Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


gsi.tamás

Recommended Posts

Enyém féle bekötésnél a CC miatt világít folyamat. Elvileg ha a féklámpa visszajelzés szálát nem testeljük, hanem villanyt adunk neki, akkor nem fog világítani ha nincs gond.

Mindenesetre én 3 éve meg vagyok békélve a folyamat check jelzéstől. Ha baja van, úgyis kiírja hogy mi. :D

Csak a fékét? vagy akkor már a tolató lámpa meg tompitott?ja bocs azokat már a CC kezeli..a féket meg a MID, jól tudom?

Link to comment
Megosztás:

Azt is a CC. Tolatót amúgy sem kezeli a CC. Csak helyzetjelző és tompított valamint fék. A leírásomban még mindig hibás, pedig már 42szer szóltam. :D

Hát nekem a MID kiirta hibának azt is hogy "Abblendl. Rücklicht" letesteltem és most nem! ez nem a tolatólámpa véletlenül? nameg az 1-4-26 os pinek is égők!!! Nem lehet hogy több égőt is tud "kezelni" a MID?

Link to comment
Megosztás:

Hát nekem a MID kiirta hibának azt is hogy "Abblendl. Rücklicht" letesteltem és most nem! ez nem a tolatólámpa véletlenül? nameg az 1-4-26 os pinek is égők!!! Nem lehet hogy több égőt is tud "kezelni" a MID?

Ez nem okostelefon, hogy ráteszel egy appot és már többet tud... ne mán.

1-4-26 a CC drótjai és kész ennyi. Ezen semmit nem kell bonyolítani. 4-es és 26-os a féklámpa, az 1-es meg a tompított és a hátsó helyzetjelző visszajelző zsinege.

Link to comment
Megosztás:

Gyári központizárnak tűnik.

Az érdekes, mert a középkonzol alatt meg találtam kábeleket amik szintén barnák és egy fekete kütyü lógott rajta. Az meg lehet hogy valami egész máshoz tartozott. Na jóvan, majd ha le lesz szedve az ajtókárpit, kiderül a turpisság :D

Link to comment
Megosztás:

Az érdekes, mert a középkonzol alatt meg találtam kábeleket amik szintén barnák és egy fekete kütyü lógott rajta. Az meg lehet hogy valami egész máshoz tartozott. Na jóvan, majd ha le lesz szedve az ajtókárpit, kiderül a turpisság :D

Ebben nem értem, hogy mi az érdekes, de egészségedre. :D Nincs nagyon más eszköz az első ajtókban, amiknek 4pin-es csatlakozó menne. :) Azok a vezetékek amúgy is kétszínűek, mint a politikusok.

Link to comment
Megosztás:

Ebben nem értem, hogy mi az érdekes, de egészségedre. :D Nincs nagyon más eszköz az első ajtókban, amiknek 4pin-es csatlakozó menne. :) Azok a vezetékek amúgy is kétszínűek, mint a politikusok.

Azért mondtam ,hogy érdekes mert egyáltalán nem vágom ezeket a dolgokat. Jó is lenne ha valaki opelbuzeráns ( színtiszta jó értelemben ) közületek egyszer bele tudna kukkantani a szekérbe, hátha valami új dolgot felfedez nekem.

De most vissza erre a központi zárra, vagy mifenére. Ha megvannak az ajtóba a kellő szerkezetek akkor azt mi vezérli? Könnyű lenne a visszakötése, hogy újra működjön ?

Link to comment
Megosztás:

Azért mondtam ,hogy érdekes mert egyáltalán nem vágom ezeket a dolgokat. Jó is lenne ha valaki opelbuzeráns ( színtiszta jó értelemben ) közületek egyszer bele tudna kukkantani a szekérbe, hátha valami új dolgot felfedez nekem.

De most vissza erre a központi zárra, vagy mifenére. Ha megvannak az ajtóba a kellő szerkezetek akkor azt mi vezérli? Könnyű lenne a visszakötése, hogy újra működjön ?

Ha az ajtóban megvan a drót, akkor esélyes hogy az átvezetőben is benne van és akkor talán a gyári vezérlő helyén is ott a csatlakozó a központinak. Ha ezek megvannak, akkor csak kell venni egy gyári központi vezérlőt, meg a 6 motort és öröm bódottá. :)

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Új vagyok itt az oldalon, és nem igazán tudtam, hol kérdezhetem meg a problémám, ezért ide írtam.

Van egy 1994-es Astra F-ünk, és márciusba kell műszakiztatni. Ehhez 1 hátsó rugót kell cserélni,egy üléstámla rögzítőt kell megcsinálni, a középkonzol világítást kell megnézni, mert nem világít, hátsó szélvédő fűtés visszajelző nem ég,pollenszűrőt kell cserélni és motormosást, mert van rajta egy kis olajfolyás.

Elvittük itt II.kerületbe egy szervízbe, és azt mondták, hogy 60ezer Ft, szerintetek ez reális ár vagy drága?Válaszotokat várom :D

Ha nem jó helyre írtam, akkor bocsika :icon1:

Üdv:Niki

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Új vagyok itt az oldalon, és nem igazán tudtam, hol kérdezhetem meg a problémám, ezért ide írtam.

Van egy 1994-es Astra F-ünk, és márciusba kell műszakiztatni. Ehhez 1 hátsó rugót kell cserélni,egy üléstámla rögzítőt kell megcsinálni, a középkonzol világítást kell megnézni, mert nem világít, hátsó szélvédő fűtés visszajelző nem ég,pollenszűrőt kell cserélni és motormosást, mert van rajta egy kis olajfolyás.

Elvittük itt II.kerületbe egy szervízbe, és azt mondták, hogy 60ezer Ft, szerintetek ez reális ár vagy drága?Válaszotokat várom :D

Ha nem jó helyre írtam, akkor bocsika :icon1:

Üdv:Niki

Üdvözlet nálunk ;)

Egy régi kollégát idézve: "HEH??? Ennyiért autót veszek"

A hátsó rugókat párban meg lehet úszni 6-8 körül, berakni pedig gyakorlatilag az út szélén is be lehet, ha van egy rendes emelő, meg 2 bak. Az üléstámla rögzítője nem tudom, melyik felén problémás, az a fém fül nincs meg, aminek be kéne akadni az ülésbe, vagy az ülésen belül, a gombnál van a gond. De itt se gondolj nagy számokra, ha nem valami különlegesebb kárpitos, akkor kb 3000-ért komplett hátsó üléssort lehet kapni, működő gombokkal. A pollenszűrő szintén van vagy 1500-2000 ft, ha drágán veszed. A középkonzol világítás pedig 2 db rizs-szem izzó, plusz egy az ablakfűtés visszajelzője. Szintén párszáz forint. :rolleyes: Ha ebben a 60ezerben a vizsga is benne van, még akkor se olcsó :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Új vagyok itt az oldalon, és nem igazán tudtam, hol kérdezhetem meg a problémám, ezért ide írtam.

Van egy 1994-es Astra F-ünk, és márciusba kell műszakiztatni. Ehhez 1 hátsó rugót kell cserélni,egy üléstámla rögzítőt kell megcsinálni, a középkonzol világítást kell megnézni, mert nem világít, hátsó szélvédő fűtés visszajelző nem ég,pollenszűrőt kell cserélni és motormosást, mert van rajta egy kis olajfolyás.

Elvittük itt II.kerületbe egy szervízbe, és azt mondták, hogy 60ezer Ft, szerintetek ez reális ár vagy drága?Válaszotokat várom :D

Ha nem jó helyre írtam, akkor bocsika :icon1:

Üdv:Niki

Szerintem nem :D Nagyon nem. A szűrőket kicseréltem neked én is ha elhozod, a középkonzolt nem vállalom :D

Az üléstámlával mi a gond?

Link to comment
Megosztás:

Szerintem nem :D Nagyon nem. A szűrőket kicseréltem neked én is ha elhozod, a középkonzolt nem vállalom :D

Az üléstámlával mi a gond?

Az üléstámla rögzítésnél általában eltörik a fém-műanyag kombináció kampó. Ki kell szedni a támlát le kell bontani hátulról a kárpitot, én 5-ös lemezből vágtam-reszeltem másik kampót. Amúgy szerintem a középkonzol és egyéb belső izzók nem működése nem vizsgabukta dolog. Nappal amúgy sem látszanak.

Link to comment
Megosztás:

Az üléstámla rögzítésnél általában eltörik a fém-műanyag kombináció kampó. Ki kell szedni a támlát le kell bontani hátulról a kárpitot, én 5-ös lemezből vágtam-reszeltem másik kampót. Amúgy szerintem a középkonzol és egyéb belső izzók nem működése nem vizsgabukta dolog. Nappal amúgy sem látszanak.

1 éve minden izzóm kiégett már a középkonzolon és októberben úgy ment át a vizsgán mint a szél!

De egy tisztességes autóvillamosságis 3 ezerért kicseréli az összes izzót.

Link to comment
Megosztás:

Van komplett belsőm is ha kell :D

Szia.

Köszönöm a felajánlást.Igazából én nem nagyon értek az autókhoz,még jogsim sincs :(

Azért írtam ide,hátha valaki ugyanyúgy drágának találja mint én.

Nem azzal van a gond,hogy nem akarjuk vagy tudjuk a 60-at kifizetni,csak nekem az sok. 23 évesek vagyunk egy gyönyörű kisfiunk van,és nagyon úgy érzem ezzel a 60ezerrel, ˇmintha a fogam húznákˇ,inkább költeném a fiunkra. :icon1:

Tudsz esetleg egy megbízható szerelőt,aki olcsóbban meg tudná csinálni?

Üdv:Niki

Link to comment
Megosztás:

Szia.

Köszönöm a felajánlást.Igazából én nem nagyon értek az autókhoz,még jogsim sincs :(

Azért írtam ide,hátha valaki ugyanyúgy drágának találja mint én.

Nem azzal van a gond,hogy nem akarjuk vagy tudjuk a 60-at kifizetni,csak nekem az sok. 23 évesek vagyunk egy gyönyörű kisfiunk van,és nagyon úgy érzem ezzel a 60ezerrel, ˇmintha a fogam húznákˇ,inkább költeném a fiunkra. :icon1:

Tudsz esetleg egy megbízható szerelőt,aki olcsóbban meg tudná csinálni?

Üdv:Niki

Igazából tavaly áprilisban én is 60-at fizettem a műszakiért nekem féket is szerelgették akkor szóval sajna reális ez az összeg....

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.