stirlitz Elküldve Március9, 2013 Megoszt Elküldve Március9, 2013 Elvileg 500Ft! :) és gyakorlatilag hol lehet ilyet szerrezni? elméletileg ennek nem kéne a kereék mellétt lévő emelő tartüba beleférnie? nekem egy akkora van hogy majd elfoglalja a csomit, még wartburgból maradt valami magyar csoda, de nem nagyon áll meg a lábán csak arra való hogy megmutasd a rendörnek hogy ilyen is van 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Morpheus Elküldve Március9, 2013 Megoszt Elküldve Március9, 2013 Igen, a karon az R gomb hosszabb nyomásával tudod kinullázni az átlagsebességet. Ha most pontosan méri a sebességet, akkor ez a 16ezres szám kell, ha kb. a felét méri a valósnak, akkor 8ezres a jeladó. Kipróbáltam, és a mutatóhoz képest 1-el kevesebbet mutat! Vagyis akkor nekem a 16665 ös beállítás kell?? Most azon van akkor lehet jó is minden?? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Morpheus Elküldve Március9, 2013 Megoszt Elküldve Március9, 2013 Megtudja nekem valaki mondani azt hogy ha én egy picivel mélyebb hangot szeretnék az utónak a kipufugójából hallani akkor mit kell variálni rajta? Az én elképzelésem erről az hogy egy szépen és jól szóló "Sport" kipufugó olyan hogy a leömlőtől egészen a hátsó dobig csak egy cső van semmi közép meg köztes dob nincs...Jól tudom? Nos ha tegyük fel kivesszük a katalizátort, helyette egy egyenes csővel pótoljuk meg a középső dob helyett egy egyenes csövet rakunk be, akkor kb ott is vagyunk nem? de nem is ez a lényeg gondolom mert a végén van legalábbis ezt tippelem! Szóval az lehetséges hogy ha a hátsó dob ból kijövő csővég ha azt levágnám és a dob hátulján "fúrnék" egy nagyobb kimeneti nyílást és amekkorát furtam olyan átmérőjü csövet tennék a végére, akkor hangosabb azaz mélyebb vagyis más lenne a hangja?Annó még (off,simsonnál,on) volt az hogy variálgattuk a kipuffot,abban ugye volt egy kis cső a végén és amikor azt "ki heréltük" akkor hangosabb és mivel be lett üveggyaptozva mélyebb lett a hang, ittt ez működne? Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Március9, 2013 Megoszt Elküldve Március9, 2013 Kipróbáltam, és a mutatóhoz képest 1-el kevesebbet mutat! Vagyis akkor nekem a 16665 ös beállítás kell?? Most azon van akkor lehet jó is minden?? Akkor Neked 111-es kódot kéne beleiratni (angol, metrikus). Link to comment Megosztás: More sharing options...
Endre06 Elküldve Március9, 2013 Megoszt Elküldve Március9, 2013 és gyakorlatilag hol lehet ilyet szerrezni? elméletileg ennek nem kéne a kereék mellétt lévő emelő tartüba beleférnie? nekem egy akkora van hogy majd elfoglalja a csomit, még wartburgból maradt valami magyar csoda, de nem nagyon áll meg a lábán csak arra való hogy megmutasd a rendörnek hogy ilyen is van Ez helyileg Szegeden van. De ha apróhírdetéses honlapokon rákeresel tele van Pest körül is. Kecskeméten is van pl 300Ft-ért is de arra meg nem járok. Nekem is régi retró elakadásjelzőm van, van vagy 10kg azon átmegy egy kamion akkor is lehetne használni! :icon6: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Morpheus Elküldve Március9, 2013 Megoszt Elküldve Március9, 2013 Akkor Neked 111-es kódot kéne beleiratni (angol, metrikus). Értem, és ez a 111 es szám minek a hejére fog kerülni? a 065 helyére? vagy ezt már a szaki tudja? Még valami, ott mit tudok állítani amikor a diag csatiba kivezetett szálat a MID től le testelem ?? van 5db opció..pl Diag: 1 d12 Diag: 2 S : -- TI : -- Diag : Diag : Diag : Ezek mit jelentenek? nem itt kell az üzemanyag tartályt kalibrálni a MID hez? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Március9, 2013 Megoszt Elküldve Március9, 2013 5 éve használtam elöször és utoljára is, 3szöget, és akkor is csak azért, mert kitámasztottam vele a fékpedált. Nagyon tud érdekelni, hogy milyen masszív :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Március9, 2013 Megoszt Elküldve Március9, 2013 Értem, és ez a 111 es szám minek a hejére fog kerülni? a 065 helyére? vagy ezt már a szaki tudja? Még valami, ott mit tudok állítani amikor a diag csatiba kivezetett szálat a MID től le testelem ?? van 5db opció..pl Diag: 1 d12 Diag: 2 S : -- TI : -- Diag : Diag : Diag : Ezek mit jelentenek? nem itt kell az üzemanyag tartályt kalibrálni a MID hez? Igen, a 065 helyére kerül, az C18XE motorhoz való egyébként. Sztem olyankor hibakódokat írna ki, de mivel nincs benne, ezért csak 12-t ír. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Morpheus Elküldve Március9, 2013 Megoszt Elküldve Március9, 2013 Igen, a 065 helyére kerül, az C18XE motorhoz való egyébként. Sztem olyankor hibakódokat írna ki, de mivel nincs benne, ezért csak 12-t ír. Nagyon Szépen Köszönöm a válaszokat!!!!!!!!!!!!!!! Amúgy amikor ez van Diag : 1 és alatta a d12 az meg villog! és ha nem nyúlok hozzá vagyis nem váltok át a Diag : 2 re akkor 5-6mp után azt írja ki hogy ERROR ---- a Diag2: nél az az S : -- és a TI : -- azok megint nem tom mik, de annál nem próbáltam mi van akkor ha nem váltok át és hagyom, bár itt nem villog.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Marce Elküldve Március10, 2013 Megoszt Elküldve Március10, 2013 Urak! Ezek gyári GSi lámpák lennének?: Olcsó volna (5ezer a 2db), agyalok rajta, de nekem nagyon másnak tűnik, mint egy original GSi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Március10, 2013 Megoszt Elküldve Március10, 2013 Nagyon Szépen Köszönöm a válaszokat!!!!!!!!!!!!!!! Amúgy amikor ez van Diag : 1 és alatta a d12 az meg villog! és ha nem nyúlok hozzá vagyis nem váltok át a Diag : 2 re akkor 5-6mp után azt írja ki hogy ERROR ---- a Diag2: nél az az S : -- és a TI : -- azok megint nem tom mik, de annál nem próbáltam mi van akkor ha nem váltok át és hagyom, bár itt nem villog.... Emlékeim szerint a Diag 5-nél lehet állítani a tankszintet. A karon lévő gombokkal ugrálsz a diag menüben, a MID-en lévőkkel állítod. Az error meg a CC miatt van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
