácsi Elküldve Május21, 2013 Megoszt Elküldve Május21, 2013 Ehh, valami kattog jobb oldalt, de nem a futóműben. Mintha valami műanyag lenne. Az anyósajtóból hallottam, szétszedtem. Persze nem az volt.... De legalább megláttam hogy vehetek valami szemeteszsákot, mert a régi szerelő baszta visszatenni a fóliát, persze.... Gondolom akkor egyik ajtóban sincs, szóval szedhetem szét mindet. Meg megnéztem a fordítva bekötött ablakemelőt, mert mindegyik gomb fordítva működik. Gombnál nem lehet bibi, gomb sem rakható máshogy össze. Gondolom a motor csatlakozásánál méregethetek majd, mi micsoda. Esetleg nincs valakinek fényképe egy ablakemelő motorra menő csatiról, ahol látszanak a színek? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Május21, 2013 Megoszt Elküldve Május21, 2013 Ehh, valami kattog jobb oldalt, de nem a futóműben. Mintha valami műanyag lenne. Az anyósajtóból hallottam, szétszedtem. Persze nem az volt.... De legalább megláttam hogy vehetek valami szemeteszsákot, mert a régi szerelő baszta visszatenni a fóliát, persze.... Gondolom akkor egyik ajtóban sincs, szóval szedhetem szét mindet. Meg megnéztem a fordítva bekötött ablakemelőt, mert mindegyik gomb fordítva működik. Gombnál nem lehet bibi, gomb sem rakható máshogy össze. Gondolom a motor csatlakozásánál méregethetek majd, mi micsoda. Esetleg nincs valakinek fényképe egy ablakemelő motorra menő csatiról, ahol látszanak a színek? Pattintsd be az ajtókárpitba a gombot fejjel lefelé :D (meg nézd meg, hogy nem lazult -e föl, az ablak sín rögzítő csavarja. Az a zár alatt van, az ajtó "élébe" tekerve) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabibácsi Elküldve Május21, 2013 Megoszt Elküldve Május21, 2013 Pattintsd be az ajtókárpitba a gombot fejjel lefelé :D (meg nézd meg, hogy nem lazult -e föl, az ablak sín rögzítő csavarja. Az a zár alatt van, az ajtó "élébe" tekerve) Nem lehet fordítva betenni :( Na, majd azt még megnézem, úgyis szedem szét megint, hogy fordítva kössem be. Fóliának valami alufix szemeteszsák jó lesz oda? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zozo astra1.6 16v Elküldve Május21, 2013 Megoszt Elküldve Május21, 2013 Sziasztok. Tudna nekem valaki képet küldeni,astra F 5ajtósnak a kalaptartójáról,hogy mivel van felakasztva az ajtóra?Mert nekem sima madzaggal van és szerintem nem az a gyárija. Előre is köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts