Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


gsi.tamás

Recommended Posts

nem tudom milyen konkrétan a hangszóró amit kinéztél, de ha csak két bemenete van akkor szerimtem fölösleges hozzá hangváltó.

a szettet meg úgy értettem hogy a dobozban amiben a hangszóró van abban benne van a hozzá való hangváltó is.

kiemelő keret nélkül be sem ment volna a helyére az enyém, de így sem fér az ablak, kintebb meg már nem lehet hozni, mert ott már a kárpittol nem fér

megmondanád milyen fajta hertz? vagy a beép. mélységét esetleg ha tudnád, csak hogy az én 56mm mélységű befog-e férni vagy neki se lássak....

Link to comment
Megosztás:

http://kepfeltoltes.hu/130429/IMG_0074_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

ez a komponens szett, de ebbe nincs a hangváltó:/ most vihetem vissza és kérjek olyat ami tartalmaz hogy frankón szóljon?

a magasakhoz nem ártana, meg lehet oldani kondikkal is, az olcsóbb, de azért fura hogy nincs a szettben.

nekem valami 2000Ft-os magasak vannak bent, ahhoz adtak hangváltót. de van a hertz közepében is magas de oda kell hogy mennyen mély is meg közép is így nem lett rakva elé semmi.

Link to comment
Megosztás:

OFF

Felénk (békás megye) elég sok van, én nagyon szeretem. Meggyorsítja a forgalmat, már ha tudják használni,és nem téved be egy román. (náluk másképp van az elsőbbség a körforgalomban)

Mikor a békéscsabai elkerülőre akartak építeni, sokan tiltakoztak ellene. Nyolc baleset kellett hogy végre megépítsék. Utána csak egyetlen baleset volt, mikor valaki beledurrant a közepébe, mert nem tudta hogy közben át lett építve.

ON

Hogy van a Románoknál az elsőbbség a körforgalomban? Akkor azért jönnek néha be elém,azt hittem simán csak szőröstalpú tirpákok. :D

Milyen gumik vannak a rendőrfelniden?

Link to comment
Megosztás:

ROmánoknál aki kívülről jön, annak van elsőbbsége, (csak így ugye értelmetlen a körforgalom) és náluk balra kell indexelni benne. :)

Dunlop blueresponse.

Én sem érten igazán a logikát benne. De azt sem értem, hogy a táblákat miért olyan nehéz értelmezniük? :D

Osztrákiában én is csak lestem, hogy ott nem úgy van, hogy a kereszteződés majdnem mindent felold. Ott ki van táblázva, hogy ettől eddig tilos megállni és várakozni. Akármennyi kereszteződés is van a két tábla között. :D

Link to comment
Megosztás:

ROmánoknál aki kívülről jön, annak van elsőbbsége, (csak így ugye értelmetlen a körforgalom) és náluk balra kell indexelni benne. :)

Dunlop blueresponse.

Ezek hülyébbek a hülyénél! :D A sok elsőbbségadó meg várakozik a körforgalomban és ezzel az egész kereszteződést lezárja? No ezért sem köll dacia! :evilgrin:

Link to comment
Megosztás:

Vettem előre alpine sxe 1750s 16cm es hangszórókat, viszont hangváltó nincs hozzá és úgy tudom az egy fontos kellék lenne a csipogók miatt hogy a csipogóból tényleg csak a magas hangok jöjjenek, na most ilyen hangváltót be lehet külön szerezni, vagy ha hangváltós hangszórót akarok akkor ezt próbáljam visszavinni a boltba és kérjek másikat amibe van? csak az a baj hogy csütörtökre midenképp kell a hangszóró mást Győrbe csak SAL-t meg MAC audiot tudnak adni viszont azokat meg nem ajánlják....valami ötlete/segítsége van valakinek? Tudok venni valahol csak ilyen hangváltót vagy ennek egybe kell lennie a csomag tartalmával?

Van a csipogóban egy kis kondi ami megvágja a frekvenciát.