megadave Elküldve Március10, 2013 Megoszt Elküldve Március10, 2013 Urak! Ezek gyári GSi lámpák lennének?: Olcsó volna (5ezer a 2db), agyalok rajta, de nekem nagyon másnak tűnik, mint egy original GSi. Azért látszik másnak, mert más is. Az eredeti gsi így néz ki: http://alkupiac.hu/kepek/termekek/1210100/1210193_1_opel-astra-gsi-hatsolampak.jpg Az ilyen sötétített lámpákat a műszakin nem szeretik, szóval akkor vissza kell rakni az eredetit. Amúgy meg nem utólag festett kókány f.snak látszik, szóval ha tetszik, vedd meg. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Március10, 2013 Megoszt Elküldve Március10, 2013 Emlékeim szerint a Diag 5-nél lehet állítani a tankszintet. A karon lévő gombokkal ugrálsz a diag menüben, a MID-en lévőkkel állítod. Az error meg a CC miatt van. Van ezekről valami leírásod, mit hogyan lehet állítgatni a BC-ben? Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Március10, 2013 Megoszt Elküldve Március10, 2013 Azért látszik másnak, mert más is. Az eredeti gsi így néz ki: http://alkupiac.hu/k...hatsolampak.jpg Az ilyen sötétített lámpákat a műszakin nem szeretik, szóval akkor vissza kell rakni az eredetit. Amúgy meg nem utólag festett kókány f.snak látszik, szóval ha tetszik, vedd meg. Sztem meg gyári gsi amit linkelt, csak le van fújva vmi szarral. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Március10, 2013 Megoszt Elküldve Március10, 2013 Van ezekről valami leírásod, mit hogyan lehet állítgatni a BC-ben? Valahol volt még mikor elkezdtem foglalkozni a BC dologgal, de lehet elveszett már egy adatvesztés során. Majd keresgélek a vinyókon. Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve Március10, 2013 Megoszt Elküldve Március10, 2013 Megtudja nekem valaki mondani azt hogy ha én egy picivel mélyebb hangot szeretnék az utónak a kipufugójából hallani akkor mit kell variálni rajta? Az én elképzelésem erről az hogy egy szépen és jól szóló "Sport" kipufugó olyan hogy a leömlőtől egészen a hátsó dobig csak egy cső van semmi közép meg köztes dob nincs...Jól tudom? Nos ha tegyük fel kivesszük a katalizátort, helyette egy egyenes csővel pótoljuk meg a középső dob helyett egy egyenes csövet rakunk be, akkor kb ott is vagyunk nem? de nem is ez a lényeg gondolom mert a végén van legalábbis ezt tippelem! Szóval az lehetséges hogy ha a hátsó dob ból kijövő csővég ha azt levágnám és a dob hátulján "fúrnék" egy nagyobb kimeneti nyílást és amekkorát furtam olyan átmérőjü csövet tennék a végére, akkor hangosabb azaz mélyebb vagyis más lenne a hangja?Annó még (off,simsonnál,on) volt az hogy variálgattuk a kipuffot,abban ugye volt egy kis cső a végén és amikor azt "ki heréltük" akkor hangosabb és mivel be lett üveggyaptozva mélyebb lett a hang, ittt ez működne? :omg: Cseréld ki az autót egy Alfa Romeo Gulietta GT-re! :icon13: Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve Március10, 2013 Megoszt Elküldve Március10, 2013 Megtudja nekem valaki mondani azt hogy ha én egy picivel mélyebb hangot szeretnék az utónak a kipufugójából hallani akkor mit kell variálni rajta? Az én elképzelésem erről az hogy egy szépen és jól szóló "Sport" kipufugó olyan hogy a leömlőtől egészen a hátsó dobig csak egy cső van semmi közép meg köztes dob nincs...Jól tudom? Nos ha tegyük fel kivesszük a katalizátort, helyette egy egyenes csővel pótoljuk meg a középső dob helyett egy egyenes csövet rakunk be, akkor kb ott is vagyunk nem? de nem is ez a lényeg gondolom mert a végén van legalábbis ezt tippelem! Szóval az lehetséges hogy ha a hátsó dob ból kijövő csővég ha azt levágnám és a dob hátulján "fúrnék" egy nagyobb kimeneti nyílást és amekkorát furtam olyan átmérőjü csövet tennék a végére, akkor hangosabb azaz mélyebb vagyis más lenne a hangja?Annó még (off,simsonnál,on) volt az hogy variálgattuk a kipuffot,abban ugye volt egy kis cső a végén és amikor azt "ki heréltük" akkor hangosabb és mivel be lett üveggyaptozva mélyebb lett a hang, ittt ez működne? :omg: Cseréld ki az autót egy Alfa Romeo Gulietta GT-re! :icon13: Link to comment Megosztás: More sharing options...
