Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

A hátsóba. Mert hiába van lefalazva, a körbefényképezésnél maradandó nyoma lesz, hogy nem volt ablaktörlőm hátul. Van egy tarcsi műanyagom, a csomagtartóra, majd visszacsapom a törlőt azzal. Érdekesen fog kinézni a gép, már látom... hátul metál zöld műanyag burkolat, körbe 14-es Manta felnik ballonos téli gumikkal. Az első lámpákat is lehet hogy le kell cserélni, de még elmegyek bemutatni előtte, hogy szóljanak mibe lehet még belebukni, ne ott derüljön ki. Még gondolkozom rajta, hogy a gázpedál gumi.ütközőjét i s följebb teszem. Nekem ne forgassa nyélgázon a 20 éves dízelt, mert kihúzom az ablakon, akkor is, ha ismerősnél dolgozik...

Lámpákat miért? Sötétítés miatt?

Elküldve

A hátsóba. Mert hiába van lefalazva, a körbefényképezésnél maradandó nyoma lesz, hogy nem volt ablaktörlőm hátul. Van egy tarcsi műanyagom, a csomagtartóra, majd visszacsapom a törlőt azzal. Érdekesen fog kinézni a gép, már látom... hátul metál zöld műanyag burkolat, körbe 14-es Manta felnik ballonos téli gumikkal. Az első lámpákat is lehet hogy le kell cserélni, de még elmegyek bemutatni előtte, hogy szóljanak mibe lehet még belebukni, ne ott derüljön ki. Még gondolkozom rajta, hogy a gázpedál gumi.ütközőjét i s följebb teszem. Nekem ne forgassa nyélgázon a 20 éves dízelt, mert kihúzom az ablakon, akkor is, ha ismerősnél dolgozik...

Most mér? Suzukiban is van amiben gyárilag nincs... Ráadásul egy kombi hátsóablak nem sűrűn koszolódik.

Elküldve

Most mér? Suzukiban is van amiben gyárilag nincs... Ráadásul egy kombi hátsóablak nem sűrűn koszolódik.

A kombi, meg a ferdehátú koszolódik, a szedán nem.

Elküldve

Most mér? Suzukiban is van amiben gyárilag nincs... Ráadásul egy kombi hátsóablak nem sűrűn koszolódik.

A fenéket nem. Néha sűrűbben kell ablakot töröltetnem hátul, mint elől. :D

Elküldve

Lámpákat miért? Sötétítés miatt?

Jah. De előbb megmutatom, Lehet hogy fölkapcsolva viszik be :D

Most mér? Suzukiban is van amiben gyárilag nincs... Ráadásul egy kombi hátsóablak nem sűrűn koszolódik.

Arról nem volt szó, hogy azért kötnek bele valamibe, mert értelme van. A zafirának a két hátsó lengéscsillapítója kb annyit csinál, hogy fölemelésnél nem engedi le a hidat annyira, hogy kiessen a rugó, de a vizsgán még bőven jó volt. Az enyém olyan stabil az úton ahogy a Zafira szalonból kigurulva se, de pakolhatok föl ballon gumikat, hogy átmenjen, mert ez kemény és pattogós. Anno a toyotába vissza kellett rakni műszakira a 2 pontos öveket, mert a rendes 3pontos nem gyári volt... Nem az a szempont hogy jó legyen, hanem az hogy szabályos. A kettőnek nem mindig van köze egymáshoz.

Nincs is kozepso tukrom.... :D

Jah, abba a múltkorinál kötöttek bele, de azóta van. :lol:

Elküldve

A kombi, meg a ferdehátú koszolódik, a szedán nem.

A vectrám ferdehátú, de a hátsó törlőt ki is szerelhetném kb. Szakadó esőben sem lesz vizes. (persze menetközben)

Elküldve

Haynesben sincs, így csináldban sem. Kérdés, hogy kell kiszedni a klíma/belsőkeringés gombokat? Persze nem gyári, diavia, ezért valami gagyik a gombok is. Egyszerűen valami rugó visszahúzza, olyan, amikor feszegetném ki.

Vette, egy új gombcsoportot oda, gyárit, azt akarom belerakni.

Elküldve

Haynesben sincs, így csináldban sem. Kérdés, hogy kell kiszedni a klíma/belsőkeringés gombokat? Persze nem gyári, diavia, ezért valami gagyik a gombok is. Egyszerűen valami rugó visszahúzza, olyan, amikor feszegetném ki.

Vette, egy új gombcsoportot oda, gyárit, azt akarom belerakni.

Diavia cuccok naná, hogy nincsenek az így csináldban. Az nem gyári.

Amúgy nem vagyok benne biztos, hogy a gyárira ki tudod csak úgy cserélni. Vagy ugyanaz, megnézted?

Elküldve

Diavia cuccok naná, hogy nincsenek az így csináldban. Az nem gyári.

Amúgy nem vagyok benne biztos, hogy a gyárira ki tudod csak úgy cserélni. Vagy ugyanaz, megnézted?

A gyári kapcsoló csak egy sima záróérintkezős. Plusz ugye a világításnak van még két szál vezetéke, de az megvan a keringető kapcsolóban is.

Elküldve

Diavia cuccok naná, hogy nincsenek az így csináldban. Az nem gyári.

Amúgy nem vagyok benne biztos, hogy a gyárira ki tudod csak úgy cserélni. Vagy ugyanaz, megnézted?

Félreérthető voltam, szóval még a gyári sincs benne, hogy kell :D

Nem néztem meg, de gyárira akarom visszalakítani.

Elküldve

Dáwid, holnap kollégával lehet megnézzük nálatok azt a cabriót, majd rádcsörgök, ráérsz-e :D

az ami Keszin van? az még megvan? akkor nem nagyon kapkodnak érte....

Elküldve

a hosszú pöcökre vákuumcsövek mennek.

A kapcsolót nem nehéz kiszedni.

Ha jól emlékszem alulról van valami pöcök ami a helyén tartja.

A kettő egy házban van.

Mielőtt beteszed a gyárit javaslom a ledesítést.

Elküldve

a hosszú pöcökre vákuumcsövek mennek.

A kapcsolót nem nehéz kiszedni.

Ha jól emlékszem alulról van valami pöcök ami a helyén tartja.

A kettő egy házban van.

Mielőtt beteszed a gyárit javaslom a ledesítést.

Köszi:)

Elküldve

Köszi:)

Emlékeim szerint a Diavia kapcsolója mindkettő elektronyos... Lehet tévedek, de mintha ott valami kis elektromotor lenne! Javítsatok ki, ha tévedek. Na ott a vákuum-elektromos mizéria miatt lehetnek gondok. :S

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.