Ne vidd vissza,ha már megvetted.

Szereld be,próbáld ki és ha nem tetszik akkor vegyél hangváltót.

Szerintem nem fog kelleni tuti.

Az ALPINE nem sz@r minőség.

Link to comment
Megosztás:

Mi a különbség a kettő között?

http://opelcentrum.hu/?category_id=231&option=com_virtuemart&page=shop.browse&Itemid=11&vmFilter_tipus=Astra+F&vmFilter_kategoria=229&vmFilter_alkategoria=231

Oké, hogy az egyik 95-ig a másik meg 95-től, de maga a hátsó lökhárító annyiban különbözne, hogy mondjuk egy 98-asra nem menne már fel a "95-ig".

Csak azért kérdezem, mert lehet be tudok olcsón szerezni egyet a "95-ig"-ből és érdekelne, hogy mit gondoltok.

Link to comment
Megosztás:

Valaki próbálta már a gyári motorvédő lakkot (sárgás) leszedni valamivel?

Van valami oldószere?

Biztos,hogy az lakk?

Szerintem vax csak rá van égve.

Régebben nálunk is vaxolták a motorteret de már nem.

Amíg nincs ráégve S5-ös benzinnel lehet lemosni de szerintem a nitro higító megoldja egy idő után.

Link to comment
Megosztás:

Két kérdésem is lenne:

1., Mennyi a c14NZ blokk vége tempóban egy caravan karosszériában ?

2., Ha sima 95 oktános üzemanyag helyett valami komolyabbat tankolok bele, attól lehet valami gondja a motornak, vagy a számítógépnek ?

Link to comment
Megosztás:

Két kérdésem is lenne:

1., Mennyi a c14NZ blokk vége tempóban egy caravan karosszériában ?

2., Ha sima 95 oktános üzemanyag helyett valami komolyabbat tankolok bele, attól lehet valami gondja a motornak, vagy a számítógépnek ?

1. ...körzetük az autópálya, tempójuk halálos...

2....kékhalál esetén rakj fel win7et

Vége 150, baja nem lesz.

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Sziasztok Uraim!

Szeretnék egy kis segítség kérni, van nekem egy 1992-es 75LE-ös ferdehátú, 8 szelepes,1.6-os ,C16NZ motorkodú kis járművem!

Az enyém úgye központi befecskendezésű a legegyszerübb GL változat!

A kérdésem az lenne, hogy olvastam is meg hallottam is olyat hogy készült ugyan ezek a motorok SI változatban ami azt jelenti hogy hengerenkénti befecskendezés van és így a 75Le feltolható 100LE-ig kereken!! :o :o Ez igaz ?? Ennyi lenne az egész?

Megoldható ez az én autom esetében ennek a beszerelése??? Drága mulatság? Sokat kell fabrikálni vagy csak egyszerűen meg kell venni az új hengerenkénti befecskendezőt? Hogy keressek rá erre? Hogy hívják? Hogy tudnék elindulni a legegyszerübben??

Tudnátok segíteni???

Előre is Köszönöm!

üdv.: Dávid

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok Uraim!

Szeretnék egy kis segítség kérni, van nekem egy 1992-es 75LE-ös ferdehátú, 8 szelepes,1.6-os ,C16NZ motorkodú kis járművem!

Az enyém úgye központi befecskendezésű a legegyszerübb GL változat!

A kérdésem az lenne, hogy olvastam is meg hallottam is olyat hogy készült ugyan ezek a motorok SI változatban ami azt jelenti hogy hengerenkénti befecskendezés van és így a 75Le feltolható 100LE-ig kereken!! :o :o Ez igaz ?? Ennyi lenne az egész?

Megoldható ez az én autom esetében ennek a beszerelése??? Drága mulatság? Sokat kell fabrikálni vagy csak egyszerűen meg kell venni az új hengerenkénti befecskendezőt? Hogy keressek rá erre? Hogy hívják? Hogy tudnék elindulni a legegyszerübben??

