Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


gsi.tamás

Recommended Posts

Sziasztok , elhagytam a kocsikulcsomat, valaki nem tudja hogyan lehet a legkisebb kárral kinyitni az ajtót? 3ajtós ferdehátu 94' köszi!!! :)

a kocsiba van a pótkulcs??? az nemokos :D

szerintem is az ablakbepattintás lehet a jobb megoldás. a gombot elég macera lehet felhúzni valamivel ami befér azon a kis résen ami az ajtónál lessz ha elhúzod

Link to comment
Megosztás:

Pl el kell görbíteni felül az ajtókeretet. 2 ember kell hozzá, egy aki nagyon erős és egy akinek vékony a keze, és fel tudja húzni a gombot. Azt nem tudom, hogy hosszútávon mennyire lett baja az ajtónak, de működik az biztos. Egy B Vekivel a szemem láttára csinálták meg. :D Viszont arra nem emlékszem, hogy mennyire volt leengedve az ablak. Lehet, hogy nem volt teljesen fent...

attol elég facán elhajlik a keret :D

G astrábol vettük már ki a kulcsot, kicsit fura volt az ajtó utána, nagyjábol vissza lehetett hajtani.

Link to comment
Megosztás:

Ez az ajtónyitás opelnél pont nem működik, hiszen akkor mi értelme van a zárnak és a pöcöknek, ha egy dróttal benyúlva a kilincsnél ki lehet nyitni?

Én is azt mondom hogy kis háromszög ablak. De amúgy meg hogy? Nincs pótkulcsod?

Vagy még egy próbát megér, ha van másik astrás ismerősöd akkor próbáljátok bele a kulcsot. De nem szabad erőltetni, csak ha simán belecsúszik. Mert pl az én fő kulcsom 10-ből 8 vectrát nyit. (az otthoni hármat mind)

Link to comment
Megosztás:

A tetőablaknak igenis rengeteg gyakorlati haszna van, és ezerszer jobb mint a klíma.

Soha többet tetőablak nélküli autót.

Áttenni meg úgy kell, hogy szerezni kell egy igényes és lelkes kasznist, majd a tetőlemezt lefúrkálni a ponthegesztéseknél, és komplett áttenni. Meg lehet csinálni, és senki nem mondja meg hogy eredeti e, és beázni sem fog.

Egyébként a korabeli opelek tetőablak szerkezetei ugyanazok.

Hát nem lesz egyszerű F Astra elektromos tetőablakot találni....

Link to comment
Megosztás:

Ez az ajtónyitás opelnél pont nem működik, hiszen akkor mi értelme van a zárnak és a pöcöknek, ha egy dróttal benyúlva a kilincsnél ki lehet nyitni?

Én is azt mondom hogy kis háromszög ablak. De amúgy meg hogy? Nincs pótkulcsod?

Vagy még egy próbát megér, ha van másik astrás ismerősöd akkor próbáljátok bele a kulcsot. De nem szabad erőltetni, csak ha simán belecsúszik. Mert pl az én fő kulcsom 10-ből 8 vectrát nyit. (az otthoni hármat mind)

A pótkulcsot 1 hónapja hagytam el síelés közben...tudom elég b...sz vagyok de ez igy sikerült :) Ezt a "drót végét karikára hajtani végét kihegyezni hogy beakadjon a pöcökbe" módszert pl egy 206-os peugeot-nál láttam ha jól emlékszem ...ha annál összejött ennél is kéne, ugyanaz szinte a pöcök ..:) Mivel irtam hogy 3 ajtós , nem kis 3szög ablak van hátul, nem szeretném beverni :D szereztem egy gyujtáskapcsolot meg egy másik központi vezérlőt, ha sikerülne kinyitni 1 óra mulva tudnám is használni , (attol rettegve hogy a régi kulccsal még ki lehet nyitni az ajtót) ezt a másik kulcsos témát holnap megprobálom, ugyis van most itthon még 2 opelé :))

Link to comment
Megosztás:

A tetőablaknak igenis rengeteg gyakorlati haszna van, és ezerszer jobb mint a klíma.

Soha többet tetőablak nélküli autót.

Áttenni meg úgy kell, hogy szerezni kell egy igényes és lelkes kasznist, majd a tetőlemezt lefúrkálni a ponthegesztéseknél, és komplett áttenni. Meg lehet csinálni, és senki nem mondja meg hogy eredeti e, és beázni sem fog.

Egyébként a korabeli opelek tetőablak szerkezetei ugyanazok.

Jó a tetőablak, de szart sem ér:) A klíma az mondjuk hűt, a tetőablak meg csak levegőt enged be :D

Volt elektromos tetőablakos kocsim is, meg klímás is, mielőtt nekemesnél.

Link to comment
Megosztás:

Jó a tetőablak, de szart sem ér:) A klíma az mondjuk hűt, a tetőablak meg csak levegőt enged be :D

Volt elektromos tetőablakos kocsim is, meg klímás is, mielőtt nekemesnél.

Nem vagyok már mai gyerek, volt klímás kocsim is és most egy tetőablakos van.

Nem mondom, hogy a klímás nem jó, de az biztos, hogy a klíma és tetőablak nélküli kocsijaimban (pl. Astrában is) minden nyár elején megfáztam, egy hétig taknyos voltam a leengedett ablak miatt.

A klímásban szintén megfáztam a nagy melegekben, pedig nem járattam 23 fok alá sose.

Annál meg a sokszori hirtelen hőváltozás miatt lehet megfázni.

Nem beszélve egy elhanyagolt klímás nagy esélyére, hogy légionárius betegséget szerezhessél benne.

A mostani tetőablakossal (2006 óta ) még nem fordult elő, hogy megfáztam volna....

Igaz, hogy nagy melegben nem hűvös, de éppen elviselhető benne a légkör, mivel az ablakok is gyárilag színezettek.

Például ha balról süt a Nap az üvegen keresztül nem ég le a karom. Nincs is napszemüvegem, és mégis jól tűröm az erős fényt a színezett szélvédőn át.

A tetőablak napsütéses kora tavasszal, még akár minuszokban is a teljesen nyitott állapotban igen kellemes belső klímát ad, a felülről besütő Nap ereje kellemesen érezhető. Szinte semmi szélzajt nem okoz.

Viszont már melegebb időkben a tetőablak csak billentett állapotban hasznos, mivel így megfogja az égető sugarakat, ugyanakkor nagyon jó keresztáramlást biztosít a kabinban.

Csak úgy mellékesen: Eddig még nem láttam olyan kocsit (gyárilag) amelyik klímás és ugyanakkor tetőablakos is lett volna.

Szerintem a tetőablak nagyon hasznos dolog.

Link to comment
Megosztás:

A behajtható külső tükör megvan? :)

Egy olyan kéne. :D

ja nekem is feltűnt, érdekes biztos vmi előírás lehet arrafelé, a behajtás, meg hogy le van gömbölyítve, nekem olyan régi swiftesnek tűnik

most jöttem rá, hogy nekem megvan az eredeti Opel csavarhúzóm (vagyis ami van az eredeti)

Link to comment
Megosztás:

Mindig az a legolcsóbb ablak, ami tutira van, és olyan amilyen kell. Lehet olcsó pl.: a caravan kisablak a hátsó ajtónál, de ha pont nincs olyan színezett, vagy csak színezett van, és úgy kell rohangászni utána, akkor már nem olcsóbb :D Az ajtó feszegetésről meg annyit, hogy 10-ből 8 astrának az első ajtaja az ablakkeret tövében be van repedve. Szerintem a külső gumit fölszedni, és onnan a rudazattal nyitni sokkal egyszerűbb, és fájdalommentesebb, de ha valaki inkább lakatol, akkor tessék :D Ráadásul, ha reteszelve van bezárva, akkor a gombbal se ér semmit, meg a belső kilinccsel se, csak legalább az ajtó offos lesz.

Link to comment
Megosztás:

Jó a tetőablak, de szart sem ér:) A klíma az mondjuk hűt, a tetőablak meg csak levegőt enged be :D

Volt elektromos tetőablakos kocsim is, meg klímás is, mielőtt nekemesnél.

èn a klímától beteg vagyok, és nem azért mert ha kint 30 fok van, akkor 18-ra állítom. Egyszerüen nem tudom azt a hütö légkört elviselni.

Egyébként a tetöablakkal lehet hüteni (olyan höérzetet ad) csak tudni kell használni hozzá a többi ablakot is. :) Ja, és fehér üveges autóm van. :D

Egyébként van tetöablakos klímás autó gyárilag, én elég sokkal találkoztam már. Persze jellemzöen a bmw- mercedes vonalon.

Link to comment
Megosztás:

En caravannal is a csomi oldaluveget nyomnam be...ajtoban nagyon szar cserelni a kicsit. :D

Nekem a csomi oldalt is sz.r cserélni, be van ragasztva :lol:

Én meg kulcs nélkül nyitom az enyémet, és kábé 10 perc alatt el is indítom. Amatőrök! :D

Nekünk a csomi zár, tényleg zár. :D :P

Link to comment
Megosztás:

Nem vagyok már mai gyerek, volt klímás kocsim is és most egy tetőablakos van.

