Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


gsi.tamás

Recommended Posts

Ezt nevezem gyors reagálásnak, meg egyetértésnek...... :icon13: Jók vagytok!!!

Amúgy köszi az infót...

(és honnan tudom hogy a szint alatt van 1,5 centivel??)

ha szintnél van leszívok belőle kb 1 decit??

Vagy olyan mint a lakatosműhelyben a menet... "húzom, húzom hopp megszakat, felet vissza!"

ne gondolkodj ennyit, túlbonyolítod. :D meghajlítasz egy drótot derékszögben azt beledugod. :D
Link to comment
Megosztás:

Eszement... :omg:

Én valami sokkal bonyolultabbra gondoltam....

Amúgy ezt már észrevettem sokszor, hogy valaki valamihez nem ért és sokkal jobb és több ötlete van egy pl megoldási képletre, mint aki nap mint nap abban dolgozik! Ez amolyan kispecializálódás, egy témakörre, és csak professzionális módokon gondolkodunk a megoldáson, amikor egy hót egyszerű primitív megoldás is jó rá!

Ez nem neked szol Zotya, velem is történt már hogy tök bonyolultan akartam megoldani valamit és jött valaki és mondá hogy ménem így, TÉNYLEEG!

Na Bocs az OFF ért...

Szóval eszembe nem jutott volna az L alakú deró t:) :)

Link to comment
Megosztás:

Eszement... :omg:

Én valami sokkal bonyolultabbra gondoltam....

Amúgy ezt már észrevettem sokszor, hogy valaki valamihez nem ért és sokkal jobb és több ötlete van egy pl megoldási képletre, mint aki nap mint nap abban dolgozik! Ez amolyan kispecializálódás, egy témakörre, és csak professzionális módokon gondolkodunk a megoldáson, amikor egy hót egyszerű primitív megoldás is jó rá!

Ez nem neked szol Zotya, velem is történt már hogy tök bonyolultan akartam megoldani valamit és jött valaki és mondá hogy ménem így, TÉNYLEEG!

Na Bocs az OFF ért...

Szóval eszembe nem jutott volna az L alakú deró t:) :)

De egyébként akkor sincs semmi gond, ha szintig töltöd, nem fog ártani neki.

Link to comment
Megosztás:

Ahonnan ezt a képet leszedted nem írják, hogy mire jó?

Van a közelben (egy faluval odébb) egy szaki akinek van ilyenje, és egyszer réges régen voltam nála és lefigyeltem , hogy neki ilyen van. és most megkerestem neten róla képet, és megkérdeztem hátha valaki ismeri ezt a szerkentyűt! Mert ha meg leszek a MID el akkor gondolom nem ártana összebozseválni a motorral.!

Írtak róla sok mindnet, de itt a TECH 2 es műszer van emlegetve hogy azzal, mással nem? pl OBD vel??lehet?

Link to comment
Megosztás:

Egy kis olvasnivaló:

http://www.okauto.hu...t=szerviz&id=57

Vajon passzolhat F astrába? :D

Úgy látom, Magyarországon erőteljesen elindult a visszafelé fejlődés. Eddig sem voltunk Top-on, de nem hogy enyhítenének, még inkább köcsögösködnek.

Unokaöcsém a Golfjába vett egy projektoros első lámpát, aminek a helyzetjelzője egy ledcsíkból áll. Kicsit hasonlít az Audik gyári lámpájára.

Sima H7 halogén izzós a tompitottja is és a refije is. Még az sem mondható, hogy xenont faragott bele.

Elvittük műszakira, kézzel lábbal tiltakoztak, hogy nem jó. Mutatom neki, hogy "E" jeles, számla róla, A gyári magasságállító motor rendesen rákötve, fényszóró mosó bekötve, működik.

NEM, NEM, NEM, nem gyári, álljunk le az aknáról

Haza kellett mennünk, régi megkopott, elsárgult foncsorú III-as Golf lámpákat visszatettük, 2 nap múlva elmentünk.

Nem szóltak egy szót se :blush:

Megkérdeztem a Közlekedés felügyeletet és a Nemzeti közlekedési hatóságot, azt mondták, hogy nem engedhetnek, január 1-től, csak a gyári alkatrészek felelnek meg. Ezt pedig egy adatbázisban ellenőrzik, alvázszám alapján. Még azt sem fogadják el, hogy ugyanazon a típuson belül pl faceliftes alkatrészeket teszel fel.

Kollégámnak van egy A6 kombija. USA-ból rendelt a csomagtérajtóra olyan lámpákat és fényvisszaverő betéteket, amik teljesen feldobják a kocsit, de beterítik az egész hátsó ajtót egy csíkban. A baj csak az, hogy "B" típusú rendszám való rá, mert a hagyományos nagy csík nem fér be, csak a négyzet alakú. Kérelmet kellett írnia, hogy az okmányiroda kiadhassa. Az elbíráláskor megnézték az alvázszámot és kiderült, nem Kanadai, Japán, vagy USA piacra készült, így megtagadták a kiadását.

