Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


gsi.tamás

Recommended Posts

Sziasztok! Van egy 2002es 5ajtós metálezüst astra f classicom. Egy motoros belémcsúszott tavaly, és azóta kcisit rozsdásodik a bal ajtó alatti küszöb, és természetesen beis van nyomva kcisit. Olyan kérdéssel fordulnék hozzátok hogy kb mennyibe kerül kicserélni a bal küszöböt vagy megjavítani(ha lehet), fényezve esetleg annélkül? esetleg tudtok jó lakatost 22. vagy 11. kerület környékén?

Link to comment
Megosztás:

Nekem gyári van, de az utólagos állítólag ultra nagy szívás.

Pedig nagyon foglalkoztat... Elég menő cucc. Mi lehet vele a szívás? Ha a donorból hozom a gumikédereket is, amik nem szakadtak, minden jó, akkor tető mm pontos vágása után be a helyére, és mehet fel az új tetőkárpit nem? A vágások mentén festés, rozsdagátlózás, és sziloplaszt. Akkor be nem ázik, a többi meg megy magától, a bekötés meg semmi.... Vagy lehet még valami gond? A tetőre gondoltam ragasztani maszkoló ragasztószalagot, és akkor nem karcolódik feleslegesen, és a vágásnál nem lesz sorjás sem. Kár, hogy nem csinált még ilyet senki. Van egy cég, ahol csinálják, de ugye ott nem gyári ablakokat szereznek be, hanem speckó ablakok, ami minden kocsihoz jó, de egy kisebb ablak, ami 25cm-re nyílik ki 85000Ft beszerelve, és még nem is szép....

Egyébként pont a Tiédet néztem itt a galériában, és hát eléggé tetszik... :D

Link to comment
Megosztás:

Többek tapasztalata alapján a legjobb megoldás, hogy komplett tetővel együtt csere, vágva oszlopoknál. (nyilván ilyenkor csak Astra donor jöhet szóba) ;)

Lehet logikázni, feltalálni a meleg vizet, csak nem szokott jó lenni. Ettől még sikerülhet. :icon1:

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! Van egy 2002es 5ajtós metálezüst astra f classicom. Egy motoros belémcsúszott tavaly, és azóta kcisit rozsdásodik a bal ajtó alatti küszöb, és természetesen beis van nyomva kcisit. Olyan kérdéssel fordulnék hozzátok hogy kb mennyibe kerül kicserélni a bal küszöböt vagy megjavítani(ha lehet), fényezve esetleg annélkül? esetleg tudtok jó lakatost 22. vagy 11. kerület környékén?

Ha horpadt a küszöb, nem biztos hogy vágni, hegeszteni kell!

Sok esetben ki is lehet húzatni és akkor nem kell hegeszteni, aminek a korrózió elleni védelme sokszor bajos.

Ha végképp nincs más hátra mint előre a küszöbcsere irányába, akkor elemet célszerű cserélni. Nekem rohadás miatt került sor az elemcserére 1 éve. Nem tudok egyedi árat mondani, mert nekem egy nagyobb volumenű javítás része volt. Saccperkábé egy 50-es fényezéssel.

Kihúzás sokkal olcsóbb ha járható.

Én itt a faluban javíttatok.

RIMG3615_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

RIMG3616_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

RIMG3617_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Link to comment
Megosztás:

Pedig nagyon foglalkoztat... Elég menő cucc. Mi lehet vele a szívás? Ha a donorból hozom a gumikédereket is, amik nem szakadtak, minden jó, akkor tető mm pontos vágása után be a helyére, és mehet fel az új tetőkárpit nem? A vágások mentén festés, rozsdagátlózás, és sziloplaszt. Akkor be nem ázik, a többi meg megy magától, a bekötés meg semmi.... Vagy lehet még valami gond? A tetőre gondoltam ragasztani maszkoló ragasztószalagot, és akkor nem karcolódik feleslegesen, és a vágásnál nem lesz sorjás sem. Kár, hogy nem csinált még ilyet senki. Van egy cég, ahol csinálják, de ugye ott nem gyári ablakokat szereznek be, hanem speckó ablakok, ami minden kocsihoz jó, de egy kisebb ablak, ami 25cm-re nyílik ki 85000Ft beszerelve, és még nem is szép....

Egyébként pont a Tiédet néztem itt a galériában, és hát eléggé tetszik... :D

Nekem is tetszik :D még ha gyakorlati haszna nincs is annyi, mint ahogy azok gondolják, akiknek nincs napfénytetőjük... :D

A különbség úgy tudom nem csak annyi, hogy egy ablak alakú lyukat kell fűrészelni a tetőre. Azt hiszem a tetőmerevítők is át vannak variálva gyárilag. És a lemez éle is el van dolgozva körben.

Le kéne cserélni a komplett tetőt, hogy gyári legyen. Annak meg mi értelme?

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok , elhagytam a kocsikulcsomat, valaki nem tudja hogyan lehet a legkisebb kárral kinyitni az ajtót? 3ajtós ferdehátu 94' köszi!!! :)

Pl el kell görbíteni felül az ajtókeretet. 2 ember kell hozzá, egy aki nagyon erős és egy akinek vékony a keze, és fel tudja húzni a gombot. Azt nem tudom, hogy hosszútávon mennyire lett baja az ajtónak, de működik az biztos. Egy B Vekivel a szemem láttára csinálták meg. :D Viszont arra nem emlékszem, hogy mennyire volt leengedve az ablak. Lehet, hogy nem volt teljesen fent...

Link to comment
Megosztás:

Pl el kell görbíteni felül az ajtókeretet. 2 ember kell hozzá, egy aki nagyon erős és egy akinek vékony a keze, és fel tudja húzni a gombot. Azt nem tudom, hogy hosszútávon mennyire lett baja az ajtónak, de működik az biztos. Egy B Vekivel a szemem láttára csinálták meg. :D Viszont arra nem emlékszem, hogy mennyire volt leengedve az ablak. Lehet, hogy nem volt teljesen fent...

Köszi!

Hallottam olyat is hogy külső gumit leszedni az ablak mellöl benyulni és felhuzni a rudat valamivel...hülyeség??

Link to comment
Megosztás:

Nekem is tetszik :D még ha gyakorlati haszna nincs is annyi, mint ahogy azok gondolják, akiknek nincs napfénytetőjük... :D

A különbség úgy tudom nem csak annyi, hogy egy ablak alakú lyukat kell fűrészelni a tetőre. Azt hiszem a tetőmerevítők is át vannak variálva gyárilag. És a lemez éle is el van dolgozva körben.

Le kéne cserélni a komplett tetőt, hogy gyári legyen. Annak meg mi értelme?

A tetőablaknak igenis rengeteg gyakorlati haszna van, és ezerszer jobb mint a klíma.

Soha többet tetőablak nélküli autót.

Áttenni meg úgy kell, hogy szerezni kell egy igényes és lelkes kasznist, majd a tetőlemezt lefúrkálni a ponthegesztéseknél, és komplett áttenni. Meg lehet csinálni, és senki nem mondja meg hogy eredeti e, és beázni sem fog.

Egyébként a korabeli opelek tetőablak szerkezetei ugyanazok.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.