Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Én voltam az értelmi szerző, azt mondták le kell bontani mindegy hogyan csak gyorsan...de túl közel álltam rendesen beterített a por. :D De van még egy kétszer ekkora. :sneaky: Utólag vettük észre hogy a padlás tele van régiségekkel, porcelánokkal, könyvekkel, monarchia-beli pénzekkel. :omg:

Elküldve

Nos, akkor keresek egy jelentkezőt, aki a k. Diavia-fiat klímakapcsoló helyére beszereli a gyári újat. Szétszedtem, de bakker, ebben kb 8 vezeték van, és mechanika semmi. Meg a tököm is leizzadt mire összeraktam a középső tekerő k. rugóját.

Termeszetesen pénzért/sörért/japánk.ért

Elküldve

Mi annak a valaminek(a küszöbben) a neve amire a hátsó ajtóban lévő vezetéköteg körül lévő gumihernyó csatlakozik rá. Remélem érthető. :D

Gondolom egy kis gimukarika. Illetve hol tudnék ilyet beszerezni? Már lassan egy éve be lett téve a gyári központizár de, ilyet elfelejtettem szerezni, pedig elvileg így meg fog törni a vezeték.

Elküldve

c14nz-nél hány foknál kapcsol be a hűtőventilátor?

Ha egy sebességes a venti, akkor a gomba 100-nál bekapcs, 95-nél kikapcs.

Két sebességfokozatú vezérlés esetén 100-nál első fokozat, 95-nél ki, 107-nél második fokozat.

  • Like 1
Elküldve

Én voltam az értelmi szerző, azt mondták le kell bontani mindegy hogyan csak gyorsan...de túl közel álltam rendesen beterített a por. :D De van még egy kétszer ekkora. :sneaky: Utólag vettük észre hogy a padlás tele van régiségekkel, porcelánokkal, könyvekkel, monarchia-beli pénzekkel. :omg:

akkor a porcelánoknak lőttek......

Elküldve

Sziasztok! Tudnátok nekem abba segíteni hogy van-e külömbség az 1,6 8 V astra és az 1,8 16V astra között kasznilag?Első fékek meg egyeznek az Astra F-nél? Mert nekem van egy 1.8-as motorom amit most raknak bele az 1.6 helyett, féltengelyt cserélnem kell és gólyalábot is kell ugye cserélni,de arra rá lehet tenni az 1.6-os motornak tárcsát és a munkahengert? Nem tudom hogy meg egyeznek-e vagy sem!Előreis köszönöm a segítségeteket!

Elküldve

Nos, akkor keresek egy jelentkezőt, aki a k. Diavia-fiat klímakapcsoló helyére beszereli a gyári újat. Szétszedtem, de bakker, ebben kb 8 vezeték van, és mechanika semmi. Meg a tököm is leizzadt mire összeraktam a középső tekerő k. rugóját.

Termeszetesen pénzért/sörért/japánk.ért

pfff! Diavainál elektronyos a belső keringetés... :S Nem tudsz csak gányolással nyerni!!!!

Elküldve

Ha a pollenszűrő mellett balra ott van a belső keringetés zsalu és rajta a két vákuumcső, akkor nem vészes a helyzet. Akkor sem, ha elektromosan vezérli a vákuumot.

Elküldve

Sziasztok! Tudnátok nekem abba segíteni hogy van-e külömbség az 1,6 8 V astra és az 1,8 16V astra között kasznilag?Első fékek meg egyeznek az Astra F-nél? Mert nekem van egy 1.8-as motorom amit most raknak bele az 1.6 helyett, féltengelyt cserélnem kell és gólyalábot is kell ugye cserélni,de arra rá lehet tenni az 1.6-os motornak tárcsát és a munkahengert? Nem tudom hogy meg egyeznek-e vagy sem!Előreis köszönöm a segítségeteket!

Szia!

Nekem X18XE van.

256-os fékek elöl és tárcsafékek hátul.

Szerintem a motortartó bakok is különbözhetnek.

Kasztniilag nincs különbség köztük.

Elküldve

Mi annak a valaminek(a küszöbben) a neve amire a hátsó ajtóban lévő vezetéköteg körül lévő gumihernyó csatlakozik rá. Remélem érthető. :D

Gondolom egy kis gimukarika. Illetve hol tudnék ilyet beszerezni? Már lassan egy éve be lett téve a gyári központizár de, ilyet elfelejtettem szerezni, pedig elvileg így meg fog törni a vezeték.

Gumikarika. Kábel átvezető.

Amikor 4 éve nekem is megtört ott a vezeték a rossz átvezető miatt, én a Csergőnél vettem 3155 forintért komplett átvezetőt.

  • Like 1
Elküldve

Ha a pollenszűrő mellett balra ott van a belső keringetés zsalu és rajta a két vákuumcső, akkor nem vészes a helyzet. Akkor sem, ha elektromosan vezérli a vákuumot.

Mármint ott a vályúban? Mert a motortérben van olyan...

Elküldve

Megnéztem, nincs ott semmi, hanem középen elöl van két cső a pollenszűrő házán, és megy a motortérbe.

A Diavia a következőképpen van megoldva gyárilag:

Jön a vákuumcső a fékszervó csövétől, felmegy a "vályúba" a vízlefolyó gumin keresztül, ott egy puffertartálynak kell lenni, amiből a pollenszűrő ház elején levő lyukon megy be. Innen lefelé megy, a klímabox aljára-oldalára, és onnan megy előre a műszerfal felé. Itt egy sor elektromágneses szelep osztja szét a vákuumot (lehet, hogy a manuálisnál csak egy), így megy vissza a cső zsalukat működtető dugattyúhoz. A gombnyomás után feszt kap a mágnesszelep és az nyitja vagy zárja a vákuumcsövet. Így elméletileg ki lehet iktatni az elektromos részt, bár azért látni kéne, mert így látatlanban nehéz megmondani.

Neked van vezérlőelektronika a klímához, amit a kesztyűtartó mögé kellett felrakni?

Elküldve

Huhh, fogalmam sincs, de köszi a leírást:) újonnan lett beletéve a szalonban, ennyit tudok.

Esetleg széthekkelem az egészet, hogy csak a gombokat cserélem, a belseje marad. Nem tudom.

Elküldve

Szia!

Nekem X18XE van.

256-os fékek elöl és tárcsafékek hátul.

Szerintem a motortartó bakok is különbözhetnek.

Kasztniilag nincs különbség köztük.

Szia!

És a féknyereg közt van külömbség?Motortartó bakok stimmelnek azzal nincs baj!

Elküldve

Szia!

És a féknyereg közt van külömbség?Motortartó bakok stimmelnek azzal nincs baj!

Nagyobb tárcsa-nagyobb nyereg. Minimum 14-es felni.

  • Like 1
Elküldve

Sziasztok.

Tudom nem ide tartozik.Olyanra lenne szükségem,hogy bal oldali napellenzőnek az a kis müanyagja kéne amibe bele lehet pattintani a napellenzőt.

Meg olyan kérdésem lenne,hogy váltógomb valakinek?Vagy esetleg a rúddal együtt?

Előre is köszi.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.