Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


gsi.tamás

Recommended Posts

Az ECU-hoz a klímától 3db vezeték megy, az van a kis fekete csatiban, amit írtam is. A zöldről fogalmam sincsen milyen vezetékek vannak benne :S De gondolom, ettől még a motornak indulnia kellene nem?

Tudni kéne a vezetékszíneket a zöld csatiban és hogy mennyi pinből áll. Lehet okosabbak lennénk ha megtalálnánk a rajzon. Egyébként nem zárom ki azt, hogy ABS lesz az.

Link to comment
Megosztás:

Megtaláltam a villát neked:

A légzsákvezérlő passz, gyártási szám az amit megadtál és mindegyikhez jó. De én is úgy tudom, hogy mindegyik vezérlő tudja kezelni az utasoldalit is, ha nincs ott légzsák. Valahogy tiltva van benne. Lehetséges, hogy programoztatni kell Tech-kel, hogy rajta van az utasoldali is.

Jaja, nekem is rémlik, hogy van ilyen paraméter a AB-vezérlőben, ahol megkérdezi, hogy 1 vagy 2 zsákos-e a kocsi. Bár már régen néztem...

Na akkor mi is az a villa? Vagy csak én nem értem, hogy hová való? Valami távtartó?

Link to comment
Megosztás:

Jaja, nekem is rémlik, hogy van ilyen paraméter a AB-vezérlőben, ahol megkérdezi, hogy 1 vagy 2 zsákos-e a kocsi. Bár már régen néztem...

Na akkor mi is az a villa? Vagy csak én nem értem, hogy hová való? Valami távtartó?

Az nem derül ki a rajzról, csak annyi, amennyit ír. Sosem találkoztam vele még.

Link to comment
Megosztás:

Tudni kéne a vezetékszíneket a zöld csatiban és hogy mennyi pinből áll. Lehet okosabbak lennénk ha megtalálnánk a rajzon. Egyébként nem zárom ki azt, hogy ABS lesz az.

A donor autóban volt ABS, a motortér kötegben amit hoztam, benne van azoknak a csatlakozója is. Tehát akkor lehet. A közeljövőben szeretnék ABS-t is, viszont ha az a zöld csati az ABS, akkor honnan tudom megszerezni a foglalatot hozzá? És hogyan tudom bekötni az ECU-ba? De egyébként, most nézegetem a kapcsolási rajzot, az ABS-től egyetlen vezeték sem megy az ECU-ba, csak a diag csatiba egy, egy a fékkapcsolóra, egy a műszerfalba, és ennyi..... Pedig a donor kocsiban is megvolt mind a 3 csati, de nekem csak kettő van. És most néztem, vezeték szín alapján, a kis fekete a klímáé, és 3db vezeték van benne, így az stimmel. A nagy fekete az 9 pólusú, de az eddig is benne volt ugye. Sőt a zöld csatlakozóm is megvolt, csak le volt szigetelve.....

Link to comment
Megosztás:

A donor autóban volt ABS, a motortér kötegben amit hoztam, benne van azoknak a csatlakozója is. Tehát akkor lehet. A közeljövőben szeretnék ABS-t is, viszont ha az a zöld csati az ABS, akkor honnan tudom megszerezni a foglalatot hozzá? És hogyan tudom bekötni az ECU-ba? De egyébként, most nézegetem a kapcsolási rajzot, az ABS-től egyetlen vezeték sem megy az ECU-ba, csak a diag csatiba egy, egy a fékkapcsolóra, egy a műszerfalba, és ennyi..... Pedig a donor kocsiban is megvolt mind a 3 csati, de nekem csak kettő van. És most néztem, vezeték szín alapján, a kis fekete a klímáé, és 3db vezeték van benne, így az stimmel. A nagy fekete az 9 pólusú, de az eddig is benne volt ugye. Sőt a zöld csatlakozóm is megvolt, csak le volt szigetelve.....

Hja bocsánat, nem ABS-t akartam írni, hanem Automataváltót. :D Másra nem tudok tippelni. Pinszámát kellene tudni és a vezetékszíneket, úgy már könnyebb lenne. Meg talán egykét vezetéket megnézni benne, hogy merre mennek.

A nagy fekete csati az a műszeregység egy része, pl abban van a fogyasztásjel a BC-hez, a kis fekete a klímáé.

Az hogy miért nem indul, az jó kérdés. Ha benzint kap és gyújtás is van, akkor más lehet a gond. Melyik köteget cserélted? Csak a műszerfalét vagy a motorköteget is? Például akkor sem indul el a motor, ha nincs összedugva a főtengelyjeladó.

Szerk: illetve ha ráadod a gyújtást és egy nagyon pici pillanatra elalszik az ECU check engine lámpája, majd újra világít folyamatosan, akkor az önteszt jó, tehát az ECU is jó.

Link to comment
Megosztás:

Hja bocsánat, nem ABS-t akartam írni, hanem Automataváltót. :D Másra nem tudok tippelni. Pinszámát kellene tudni és a vezetékszíneket, úgy már könnyebb lenne. Meg talán egykét vezetéket megnézni benne, hogy merre mennek.

A nagy fekete csati az a műszeregység egy része, pl abban van a fogyasztásjel a BC-hez, a kis fekete a klímáé.

Az hogy miért nem indul, az jó kérdés. Ha benzint kap és gyújtás is van, akkor más lehet a gond. Melyik köteget cserélted? Csak a műszerfalét vagy a motorköteget is?

Nah akkor nem ezekkel lesz a gondom..... De akkor a motor miért nem indul...:S Az AC relére gyanakszom, mert nekem már eddig sem kattant, sőt sosem hallottam dolgozni az AC-t amikor ráadtam a gyújtást, de a motor pöccre indult, és ha levettem a kis sapkát az injektor hídról, és nyomtam a szelepet, akkor spriccelt a benzin. De ma mintha csak fojdogált volna ott. Szóval holnap ezzel fogok foglalkozni.... :D

Link to comment
Megosztás:

Nah akkor nem ezekkel lesz a gondom..... De akkor a motor miért nem indul...:S Az AC relére gyanakszom, mert nekem már eddig sem kattant, sőt sosem hallottam dolgozni az AC-t amikor ráadtam a gyújtást, de a motor pöccre indult, és ha levettem a kis sapkát az injektor hídról, és nyomtam a szelepet, akkor spriccelt a benzin. De ma mintha csak fojdogált volna ott. Szóval holnap ezzel fogok foglalkozni.... :D

Én se hallom az AC relét kattanni, csak ha le van véve a küszöbburkolat. Egyébként ez a gyújtás ráadásra elindul az AC ez egy érdekes szituáció. Nekem anno csinálta ezt, majd elfelejtette csinálni, most kapott új AC pumpát és újra csinálja. :D

Link to comment
Megosztás:

Reggelente egyre hosszabban kell indítózni az óttót , mitől lehet ez ,hogy kitolódik ennek az ideje ? Indul szépen , csak nem pöccre mint szokott, tovább kell tekerni a kulcsot.

Ez nem feltétlenül hiba. Nálam többnapos egy helyben állás után szokta ezt csinálni, de amúgy hibamentesen üzemel.

Link to comment
Megosztás:

Nem ,erről szó nincs. Nem hibaként fogom fel, csak érdekes volt, hogy tovább kell elfordítva tartani a kulcsot mint máskor. Az akksi sem lehet hiba, mert kb 2-3 hete vettem újat, az előző megadta magát és az autó minden nap használatban van, minimum 50km futással.

Link to comment
Megosztás:

A donor autóban volt ABS, a motortér kötegben amit hoztam, benne van azoknak a csatlakozója is. Tehát akkor lehet. A közeljövőben szeretnék ABS-t is, viszont ha az a zöld csati az ABS, akkor honnan tudom megszerezni a foglalatot hozzá? És hogyan tudom bekötni az ECU-ba? De egyébként, most nézegetem a kapcsolási rajzot, az ABS-től egyetlen vezeték sem megy az ECU-ba, csak a diag csatiba egy, egy a fékkapcsolóra, egy a műszerfalba, és ennyi..... Pedig a donor kocsiban is megvolt mind a 3 csati, de nekem csak kettő van. És most néztem, vezeték szín alapján, a kis fekete a klímáé, és 3db vezeték van benne, így az stimmel. A nagy fekete az 9 pólusú, de az eddig is benne volt ugye. Sőt a zöld csatlakozóm is megvolt, csak le volt szigetelve.....

Ebben sincs benne? -> http://dl.puissance-auto.com/Vauxhall_Astra_91-95.pdf

Link to comment
Megosztás:

Kimentem és megnéztem...

http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg

Az elsőnek a külső íve teljesen más

Alul van egy bolha ami odafogja ahova kő

Belül megint van egy "nút" ami ráül a kasztnira

A hátulján nincs opel felirat...

Vagy az enyém nem eredeti????

vagy te tetted fel a hátsót az elsőre??

Nekem csak elől van de teljesen ugyan ilyen az enyém is.Nincs benne opel felirat.

Hátra lehet,hogy én is rakok majd fel ha sikerül szerezni.

Link to comment
Megosztás:

Minden normális kulcsmásolónál van. Kb. 2000 Ft másolással együtt. Csak ha immos akkor a csipet bele kell tenni.

Nem gondoltam volna hogy ők tartanak autókulcsot is...

Gyorsan segítségül hívtam google-t, találtam is egy másolót helyben és meg is jártam.

De amit a másolós mondott :sick: ez a kulcs... Ilyen rettenet gatyi kínai valamit még sosem látott, pedig már k....a rég ebbe dolgozik.

Szóval így néz ki amit kaptam;

http://kepfeltoltes.hu/130122/IMG_20130122_171352_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

((bal odlali ami volt, jobb amit kaptam))

Link to comment
Megosztás:

Nem gondoltam volna hogy ők tartanak autókulcsot is...

Gyorsan segítségül hívtam google-t, találtam is egy másolót helyben és meg is jártam.

De amit a másolós mondott :sick: ez a kulcs... Ilyen rettenet gatyi kínai valamit még sosem látott, pedig már k....a rég ebbe dolgozik.

Szóval így néz ki amit kaptam;

http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg

((bal odlali ami volt, jobb amit kaptam))

Nekem is pont ilyen van amit kaptál sima snassz szögletes!!! (jobb oldali)

A pótkulcsom is ugyanilyen...Lehet már mind a kettő másolt??

Amúgy a régire (bal oldali) ra mondta hogy sz@r kínai gagyi??? és amit kaptál azt dicsérte??? :omg:

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.