Dáwid Elküldve Január7, 2013 Megoszt Elküldve Január7, 2013 Hali! Valaki meg tudná mondani nekem azt, hogy nekem van egy Opel astra F 1.4si caravanom és rosszak a hátsó rugók vajon G astra caraván rugója jó bele? Vagy melyik autó rugója kompatibilis az enyémmel? Köszi Az F astra caravan rugók általában egész jól passzolnak bele :rolleyes: Futómű topicban egyébként pont erről van szó. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Elküldve Január7, 2013 Megoszt Elküldve Január7, 2013 Komolyan, tud valaki szerezni OPEL feliratú fejtámlahuzatot? Már nagyon rég óta keresek és sehol sem találok. Tudnátok segíteni? :unsure: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Január7, 2013 Megoszt Elküldve Január7, 2013 Komolyan, tud valaki szerezni OPEL feliratú fejtámlahuzatot? Már nagyon rég óta keresek és sehol sem találok. Tudnátok segíteni? :unsure: Néha látni a vaterán, most pont nincs. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Elküldve Január7, 2013 Megoszt Elküldve Január7, 2013 Néha látni a vaterán, most pont nincs. Szoktam nézni, de olyan szinte ritka, hogy már nem is lehet kapni. :icon11: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Január7, 2013 Megoszt Elküldve Január7, 2013 Szoktam nézni, de olyan szinte ritka, hogy már nem is lehet kapni. :icon11: Hát csinálni kell, van nyomtatóba olyan papír amit ruhára lehet vasalni, opel jelet nyomtatsz és rányomod egy fehér vagy más színű fejtámalhuzatra. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Elküldve Január7, 2013 Megoszt Elküldve Január7, 2013 Lehet a végén az lesz. Igaz többe jönne ki és azért csak nem eredeti, de majd elválik. Most nem ez az elsődleges, de már olyan jó lenne. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Davee Elküldve Január7, 2013 Megoszt Elküldve Január7, 2013 Lehet a végén az lesz. Igaz többe jönne ki és azért csak nem eredeti, de majd elválik. Most nem ez az elsődleges, de már olyan jó lenne. Legtöbb helyen ahol pólónyomtatást vállalnak, tudnak hímezni is géppel, én inkább azt javaslom, viszel nekik opel logót, meg feliratot mondjuk és gyönyörűen belehímezik neked, és az örökös, a boltban kapható nyomtatós papír, 2-3 mosás után kb eltűnik, nem sokra való. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Január7, 2013 Megoszt Elküldve Január7, 2013 Jövőhéten nagyszerviz! Vezérlés csere, kuplung szett csere és hátsó fék. Ebben benne lesz a két főtengely szimmering, a váltó szimmeringjei, új váltó olaj, új fékolaj ha kell fékcső csere is és hátul új fékmunkahengerek és persze új pofák, mert az egyikről elkezdett lejönni a ferrodo. Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve Január7, 2013 Megoszt Elküldve Január7, 2013 Jövőhéten nagyszerviz! Vezérlés csere, kuplung szett csere és hátsó fék. Ebben benne lesz a két főtengely szimmering, a váltó szimmeringjei, új váltó olaj, új fékolaj ha kell fékcső csere is és hátul új fékmunkahengerek és persze új pofák, mert az egyikről elkezdett lejönni a ferrodo. Azér' mindez egyszerre nem kevés! Nem irigyellek! Amikor én az enyémet megvettem, még akkor sem volt ennyi mechanikus cserém ab start, igaz volt helyette tonnányi karosszéria munka... :cry: Aztán persze nálam is előjöttek a dolgok, de fokozatosan. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Davee Elküldve Január7, 2013 Megoszt Elküldve Január7, 2013 Jövőhéten nagyszerviz! Vezérlés csere, kuplung szett csere és hátsó fék. Ebben benne lesz a két főtengely szimmering, a váltó szimmeringjei, új váltó olaj, új fékolaj ha kell fékcső csere is és hátul új fékmunkahengerek és persze új pofák, mert az egyikről elkezdett lejönni a ferrodo. Hátsó fék szett javítóval mindennel, nekem kapásból 50 ezer :D F Astra is lényegében ugyan az úgyhogy ide is annyit lehet számolni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Január7, 2013 Megoszt Elküldve Január7, 2013 Jövőhéten nagyszerviz! Vezérlés csere, kuplung szett csere és hátsó fék. Ebben benne lesz a két főtengely szimmering, a váltó szimmeringjei, új váltó olaj, új fékolaj ha kell fékcső csere is és hátul új fékmunkahengerek és persze új pofák, mert az egyikről elkezdett lejönni a ferrodo. Nekem már nem ablakos váltód van ugye? Érdekelne hogy ki lehet-e cserélni a váltó és a váltó felőli főtengelyszimeringet ha a motor/váltó bent marad. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Január7, 2013 Megoszt Elküldve Január7, 2013 Azér' mindez egyszerre nem kevés! Nem irigyellek! Amikor én az enyémet megvettem, még akkor sem volt ennyi mechanikus cserém ab start, igaz volt helyette tonnányi karosszéria munka... :cry: Aztán persze nálam is előjöttek a dolgok, de fokozatosan. Enyémnél sajnos érik. 2011 elején a motorgenerálnál kiderült, hogy a kinyomócsapágy az utolsókat rúgja és némi zsírfürdővel lett helyrerakva, de már hallom a hangját erősen. A vezérléscserével elcsúsztam már 2500km-t, igaz Continental szíj és nem QH vízpumpa van, így 75000km garantált, de a hónap végén megyek Bécsbe és nem igazán jönne jól, hogy ha a hátsó fék beékelődne a leválóban lévő fékpofa miatt. A kasztni rohad, spzoli látta is, az majd egy másik fázis lesz, ne hagyjon cserben és üzembiztos legyen, ez a lényeg most nálam. Hátsó fék szett javítóval mindennel, nekem kapásból 50 ezer :D F Astra is lényegében ugyan az úgyhogy ide is annyit lehet számolni. Csak munkahengereket és pofákat kell cserélni, a doboknak semmi bajuk és persze fékolajcsere is eléggé megérett már. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Január7, 2013 Megoszt Elküldve Január7, 2013 Nekem már nem ablakos váltód van ugye? Érdekelne hogy ki lehet-e cserélni a váltó és a váltó felőli főtengelyszimeringet ha a motor/váltó bent marad. Sajnos már nem ablakos, viszont a sík lendkerék van, így olcsóbb a kuplungszett. A váltó felőli szimmering cseréjéhez mindenképp szükséges a váltó és motor elválasztása nem ablakosnál. Gondolom ablakosnál is szükséges a lendkerék levétele, így nem hiszem, hogy ablakosnál egyszerű. De majd beszámolok, hogy mire jutottunk. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve Január7, 2013 Megoszt Elküldve Január7, 2013 ... Csak munkahengereket és pofákat kell cserélni, a doboknak semmi bajuk és persze fékolajcsere is eléggé megérett már. Akkor pont most kellene hátul tárcsásra alakítani. Lehet nem kerülne többe, mint így. ;) Ráadásul Neked még fékerő szabályzód is van. :icon1: Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Január7, 2013 Megoszt Elküldve Január7, 2013 Akkor pont most kellene hátul tárcsásra alakítani. Lehet nem kerülne többe, mint így. ;) Ráadásul Neked még fékerő szabályzód is van. :icon1: Valóban, gondoltam rá, de 1. autószerelőm nem vállalja el a tárcsásítást, 2. kell előre a 256-ös fékszett és persze új betét és tárcsa. Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve Január7, 2013 Megoszt Elküldve Január7, 2013 Enyémnél sajnos érik. 2011 elején a motorgenerálnál kiderült, hogy a kinyomócsapágy az utolsókat rúgja és némi zsírfürdővel lett helyrerakva, de már hallom a hangját erősen. A vezérléscserével elcsúsztam már 2500km-t, igaz Continental szíj és nem QH vízpumpa van, így 75000km garantált, de a hónap végén megyek Bécsbe és nem igazán jönne jól, hogy ha a hátsó fék beékelődne a leválóban lévő fékpofa miatt. A kasztni rohad, spzoli látta is, az majd egy másik fázis lesz, ne hagyjon cserben és üzembiztos legyen, ez a lényeg most nálam. Én a vételkor 2005-ben 150-et költöttem a kasznira és bizony kemény faragás is volt benne. Komplett bal hátsó negyed csere egy bontottal. Aztán 2012-ben egy másik 150-es a két küszöb cseréje, meg egy kis hátsó ajtó foltozgatás, oldalajtók aljának pótlása új lemezzel a rohadásoknál... De most nem rohad sehol. Kopp - kopp! Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Január7, 2013 Megoszt Elküldve Január7, 2013 Én a vételkor 2005-ben 150-et költöttem a kasznira és bizony kemény faragás is volt benne. Komplett bal hátsó negyed csere egy bontottal. Aztán 2012-ben egy másik 150-es a két küszöb cseréje, meg egy kis hátsó ajtó foltozgatás, oldalajtók aljának pótlása új lemezzel a rohadásoknál... De most nem rohad sehol. Kopp - kopp! Ez is lesz annyi sztem, 150. Vezérlés van 30-ban kábé és direkt nem olcsó alktrészeket választok. Sachs kuplungszett 47 ezer. Viszont hátulra a fékpofákban nem vagyok biztos. Ugye a legnagyobb van nekem, ami ha jól tudom 230-as. Csak nem tudom hogy adják, párban, vagy oldalanként. Tehát 1 pár az egyik oldalra és másik a másikra, vagy egyben 18 ezer mind a négy pofa. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve Január7, 2013 Megoszt Elküldve Január7, 2013 Valóban, gondoltam rá, de 1. autószerelőm nem vállalja el a tárcsásítást, 2. kell előre a 256-ös fékszett és persze új betét és tárcsa. 1. Ezért sem látta mostanában autószerelő az enyémet. :icon1: 2. Ez jogos, abból indultam ki, hogy a 256 már adott. (bár először 20e-ért vettem az első-hátsó komplett féket, új első tárcsával és betétekkel, de nyilván ez nem mindennap van így és dolgozni is kellett vele, hogy nézzen ki valahogy) Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Január7, 2013 Megoszt Elküldve Január7, 2013 1. Ezért sem látta mostanában autószerelő az enyémet. :icon1: 2. Ez jogos, abból indultam ki, hogy a 256 már adott. (bár először 20e-ért vettem az első-hátsó komplett féket, új első tárcsával és betétekkel, de nyilván ez nem mindennap van így és dolgozni is kellett vele, hogy nézzen ki valahogy) Mikor mondtam neki, hogy minden probléma nélkül lehet tárcsásítani hátul, csak C20XE GSi caravan kézifék kötél kell hozzá, akkor nézett egy nagyot. :D Majd akkor tárcsásítok, mikor elkopott az első 236 hűtött fékszett. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Január7, 2013 Megoszt Elküldve Január7, 2013 Mikor mondtam neki, hogy minden probléma nélkül lehet tárcsásítani hátul, csak C20XE GSi caravan kézifék kötél kell hozzá, akkor nézett egy nagyot. :D Majd akkor tárcsásítok, mikor elkopott az első 236 hűtött fékszett. Meg 2 kis konzol a hátsó hídra, hogy ne a rugókon keresztül menjen a bowden, meg nagyobb ffh. mert a 20-as elég karcsú hozzá, és ha nincs ABS-ed, akkor kadett gsi-é amiböl nem sok van, viszont ami van, az fékeröelosztós, amiért viszont ki kell iktatni az eredetit. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Január7, 2013 Megoszt Elküldve Január7, 2013 Meg 2 kis konzol a hátsó hídra, hogy ne a rugókon keresztül menjen a bowden, meg nagyobb ffh. mert a 20-as elég karcsú hozzá, és ha nincs ABS-ed, akkor kadett gsi-é amiböl nem sok van, viszont ami van, az fékeröelosztós, amiért viszont ki kell iktatni az eredetit. :D Jani is ezzel küzd. :D Igaz az övé A Vectrából van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Január7, 2013 Megoszt Elküldve Január7, 2013 Jani is ezzel küzd. :D Igaz az övé A Vectrából van. tudom, egymást idesítjük vele, mind a ketten ezen szenvedünk. :D Bár nekem már egész szépen bekopott, el kék menni egy fékhatásmérni, és akkor látom majd, hogy mi legyen. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dark_Errant Elküldve Január7, 2013 Megoszt Elküldve Január7, 2013 tudom, egymást idesítjük vele, mind a ketten ezen szenvedünk. :D Bár nekem már egész szépen bekopott, el kék menni egy fékhatásmérni, és akkor látom majd, hogy mi legyen. Nekem mar meg van megoldas, csak emberi idoben kene kimennem Petihez. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Január7, 2013 Megoszt Elküldve Január7, 2013 Nekem mar meg van megoldas, csak emberi idoben kene kimennem Petihez. holnap kint leszek nála. Meló után ugorj át. Link to comment Megosztás: More sharing options...
megadave Elküldve Január7, 2013 Megoszt Elküldve Január7, 2013 holnap kint leszek nála. Meló után ugorj át. Minden út oda vezet. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts