Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


gsi.tamás

Recommended Posts

Voltam ma padon a kéccülékkel, féket, meg futóművet csekkingelni, a hónap végi vizsgára való tekintettel. Első fék "anyáááád, eff astrába ilyet még nem mértem" (itt már gondoltam magamban, hogy biztos nem ő vizsgáztatja az Opeles banda nagyrészét... :lol: ) Hátsó mérés, nézem hátulról, ahogy gurul rá a görgőkre..."őőőőő, zsír. Nem ért le xD " kezd fékezni, az ujjam már nem fért volna be a hátsó lökös, meg a padló közé, de pont fölengedte mielőtt szóltam volna, hogy koppanni fog. :D "teljesen jó, de... ez tárcsa? :blink: " (úúú b.zmeg ez újszölött... :D) Aztán első első gátlók (ember pattog az ülésben :lol:) "hmm, kicsit kemény, de teljesen jók". Hátsó mérés. (elfelejtettem, hogy kicsit túl vannak fújva a hátsó kerekek, mert pakoltam vele. 195/45 16, 2.8-ra fújva + kemény gátlók...) Nézem kezdik rázni, ember megint billeg, hátsó rendszám keret lobog, csomiajtó beremeg (háááááh a qrva anyád, megvagy, te zörögsz nekem egy fél éve, amire nem tudtam rájönni, mi az :D) aztán a rázás felénél kb elkezdett sétálni, majdnem lepattogott a padról :lol: :D "őőő, ez elég kemény nem?" Há' de, de lehet hogy szándékos. "Jah, akkor viszont tök jó" ( :lol: ) "vizsgára azért tegyél föl valami ballonosabb kereket, mert nagyon necc" De így is értéken belül volt egyébként. Nem nagyon, de még belül :D

Link to comment
Megosztás:

Voltam ma padon a kéccülékkel, féket, meg futóművet csekkingelni, a hónap végi vizsgára való tekintettel. Első fék "anyáááád, eff astrába ilyet még nem mértem" (itt már gondoltam magamban, hogy biztos nem ő vizsgáztatja az Opeles banda nagyrészét... :lol: ) Hátsó mérés, nézem hátulról, ahogy gurul rá a görgőkre..."őőőőő, zsír. Nem ért le xD " kezd fékezni, az ujjam már nem fért volna be a hátsó lökös, meg a padló közé, de pont fölengedte mielőtt szóltam volna, hogy koppanni fog. :D "teljesen jó, de... ez tárcsa? :blink: " (úúú b.zmeg ez újszölött... :D) Aztán első első gátlók (ember pattog az ülésben :lol:) "hmm, kicsit kemény, de teljesen jók". Hátsó mérés. (elfelejtettem, hogy kicsit túl vannak fújva a hátsó kerekek, mert pakoltam vele. 195/45 16, 2.8-ra fújva + kemény gátlók...) Nézem kezdik rázni, ember megint billeg, hátsó rendszám keret lobog, csomiajtó beremeg (háááááh a qrva anyád, megvagy, te zörögsz nekem egy fél éve, amire nem tudtam rájönni, mi az :D) aztán a rázás felénél kb elkezdett sétálni, majdnem lepattogott a padról :lol: :D "őőő, ez elég kemény nem?" Há' de, de lehet hogy szándékos. "Jah, akkor viszont tök jó" ( :lol: ) "vizsgára azért tegyél föl valami ballonosabb kereket, mert nagyon necc" De így is értéken belül volt egyébként. Nem nagyon, de még belül

Megkérdezhetted volna mennyi a hátsó gátló határértéke...sztem sírtál volna :D

Link to comment
Megosztás:

Megkérdezhetted volna mennyi a hátsó gátló határértéke...sztem sírtál volna :D

Lehet. El voltam foglalva a könnyezve röhögéssel, ahogy az embert néztem az autóban pattogni :lol: Jobban nézett ki, mint a srác, aki fogadásból ráállt a rezgőlapra tavaly :D

Link to comment
Megosztás:

Voltam ma padon a kéccülékkel, féket, meg futóművet csekkingelni, a hónap végi vizsgára való tekintettel. Első fék "anyáááád, eff astrába ilyet még nem mértem" (itt már gondoltam magamban, hogy biztos nem ő vizsgáztatja az Opeles banda nagyrészét... :lol: ) Hátsó mérés, nézem hátulról, ahogy gurul rá a görgőkre..."őőőőő, zsír. Nem ért le xD " kezd fékezni, az ujjam már nem fért volna be a hátsó lökös, meg a padló közé, de pont fölengedte mielőtt szóltam volna, hogy koppanni fog. :D "teljesen jó, de... ez tárcsa? :blink: " (úúú b.zmeg ez újszölött... :D) Aztán első első gátlók (ember pattog az ülésben :lol:) "hmm, kicsit kemény, de teljesen jók". Hátsó mérés. (elfelejtettem, hogy kicsit túl vannak fújva a hátsó kerekek, mert pakoltam vele. 195/45 16, 2.8-ra fújva + kemény gátlók...) Nézem kezdik rázni, ember megint billeg, hátsó rendszám keret lobog, csomiajtó beremeg (háááááh a qrva anyád, megvagy, te zörögsz nekem egy fél éve, amire nem tudtam rájönni, mi az :D) aztán a rázás felénél kb elkezdett sétálni, majdnem lepattogott a padról :lol: :D "őőő, ez elég kemény nem?" Há' de, de lehet hogy szándékos. "Jah, akkor viszont tök jó" ( :lol: ) "vizsgára azért tegyél föl valami ballonosabb kereket, mert nagyon necc" De így is értéken belül volt egyébként. Nem nagyon, de még belül :D

