zotya975 Elküldve Március10, 2013 Megoszt Elküldve Március10, 2013 motoroptimalizálás... Sokan chip tuningnak nevezik, de igazából csak értékeket állítana, amivel megváltozik a motor gyújtás-befecskendezés karakterisztikája... Az valamit tud spanolni, de nem olcsó... Na és persze felmerül a kérdés hogy 60-80 lóerős motorokat húznak fel kapnak mondjuk plusz 5-10 lóerőt és akkor mi van? Utána meg az a baj hogy sokat eszik. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hetyke Elküldve Március10, 2013 Megoszt Elküldve Március10, 2013 Na és persze felmerül a kérdés hogy 60-80 lóerős motorokat húznak fel kapnak mondjuk plusz 5-10 lóerőt és akkor mi van? Utána meg az a baj hogy sokat eszik. :) Valamit valamiért... A teljesítményhez kell a nafta! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Március10, 2013 Megoszt Elküldve Március10, 2013 . Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Március10, 2013 Megoszt Elküldve Március10, 2013 igen, csak ami egy c14nz-böl kijön, az még nem teljesítmény, amihez kéne. Imádom amikor a 60lovas csóri egynégyre lógatják föl a nyitott rendszert, a dircsiszürcsit, meg a bolti készchipet, és 200ezer körülböl már majdnem tud is annyit, amit egy gyári egyhat, helyböl. De hogy fele ennyiböl beletegyen egy rendes motort, azt nem, mert huuuuha. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
hetyke Elküldve Március10, 2013 Megoszt Elküldve Március10, 2013 igen, csak ami egy c14nz-böl kijön, az még nem teljesítmény, amihez kéne. Imádom amikor a 60lovas csóri egynégyre lógatják föl a nyitott rendszert, a dircsiszürcsit, meg a bolti készchipet, és 200ezer körülböl már majdnem tud is annyit, amit egy gyári egyhat, helyböl :D SE-hengerfejjel pedig egész jó lehetne... Egyébként én is ezért maradtam az 1.6 16V mellett. :) Na jó! Meg azért, mert a 2 autó közül ez volt a szebb, és jobb állapotú... Bár most már ráköltöttem a másik autó árát is bőven... 4 lengéscsillapító, 4 rugó, összes talpas, meg gömbcsukló, katalizátor, lambda, fékek, olaj, szűrő... és ez csak a műszaki miatt... optikailag még van mit javítani... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Morpheus Elküldve Március10, 2013 Megoszt Elküldve Március10, 2013 Van egy extra hüle kérdésem, szeretnék rá választ kapni, ha kérhetem. Vettem egy CC vezérlőt, elvileg... azért elvileg mert most már bizonytalan vagyok hogy az e az... Böngészem a külföldi opel forumokat, és ott irnak központi zárról meg erről is... Namost nekem az autóban gyárilag van egy csati amit már kérdeztem hogy mi azt, mondtátok hogy gyári központi csatija... Amit vettem CC vezérlőt na ennek is ugyanilyen sőőőt még a vezetékek is stimmelnek...vagyis bele is megy.. Most akkor a CC az nem CC vagy a csati nem a központié? Láttam képeket külföldiából hogy a CC az a kormány mögött van a műszeregység mögöttt.. de láttam már, amit mondtatok is hogy a kesztyűtartó mögött. Most akkor mi a vattafákk van? Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Március10, 2013 Megoszt Elküldve Március10, 2013 A kepeiden kpzar van..ccnek tobb a laba. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Március10, 2013 Megoszt Elküldve Március10, 2013 Ez egy kutya közönséges központizár vezérlő. Ha cc alatt check controllra gondolsz, akkor annak sztem semmi keresnivalója az anyósoldali lábtérben, semmi logika nincs benne... (az ékezetekre, írásjelekre, és szövegtagolásra pls figyeljetek MÁÁN) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Március10, 2013 Megoszt Elküldve Március10, 2013 Ez egy kutya közönséges központizár vezérlő. Ha cc alatt check controllra gondolsz, akkor annak sztem semmi keresnivalója az anyósoldali lábtérben, semmi logika nincs benne... (az ékezetekre, írásjelekre, és szövegtagolásra pls figyeljetek MÁÁN) telefonról, nem mindig megoldható. :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Morpheus Elküldve Március10, 2013 Megoszt Elküldve Március10, 2013 Na b....ssza meg akkor nem jót küldtek..... Köszi a válaszokat!!!