Nem mondom, hogy a klímás nem jó, de az biztos, hogy a klíma és tetőablak nélküli kocsijaimban (pl. Astrában is) minden nyár elején megfáztam, egy hétig taknyos voltam a leengedett ablak miatt.

A klímásban szintén megfáztam a nagy melegekben, pedig nem járattam 23 fok alá sose.

Annál meg a sokszori hirtelen hőváltozás miatt lehet megfázni.

Nem beszélve egy elhanyagolt klímás nagy esélyére, hogy légionárius betegséget szerezhessél benne.

A mostani tetőablakossal (2006 óta ) még nem fordult elő, hogy megfáztam volna....

Igaz, hogy nagy melegben nem hűvös, de éppen elviselhető benne a légkör, mivel az ablakok is gyárilag színezettek.

Például ha balról süt a Nap az üvegen keresztül nem ég le a karom. Nincs is napszemüvegem, és mégis jól tűröm az erős fényt a színezett szélvédőn át.

A tetőablak napsütéses kora tavasszal, még akár minuszokban is a teljesen nyitott állapotban igen kellemes belső klímát ad, a felülről besütő Nap ereje kellemesen érezhető. Szinte semmi szélzajt nem okoz.

Viszont már melegebb időkben a tetőablak csak billentett állapotban hasznos, mivel így megfogja az égető sugarakat, ugyanakkor nagyon jó keresztáramlást biztosít a kabinban.

Csak úgy mellékesen: Eddig még nem láttam olyan kocsit (gyárilag) amelyik klímás és ugyanakkor tetőablakos is lett volna.

Szerintem a tetőablak nagyon hasznos dolog.

Hasznos, de a klímát max kiegészíti, szerintem :)

Link to comment
Megosztás:

èn a klímától beteg vagyok, és nem azért mert ha kint 30 fok van, akkor 18-ra állítom. Egyszerüen nem tudom azt a hütö légkört elviselni.

Egyébként a tetöablakkal lehet hüteni (olyan höérzetet ad) csak tudni kell használni hozzá a többi ablakot is. :) Ja, és fehér üveges autóm van. :D

Egyébként van tetöablakos klímás autó gyárilag, én elég sokkal találkoztam már. Persze jellemzöen a bmw- mercedes vonalon.

Nekem meg nagyon érzékeny a fülem, szóval ablakot ritkán használom

Link to comment
Megosztás:

Hát nem lesz egyszerű F Astra elektromos tetőablakot találni....

Amennyiben Opelék ugyanazt tették a korabeli - 1990-1999 - típusaikba, vagy az elemek csereszabatosak, akkor parancsolj:

1., Opel Omega B el. tetőablak. Igaz, hogy B Omega és egy kiadós puceválás is ráfér, de legalább gyári Webasto. (ilyen sötétített Webasto tetőablakom van nekem is, csak az tekerős)

2., De van Astra F tetőablak is. Egész kulturáltan néz ki, gondolom kurblis.

3., Valamint, van A Veki elektromos vezérlés is. Csak ehhez meglévő tetőablak kell.

De ha már témánál tartunk. Nekem meg ilyen 3 lámpás beltér világításra fáj a fogam, mint az utolsó linken van.

Meg a tetőablakom kurblija felhajtott állapotban nem marad a helyén. <_< Állandóan lefittyen. Lehet ezzel valamit kezdeni, vagy szokjam meg?

Link to comment
Megosztás:

Amennyiben Opelék ugyanazt tették a korabeli - 1990-1999 - típusaikba, vagy az elemek csereszabatosak, akkor parancsolj:

1., Opel Omega B el. tetőablak. Igaz, hogy B Omega és egy kiadós puceválás is ráfér, de legalább gyári Webasto. (ilyen sötétített Webasto tetőablakom van nekem is, csak az tekerős)

2., De van Astra F tetőablak is. Egész kulturáltan néz ki, gondolom kurblis.

3., Valamint, van A Veki elektromos vezérlés is. Csak ehhez meglévő tetőablak kell.

De ha már témánál tartunk. Nekem meg ilyen 3 lámpás beltér világításra fáj a fogam, mint az utolsó linken van.

Meg a tetőablakom kurblija felhajtott állapotban nem marad a helyén. <_< Állandóan lefittyen. Lehet ezzel valamit kezdeni, vagy szokjam meg?

Van benne egy rugó, az húzza fel.Szerintem eltört, vagy elfáradt. Vagy csak simán kiakadt.

Vedd le a kart és nézd meg, csak egy csavarhúzó kell hozzá.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.