Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


gsi.tamás

Recommended Posts

Helló mindenkinek!

Lenne egy kérdésem. Láttam H4-es izzót ami 100/90 W-os. Ettől a teljesítménytől nem ég szét a fényszóró foncsora?(vagy esetleg valami más alkatrészt károsít?) A normális izzó ami gyárilag benne van az 60/55 Watt ugye?

Én nem rég vettem egy 130/100W-os égőt, ami kékesített volt (Xenon hatású), árultak hozzá porcelán foglalaltot is, me hogy az eredeti hajlamos az olvadásra.....

Mivel épp nem volt készleten foglalat, így azt nem kaptam hozzá!

Én meg be voltam zsongva hogy ugyan mit is jelent az a bizonyos 130w, hát be is raktam hogy láthassam!

Ezt követte egy nagy meghökkenés, majd egy orbitális nevetés, majd szitkozódás!

Jelenség: Halványbb (gyengébb) volt a refi mint a sima 60/55W-os -é !!!!!!!

Lényeg a lényeg, az a bizonyos 100/90W és az az fölöttiek, valószínű, hogy Kamu....

Vagy kifogtam egy Kínai Sz@rt!!!

Amúgy ez volt:

http://auto-motor.vatera.hu/alkatresz_felszereles_szemelygepkocsi/autovillamossagi_alkatresz/fenyszoro_bura_izzo/fenyszoro_izzo_h4_130_100w_super_white_1_par_1686134777.html

Link to comment
Megosztás:

Én nem rég vettem egy 130/100W-os égőt, ami kékesített volt (Xenon hatású), árultak hozzá porcelán foglalaltot is, me hogy az eredeti hajlamos az olvadásra.....

Mivel épp nem volt készleten foglalat, így azt nem kaptam hozzá!

Én meg be voltam zsongva hogy ugyan mit is jelent az a bizonyos 130w, hát be is raktam hogy láthassam!

Ezt követte egy nagy meghökkenés, majd egy orbitális nevetés, majd szitkozódás!

Jelenség: Halványbb (gyengébb) volt a refi mint a sima 60/55W-os -é !!!!!!!

Lényeg a lényeg, az a bizonyos 100/90W és az az fölöttiek, valószínű, hogy Kamu....

Vagy kifogtam egy Kínai Sz@rt!!!

Amúgy ez volt:

http://auto-motor.va...1686134777.html

Azért ha számolsz egy kicsit, akkor rájössz, hogy az simán több mint duplája teljesítményben a gyárinak, és se a generátor, se az akksi, se a vezetékek nem ennek a teljesítménynek a kiszolgálására vannak kitalálva. Természetes hogy nem fog rendesen működni. (hozzáteszem szerencséd, mert valami tuti leolvadt volna)

Ez kb olyan mint egy c16nz helyére betenni egy c20ne-t, de meghagyni a 0.75 baros ac-t.... :)

Hozzáteszem, haverom mz-jében, mikor még utcai motor volt, egy 100/100-as h4 volt bent, a hozzá méretezett töltési rendszerrel és vezetékeléssel, és igencsak brutális fénye volt. SOk autó megirígyelheti. Hidegben annak a fényénél melegedtünk. Elég volt elé állni 1-1.5m-re. :D

Na meg persze egy bevakult foncsoros, koszos üvegű lámpába lehet tenni 200w-os izzót is, akkor se fog jobban vílágítani jelentősen.

Link to comment
Megosztás:

A generátor kibírná ezt a teljesítményt (70A-es a legkisebb ugye), az akksi meg mindegy mert járó motornál az akksi nem dolgozik, csak töltődik. Egy dolog nem bírta, a vezeték. Feszültségesés ugye. :)

Az 70A-es generátor viszont már kevés egy gyári klímás Astrában. Ugyanis abban kettő venti van, nagyobb is a belső és a teljesítménye is. Na az már megfogja a generátort rendesen, hiába pörögnek sorba kötve. :D Ezért raknak azokba 100 vagy esetleg 120A-est.

Link to comment
Megosztás:

Azért ha számolsz egy kicsit, akkor rájössz, hogy az simán több mint duplája teljesítményben a gyárinak, és se a generátor, se az akksi, se a vezetékek nem ennek a teljesítménynek a kiszolgálására vannak kitalálva. Természetes hogy nem fog rendesen működni. (hozzáteszem szerencséd, mert valami tuti leolvadt volna)

Ez kb olyan mint egy c16nz helyére betenni egy c20ne-t, de meghagyni a 0.75 baros ac-t.... :)

Hozzáteszem, haverom mz-jében, mikor még utcai motor volt, egy 100/100-as h4 volt bent, a hozzá méretezett töltési rendszerrel és vezetékeléssel, és igencsak brutális fénye volt. SOk autó megirígyelheti. Hidegben annak a fényénél melegedtünk. Elég volt elé állni 1-1.5m-re. :D

Na meg persze egy bevakult foncsoros, koszos üvegű lámpába lehet tenni 200w-os izzót is, akkor se fog jobban vílágítani jelentősen.

Számolni se kell, egyértelmű hogy jóval több, PAPÍRON!

De én azt próbáltam kinyögni, hogy a 130W az csak rá van írva!Sose tud annyit, egyértelműen látható hogy nem test hiba, sem vezeték , sem generátor, sem akksi, sem foncsor! Szimplán fogtak egy 60/55w os égőt dobtak rá egy kis festéket, kivűl belül, aztán ráírták hogy XENON hiper überf@sza 130w!

Link to comment
Megosztás:

Számolni se kell, egyértelmű hogy jóval több, PAPÍRON!

De én azt próbáltam kinyögni, hogy a 130W az csak rá van írva!Sose tud annyit, egyértelműen látható hogy nem test hiba, sem vezeték , sem generátor, sem akksi, sem foncsor! Szimplán fogtak egy 60/55w os égőt dobtak rá egy kis festéket, kivűl belül, aztán ráírták hogy XENON hiper überf@sza 130w!

Ezért kéne lemérni az áramfelvételét.

Hy!

Érdekel valakit eladó Téli / Nyárigumi, és Felni?

Nem itt van a hirdetőközpont. Van erre megfelelő hely a fórumban. :)

Link to comment
Megosztás:

Na , minden napra egy mese. Gondoltam megosztom veletek szerencsétlenkedésem/oktalanságom egyik történetét. Konkréte egy tolatólámpa kapcsolóról van szó, ami hát ... nem tette a dolgát :D Az autót már úgy vettem ,hogy nem kapcsolta fel a tolatólámpákat rükvercbe tételkor. Akkor még a gyári GM-es gomba volt benne. Abból leesztergáltattam 1mm-t, mondván majd frankón beljebb ér és akkor kapcsol. Na igen, az első 4 alkalommal mikor hátramenetbe kapcsoltam szépen világított is, majd ahogy engedtem fel a kuplungot, elkezdett pislákolni, majd teljesen kiengedett, kuplunggal teljesen megszűnt a világítás. Na ezen felbuzdulva rászabadítottam a helyi boltos erőket egy Facet made by Italy tolatólámpa-kapcsolóra. (Illetve konkrétan ő ezt hozatta) Meg is jött, de sajnos az esztergálásos gondolatmeneten mentem tovább. Így abból 2mm-t szedettem le. Mivel ennek az egész berendezése réz (a GM-es alu), bár szépen könnyen lejött az a 2mm, de kézzel történő betekerés után, mikor is rászabadultam villáskulccsal, ketté tört..... Na , én is pont így néztem ki a fejemből ,hogy most vattafakk ?! :D Sikerült kihalászni és rendeltem egy Febi-Bilsteni márkájút, a kettővel feljebbi árkategóriából. Na mondom biztos hülyeség, de megpróbálom, hogy berakom mindenféle babra nélkül. És lám mindenféle gond nélkül működik. Egész nap egy csomót tolattam pluszba, hogy lássam biztosan jó-e :D És így kerek a történet :D

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Rég jártam ma erre csak annyira boldog vagyok gondoltam megosztom.

Most voltam nagyszervízen a kocsival, vezérlés, fékek, szűrők stb. csak egy csomo cuccot kaptam ezekhez apámtól, így maradt egy kis pénz, gondoltam egy vagy jó lesz vagy nem alapon vettem egy Hella elektronikát a gyújtás alá és lám megszűnt a 2 éve sz*pató rángatás és az állandóan világító csekendzsin :) Ezzel teljes lett a karácsonyom :)

búék

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Rég jártam ma erre csak annyira boldog vagyok gondoltam megosztom.

Most voltam nagyszervízen a kocsival, vezérlés, fékek, szűrők stb. csak egy csomo cuccot kaptam ezekhez apámtól, így maradt egy kis pénz, gondoltam egy vagy jó lesz vagy nem alapon vettem egy Hella elektronikát a gyújtás alá és lám megszűnt a 2 éve sz*pató rángatás és az állandóan világító csekendzsin :) Ezzel teljes lett a karácsonyom :)

búék

hát nekem pont most ment szét a Hella modulom 1év és 2nap után, nagyon kiakadtam miatta......most raktam bele egy bontott GMet.....na nem akartam elvenni a jókedved :evilgrin:

Link to comment
Megosztás:

hát nekem pont most ment szét a Hella modulom 1év és 2nap után, nagyon kiakadtam miatta......most raktam bele egy bontott GMet.....na nem akartam elvenni a jókedved :evilgrin:

nekem most ez akkora bódottág, hogy ha egy évig megy, akkoris az maradok, csak menjen. ezelőtt már kicseréltem a komplett üzemanyagrendszert, mert a csekendzsin más hibakódot dobott ki erre és nemtudtam wtf...

Link to comment
Megosztás:

Mostanában nem szerelsz, az a baj! :D

Hideg van hozzá, meg már réges-rég elfogyott a kocsira szánt keret ebben az évben. :D De legyen csak tavasz nekiesek a még mindíg blokkoló hátsó kerekeknek aminek az okát azóta sem tudom. Meg a hűtő két sarka is szivárog a zamárdi Blitz óta, meg a váltó teteje csurom olaj. Jah és persze esedékes a vezérlés csere. Most csak így hirtelen. Szóval akad bőven elrontanivaló. :smartass:

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Tudom hülye kérdése,de a vezető oldalon az övfeszítőbe hova kell bedugni azt a kis píros bizb@szt,hogy nehogy ellője magát a patron,mert ki szeretném venni az ülést.Esetleg egy képet kérhetnék róla? :)

Köszi zozo

Ha leveszed a burkolatot, ott van az övfeszítő végére pattintva, és egy kb 3-4 centi műanyag szálon lifeg. Ezen a "hatókörön" belül csak egy hely van ahova bemegy, de látszik fölülről elég egyértelműen. :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

Ha leveszed a burkolatot, ott van az övfeszítő végére pattintva, és egy kb 3-4 centi műanyag szálon lifeg. Ezen a "hatókörön" belül csak egy hely van ahova bemegy, de látszik fölülről elég egyértelműen. :rolleyes:

Köszi Dáwid.Azt ott én is láttam csak nem voltam biztos benne inkább megkérdezem,mert egyszer már eldurrant. :)

És csak simán beletolom koppanásig és ennyi gondolom.Vagy?

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.