Tudnátok segíteni???

Előre is Köszönöm!

üdv.: Dávid

Nem olcsó, és a varázslatos 100lovat se fogja elérni, de ettöl függetlenül meg lehet csinálni. Ha a keresöbe rámozdulsz, kapsz egy pár oldalt. Nagyon sokszor volt már róla szó.
Link to comment
Megosztás:

Sziasztok Uraim!

Szeretnék egy kis segítség kérni, van nekem egy 1992-es 75LE-ös ferdehátú, 8 szelepes,1.6-os ,C16NZ motorkodú kis járművem!

Az enyém úgye központi befecskendezésű a legegyszerübb GL változat!

A kérdésem az lenne, hogy olvastam is meg hallottam is olyat hogy készült ugyan ezek a motorok SI változatban ami azt jelenti hogy hengerenkénti befecskendezés van és így a 75Le feltolható 100LE-ig kereken!! :o :o Ez igaz ?? Ennyi lenne az egész?

Megoldható ez az én autom esetében ennek a beszerelése??? Drága mulatság? Sokat kell fabrikálni vagy csak egyszerűen meg kell venni az új hengerenkénti befecskendezőt? Hogy keressek rá erre? Hogy hívják? Hogy tudnék elindulni a legegyszerübben??

Tudnátok segíteni???

Előre is Köszönöm!

üdv.: Dávid

Neked C16NZ van és C16SE ami meg 100 lovas. úgy keresd, hogy NZ->SE átalakítás.

Nekem is NZm van, neki nem állnék, jó pár dolgot cserélni kell azért.

pl: http://napivuki.blog.hu/2012/05/15/c16nz_c16se_atepites?token=a0b8cf41f0ad2a16504711f09ef09148

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Immáron másodszor sikerült bezárnom a kulcsot a szekérbe, csakhogy ezúttal pótkulcs sincs, mert sikerült valahogy kidobni egyszer a szelektívvel. (Ja, ügyes tudom....) Tud valaki vmi módszert hogyan lehetne kinyitni a korábban említett sz*rrá rúgom az ajtót és vagy kinyílik vagy nem módszeren kívül?

F Astra

Üdv,

János

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Immáron másodszor sikerült bezárnom a kulcsot a szekérbe, csakhogy ezúttal pótkulcs sincs, mert sikerült valahogy kidobni egyszer a szelektívvel. (Ja, ügyes tudom....) Tud valaki vmi módszert hogyan lehetne kinyitni a korábban említett sz*rrá rúgom az ajtót és vagy kinyílik vagy nem módszeren kívül?

F Astra

Üdv,

János

El kell feszíteni az első ajtó felső-hátsó élét annyira hogy hurokkal, villanyszerelő védőcsővel vagy más erre alkalmas eszközzel fel lehessen húzni a gombot. Ha van a közelben F-astrás ismerős meg kell próbálni hátha a nyitja a kulcs van "némi átfedés"

Link to comment
Megosztás:

El kell feszíteni az első ajtó felső-hátsó élét annyira hogy hurokkal, villanyszerelő védőcsővel vagy más erre alkalmas eszközzel fel lehessen húzni a gombot. Ha van a közelben F-astrás ismerős meg kell próbálni hátha a nyitja a kulcs van "némi átfedés"

Így van. Nem némi átfedés az, hanem a vezetőoldali zár kopása. :)

Az én kulcsommal 10 ből 8 F astrát kinyitok. Ezért jó a táv-központi. Az nem koptatja a zárat. :)

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Immáron másodszor sikerült bezárnom a kulcsot a szekérbe, csakhogy ezúttal pótkulcs sincs, mert sikerült valahogy kidobni egyszer a szelektívvel. (Ja, ügyes tudom....) Tud valaki vmi módszert hogyan lehetne kinyitni a korábban említett sz*rrá rúgom az ajtót és vagy kinyílik vagy nem módszeren kívül?

F Astra

Üdv,

János

~2000HUF egy üveg bele.....

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.