Apám teherautóval jár sokat, a hátsó táblát 2 db fehér színű kötegelővel áthúzta, mert folyton kiesett a tartóból, ami nem törött, hanem olyan hitvány, hogy a rezgést sem tudja megakadályozni. Mondanom sem kell, nem ilyen rendszámkeret volt rajta, de egy bamba nő a kocsinak nekiment és szervízbe került. A szervízben letördelték a tartókat és a saját maguk reklámozására szolgáló felirattal ellátott tartókat raktak fel. Na annyit is érnek. A lényeg, hogy ne hagyja el kötegelővel áthúzta, de olyan részen, ahol nem takarja ki a betűt és a számokat. Kivették a sorból, rendőrök átnézték a papírjait meg a kocsit, aztán lökték volna tovább, de odasétált egy NKH-s, aki elkezdett vele bunkózni, hogy letakarta a rendszámot, meghamisította, nem olvasható....... A két rendőr már úgy küldte el a picsába apám füle hallatára, hogy elég lesz a pezsgésből, fejezze be.

Úgyhogy szerintem nem kísérletezz a gyáritól eltérő cuccokkal, mert a vaskalapos NKH megszabadít a forgalmidtól. Tiszta röhej ez az egész. Köszönhetően a retardált kormányunk újabb finom jogszabály módosításainak

Link to comment
Megosztás:

Ez nem így működik. Ha benne van az e jelzés, és van róla műbizonylat hogy ezt ehhez az típushoz gyártották, akkor az szabályos, és át kell engedjék. Olyan nincs hogy nem. Mert nem az nkh-s f@szfej elvárásainak kell megfeleljen az autóo, hanem a köhémnek meg a kresznek.

Link to comment
Megosztás:

Én ezt mind jól tudom, de mégsem hajlottak a dologra. Ennek ellenére adtak egy vizsgalapot, melyen persze elutasítják.

Nyilván hülye én sem vagyok, jogi útra tereljük, mert azért az eljárási díjat kifizettették.

Azzal indokolták, hogy az 5/90-es köhémben ez pótalkatrész, és az nem gyári. Ami nem gyári az a közlekedés biztonságára veszélyes. Az hogy a gyári 13"-os felnik helyett peremvédős 16"-os volt fent nem is zavarta őket.

Link to comment
Megosztás:

Nagyon szuper!!!

Bár a szakmámból kifolyólag nem értek az elektronikához, azért sikerült ki silabizálni, de vagy én vagyok vak vagy tényleg nincs rajta hogy az 1-4-26-os az hova megy! Az 1-es meg úgy néz ki mintha +12 voltot kapna de hogy most gyújtás vagy fix, passz....

Vagy azok a pontok 1-4-26 nak nincs semmi érzékelő hozzá rendelve, simán csak TEST, mert az is kell??

És a kiégett égőket figyelmeztető valamit azt hova kell majd kötni?? vagy pont ezekre??

MID 1 -> "kiégett égőket figyelmeztető valami" 1

MID 4 -> "kiégett égőket figyelmeztető valami" 12

MID 26 -> "kiégett égőket figyelmeztető valami" 2

Sokunknak nem szakmája ez. ;) :icon1:

Link to comment
Megosztás:

Én ezt mind jól tudom, de mégsem hajlottak a dologra. Ennek ellenére adtak egy vizsgalapot, melyen persze elutasítják.

Nyilván hülye én sem vagyok, jogi útra tereljük, mert azért az eljárási díjat kifizettették.

Azzal indokolták, hogy az 5/90-es köhémben ez pótalkatrész, és az nem gyári. Ami nem gyári az a közlekedés biztonságára veszélyes. Az hogy a gyári 13"-os felnik helyett peremvédős 16"-os volt fent nem is zavarta őket.

Hát akkor vagyunk egy páran akiket simán tarkón fognak lőni következő műszakin. ( vagy levelezőn tudjuk le :) )

Link to comment
Megosztás:

2 db anya, általában 13-as kulcs nyitja, az megy át az első merevítésen. A lökös kerékdob felőli végén 2-2 db kis csavar. Bal oldalon nem gáz, de jobb oldalon a légszűrőház alja útban lesz. A lökhárító alja, van akinél patentokkal, van hol csavarral van rögzítve. Ha van ködlámpád előbb annak a vezetékeit kösd le. Utána a két fényszóró közötti rácsot kell kihúzni, mert a díszrács alja bele van pattintva a lökös tetejébe.

Utána állhatsz neki csavarozni.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.