riki Elküldve Január20, 2013 Megoszt Elküldve Január20, 2013 Köszönöm a válaszokat! Akkor ezek szerint nekem hasztalan....:D Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Január20, 2013 Megoszt Elküldve Január20, 2013 Nekem lenne 1 tippem, lehet hogy erre: Ennél nagyobb az a csati emlékeim szerint. Normál méretű csúszósaruk vannak benne, egy hiányzik nekem is a csatiból. Normál méret definíciója: mint a 7Ah-s akksik sarujai. Link to comment Megosztás: More sharing options...
riki Elküldve Január20, 2013 Megoszt Elküldve Január20, 2013 Ennél nagyobb az a csati emlékeim szerint. Normál méretű csúszósaruk vannak benne, egy hiányzik nekem is a csatiból. Normál méret definíciója: mint a 7Ah-s akksik sarujai. Igen, normál méretű (CSH 5-ös, avagy 5mm széles) saruk vannak benne. Amit Morpheus linkelt, szerintem az áll a legközelebb a valósághoz. Két autót is szedtem szét mostanság, saját és donor, de egyikben sem volt sehová kötve.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
rtomi Elküldve Január20, 2013 Megoszt Elküldve Január20, 2013 Biztos, hogy Astra gumi ez? Szerintem a képen mindkettő Astráé csak a baloldali az első a jobb oldali pedig hátsó. :icon1: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Morpheus Elküldve Január20, 2013 Megoszt Elküldve Január20, 2013 Szerintem a képen mindkettő Astráé csak a baloldali az első a jobb oldali pedig hátsó. :icon1: A bal oldali ami fent is van az Opelen az Kombi hátsó, az nem lehet az első Az első teljesen más...a köszöb miatt is... Link to comment Megosztás: More sharing options...
rtomi Elküldve Január21, 2013 Megoszt Elküldve Január21, 2013 A bal oldali ami fent is van az Opelen az Kombi hátsó, az nem lehet az első Az első teljesen más...a köszöb miatt is... Nekem ilyen a hátsó. Elvileg Caravanról van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Morpheus Elküldve Január21, 2013 Megoszt Elküldve Január21, 2013 Nekem ilyen a hátsó. Elvileg Caravanról van. És amit be linkeltem az egyik se nem ilyen se??nem? Link to comment Megosztás: More sharing options...
rtomi Elküldve Január21, 2013 Megoszt Elküldve Január21, 2013 És amit be linkeltem az egyik se nem ilyen se??nem? Szerintem a jobboldali ilyen mint az enyém. :unsure: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Morpheus Elküldve Január21, 2013 Megoszt Elküldve Január21, 2013 Bocsi hogy nem idevágó téma, de izgatja az egyik agyféltekémet az hogy: Egyik nap elém került egy videoklipp (youtube) amiben az volt hogy (nem opel) kocsikkal, az oldalukra dőlve vagyis az első és hátsó kerék "élen" mentek olyan 45 fokban! Namost ez hogy lehetséges? Ugye van benne dffi amikoris ha az egyik kerék nem terhelt akkor az elforog és a másik se megy.... Ha 4 kerekes, akkor meg a két szabadon (levegőben) lévő fog kipörögni és ugyanúgy nem lenne szabad mennie (haladnia) az autónak!! Létezik olyan hogy csak difizár? és nincs 4 kerék? Vagy elektromosan kapcsolja?? Vagy kreatívkároly leheggesztette a difit és kanyarban meg kopik a gumi mint állat??? Szerintetek?? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Január21, 2013 Megoszt Elküldve Január21, 2013 Bocsi hogy nem idevágó téma, de izgatja az egyik agyféltekémet az hogy: Egyik nap elém került egy videoklipp (youtube) amiben az volt hogy (nem opel) kocsikkal, az oldalukra dőlve vagyis az első és hátsó kerék "élen" mentek olyan 45 fokban! Namost ez hogy lehetséges? Ugye van benne dffi amikoris ha az egyik kerék nem terhelt akkor az elforog és a másik se megy.... Ha 4 kerekes, akkor meg a két szabadon (levegőben) lévő fog kipörögni és ugyanúgy nem lenne szabad mennie (haladnia) az autónak!! Létezik olyan hogy csak difizár? és nincs 4 kerék? Vagy elektromosan kapcsolja?? Vagy kreatívkároly leheggesztette a difit és kanyarban meg kopik a gumi mint állat??? Szerintetek?? Persze. Mondjuk nyilván nem a családi kiránduló autóval csinálták. De sperrel is meg lehet, de annyit nem szoktak költeni egy ilyen játékhoz :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Morpheus Elküldve Január21, 2013 Megoszt Elküldve Január21, 2013 Szerintem a jobboldali ilyen mint az enyém. :unsure: Hátdehát a bal, ami fent is van nekem hátúl az megint nem lehet első! Az elsőnek más az alja is, mert egy a kasztnin lévő lyukba beleilleszkedik egy kis gumibütyök ami a sár.gumin van!Ezen nincs az rajta! Épp ebből gondolva tettem fel a kérdést! hogy nem lehet hogy az opelekhez nem egy szériát gyártottak az összesre!! gondolom a sima csapott hátuljun más van mer ott kisebb a hátsó lökös, vagy más a forma és nincs benne az a törés amit linkeltem képen pirosan bekarikázva... De most már kimegyek és megnézem az elsőt is miben különbözik...... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Morpheus Elküldve Január21, 2013 Megoszt Elküldve Január21, 2013 Kimentem és megnéztem... http://kepfeltoltes.hu/130121/els__s_rv_d__www.kepfeltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes.hu/130121/els__s_rv_d__2_www.kepfeltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes.hu/130121/els__s_rv_d__3_www.kepfeltoltes.hu_.jpg Az elsőnek a külső íve teljesen más Alul van egy bolha ami odafogja ahova kő Belül megint van egy "nút" ami ráül a kasztnira A hátulján nincs opel felirat... Vagy az enyém nem eredeti???? vagy te tetted fel a hátsót az elsőre?? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Morpheus Elküldve Január21, 2013 Megoszt Elküldve Január21, 2013 Gondolom sokan építettek már közületek át/szét/össze, autókat, valaki véletlenül, nem csinált olyat hogy astrába 4x4? Kiváncsiságból, rákerestem, és Jéééééééé http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/vectra/opel_vectra_2.0_4x4-6529215 Kérdés, HA! Vectrába megoldott , esetleg véletlenül Astrába nem passzolna bele??? Nem lehet hogy csak a váltón van valami varia?mármint a kardán kivezetésnél? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Január21, 2013 Megoszt Elküldve Január21, 2013 Gondolom sokan építettek már közületek át/szét/össze, autókat, valaki véletlenül, nem csinált olyat hogy astrába 4x4? Kiváncsiságból, rákerestem, és Jéééééééé http://www.hasznalta...2.0_4x4-6529215 Kérdés, HA! Vectrába megoldott , esetleg véletlenül Astrába nem passzolna bele??? Nem lehet hogy csak a váltón van valami varia?mármint a kardán kivezetésnél? Vectrába persze hogy megoldott, semmi csoda nincs benne gyárilag volt/van, nem is kevés. Az astrába passzol, az erős túlzás, nem sok köze van hozzá, de minden megoldható, astra 4X4-ből is van már. http://www.mk3oc.com...stra-4x4/page10 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Morpheus Elküldve Január21, 2013 Megoszt Elküldve Január21, 2013 Vectrába persze hogy megoldott, semmi csoda nincs benne gyárilag volt/van, nem is kevés. Az astrába passzol, az erős túlzás, nem sok köze van hozzá, de minden megoldható, astra 4X4-ből is van már. http://www.mk3oc.com...stra-4x4/page10 Vagááány! :smartass: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Január21, 2013 Megoszt Elküldve Január21, 2013 Vectrába persze hogy megoldott, semmi csoda nincs benne gyárilag volt/van, nem is kevés. Az astrába passzol, az erős túlzás, nem sok köze van hozzá, de minden megoldható, astra 4X4-ből is van már. http://www.mk3oc.com...stra-4x4/page10 És ugye a Veki 4X4 nem kardános. Link to comment Megosztás: More sharing options...
riki Elküldve Január21, 2013 Megoszt Elküldve Január21, 2013 Sziasztok! Belefogtam a klíma beszereléséhez a kocsimba. Egy Opel Astra F sedanról van szó X14XE motorral. A donor autó, amiből a gyári, manuális klíma lett kiszerelve egy ugyanilyen autó, csak ferde hátú, X16SZ motorral. Már beépítettem a komplett középkonzolt, kivágtam a csöveknek a helyet, benn van a fűtéscsap a klímás boxhoz, a vákum puffer tartály, és a műszerfal kábel köteg. A motortérben lévő nagy kör alakú csatlakozóban a donor autóból kiszedett kábelkötegben több vezeték van, mint ami nekem a motorról jön, de ott, ahova a motortól jön kábel, a vezetékkötegben is van saru. A problémám az első sorban, hogy a donor autóban a jobb lábtérben az ECU mellett 3db csatlakozóba ment a műszerfal köteg, egy nagy fekete, egy nagy zöld, és egy kicsi fekete, viszont nekem nincsen csak egy nagy fekete, és egy kis fekete csatlakozóm, és a régi kötegemen is megvolt a nagy zöld csatlakozó csak le volt szigetelve, nem volt használva. Arra rájöttem, hogy a kis fekete csatlakozó a klímáé, ha jól gondolom, vagyis a kapcsolási rajzban az van. Lehet gond abból, hogy ez a nagy zöld csatlakozó továbbra sem lesz használatban nálam, holott a donor autóban volt? Új műszerfal köteggel mennek az első lámpák, magasságállítás, hátsó lámpák, ködlámpák, féklámpa minden, kivéve az indexek. Ha a riasztó bekapcsol, akkor mennek az indexek, de ha én szeretnék indexelni, akkor csak a visszajelző kapcsol fel, és nem villog semmi. Az index működik akkor, ha nincs benn a vészvillogó kapcsolója? Valamint, mikor fordulhat az elő, hogy nem indul az autó? Ugyanis az új köteggel nem akar beindulni, önindító forgat, de nem indul az autó. A műszerfal a helyén, a km spirál bedugva, indításgátló helyén, és mégsem indul az autó. Valamint lenne még két kérdésem: A légzsákindítóm cikkszáma: GM 90562544, előfordulhat az, hogy ez két légzsákos indító, tehát tudja az utasoldali légzsák indítását is? Valamint a műszerfal párna kiszerelésekor egy alkatrész az ölembe hullot, egy ilyen kis fehér villa szerű dolog, az hova való? A cikkszáma: GM90468876 Bocsánat a hosszú szövegért, és köszönöm a válaszokat! Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Január21, 2013 Megoszt Elküldve Január21, 2013 Sziasztok! Belefogtam a klíma beszereléséhez a kocsimba. Egy Opel Astra F sedanról van szó X14XE motorral. A donor autó, amiből a gyári, manuális klíma lett kiszerelve egy ugyanilyen autó, csak ferde hátú, X16SZ motorral. Már beépítettem a komplett középkonzolt, kivágtam a csöveknek a helyet, benn van a fűtéscsap a klímás boxhoz, a vákum puffer tartály, és a műszerfal kábel köteg. A motortérben lévő nagy kör alakú csatlakozóban a donor autóból kiszedett kábelkötegben több vezeték van, mint ami nekem a motorról jön, de ott, ahova a motortól jön kábel, a vezetékkötegben is van saru. A problémám az első sorban, hogy a donor autóban a jobb lábtérben az ECU mellett 3db csatlakozóba ment a műszerfal köteg, egy nagy fekete, egy nagy zöld, és egy kicsi fekete, viszont nekem nincsen csak egy nagy fekete, és egy kis fekete csatlakozóm, és a régi kötegemen is megvolt a nagy zöld csatlakozó csak le volt szigetelve, nem volt használva. Arra rájöttem, hogy a kis fekete csatlakozó a klímáé, ha jól gondolom, vagyis a kapcsolási rajzban az van. Lehet gond abból, hogy ez a nagy zöld csatlakozó továbbra sem lesz használatban nálam, holott a donor autóban volt? Új műszerfal köteggel mennek az első lámpák, magasságállítás, hátsó lámpák, ködlámpák, féklámpa minden, kivéve az indexek. Ha a riasztó bekapcsol, akkor mennek az indexek, de ha én szeretnék indexelni, akkor csak a visszajelző kapcsol fel, és nem villog semmi. Az index működik akkor, ha nincs benn a vészvillogó kapcsolója? Valamint, mikor fordulhat az elő, hogy nem indul az autó? Ugyanis az új köteggel nem akar beindulni, önindító forgat, de nem indul az autó. A műszerfal a helyén, a km spirál bedugva, indításgátló helyén, és mégsem indul az autó. Valamint lenne még két kérdésem: A légzsákindítóm cikkszáma: GM 90562544, előfordulhat az, hogy ez két légzsákos indító, tehát tudja az utasoldali légzsák indítását is? Valamint a műszerfal párna kiszerelésekor egy alkatrész az ölembe hullot, egy ilyen kis fehér villa szerű dolog, az hova való? A cikkszáma: GM90468876 Bocsánat a hosszú szövegért, és köszönöm a válaszokat! Vészvillogó kapcsoló nélkül nem fog működni az index. Klímás téma: a csatik kellenének, mivel az ECU-nak is kell a klímából ha jól emlékszem három vezeték. Ezek engedélyező és letiltó valamint "tudomásul vettem, hogy bekapcsoltad a klímát" jelek az ECU-nak a klímával kapcsolatban. Nekem megvan a három nagy csatlakozó, zöldre is emlékszem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Morpheus Elküldve Január21, 2013 Megoszt Elküldve Január21, 2013 És ugye a Veki 4X4 nem kardános. Hát az meg hogyan?? Bluetooth-os? Link to comment Megosztás: More sharing options...
megadave Elküldve Január21, 2013 Megoszt Elküldve Január21, 2013 Így kell Astra 4x4 turbót építeni. Azért ez nem piskóta ám. Gyakorlatilag a fél kocsi megy a kukába és egy fél Calibrát kell beleépíteni. De tény, hogy meg lehet csinálni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
riki Elküldve Január21, 2013 Megoszt Elküldve Január21, 2013 Vészvillogó kapcsoló nélkül nem fog működni az index. Klímás téma: a csatik kellenének, mivel az ECU-nak is kell a klímából ha jól emlékszem három vezeték. Ezek engedélyező és letiltó valamint "tudomásul vettem, hogy bekapcsoltad a klímát" jelek az ECU-nak a klímával kapcsolatban. Nekem megvan a három nagy csatlakozó, zöldre is emlékszem. Az ECU-hoz a klímától 3db vezeték megy, az van a kis fekete csatiban, amit írtam is. A zöldről fogalmam sincsen milyen vezetékek vannak benne :S De gondolom, ettől még a motornak indulnia kellene nem? Link to comment Megosztás: More sharing options...
rtomi Elküldve Január21, 2013 Megoszt Elküldve Január21, 2013 Kimentem és megnéztem... http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg Az elsőnek a külső íve teljesen más Alul van egy bolha ami odafogja ahova kő Belül megint van egy "nút" ami ráül a kasztnira A hátulján nincs opel felirat... Vagy az enyém nem eredeti???? vagy te tetted fel a hátsót az elsőre?? Nekem is ilyen az első sárfogóm.De nem tettem fel mert hiányoznak a kapcsok. Ami hátul van az biztos hátsó de nem GM-es hanem valami utángyártott. Link to comment Megosztás: More sharing options...
megadave Elküldve Január21, 2013 Megoszt Elküldve Január21, 2013 Sziasztok! Belefogtam a klíma beszereléséhez a kocsimba. Egy Opel Astra F sedanról van szó X14XE motorral. A donor autó, amiből a gyári, manuális klíma lett kiszerelve egy ugyanilyen autó, csak ferde hátú, X16SZ motorral. Már beépítettem a komplett középkonzolt, kivágtam a csöveknek a helyet, benn van a fűtéscsap a klímás boxhoz, a vákum puffer tartály, és a műszerfal kábel köteg. A motortérben lévő nagy kör alakú csatlakozóban a donor autóból kiszedett kábelkötegben több vezeték van, mint ami nekem a motorról jön, de ott, ahova a motortól jön kábel, a vezetékkötegben is van saru. A problémám az első sorban, hogy a donor autóban a jobb lábtérben az ECU mellett 3db csatlakozóba ment a műszerfal köteg, egy nagy fekete, egy nagy zöld, és egy kicsi fekete, viszont nekem nincsen csak egy nagy fekete, és egy kis fekete csatlakozóm, és a régi kötegemen is megvolt a nagy zöld csatlakozó csak le volt szigetelve, nem volt használva. Arra rájöttem, hogy a kis fekete csatlakozó a klímáé, ha jól gondolom, vagyis a kapcsolási rajzban az van. Lehet gond abból, hogy ez a nagy zöld csatlakozó továbbra sem lesz használatban nálam, holott a donor autóban volt? Új műszerfal köteggel mennek az első lámpák, magasságállítás, hátsó lámpák, ködlámpák, féklámpa minden, kivéve az indexek. Ha a riasztó bekapcsol, akkor mennek az indexek, de ha én szeretnék indexelni, akkor csak a visszajelző kapcsol fel, és nem villog semmi. Az index működik akkor, ha nincs benn a vészvillogó kapcsolója? Valamint, mikor fordulhat az elő, hogy nem indul az autó? Ugyanis az új köteggel nem akar beindulni, önindító forgat, de nem indul az autó. A műszerfal a helyén, a km spirál bedugva, indításgátló helyén, és mégsem indul az autó. Valamint lenne még két kérdésem: A légzsákindítóm cikkszáma: GM 90562544, előfordulhat az, hogy ez két légzsákos indító, tehát tudja az utasoldali légzsák indítását is? Valamint a műszerfal párna kiszerelésekor egy alkatrész az ölembe hullot, egy ilyen kis fehér villa szerű dolog, az hova való? A cikkszáma: GM90468876 Bocsánat a hosszú szövegért, és köszönöm a válaszokat! Nem lehet, hogy az ac relé kimaradt valahogy rendszerből és azért nem indul? A csatlakozókat meg szerintem keresd meg a kapcsrajzon, aztán kiderül, hogy mire valók. Arról a villáról meg dobj egy képet és valaki majdcsak felismeri. Link to comment Megosztás: More sharing options...
riki Elküldve Január21, 2013 Megoszt Elküldve Január21, 2013 Itt van két kép erről a villaszerűségről. A kormányoszlop, és biztosíték tábla körülről pergett ki.... https://picasaweb.google.com/115069056308703110962/OpelAstraF#5835987662310197826 Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Január21, 2013 Megoszt Elküldve Január21, 2013 Itt van két kép erről a villaszerűségről. A kormányoszlop, és biztosíték tábla körülről pergett ki.... https://picasaweb.go...987662310197826 Megtaláltam a villát neked: A légzsákvezérlő passz, gyártási szám az amit megadtál és mindegyikhez jó. De én is úgy tudom, hogy mindegyik vezérlő tudja kezelni az utasoldalit is, ha nincs ott légzsák. Valahogy tiltva van benne. Lehetséges, hogy programoztatni kell Tech-kel, hogy rajta van az utasoldali is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts