Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


gsi.tamás

Recommended Posts

Bebabráltam a fordulatszámmérős km órát. azt tudom ,hogy a hőfok/üzemanyag mérő csoportot cserélnem kell. Az egyik nem mutat, a másik meg kalibrálás után is rosszul. Na mindegy. Szóval csak annyit akartam kérdezni ,hogy 5. sebességben 90-nél a 2500-as fordulat az normális ? Ezzel csak azt akarom kérdezni ,hogy a fordulatszámmérő jól mér ?

szerk: Valakinek van/ tud eladó üzemanyag-hőmérséklet órarészt vagy komplett benzinesbe való fordulatos km órát ?

Nekem, 5.-be 90 nél, 2200-2300körül van!

A hőfokmérőnél annyit tudok hogy a számlapot kell cserélni csak, mert nekem is úgy van skálázva hogy a 90 esnél van 100fok

http://kepfeltoltes.hu/121217/h_fok_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Nekem amikor üzem meleg a moci akkor a kék perifériából ipp hogy kimozdul!Amikor bekapcsol a Hőtöventi az olyan (a mostani skála szerint) 105-110 nél!

Amúgy nem a termosztát rossz mert ezt már végig futottam mire kimértük hogy az jó és a skála nem jó!

Link to comment
Megosztás:

Gumi mérettől is függ, annyiban hogy több vagy kevesebb Km/h mutat! Nem?

A kilométerórára nincs hatással a gumiméret, csak csalást okozhat, ha eltér a gyáritól. Ha nagyobb a kerülete, akkor kevesebbet mutat az óra, mint a valóság, ha kisebb, akkor többet.

A sebességhez viszonyított fordulatszám viszont a váltótól függ. Egy rövid váltóval 4000-t is pöröghet 130-nál, míg egy hosszúval a 3000-t sem éri el. Pl 5.-ben az én kocsim 2600-as fordulatnál megy 110-et.

Link to comment
Megosztás:

Így látva a termosztátházadat, valamikor volt itt arról szó (nem találom meg), hogy ebben a fajtában is lehet betétet cserélni. Valahogy kiakasztható a lába az öntvény házból és a másik betét is visszarakható. :icon1:

Ahogy tetszik mondani és jóval olcsóbb, mint az egészet cserélni.

Link to comment
Megosztás:

Nekem, 5.-be 90 nél, 2200-2300körül van!

A hőfokmérőnél annyit tudok hogy a számlapot kell cserélni csak, mert nekem is úgy van skálázva hogy a 90 esnél van 100fok

http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg

Nekem amikor üzem meleg a moci akkor a kék perifériából ipp hogy kimozdul!Amikor bekapcsol a Hőtöventi az olyan (a mostani skála szerint) 105-110 nél!

Amúgy nem a termosztát rossz mert ezt már végig futottam mire kimértük hogy az jó és a skála nem jó!

Vagy a hőgombát, az talán egyszerűbb.

Link to comment
Megosztás:

Köszi a válaszokat!

Akkor tedd ki valamelyik oldalra. Miért akarod középre?

Tesóm kocsijáról van szó. Jön náluk a 3. gyerek, így középre is kell egy gyerekülés. Eladni meg nem szeretné, mert tiptop a kocsi.

Amúgy tudtommal van olyan aki omega ülést tett f astrába, tehát elvileg a vectráénak is be kéne férni valahogy.

Köszi, akkor keresnünk kell egy B Vectrást, lemérni az ülését. :D

Gyárilag biztos nincs középen 3 pontos hátsó ülés. Lehet, hogy utólag beszerelhető, de ehhez meg kellene nézni mit mond a jogszabály. Mivel ez egy biztonsági, életvédelmi dolog, nem lehet egyszerűen megváltoztatni.

Biztonsági szempontból ez ugye javítás, mivel biztonságosabbá teszi az autót. Meg nem hiszem, hogy ezt bárki ellenőrizné.

Link to comment
Megosztás:

Köszi a válaszokat!

Tesóm kocsijáról van szó. Jön náluk a 3. gyerek, így középre is kell egy gyerekülés. Eladni meg nem szeretné, mert tiptop a kocsi.

Köszi, akkor keresnünk kell egy B Vectrást, lemérni az ülését. :D

Biztonsági szempontból ez ugye javítás, mivel biztonságosabbá teszi az autót. Meg nem hiszem, hogy ezt bárki ellenőrizné.

Nem fog belemenni a Veci hátsó ülés. A leg egyszerűbb megoldás. és a leg biztonságosabb is, olyan gyerekülést beszerezni, amit kétpontos övvel lehet rögzíteni. Sőt olcsóbb is, mint egy B Veci ülés. Még ha be is tudnátok faragni valahogy. De nem fog menni hidd el.

Link to comment
Megosztás:

Köszi a válaszokat!

Tesóm kocsijáról van szó. Jön náluk a 3. gyerek, így középre is kell egy gyerekülés. Eladni meg nem szeretné, mert tiptop a kocsi.

Köszi, akkor keresnünk kell egy B Vectrást, lemérni az ülését. :D

Biztonsági szempontból ez ugye javítás, mivel biztonságosabbá teszi az autót. Meg nem hiszem, hogy ezt bárki ellenőrizné.

Műszakin ellenőrzik... Egyébként a hátsó nem fér be emlékeim szerint! Az meg, hogy beteszel egy övet, és mondjuk baleset során kiderül, hogy utólagos mókolás... hát onnantól már kimeríti a gondatlanság fogalmát... Apaként nem az lenne a cél, hogy ne utólagos mókolással próbáljuk fenntartani a látszatot, hogy megtett mindent a gyereke biztonságáért?? Ha gyárilag nincsen Astra-ban 3 pontos övnek hely, akkor nem valószínű, hogy van kialakítva erősített pont, ahova csavarozhatja. Szerintem nem véletlen, hogy például műbizonylat kell az ültetőrugókhoz, meg a gyerekülésekhez... Én nem kockáztatnám házi gányolással "csak" a gyerekem életét...

Link to comment
Megosztás:

Köszi a válaszokat!

Biztonsági szempontból ez ugye javítás, mivel biztonságosabbá teszi az autót. Meg nem hiszem, hogy ezt bárki ellenőrizné.

Nincs olyan kategória, hogy javítás. Engedély nélküli módosítás van. Anno jóapám csináltatott a toyota hiace utángyártott hátsó üléseihez rendes 3 pontos övet. Avensis övekkel és csatokkal, lakatosnál frankó, oszlopra hegesztett gyári konzollal. (Ennél a típusnál csak a mentöknek volt hátul 3pontos, és az volt a megoldás, hogy egy ujjnyi vastag pálca volt keresztben, az hátsó ablakban, amin lógott a 3. pont... ) Műszakira vissza kellett tenni a fákking biztonságos utángyártott 2pontos sz.rokat, mert csak... Ha viazo t alakítás, hátsó ülésen középre megcsinálni a 3 pontost sokkal nehezebb. Szerintem is kell lennie 2 pontos övhöz rögzíthetö gyerekülésnek, de abba se vagyok biztos, hogy elfér a 3 egymás mellett.
Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Olyan kérdésem lenne, hogy létezik-e F Astrához olyan hátsó ülés, ami középen is 3 pontos? Gyereküléshez kéne.

Vagy esetleg a B Vectra ülését be lehet-e valahogy rakni a kocsiba?

Vagy tudtok-e valami megoldást, amivel meg lehet oldani, hogy középen is 3 pontos legyen?

(2001, sedan)

Előre is köszi a választ!

Gyerekülésnek a legbiztonságosabb hely a sofőr mögött van mivel a tapasztalatok azt mutatják ha vészhelyzet van a sofőr magát próbálja menteni önkéntelenül is,ezért kell a gyereket mögé ültetni

Nálam így van :icon1:

Link to comment
Megosztás:

Gyerekülésnek a legbiztonságosabb hely a sofőr mögött van mivel a tapasztalatok azt mutatják ha vészhelyzet van a sofőr magát próbálja menteni önkéntelenül is,ezért kell a gyereket mögé ültetni

Nálam így van :icon1:

...és ha tovább olvastál volna, akkor tudnád, hogy 3gyerek nem fér el közvetlen a sofőr mögött....

Link to comment
Megosztás:

Nincs olyan kategória, hogy javítás. Engedély nélküli módosítás van. Anno jóapám csináltatott a toyota hiace utángyártott hátsó üléseihez rendes 3 pontos övet. Avensis övekkel és csatokkal, lakatosnál frankó, oszlopra hegesztett gyári konzollal. (Ennél a típusnál csak a mentöknek volt hátul 3pontos, és az volt a megoldás, hogy egy ujjnyi vastag pálca volt keresztben, az hátsó ablakban, amin lógott a 3. pont... ) Műszakira vissza kellett tenni a fákking biztonságos utángyártott 2pontos sz.rokat, mert csak... Ha viazo t alakítás, hátsó ülésen középre megcsinálni a 3 pontost sokkal nehezebb. Szerintem is kell lennie 2 pontos övhöz rögzíthetö gyerekülésnek, de abba se vagyok biztos, hogy elfér a 3 egymás mellett.

A kisebbik lányomnak a 11, a 9, és az 5 éves gyereke ül minden nap a hátsó ülésen. Elférnek. Igaz, hogy a két szélső már csak ülés magasítón ül, de régebben mind a hárman gyerekülésben voltak.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.