Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


gsi.tamás

Recommended Posts

A Kerepesi pedig sík terület (csak az aszfalt nem <_<)...

A motor csere soha nem lesz olcsó, erre készülj fel. Amúgy az x16sz és szr sem annyival erősebb, hogy pont arra legyen érdemes cserélni. Én pl kevesellem azt a hetven-néhány lovat ami ebben van. Bár ledudálni nem szoktak, de az emelkedőkön ez is eléggé szegényes. Klímával meg jóformán csak nagypapi tempó van.

Még a sokkal egyszerűbben megoldható c14se átépítéssel is több lesz a teljesítményed. Gondold át.

Vagy persze a jó öreg NE, XE a megoldás... ;)

Én nem panaszkodom az SZR miatt. Halad, csak megfelelő sebességi fokozat kell neki. :D Enyémben ráadásul a leghosszabb kisblokkos váltó van, képzeld el milyen. :D

Link to comment
Megosztás:

Hőfokjeladó-cikkszám kellene 100fokos órához. Kilóméteróra csere volt fordulatszámmérősre és most állandó 100 fokom van :D Ami igaziból nem baj, csak akkor már legyen rendben ez is.

Pl. Facet-ből 7.3005 cikkszámú. De ha erre jársz, cserélek veled egyet arra, ami most van a kocsidban.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Nemrégen került fel a kocsira egy pár Bosch projektoros ködlámpa, és az a bajom vele, hogy az egyik mindig párásodik, valakinek nincsen valami ötlete, hogy mit lehet vele csinálni? Az angel eyesekből is ezt csinálja az egyik... A szellőző furatok tiszták.

Köszi a választ!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Nemrégen került fel a kocsira egy pár Bosch projektoros ködlámpa, és az a bajom vele, hogy az egyik mindig párásodik, valakinek nincsen valami ötlete, hogy mit lehet vele csinálni? Az angel eyesekből is ezt csinálja az egyik... A szellőző furatok tiszták.

Köszi a választ!

Cipősdoboz..stb-ben található ammóium-nitrát zacsit tegyél bele vagy ha nagynak találod,akkor csinálj belőle kisebbet.

E39 lámpában láttam egyszer ilyen fícsört,működött mert nem volt párás.

Link to comment
Megosztás:

Cipősdoboz..stb-ben található ammóium-nitrát zacsit tegyél bele vagy ha nagynak találod,akkor csinálj belőle kisebbet.

E39 lámpában láttam egyszer ilyen fícsört,működött mert nem volt párás.

En is alkalmaztam ezt, csak egyszer annyi para lett hogy a granulatum feladta :D

Link to comment
Megosztás:

Cipősdoboz..stb-ben található ammóium-nitrát zacsit tegyél bele vagy ha nagynak találod,akkor csinálj belőle kisebbet.

E39 lámpában láttam egyszer ilyen fícsört,működött mert nem volt párás.

Köszönöm az ötletet..:D Mingyárt ki is próbálom!

Link to comment
Megosztás:

Én nem panaszkodom az SZR miatt. Halad, csak megfelelő sebességi fokozat kell neki. :D Enyémben ráadásul a leghosszabb kisblokkos váltó van, képzeld el milyen. :D

Mióta lefalaztam az EGR-t azóta nekem is jobban tetszik ahogy megy(G kaszni,SZR rövid váltóval)

Szerintem ehez kell a rövid váltó mindenképp

Link to comment
Megosztás:

Csak hasraütésre mondtam egy motort, igazából mindegy lenne akkor már. Csak eléggé zavar, hogy egy kis emelkedő, és az X14NZ 3 személlyel bárhova rakom, lassul, meg 4 személlyel a Kerepesi úton alig akart menni, még a külső sávból is ki akartak dudálni. Csak kíváncsi lennék, hogy mennyi lenne pénzben az egész folyamat, mert ha rohadt drága, akkor hagyom a francba. :D

Szerintem is jobban jársz az SE-vel. A szerelőnek akihez járni szoktam, neki van ilyen C14SE motoros astraja, egyébként kiköpött olyan mint az enyém, színre-szagra, és sokkal sokkal jobban megy...

Nyáron mi is voltunk a párommal a bükkbe, pl. Lillafüred környéki hegyi utakon, örültem ha 3-asban ment felfele, de inkább kettőben, ott is kövér gázzal, mert 3-ban nagyon erőlködött.. Két személlyel, csomagokkal. Meg is ijedtem, hogy na jó kis kirándulás, valami nem stimmel, mert egyszerűen annyira nem volt benne erő, kettesbe padlót nyomtam és alig gyorsult. Síkon azért kettes padlóra eléggé megy. Ami érdekes, hogy utána lefele is ez volt egy darabig, aztán utána "kiégett" vagy nem tudom, "visszapörgött" és ment ahogy azelőtt.

Ezek a kis 60 lovasok ennyit bírnak... Sík terepen viszont egész jól megy, amíg nincs megpakolva vagy nem ül benne 3-4 ember. :)

Link to comment
Megosztás:

Üdv Srácok!

2004-es G Astra 1.4 16v kérdezik hogy van e benne pollenszűrő? Mert párásodik mint állat. Az öregemnek is G Astrája van 2001-es, az övébe nincs! Ötlet a párásodásra? Ja... Szintén ugyan az az autó: jobb helyzetjelző nem világít, jobb index mükszik ha van tompított, nincs tompított akkor index nem mükszik :omg: .... Erre varjatok gombot :D

Link to comment
Megosztás:

Üdv Srácok!

2004-es G Astra 1.4 16v kérdezik hogy van e benne pollenszűrő? Mert párásodik mint állat. Az öregemnek is G Astrája van 2001-es, az övébe nincs! Ötlet a párásodásra? Ja... Szintén ugyan az az autó: jobb helyzetjelző nem világít, jobb index mükszik ha van tompított, nincs tompított akkor index nem mükszik :omg: .... Erre varjatok gombot :D

Sztem van benne, általában ezekben a kesztyűtartó mögött található.

A lámpánál nézzenek rá a testvezetékekre.

Link to comment
Megosztás:

Üdv Srácok!

2004-es G Astra 1.4 16v kérdezik hogy van e benne pollenszűrő? Mert párásodik mint állat. Az öregemnek is G Astrája van 2001-es, az övébe nincs! Ötlet a párásodásra? Ja... Szintén ugyan az az autó: jobb helyzetjelző nem világít, jobb index mükszik ha van tompított, nincs tompított akkor index nem mükszik :omg: .... Erre varjatok gombot :D

A pollenszűrő cseréhez le kell szedni a kesztyűtartót mert mögötte van

Kicsi torx kulcs kell hozzá

Link to comment
Megosztás:

Üdv Srácok!

2004-es G Astra 1.4 16v kérdezik hogy van e benne pollenszűrő? Mert párásodik mint állat. Az öregemnek is G Astrája van 2001-es, az övébe nincs! Ötlet a párásodásra? Ja... Szintén ugyan az az autó: jobb helyzetjelző nem világít, jobb index mükszik ha van tompított, nincs tompított akkor index nem mükszik :omg: .... Erre varjatok gombot :D

A pollenszűrő cseréhez le kell szedni a kesztyűtartót mert mögötte van

Kicsi torx kulcs kell hozzá

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.