Akkor most a patronok bent maradnak a hátsó fékkörökben? Akkor az értékek jók lettek, nem?

(Jól emlészem, hogy azt írtad, hogy nem vettétek ki? )

Link to comment
Megosztás:

Akkor most a patronok bent maradnak a hátsó fékkörökben? Akkor az értékek jók lettek, nem?

(Jól emlészem, hogy azt írtad, hogy nem vettétek ki? )

Remélem kivette, mert el akarom kunyerálni. :lurker: :icon6:

negatív. Nem vettük ki, mert nagyon össze volt gyógyulva a hollander a csövel, és f.stam hogy nem tudok szerezni csövet szombat délután négykor, Szigetszentmiklóson :D az érték megfelel a müszakira, ahhoz böven elég, de ettöl függetlenül ki lesz szedve, mert tud ez többet is, csak attól paráztam, hogy vizsgán nehogy ne legyen elég. A tárcsán szemmel látom, hogy nem úgy kopik mint kéne, lesz ez még jobb is, de most kis pihi. Ebben a hónapban már kicsit besokalltam :D
Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Kérdésem a következő.

Tudunk olyan opelről a b vectra-omega vonalig bezárólag, ami tudta gyárilag azt, mint pl a bmw-k, hogy a távnyitón ha nyomom a zárás gombot, akkor felhúzza az ablakokat is, valamint nyitáskor meg lehúzza?

Azt tudom, hogy kulccsal be tudják zárni az ablakot, de én ezt a gyári távvezérlővel szeretném megoldani. Ha másnem, legalább a zárást.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Kérdésem a következő.

Tudunk olyan opelről a b vectra-omega vonalig bezárólag, ami tudta gyárilag azt, mint pl a bmw-k, hogy a távnyitón ha nyomom a zárás gombot, akkor felhúzza az ablakokat is, valamint nyitáskor meg lehúzza?

Azt tudom, hogy kulccsal be tudják zárni az ablakot, de én ezt a gyári távvezérlővel szeretném megoldani. Ha másnem, legalább a zárást.

Komfort záró ablakemelő kell hozzá, meg olyan távirányító amelyik zárásnál tud jelet adni egy vezetékre. A többi csak forrasztás dolga. ;)

A felhúzás így működik, de a lehúzás nem fog. Annak nincs is túl sok értelme...

Link to comment
Megosztás:

Komfort záró ablakemelő kell hozzá, meg olyan távirányító amelyik zárásnál tud jelet adni egy vezetékre. A többi csak forrasztás dolga. ;)

A felhúzás így működik, de a lehúzás nem fog. Annak nincs is túl sok értelme...

Komfot ablak pipa, a kérdés az, van e ilyen gyári távnyitó. Mert ha van akkor inkább azt építem be, és nem állok neki építeni.

Lehúzás nyáron jó, mert beszállás előtt már át lehet szellőztetni az autót. (fehér üveg, no klíma)

Link to comment
Megosztás:

Komfot ablak pipa, a kérdés az, van e ilyen gyári távnyitó. Mert ha van akkor inkább azt építem be, és nem állok neki építeni.

Lehúzás nyáron jó, mert beszállás előtt már át lehet szellőztetni az autót. (fehér üveg, no klíma)

Foliat neki!

Am en is kartam anno utolag beepitett riasztohoz ablakemelo modult. ilyen neven lehet is kapni, csak az arat nem tudom mar

Link to comment
Megosztás:

Nekem se riasztó,se semmi ilyen nem kell. Csak annyi hogy távossal tudjam nyitni zárni a gyári központit, meg a gyári komfortos ablakokat is. :)

Fólia helyett majd fémgőzőlve lesz, majd egyszer...

Ezt a lehúzás dolgot akkor sem értem, hogy akarod megcsinálni. A többi pedig sima ügy.

Nálam úgy működik, hogy komfortos ablakemelő meg gyári központi zár van, e mellé lett utólag a riasztó beépítve. De ha nem akarsz riasztót, akkor valami távirányító modul kell, ami tud vezérelni is (mondjuk ezt jellemzően a riasztók tudják).

A riasztóm egyik kivezetése egy olyan kábel, amire záráskor 1 mp-ig ráadja a 12 V-ot. Ez megy a komfort zárás bemenetre az ablakemelőkön és ennyi. Ha megnyomom a távirányítót villan az index, a kpzár bezár és felmennek az ablakok.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.