Dáwid Elküldve Február20, 2013 Elküldve Február20, 2013 Jól van, majd ha ráérsz, akkor szerelhetnénk egyet, mert megvan az óra :) De nem merem szétszedni én :) Meg a számlapot majd kéne tudnom hogy kell kicserélni. Átcsináljuk.
Gabibácsi Elküldve Február20, 2013 Elküldve Február20, 2013 Régi leszed új felrak. :D Nem ismersz te engem. :D
stirlitz Elküldve Február20, 2013 Elküldve Február20, 2013 A második képen látszik, a képen nézve a jobb oldali nagyobb lyuktól jobbra (kb. 8-10 cm-re) egy kisebb lyuk. ;) :D Ha el kezded keresni a sajátodon meg fogod találni.. :) és gyárilag hol megy ki a kábel a motortérből az érzékelőhöz? úgy kb, vagy kép
Morpheus Elküldve Február20, 2013 Elküldve Február20, 2013 Ezt láttad? :icon1: Van itt is egy leírás, még fordítóval is egész érthető. ;) Ha azt megmondod milyen nyelvet szeretnél (a BC-n), ha pillanatnyi átlagsebességet mérsz az jól mutat-e (ez mutatja meg, hogy a 16xxx-es vagy a 8xxx-es részből kell választani) és van-e gyári rádiód, akkor tudunk javasolni kódot is a C14SE-hez. (a 065 kód C18XE-é volt, azért mutat most hülyeségeket) - Láttam - Nagyon jó, a vége az az érdekes, még olvasgatnom kell meg elképzelnem mi ís ír de nem nagyon megy... Olyan mintha Én magam otthol valamit tudnék programozni a MID en! A 2 szál közül amit odavittem a diag csatihoz egyiket testelni kell, és nyomni egy gombot(talán a MID kijelzőn) és akkor egy amolyan rejtett menübe lépek??? -Nem nagyon értem amit írtál... Magyar nyelven szeretném hogy kiirkáljon, nincs gyári rádióm, illetve van de nem az van bennt! Miféle kód kell a C14SE hez?
Dáwid Elküldve Február20, 2013 Elküldve Február20, 2013 - Láttam - Nagyon jó, a vége az az érdekes, még olvasgatnom kell meg elképzelnem mi ís ír de nem nagyon megy... Olyan mintha Én magam otthol valamit tudnék programozni a MID en! A 2 szál közül amit odavittem a diag csatihoz egyiket testelni kell, és nyomni egy gombot(talán a MID kijelzőn) és akkor egy amolyan rejtett menübe lépek??? -Nem nagyon értem amit írtál... Magyar nyelven szeretném hogy kiirkáljon, nincs gyári rádióm, illetve van de nem az van bennt! Miféle kód kell a C14SE hez? Kb felejtsd el. :rolleyes:
Morpheus Elküldve Február20, 2013 Elküldve Február20, 2013 Kb felejtsd el. :rolleyes: Hahó, :hiya: Ő kérdezte hogy milyen nyelven szertném hogy kiirjon.. Én tudtam jól hogy felejtős