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Március10, 2013 Megoszt Elküldve Március10, 2013 Van egy extra hüle kérdésem, szeretnék rá választ kapni, ha kérhetem. Vettem egy CC vezérlőt, elvileg... azért elvileg mert most már bizonytalan vagyok hogy az e az... Böngészem a külföldi opel forumokat, és ott irnak központi zárról meg erről is... Namost nekem az autóban gyárilag van egy csati amit már kérdeztem hogy mi azt, mondtátok hogy gyári központi csatija... Amit vettem CC vezérlőt na ennek is ugyanilyen sőőőt még a vezetékek is stimmelnek...vagyis bele is megy.. Most akkor a CC az nem CC vagy a csati nem a központié? Láttam képeket külföldiából hogy a CC az a kormány mögött van a műszeregység mögöttt.. de láttam már, amit mondtatok is hogy a kesztyűtartó mögött. Most akkor mi a vattafákk van? Az testvérek között is kpzár vezérlő, másrészt nem is olyan régen foglalkoztam a kpzárommal és ez tuti azé. 1-es, 3-as, 4-es és a 10-es pin hiányzik, ez gyári kpzár vezérlő csati. Ugyanitt gyári kpzár vezérlő eladó (saját kocsimban volt). :D telefonról, nem mindig megoldható. :rolleyes: Én meg tudom oldani. :D Na és. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Morpheus Elküldve Március10, 2013 Megoszt Elküldve Március10, 2013 Valahol már olvastam hogy mik is pontosan azok a számok a MID tetején a kis matricán valakinek nem megy fejből? melyik a nyelv, stb..Nagyon köszönöm a segítséget! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dark_Errant Elküldve Március10, 2013 Megoszt Elküldve Március10, 2013 Valahol már olvastam hogy mik is pontosan azok a számok a MID tetején a kis matricán valakinek nem megy fejből? melyik a nyelv, stb..Nagyon köszönöm a segítséget! A Board Computer topicban keresd 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Morpheus Elküldve Március10, 2013 Megoszt Elküldve Március10, 2013 A Board Computer topicban keresd ééééééés megvaaaan! köszi... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Morpheus Elküldve Március12, 2013 Megoszt Elküldve Március12, 2013 Ti mentek ? http://www.opel-magazin.hu/hirek/esemenyek/728-gyorsulasi-verseny-2013-marcius-23-kiskunlachaza-opel-talalkozo-.html Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Március12, 2013 Megoszt Elküldve Március12, 2013 Ti mentek ? http://www.opel-maga...talalkozo-.html Szoktunk. Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve Március13, 2013 Megoszt Elküldve Március13, 2013 Jól olvastam itten ugye, hogy etanol(E85) simán tunkolhatok a kocsiba felesbe 95össel, mindenféle kütyü nélkül? és még a vas sem sínyli meg, ugye? A másik kérdésem, ha vki átalakítja etanolosra a kocsit, akkor az a környezetvédelmi besorolásnál jelent vmit? vagy ezeket az autókat nem lehet végleg átalakítani etanolra. Illetve van-e értelme felesbe járni vele(átalakító nélkül) a teljesítmény csökkenés miatt(nő a fogyasztás, szóval értitek) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabibácsi Elküldve Március13, 2013 Megoszt Elküldve Március13, 2013 Jól olvastam itten ugye, hogy etanol(E85) simán tunkolhatok a kocsiba felesbe 95össel, mindenféle kütyü nélkül? és még a vas sem sínyli meg, ugye? A másik kérdésem, ha vki átalakítja etanolosra a kocsit, akkor az a környezetvédelmi besorolásnál jelent vmit? vagy ezeket az autókat nem lehet végleg átalakítani etanolra. Illetve van-e értelme felesbe járni vele(átalakító nélkül) a teljesítmény csökkenés miatt(nő a fogyasztás, szóval értitek) Igen. Nem. Van aki ezt mondja, van aki azt, próbáld ki. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Március13, 2013 Megoszt Elküldve Március13, 2013 Jól olvastam itten ugye, hogy etanol(E85) simán tunkolhatok a kocsiba felesbe 95össel, mindenféle kütyü nélkül? és még a vas sem sínyli meg, ugye? A másik kérdésem, ha vki átalakítja etanolosra a kocsit, akkor az a környezetvédelmi besorolásnál jelent vmit? vagy ezeket az autókat nem lehet végleg átalakítani etanolra. Illetve van-e értelme felesbe járni vele(átalakító nélkül) a teljesítmény csökkenés miatt(nő a fogyasztás, szóval értitek) Tök mind1, mert magyarországon a tényleges értékek senkit nem érdekelnek, aszerint kapja a besorolást az autó amit gyártásakor a gyártó kiadott rá... Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve Március13, 2013 Megoszt Elküldve Március13, 2013 Tök mind1, mert magyarországon a tényleges értékek senkit nem érdekelnek, aszerint kapja a besorolást az autó amit gyártásakor a gyártó kiadott rá... gondoltam, mondjuk kicsit érhető is, mert véglegesen nem átalakítható CSAK etanolra, akkor semmi biztosíték nincs rá hogy nem tankol bele a juzer sima benyát, amivel meg ugyanolyan szennyező na meg akkor mindenki ráfogná a vizsgán, hogy etanolos... :icon7: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Morpheus Elküldve Március13, 2013 Megoszt Elküldve Március13, 2013 Jól olvastam itten ugye, hogy etanol(E85) simán tunkolhatok a kocsiba felesbe 95össel, mindenféle kütyü nélkül? és még a vas sem sínyli meg, ugye? A másik kérdésem, ha vki átalakítja etanolosra a kocsit, akkor az a környezetvédelmi besorolásnál jelent vmit? vagy ezeket az autókat nem lehet végleg átalakítani etanolra. Illetve van-e értelme felesbe járni vele(átalakító nélkül) a teljesítmény csökkenés miatt(nő a fogyasztás, szóval értitek) Régen megérte de mára már annyira közel van az ára az etanolnak a benyához, hogy nem. Viszont az hogy még mindig olcsóbb viszont annyival többet megeszik, vagyis ugyanaz mintha benyával járnál, szemszög kérdése.. Tehát a különbség annyi hogy egyikkel kíméled a környezetet, a másikkal nem.. szándék kérdése. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Március13, 2013 Megoszt Elküldve Március13, 2013 Jól olvastam itten ugye, hogy etanol(E85) simán tunkolhatok a kocsiba felesbe 95össel, mindenféle kütyü nélkül? és még a vas sem sínyli meg, ugye? A másik kérdésem, ha vki átalakítja etanolosra a kocsit, akkor az a környezetvédelmi besorolásnál jelent vmit? vagy ezeket az autókat nem lehet végleg átalakítani etanolra. Illetve van-e értelme felesbe járni vele(átalakító nélkül) a teljesítmény csökkenés miatt(nő a fogyasztás, szóval értitek) A Zafirával egészen 70-30-ig elmentünk vele, és teljesen jól érezte magát. Persze nem rögtön, mert hozzá kellett "tanulnia" de tankolásonként kicsit többet kapott, és teljesen jó volt. Aztán annyival közelebb árazták a benzinhez, hogy teljesen fölösleges lett, semmivel nem lett olcsóbb, úgyhogy abbahagytuk. (Nah, akkor volt baj. Nem "leszoktatva" lett az anyagról, hanem kapott egy teli tank benzint, szenvedett is mint egy káb.szeres az elvonón :lol: Rángatott, fulldoklott, vergődött mint disznó a jégen, amíg nem állt vissza az agya... :D) A teljesítménycsökkenés nem igaz. Érezhetően nyomatékosabb lett alul a kukoricalével. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve Március13, 2013 Megoszt Elküldve Március13, 2013 A Zafirával egészen 70-30-ig elmentünk vele, és teljesen jól érezte magát. Persze nem rögtön, mert hozzá kellett "tanulnia" de tankolásonként kicsit többet kapott, és teljesen jó volt. Aztán annyival közelebb árazták a benzinhez, hogy teljesen fölösleges lett, semmivel nem lett olcsóbb, úgyhogy abbahagytuk. (Nah, akkor volt baj. Nem "leszoktatva" lett az anyagról, hanem kapott egy teli tank benzint, szenvedett is mint egy káb.szeres az elvonón :lol: Rángatott, fulldoklott, vergődött mint disznó a jégen, amíg nem állt vissza az agya... :D) A teljesítménycsökkenés nem igaz. Érezhetően nyomatékosabb lett alul a kukoricalével. ;) aham, akkor végül is max üzemanyag rendszer tisztítónak lehet belerakni időnként, vagy hogy átmenjen a körny. vizsgán :evilgrin: lehet hogy a karavánod zöld matricát kapna, ha raknál bele :D az ECUnak nem kéne visszaállni diag mód után "alapállásba" egyébként? márhogy nem kéne a visszatanulás Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Március13, 2013 Megoszt Elküldve Március13, 2013 A Zafirával egészen 70-30-ig elmentünk vele, és teljesen jól érezte magát. Persze nem rögtön, mert hozzá kellett "tanulnia" de tankolásonként kicsit többet kapott, és teljesen jó volt. Aztán annyival közelebb árazták a benzinhez, hogy teljesen fölösleges lett, semmivel nem lett olcsóbb, úgyhogy abbahagytuk. (Nah, akkor volt baj. Nem "leszoktatva" lett az anyagról, hanem kapott egy teli tank benzint, szenvedett is mint egy káb.szeres az elvonón :lol: Rángatott, fulldoklott, vergődött mint disznó a jégen, amíg nem állt vissza az agya... :D) A teljesítménycsökkenés nem igaz. Érezhetően nyomatékosabb lett alul a kukoricalével. ;) Mint nekem, mikor rászoktattam a 100-as benzinre és kapott 95-öst. :D Azt a kínszenvedést. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Március13, 2013 Megoszt Elküldve Március13, 2013 gondoltam, mondjuk kicsit érhető is, mert véglegesen nem átalakítható CSAK etanolra, akkor semmi biztosíték nincs rá hogy nem tankol bele a juzer sima benyát, amivel meg ugyanolyan szennyező na meg akkor mindenki ráfogná a vizsgán, hogy etanolos... :icon7: Itt a németeknél ez úgy néz ki hogy beteszel egy kis termosztáttal működő bizbazt a kocsiba, bekötöd a vízkörbe, stb. ami annyit csinál,hogy hidegen kevesebb anyagot kap a motor, vagy valami ilyesmi, és kapásból jobb besorolást kapsz. Nem mérnek, megnézik hogy benne van, jól van e benne, és kész. Utána már a kutyát nem érdekli. Főnököm nem egy autót vizsgáztatott le, egyetlen ilyen szettel. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts