Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


gsi.tamás

Recommended Posts

A h astra az nekem olyan mint nagyjából az összes újabb autó. A formája tetszik, bár inkább csak a kombi, meg az okos futóműve, de egyébként kiráz tőle a hideg. Az a hülye index megoldás meg... hálistennek gyorsan abba is hagyták. AMúgy az f astráknak jobban állt a fényhíd. :)

úúú igen, az index az borzalmas volt

Link to comment
Megosztás:

Azt az indexet elég nehéz megszokni, nem vált vissza, aztán meg ha megpöckölöd átvált a másik oldalra.....kimondottan f@s

Nemrég ültem egy Seat Leonban(5-6éves), annak is okos indexe volt, de 10km már összeszoktunk utána má magától indexelt ha oldalra néztem :D

szóval sztem a megoldás volt sz@r, nem az 5let...

Link to comment
Megosztás:

Leírnátok ezt az index dolgot? Most mi hogy van mert már nem értem, meg nem is használtam sose, má bocs! :icon6:

Nekem pl tetszenek a H Astrák külsőleg. Akartam venni olyat is, de mégse az lett. Jahh és a 3-om ajtósok kifejezetten tetszenek, igaz szerintem hátra lóf*szt nem lehet látni de azért szép a hátúlja meg a sötétített lámpák is bejönnek. Viszont a belseje az a recés műanyag hát az szerintem gáz. Tényleg olcsó műanyag hatása van. meg mivel recés ezért még egy sima ronggyal meg se lehet normálisan takarítani. F-be az tetszik hogy azért valamennyire "puha" a műszerfal teteje. Mióta meg van a kocsi még csak törölgetve volt mert szép gyári a szine és még szilikont se kellett ráfújni. Hanyagolom is amíg nem muszáj és nem megy el a szine! ^_^

Link to comment
Megosztás:

Leírnátok ezt az index dolgot? Most mi hogy van mert már nem értem, meg nem is használtam sose, má bocs! :icon6:

Nekem pl tetszenek a H Astrák külsőleg. Akartam venni olyat is, de mégse az lett. Jahh és a 3-om ajtósok kifejezetten tetszenek, igaz szerintem hátra lóf*szt nem lehet látni de azért szép a hátúlja meg a sötétített lámpák is bejönnek. Viszont a belseje az a recés műanyag hát az szerintem gáz. Tényleg olcsó műanyag hatása van. meg mivel recés ezért még egy sima ronggyal meg se lehet normálisan takarítani. F-be az tetszik hogy azért valamennyire "puha" a műszerfal teteje. Mióta meg van a kocsi még csak törölgetve volt mert szép gyári a szine és még szilikont se kellett ráfújni. Hanyagolom is amíg nem muszáj és nem megy el a szine! ^_^

Az indexkar nem kattan be. Lenyomod picit, akkor villan hármat. Van egy hard point, azon túltolod, utána is visszaugrik az alap helyére, de elkexd indexelni és akkor hagyja abba, ha a kormánykerék forgatása miatt kikattan vagy ha a másik irányba megpöccinted.

Link to comment
Megosztás:

aham, ezt meg is csinálták reklámnak!!! :icon1: ottse akarja a csákó elengedni a kormányt

kompatibilis lehet Fastrára a kormyány??? :rolleyes:

nem igazán :D de hülyén is nézne ki egy olyan űrhajó kormány benne. Viszont a saját környezetében nem volt rossz de legalább qrva jó :D
Link to comment
Megosztás:

vicces lenne azé ha meleg levegőt nyomnának bele.......mondjuk belegondolva annyira nem bolonyult, mint amennyire jó, csak akkumulátor/generátor kell nagy(obb)...

mondjuk akkora áramot csak nem zabál gondolom nem sec.-ek alatt lesz meleg

most már vannak olyan önszabályzós fűtőszálak (ilyet szoktak pl a falba rakni a tükör mögé)

inkább az átvezetés a kormánynál, amit tán problémásabbnak látnék

Link to comment
Megosztás:

Az indexkar nem kattan be. Lenyomod picit, akkor villan hármat. Van egy hard point, azon túltolod, utána is visszaugrik az alap helyére, de elkexd indexelni és akkor hagyja abba, ha a kormánykerék forgatása miatt kikattan vagy ha a másik irányba megpöccinted.

Ahha köszi így már picit okosabb vagyok. Előzésnél pl nem rossz mert ott nyomok kettő villanásig aztán előzés nem szoktam teljesen lenyomni az index kart hogy bekattanjon. Valszeg ez szabálytalan de spórolok a generátornak! :icon6: Természetesen ha pl 2 kamiont előzök akkor a másik mögött is indexelek picit! :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

Ahha köszi így már picit okosabb vagyok. Előzésnél pl nem rossz mert ott nyomok kettő villanásig aztán előzés nem szoktam teljesen lenyomni az index kart hogy bekattanjon. Valszeg ez szabálytalan de spórolok a generátornak! :icon6: Természetesen ha pl 2 kamiont előzök akkor a másik mögött is indexelek picit! :rolleyes:

Előzésnél 1x1 sávos úton folyamatosan villognia kéne balra az indexnek, amíg be nem fejezed az előzést. Valamint egyszerre csak egy járművet szabadna előzni utána vissza kéne húzódni és megint index balra és tipli. :D Sávváltásnál meg minimum 3-at kell villogtatni. :)

Link to comment
Megosztás:

Előzésnél 1x1 sávos úton folyamatosan villognia kéne balra az indexnek, amíg be nem fejezed az előzést. Valamint egyszerre csak egy járművet szabadna előzni utána vissza kéne húzódni és megint index balra és tipli. :D Sávváltásnál meg minimum 3-at kell villogtatni. :)

Számolgatja a f.szom. :D különben is, mire 3-at villan, már régen túl vagyok az egészen, úgy, hogy nem azt jelzem hogy sávot váltottam, hanem hogy fogok... :lol: Viszont az előzéseket végigvillogom.

Link to comment
Megosztás:

Számolgatja a f.szom. :D különben is, mire 3-at villan, már régen túl vagyok az egészen, úgy, hogy nem azt jelzem hogy sávot váltottam, hanem hogy fogok... :lol: Viszont az előzéseket végigvillogom.

Jóde ilyen okos index a megpöccintésénél eleve hármat villant az adott irányba. :D

Link to comment
Megosztás:

Előzésnél 1x1 sávos úton folyamatosan villognia kéne balra az indexnek, amíg be nem fejezed az előzést. Valamint egyszerre csak egy járművet szabadna előzni utána vissza kéne húzódni és megint index balra és tipli. :D Sávváltásnál meg minimum 3-at kell villogtatni. :)

Hupsz...! :blush: Bár ezt konkrétan tudom is de, fiatal koromba uncsitesóm így előzött aztán megmaradt hogy ez milyen tuti hogy nem végig indexelem hanem csak mintha sávváltás lenne. :P Bár előzés után visszaindexelek persze ugyan így rövidet én meg azt utálom mikor nem nyomják visszafele is és azt hiszem még előzni akar közbe még a szembe sávba megy mert még gondolkozik mit csináljon.

Bár régebben mikor motor vizsgáztam gondolkoztam hogy lehet autó rutint le se tudnék nyomni a tanpályán mert annyi mindent kihagynék! :icon6: Na jó ezzel inkább nem dicsekedek... (nem is az volt a cél) :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

Az indexkar nem kattan be. Lenyomod picit, akkor villan hármat. Van egy hard point, azon túltolod, utána is visszaugrik az alap helyére, de elkexd indexelni és akkor hagyja abba, ha a kormánykerék forgatása miatt kikattan vagy ha a másik irányba megpöccinted.

A most gyártott Swiftekben is van. Sztem jó. :icon1:

Link to comment
Megosztás:

A most gyártott Swiftekben is van. Sztem jó. :icon1:

Abban még nem találkoztam vele, pedig volt nálam az új 1242 köbcentis cucc meg a Sport is és egyikben sem emlékszem rá. Amúgy érdekes...én az Opelban is jól elvoltam vele. Persze a komplett autós média a pokolba kívánta emiatt az Opelt, bezzeg a BMW-nek senki nem mert beszólni. De hát ez ilyen...sajnos nem sok itthon a következetes és objektív szemléletű magazin.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.