Morpheus Elküldve Február20, 2013 Elküldve Február20, 2013 Ezt úgy googliztam ki online fordítóval, érdekes amit le ír, de nem tudom értelmezni... valaki csinálta már ezt? (szürke nem annyira fontos, piros itt lehet a megoldás, kék : le is lehet resetelni??) "Szóval, az a barátságos Opel kereskedő, és ez a jog, hogy kérje a MID Annak érdekében, hogy a program kódot. Hogy így (ha nem is először megérteni ;-)) volt csapok a diagnosztikai csatlakozó vezetékes. A szerelő azt az Opel Tech 1 vagy 2 (BJ tárgy, kulcsszó 10 - vagy 16-pin) és ha a kód 081 (rádiós hirdetést a BC), illetve 095 (rádió kijelző NEM BC) program .. Voila, az értékeket. Végső megoldásként csak most továbbra is a tartomány kiigazítást. Az Astra egy 52 L, a Tigra egy 46 L tartály ... hmm, nem illik jól. Ahhoz, hogy ez a kis probléma, hogy elviselhető tétele, jön a 2. Diagnosepin (a játék emlékszel, vagy a pin D, a (Remélhetőleg) mellett a diagnosztikai csatlakozó) fülönfüggők. Csatlakoztassa a földre, és nézi a kijelző ... vagyunk most Programozási mód :-) A Set gombot a kapcsoló változik a menükben 1-Diag Diag 5, amíg nem megérkeztek Diag 5. Ezután nyomja meg az óra gombot a MID. Itt most, a Üzemanyagtank kapacitás kell igazítani a MID számít. Tehát sietve a Set gombot - 3,0 és vagyunk körülbelül 49 L, majd áztassa egy kicsit, és kommts felé (megközelítőleg). (Mentés az új értéket még a reset gombot 3 másodpercig tart), pin külön a tömegből, és élvezze az új BC funkciókat Megjegyzés: Ha jön a programozás tévedésből egy menü, ahol valami 12L, az FINGER WAY a reset gombot, különben megtörténhet A MID neki, hogy az alap beállítás, ha a MID szilárd Fogyasztása 10l/100km számít. Ahhoz, hogy kiegyenesedik a hát, a Üzemanyagtank kapacitás, akkor újra kell kalibrálni (real egy 120 ohmos ellenállással, vagy 12 liter), a tank, akkor már van egy igazi probléma ..""
zotya975 Elküldve Február20, 2013 Elküldve Február20, 2013 és gyárilag hol megy ki a kábel a motortérből az érzékelőhöz? úgy kb, vagy kép Az akkumlátor előtt elmegy a kábel majd lefele fordul. Gyárilag egy fekete védőcsőben fut a 2 szál drót. Ott van a flexnél az érzékelő a földön.
rtomi Elküldve Február20, 2013 Elküldve Február20, 2013 Van pár kérdésem, a MID en az a bizonyos CHECK lámpa midig világít? sose alszik el? tulajdonképpen, mit is jelent? nem hibát közöl? ha mindnen le van testelve, akkor nem kéne el aludnia? Nekem a gyári akkor alszik el,ha beindítás után először lenyomom a fékpedált. Ilyenkor ellenőrzi ugye a féklámpákat. Ha van valami gond akkor kiírja a BC. Elkapcsolhatod de amíg megvan a hiba addig világítani fog a "CHECK" Neked valószínűleg valami még nem kerek. Ezért hibát érzékel és azért világít folyamatosan.
Dáwid Elküldve Február20, 2013 Elküldve Február20, 2013 Dáwid te vágod ezt a MID es dolgot? Janival már programoltunk tankméretet bele. "Ezt testeld le!"---"Biztos ez az?"---"asszem"---szikraeső---"háá' akkor a másikat"... :lol: fákking profi vagyok belőle. :D Amúgy a LEDezésén kívül abszolút nem foglalkoztam vele. Dízelbe nem tudok mit kezdeni vele, úgyhogy nem is érdekelt különösebben.
epk947 Elküldve Február20, 2013 Elküldve Február20, 2013 Ezt úgy googliztam ki online fordítóval, érdekes amit le ír, de nem tudom értelmezni... valaki csinálta már ezt? (szürke nem annyira fontos, piros itt lehet a megoldás, kék : le is lehet resetelni??) "Szóval, az a barátságos Opel kereskedő, és ez a jog, hogy kérje a MID Annak érdekében, hogy a program kódot. Hogy így (ha nem is először megérteni ;-)) volt csapok a diagnosztikai csatlakozó vezetékes. A szerelő azt az Opel Tech 1 vagy 2 (BJ tárgy, kulcsszó 10 - vagy 16-pin) és ha a kód 081 (rádiós hirdetést a BC), illetve 095 (rádió kijelző NEM BC) program .. Voila, az értékeket. Végső megoldásként csak most továbbra is a tartomány kiigazítást. Az Astra egy 52 L, a Tigra egy 46 L tartály ... hmm, nem illik jól. Ahhoz, hogy ez a kis probléma, hogy elviselhető tétele, jön a 2. Diagnosepin (a játék emlékszel, vagy a pin D, a (Remélhetőleg) mellett a diagnosztikai csatlakozó) fülönfüggők. Csatlakoztassa a földre, és nézi a kijelző ... vagyunk most Programozási mód :-) A Set gombot a kapcsoló változik a menükben 1-Diag Diag 5, amíg nem megérkeztek Diag 5. Ezután nyomja meg az óra gombot a MID. Itt most, a Üzemanyagtank kapacitás kell igazítani a MID számít. Tehát sietve a Set gombot - 3,0 és vagyunk körülbelül 49 L, majd áztassa egy kicsit, és kommts felé (megközelítőleg). (Mentés az új értéket még a reset gombot 3 másodpercig tart), pin külön a tömegből, és élvezze az új BC funkciókat Megjegyzés: Ha jön a programozás tévedésből egy menü, ahol valami 12L, az FINGER WAY a reset gombot, különben megtörténhet A MID neki, hogy az alap beállítás, ha a MID szilárd Fogyasztása 10l/100km számít. Ahhoz, hogy kiegyenesedik a hát, a Üzemanyagtank kapacitás, akkor újra kell kalibrálni (real egy 120 ohmos ellenállással, vagy 12 liter), a tank, akkor már van egy igazi probléma .."" Ez jobb mint a Fülig Jimmy naplója! :w00t: :icon13: :lol: Hiába ez a magyar nyelv nehéz egy húgyagyú angolnak/németnek/franciának, stb...
stirlitz Elküldve Február20, 2013 Elküldve Február20, 2013 Az akkumlátor előtt elmegy a kábel majd lefele fordul. Gyárilag egy fekete védőcsőben fut a 2 szál drót. Ott van a flexnél az érzékelő a földön. köszi, most már tudom mit, hova kell rakni
daykiller Elküldve Február20, 2013 Elküldve Február20, 2013 Valaki keresett magyarul tudó BC-t. Tessék: :lol: :D
Dark_Errant Elküldve Február20, 2013 Elküldve Február20, 2013 Valaki keresett magyarul tudó BC-t. Tessék: :lol: :D Muhahaha! XD
Dáwid Elküldve Február20, 2013 Elküldve Február20, 2013 A képen elrejtettünk egy fél Stefánt :D Többet, benne van az orra is :D
rtomi Elküldve Február20, 2013 Elküldve Február20, 2013 Többet, benne van az orra is :D Az a hatalmas valami az csak a fele az orrának. :D Isten megajándékozta őt ezekkel a hosszú kezekkel,hogy meg tudja vakarni. :icon1:
Morpheus Elküldve Február20, 2013 Elküldve Február20, 2013 Nekem a gyári akkor alszik el,ha beindítás után először lenyomom a fékpedált. Ilyenkor ellenőrzi ugye a féklámpákat. Ha van valami gond akkor kiírja a BC. Elkapcsolhatod de amíg megvan a hiba addig világítani fog a "CHECK" Neked valószínűleg valami még nem kerek. Ezért hibát érzékel és azért világít folyamatosan. És az lehetséges hogy mindent már letesteltem hogy ne írja hibának és már csak a hibakód van bennt? Véletlenül ez nem olyan mint az ECU hogy eltárolja a hibát egy darabig? lehet ezt törülni ha tárolja vagy ez is 20 sikeres hibamentes indítás után törlődik?Köszi
spzoli Elküldve Február20, 2013 Elküldve Február20, 2013 És az lehetséges hogy mindent már letesteltem hogy ne írja hibának és már csak a hibakód van bennt? Véletlenül ez nem olyan mint az ECU hogy eltárolja a hibát egy darabig? lehet ezt törülni ha tárolja vagy ez is 20 sikeres hibamentes indítás után törlődik?Köszi Nem tárolja, nem törli. Nekem is világít ilyen bekötéssel. A másik gyári, ott nem világít. Ez van. Next.
stirlitz Elküldve Február20, 2013 Elküldve Február20, 2013 Ezt úgy googliztam ki online fordítóval, érdekes amit le ír, de nem tudom értelmezni... valaki csinálta már ezt? (szürke nem annyira fontos, piros itt lehet a megoldás, kék : le is lehet resetelni??) "Szóval, az a barátságos Opel kereskedő, és ez a jog, hogy kérje a MID Annak érdekében, hogy a program kódot. Hogy így (ha nem is először megérteni ;-)) volt csapok a diagnosztikai csatlakozó vezetékes. A szerelő azt az Opel Tech 1 vagy 2 (BJ tárgy, kulcsszó 10 - vagy 16-pin) és ha a kód 081 (rádiós hirdetést a BC), illetve 095 (rádió kijelző NEM BC) program .. Voila, az értékeket. Végső megoldásként csak most továbbra is a tartomány kiigazítást. Az Astra egy 52 L, a Tigra egy 46 L tartály ... hmm, nem illik jól. Ahhoz, hogy ez a kis probléma, hogy elviselhető tétele, jön a 2. Diagnosepin (a játék emlékszel, vagy a pin D, a (Remélhetőleg) mellett a diagnosztikai csatlakozó) fülönfüggők. Csatlakoztassa a földre, és nézi a kijelző ... vagyunk most Programozási mód :-) A Set gombot a kapcsoló változik a menükben 1-Diag Diag 5, amíg nem megérkeztek Diag 5. Ezután nyomja meg az óra gombot a MID. Itt most, a Üzemanyagtank kapacitás kell igazítani a MID számít. Tehát sietve a Set gombot - 3,0 és vagyunk körülbelül 49 L, majd áztassa egy kicsit, és kommts felé (megközelítőleg). (Mentés az új értéket még a reset gombot 3 másodpercig tart), pin külön a tömegből, és élvezze az új BC funkciókat Megjegyzés: Ha jön a programozás tévedésből egy menü, ahol valami 12L, az FINGER WAY a reset gombot, különben megtörténhet A MID neki, hogy az alap beállítás, ha a MID szilárd Fogyasztása 10l/100km számít. Ahhoz, hogy kiegyenesedik a hát, a Üzemanyagtank kapacitás, akkor újra kell kalibrálni (real egy 120 ohmos ellenállással, vagy 12 liter), a tank, akkor már van egy igazi probléma .."" mindenesetre érdekes, hol van az eredeti szöveg?
Morpheus Elküldve Február20, 2013 Elküldve Február20, 2013 Nem tárolja, nem törli. Nekem is világít ilyen bekötéssel. A másik gyári, ott nem világít. Ez van. Next. Previous. "ilyen" ... milyen? ami utólagos beszerelés? vagy amiben nincs Check Control? és ez miatt nem teljes? mert ha az is lesz akkkor közel lesz a gyárihoz....stop.
Morpheus Elküldve Február20, 2013 Elküldve Február20, 2013 mindenesetre érdekes, hol van az eredeti szöveg? Nem mondom meeeg bibííí úgy kaptam a linket... http://svenluetticke.../MID-Einbau.pdf Amúgy Tiu tól kaptam két oldallal ezelőtt!
spzoli Elküldve Február20, 2013 Elküldve Február20, 2013 Previous. "ilyen" ... milyen? ami utólagos beszerelés? vagy amiben nincs Check Control? és ez miatt nem teljes? mert ha az is lesz akkkor közel lesz a gyárihoz....stop. Mindkettő utólagos. Az xeben csak bc van, cc nincs. Ott világít a check, pedig minden le van testelve és szöveges hibát nem is dob. Az nzben van bc és cc is. Hibát is dob, ha kell. Olyankor van check, de amúgy nincsen.
daykiller Elküldve Február20, 2013 Elküldve Február20, 2013 Mindkettő utólagos. Az xeben csak bc van, cc nincs. Ott világít a check, pedig minden le van testelve és szöveges hibát nem is dob. Az nzben van bc és cc is. Hibát is dob, ha kell. Olyankor van check, de amúgy nincsen. Enyém féle bekötésnél a CC miatt világít folyamat. Elvileg ha a féklámpa visszajelzés szálát nem testeljük, hanem villanyt adunk neki, akkor nem fog világítani ha nincs gond. Mindenesetre én 3 éve meg vagyok békélve a folyamat check jelzéstől. Ha baja van, úgyis kiírja hogy mi. :D
Recommended Posts