megadave Elküldve Március10, 2013 Megoszt Elküldve Március10, 2013 Sztem meg gyári gsi amit linkelt, csak le van fújva vmi szarral. :) Gondolod? :huh: Hát így a kép alapján nekem nem úgy tűnt. Persze tévedhetek. Nekem voltak sötétített lámpáim, amiről senki nem hitte el, hogy nem festettek. Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Március10, 2013 Megoszt Elküldve Március10, 2013 Gondolod? :huh: Hát így a kép alapján nekem nem úgy tűnt. Persze tévedhetek. Nekem voltak sötétített lámpáim, amiről senki nem hitte el, hogy nem festettek. Ha a szélét nézed, ott látszik, h anyagában sötétített a felső része. Legalábbis én így látom. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hetyke Elküldve Március10, 2013 Megoszt Elküldve Március10, 2013 Ha a szélét nézed, ott látszik, h anyagában sötétített a felső része. Legalábbis én így látom. Jól látod! :) Egyébként meg a baloldalon látszik egy tükörkép, ami olyan narancsosan tükröződik, hogy már baxa az ember szemét, illetve a horzsolás a lámpa felületén is pont olyan, mint ha a feték sérült volna a műanyag felületen, és nem a műanyag... kinagyítva nagyon jól látható, hogy ez festett. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Elküldve Március10, 2013 Megoszt Elküldve Március10, 2013 Ma hallottam olyat, hogy ha rakok a verdába sport gyertyát és sport szűrőt akkor a teljesítménye kicsit (pár LE-vel) növekszik, jobban húz. Ez mennyire igaz? :blush: Nem szeretném agyontuningolni a verdát, de valóban szeretném, ha kicsit jobban menne. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március10, 2013 Megoszt Elküldve Március10, 2013 Ma hallottam olyat, hogy ha rakok a verdába sport gyertyát és sport szűrőt akkor a teljesítménye kicsit (pár LE-vel) növekszik, jobban húz. Ez mennyire igaz? :blush: Nem szeretném agyontuningolni a verdát, de valóban szeretném, ha kicsit jobban menne. A megfelelő szó erre a : parasztvakítás....és bocs a földművesektől. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Elküldve Március10, 2013 Megoszt Elküldve Március10, 2013 A megfelelő szó erre a : parasztvakítás....és bocs a földművesektől. :D Akkor ez kilőve. :D Van valami ötlet? Többen ilyen löttyöket is mondanak, hogy Spuri meg társai, de ebben én nem hiszek. Bár nem próbáltam, de a fene tudja. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Március10, 2013 Megoszt Elküldve Március10, 2013 Akkor ez kilőve. :D Van valami ötlet? Többen ilyen löttyöket is mondanak, hogy Spuri meg társai, de ebben én nem hiszek. Bár nem próbáltam, de a fene tudja. van autóépítés nevü folyamat. Itt a gépbe belenyúlnak, alakítanak, és elérnek vele bizonyos eredményeket. Aztán vannak azok, akik erre bizonyos okok miatt nem hajlandók, "nemcseréleeekmotooortmertjaj" "nembontommegmertjaj" "nemmerekbelenyúlnimertnemszabályosjaj" stb. Na neki vannak kitalálva a tuning-trutyik, a tuninggyertyák, meg a gázgyorsítók, a gyári "rendszerbe"... el kell dönteni, hogy akkor most építés, vagy nem. 3-8 ezer forintos sz.rokkal semmit nem lehet elérni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hetyke Elküldve Március10, 2013 Megoszt Elküldve Március10, 2013 Akkor ez kilőve. :D Van valami ötlet? Többen ilyen löttyöket is mondanak, hogy Spuri meg társai, de ebben én nem hiszek. Bár nem próbáltam, de a fene tudja. motoroptimalizálás... Sokan chip tuningnak nevezik, de igazából csak értékeket állítana, amivel megváltozik a motor gyújtás-befecskendezés karakterisztikája... Az valamit tud spanolni, de nem olcsó... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts