Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


gsi.tamás

Recommended Posts

Vegyünk egy példát:

autópályán 130 a megengedett. Személygépkocsival közlekedsz. rászámoljuk a 10 %-ot és a készülék hitelesített csalását, ami 3 km/h. Vagyis ha 143-al mész már szabálysértést követsz el. 143 és 154 között, ha nem állítanak meg, akkor szabálysértést követtél el és a rendszám szerinti tulajnak megy a szabálysértési felszólítás. Ez ellen tudsz védekezni, ha a felvételen nem vagy beazonosíható, pl családtag vezette, akire nem vagy köteles nyilatkozni. Pont. itt megszűnik az eljárás.

Objektív felelősség bevezetése óta is működik ez? Tudtommal pont ezt a kiskaput csukták be a bevezetésével.

Tehát eléred a közigbírság határát,felvétel készül,rendszám,sebesség látszik. Szombathelyről viszi a posta az üzembentartó címére a csekket amire ahogy írtad 30nap fizetési határidő van,aztán kivonják hatóságilag a forgalomból a gépjárművet és a csekken szereplő bütit meg NAV fogja behajtani,és lőtéri kutyát sem érdekli ki vezette az autót.

Esetleg ha az autót vezető személy nyilatkozik,hogy igen,ő hajtott gyorsan xy autójával,akkor és ott,akkor nem b*szogatják az üzembentartót.

Link to comment
Megosztás:

mindegy, a sör az enyém. :D egyébként én meg azt a vonalat követem, hogy minek keressek olya autót amiben ez benne van, amikor én is bele tudom tenni. Nem kell taknyolni, a gyárban is emberek rakták össze, akkor gyáron kívül is bele lehet. Legalább lehet csinálni a géppel valamit. Ami csak úgy van, azt szeretni se lehet igazán.

Ráadásul nagyon ritka az az autó, amiben minden benne van, és még a kasztnija, motorja is rendben van, és jó az ára is. Az enyém pl. full fapados volt, viszont rozsdamentes kasztnival, és jó motorral (azóta se kellett hozzányúlni a kötelezőkön kívül). Inkább ezt vettem meg, mint egy jobban felszerelt, de rozsdásat. Azóta került bele pár dolog (elektromos ablak, elektromos tükrök, BC, fordszámmérős kilométeróra), de amennyire lehetett, nem gányoltam, hanem gyári, vagy azt közelítő módon oldottam meg a dolgokat.

Link to comment
Megosztás:

Objektív felelősség bevezetése óta is működik ez? Tudtommal pont ezt a kiskaput csukták be a bevezetésével.

Tehát eléred a közigbírság határát,felvétel készül,rendszám,sebesség látszik. Szombathelyről viszi a posta az üzembentartó címére a csekket amire ahogy írtad 30nap fizetési határidő van,aztán kivonják hatóságilag a forgalomból a gépjárművet és a csekken szereplő bütit meg NAV fogja behajtani,és lőtéri kutyát sem érdekli ki vezette az autót.

Esetleg ha az autót vezető személy nyilatkozik,hogy igen,ő hajtott gyorsan xy autójával,akkor és ott,akkor nem b*szogatják az üzembentartót.

Igen az ojjektív óta is ugy van, ha nem tartozol az alá (városban 69 alatt, kívül 108 alatt pálya asszem 155 alatt -de meg kell nézni), de mégis jön a csekk és a levél hogy gyorshajtás bla bla, nyilatkozzon róla ki vezette bla bla...ekkor el lehet játszani a nem vagyok köteles magamra stb, játékot. Objektívnéle semmi cicó, fizessen x forintot a delikvens :)

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

A futárkodásban vagy megadta magát a generátor, vagy a diódahid.(Ég a visszajelző, pedig rátöltöttem) A másik ami vacak az első ajtó kattogása. Zotya, Mennyiből csináltad meg az ajtózsanért határolót?

A diódahíd az mennyi gyerekek? (A gyengébbik Bosch generátor,) Bontott genrátort mennyiért vesztegetik?

A HÉTEN REMÉLEM már a sutyukit szaggathatom.

Link to comment
Megosztás:

Helló!

Opel F astra

Segitség kellene jobb első ajtót hogyan lehet kinyitni mert se belülröl se kintröl nem nyilik a pálcák mozognak csak a ajtóba lévő zár meg se mozdúl ügy tünik mintha valahol be lenne szorulva vagy eltörve.

Köszi elöre is a segitséget.

Link to comment
Megosztás:

Igen az ojjektív óta is ugy van, ha nem tartozol az alá (városban 69 alatt, kívül 108 alatt pálya asszem 155 alatt -de meg kell nézni), de mégis jön a csekk és a levél hogy gyorshajtás bla bla, nyilatkozzon róla ki vezette bla bla...ekkor el lehet játszani a nem vagyok köteles magamra stb, játékot. Objektívnéle semmi cicó, fizessen x forintot a delikvens :)

Már ilyen is van,hogy helyszíni bírság utólag? Erről azt hittem,hogy közigbirság határai alatt helyszíni bírság van asszem +5km/h a sebességhatártól és olyankor egy alakulat letrafiz a másik meg arrább kiszed,ez új,hogy 56tal mentem kapok levelet csekkel.

Amúgy lekopogom nagyon erősen,de jövőre lesz tíz éves a jogsim,ez alatt 200.000km felett vezettem és egyszer sem büntettek meg semmiért. Ritkán rúgom el,akkor csak ott ahol tuti nem trafiznak mert a gyér forgalom miatt éhen halnának. Közigbirságra nagy a tűrés amúgy is.

Link to comment
Megosztás:

Helló!

Opel F astra

Segitség kellene jobb első ajtót hogyan lehet kinyitni mert se belülröl se kintröl nem nyilik a pálcák mozognak csak a ajtóba lévő zár meg se mozdúl ügy tünik mintha valahol be lenne szorulva vagy eltörve.

Köszi elöre is a segitséget.

Ház ez szívás mert csukott állapotban elég nehézkes leszedni a kárpitot. Ki kell szedni a fogantyú alatti két csavart meg a elektromos ablakemelő kapcsolója alattit ( ha nincs akkor a takaróelem alattit) utána meg kell próbálni elhúzni a kárpitot az ajtól ugye már csak patentok fogják. Ugye csak a felső részét tudod (ha sikerül elhúzni) mert alul maradt még 3 csavar. Igazából nincs ötletem, ha mögé látni akkor ott talán lehet mókolni vmit.

Link to comment
Megosztás:

mindegy, a sör az enyém. :D egyébként én meg azt a vonalat követem, hogy minek keressek olya autót amiben ez benne van, amikor én is bele tudom tenni. Nem kell taknyolni, a gyárban is emberek rakták össze, akkor gyáron kívül is bele lehet. Legalább lehet csinálni a géppel valamit. Ami csak úgy van, azt szeretni se lehet igazán.

Dehogyneeeem! :D

Link to comment
Megosztás:

Aki cserélt már teljesen a váltóban olajat ! Milyet tettetek bele ? Gondolom a teljes csere menete a váltó alján lévő lemez levétele, összes olaj ki, fent az új olaj be. Valaki elmondaná hogyan csinálta, csak hogy legyen némi fogalmam róla ?

alsó lemez le, olaj ki, lemez vissza, (lehetöleg új tömítéssel) szuszogó leteker, csö beledug, gm váltóolajjal szintig föltölt, szuszogó vissza, örül.
Link to comment
Megosztás:

Akkor így már érthető, jól van köszönöm az információkat !

ha már cserélsz olajat, nézzél rá a váltó rúdra a váltón, nem e szivárog az olaj, mert ha kicseréled az olajat és utána adja meg magát akkor 2 fizet egyet kap lesz...

Ha könnyedzik vagy már neagyisten szivárog, akkor érdemes kicserélni azt a kis szimeringet, meg akkor már kell egy (most nem jut eszembe a neve annak amin van az olaj beöntő lyuk, meg amiből kijön a rúd,) na ahhoz is kell tömi!Nem nagy összegek...

A váltóban meg úgy tudom nincs szint jelző vagy ellenörző, hanem 1,9 vagy 1,8 bele az kész!

Jól tudom????

Link to comment
Megosztás:

ha már cserélsz olajat, nézzél rá a váltó rúdra a váltón, nem e szivárog az olaj, mert ha kicseréled az olajat és utána adja meg magát akkor 2 fizet egyet kap lesz...

Ha könnyedzik vagy már neagyisten szivárog, akkor érdemes kicserélni azt a kis szimeringet, meg akkor már kell egy (most nem jut eszembe a neve annak amin van az olaj beöntő lyuk, meg amiből kijön a rúd,) na ahhoz is kell tömi!Nem nagy összegek...

A váltóban meg úgy tudom nincs szint jelző vagy ellenörző, hanem 1,9 vagy 1,8 bele az kész!

Jól tudom????

Az oldalán van a féltengely kihajtásnál ellenőrző nyílás, az alatt legyen 1.5-2 centivel a szint.

911484-20130217-0tYmxv.jpg

Link to comment
Megosztás:

ha már cserélsz olajat, nézzél rá a váltó rúdra a váltón, nem e szivárog az olaj, mert ha kicseréled az olajat és utána adja meg magát akkor 2 fizet egyet kap lesz...

Ha könnyedzik vagy már neagyisten szivárog, akkor érdemes kicserélni azt a kis szimeringet, meg akkor már kell egy (most nem jut eszembe a neve annak amin van az olaj beöntő lyuk, meg amiből kijön a rúd,) na ahhoz is kell tömi!Nem nagy összegek...

A váltóban meg úgy tudom nincs szint jelző vagy ellenörző, hanem 1,9 vagy 1,8 bele az kész!

Jól tudom????

A felsö szimeringet simán lehet cserélni bármikor, nem kell hozzá leengedni az olajat. A szint ellenörzést pedig a féltengely fölött a mágnes kitekerésével meg lehet csinálni, a lyuk alatt 1-1,5 centivel legyen a szint.
Link to comment
Megosztás:

Ezt nevezem gyors reagálásnak, meg egyetértésnek...... :icon13: Jók vagytok!!!

Amúgy köszi az infót...

(és honnan tudom hogy a szint alatt van 1,5 centivel??)

ha szintnél van leszívok belőle kb 1 decit??

Vagy olyan mint a lakatosműhelyben a menet... "húzom, húzom hopp megszakat, felet vissza!"

Link to comment
Megosztás:

Ezt nevezem gyors reagálásnak, meg egyetértésnek...... :icon13: Jók vagytok!!!

Amúgy köszi az infót...

(és honnan tudom hogy a szint alatt van 1,5 centivel??)

ha szintnél van leszívok belőle kb 1 decit??

Vagy olyan mint a lakatosműhelyben a menet... "húzom, húzom hopp megszakat, felet vissza!"

Meghajtasz egy drótot L-alakban és bedugod....

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.