Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


gsi.tamás

Recommended Posts

Marce, engedd meg, hogy erre én is válaszoljak, csak magamból kiindulva. :icon1: Én is tagja vagyok a klubnak, bár nem érzem teljesen magam annak, mert nem vagyok rendszeres látogatója az oldalnak. <_< :blink: Befizettem a tagdíjat, amivel egyértelműen tag lettem én is. Kaptam MOTE feliratú szélvédő matricát, amit ki is raktam. MOTE, ugyebár Magyar Opel Tulajdonosok Egyesülete. Magyar vagyok és egy Opel tulajdonosa. :D Akkor miért ne lehetne kint, hiszen én is egy vagyok a sok közül. :D Meg egyébként is jól néz ki. A webldal címét pedig, ha kirakod azzal nincs semmi, hiszen reklámozod az oldalt és ez jó! ;) Szerintem minden gond nélkül rakd ki.

Ahány negatív leszólást kaptam itt ezért, inkább kiraktam a szoba ajtajára a matrinyát. Ott én is látom, és senki sem szól meg érte. :)

Link to comment
Megosztás:

16 nap kellett az első defektes Continental TS800-omig. Bal hátsó szenvedett sérülést egy csavar által. :(

Szintén zenész! :D

Én is alig egy hónapos korában kaptam (tavaly) a jobb első Continentalba defektet, amikor egy körforgóban be volt terítve az út üvegcserepekkel egy korábbi karamba miatt. Nem lehetett kikerülni, mert teljes szélességben tele volt.

Úgy beleállt az üveg, hogy amikor a gumis levette, - mint egy ablakon át - ki lehetett látni a gumiból!

Hiába volt ez már azután kiegyensúlyozva, elől rázott.

Ezért utóbb hátra került.

Onnan már nem érzem (annyira). :icon7:

Link to comment
Megosztás:

látom nincs, nagy keresgélés után találtam bele egy A Corsa (Bosch)generátort, ami szépen megy csak 55Aes............azóta meg találtam persze 70A-est.....

nagyon esz a fene hogy lecseréljem, mert akkum meg 60Aes

Van egy 55ös bosch és 70AH szintén bosch generátorom ha érdekel. Annyi, hogy hosszbordás, a 70es de elvielg ha átteszed rá a tárcsát akkor nincs gond ha sima ékszíjas. a 70es ára 6 pénz. Ha érdekelj dob privát üzenetet.

Viszont lenne egy kérdésem C20Ne mocim van hátulra sikerült szereznem egy jó remus átmenő dobot, ha kiveszem a középdobot nagyon üvölteni fog? Valakinek van tapasztalata? Köszi

Link to comment
Megosztás:

Végdob gyári?

Az mindenképpen maradjon szerintem.Majdnem mind1 padlógázon milyen hangos az autó.

Feltűnő dolgok miatt tudnak kiszedni.

Példák teljesség igénye nélkül: bármilyen nem gyári végdob,látványosan széles kerekek, minden fényforrás ami nem halogén fénnyel világít és nem gyári xenonos az autó.,fólia.

Kiegészítő ledes nappali fény (mind1,hogy engedélyezett vagy nem SÜNMÁGNES). Nem gyári művészi fényezés,nem gyári lámpák.

Szal sleeper powa.

Link to comment
Megosztás:

Végdob gyári?

Az mindenképpen maradjon szerintem.Majdnem mind1 padlógázon milyen hangos az autó.

Feltűnő dolgok miatt tudnak kiszedni.

Példák teljesség igénye nélkül: bármilyen nem gyári végdob,látványosan széles kerekek, minden fényforrás ami nem halogén fénnyel világít és nem gyári xenonos az autó.,fólia.

Kiegészítő ledes nappali fény (mind1,hogy engedélyezett vagy nem SÜNMÁGNES). Nem gyári művészi fényezés,nem gyári lámpák.

Szal sleeper powa.

De ez miért meglepő? A nem gyári dolgok nincsenek engedélyezve stb...ami miatt lehet, hogy veszélyesebbek, hiszen nem véletlenül találták ki a szabályokat és az engedélyezési procedúrát. Nappali fényből utólagosan szabályosan bekötöttet még nem láttam, fényszóró felkapcsolása után is világít mindenkinek...ami szintén nem szabályos.

A kerekeknél meg... eddig nekem sem volt gyári felnim, hanem szép, dezent alu, mindig rázott 100-nál, erre vettem egy gyári felniszett, megszűnt a rázás, szép gyári kinézetű az autó, van egy ritkább felnim és nem bánt senki. Ráadásul a nem gyári felnik ET-je más, ami persze jól néz ki, mert kintebb van...de a mérnökök sem véletlenül tervezik így vagy úgy a futóműgeometriát, egy másmilyen ET-jű felnivel pedig agyon lehet vágni a kormánylegördülési sugarat.

Szóval én nem tartom hülyeségnek a nem megfelelő, rosszl felszerelt utólagos holmik miatt való piszkálást.

Link to comment
Megosztás:

Szal sleeper powa.

:D http://kepfeltoltes.hu/121006/osz_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Elötte meg lent is volt még két lámpa, amit a köcsög bmw összetört (ami miatt fekete most a mocitetö), ja meg rendörfelnik, amit a hozzá nem értök simán alunak néznek.

Eddig nem volt belöle baj, pedig a németeknél még a magyar rendszám miatt is kötnek. (hogy a nem gyári motort már meg se említsem)

Link to comment
Megosztás:

De ez miért meglepő? A nem gyári dolgok nincsenek engedélyezve stb...ami miatt lehet, hogy veszélyesebbek, hiszen nem véletlenül találták ki a szabályokat és az engedélyezési procedúrát. Nappali fényből utólagosan szabályosan bekötöttet még nem láttam, fényszóró felkapcsolása után is világít mindenkinek...ami szintén nem szabályos.

A kerekeknél meg... eddig nekem sem volt gyári felnim, hanem szép, dezent alu, mindig rázott 100-nál, erre vettem egy gyári felniszett, megszűnt a rázás, szép gyári kinézetű az autó, van egy ritkább felnim és nem bánt senki. Ráadásul a nem gyári felnik ET-je más, ami persze jól néz ki, mert kintebb van...de a mérnökök sem véletlenül tervezik így vagy úgy a futóműgeometriát, egy másmilyen ET-jű felnivel pedig agyon lehet vágni a kormánylegördülési sugarat.

Szóval én nem tartom hülyeségnek a nem megfelelő, rosszl felszerelt utólagos holmik miatt való piszkálást.

Ez mind szép meg jó , csak nálunk nem az a cél hogy ne járjanak szarral az emberek, hanem hogy beszedhessék érte a büntit.

Furcsamód itt kint a németeknél bármilyen felnit fel lehet tenni, csak legyen róla papírod hogy az adott autóra felszerelhetö.

Amúgy az et-vel meg a többivel igazad van, én is azért maradtam a rendörfelninél, mert könnyebb mint az alu, nem viszi el a geometriát, de a´zert nem jön szembe minden sarkon, és eléggé feldobja az autót.

Link to comment
Megosztás:

Meg mer' a Zolinál mindig qrvaszépek vannak :D :lol:

Na ja. :D Az egy jó vétel volt. Azóta itt kint is találtam egy 5db-os szettet. Ezek ugyan voltak hasz´na´lva, de szépek, meg még egy kicsit használható gumit is adtak hozzá. Szóval mostmár van téli nyári szettem, meg pótkerekem is. :D

Link to comment
Megosztás:

De ez miért meglepő? A nem gyári dolgok nincsenek engedélyezve stb...ami miatt lehet, hogy veszélyesebbek, hiszen nem véletlenül találták ki a szabályokat és az engedélyezési procedúrát. Nappali fényből utólagosan szabályosan bekötöttet még nem láttam, fényszóró felkapcsolása után is világít mindenkinek...ami szintén nem szabályos.

A kerekeknél meg... eddig nekem sem volt gyári felnim, hanem szép, dezent alu, mindig rázott 100-nál, erre vettem egy gyári felniszett, megszűnt a rázás, szép gyári kinézetű az autó, van egy ritkább felnim és nem bánt senki. Ráadásul a nem gyári felnik ET-je más, ami persze jól néz ki, mert kintebb van...de a mérnökök sem véletlenül tervezik így vagy úgy a futóműgeometriát, egy másmilyen ET-jű felnivel pedig agyon lehet vágni a kormánylegördülési sugarat.

Szóval én nem tartom hülyeségnek a nem megfelelő, rosszl felszerelt utólagos holmik miatt való piszkálást.

Semmi meglepő,így tökéletes.

Sleeper kategóriában kell nyomni,erre ösztönöz a törvény is. :D

Link to comment
Megosztás:

Pedig baromi mókás a taxisokkal játszani... :D

Én is szoktam, csak én nem azzal hogy a gázt nyomom, hanem azzal hogy a féket nem :lol: Aztán nézem a tükörben kanyar után, hogy milyen stílusban jött át rajta :D Ezzel én már jobban érzem magam. Egyszer ha nagy leszek, akkor majd... de olyan úgyse lesz :lol:

Link to comment
Megosztás:

látom nincs, nagy keresgélés után találtam bele egy A Corsa (Bosch)generátort, ami szépen megy csak 55Aes............azóta meg találtam persze 70A-est.....

nagyon esz a fene hogy lecseréljem, mert akkum meg 60Aes

Most őszintén. Mi köze van a generátor maximális terhelhetőségének az akkumulátor megadott Ah-ához?

Abba meg már bele se kötök, hogy egy generátornak nem AH-s értéket adnak meg, hanem A-t, tehát maximális áramerősséget.

Link to comment
Megosztás:

De ez miért meglepő? A nem gyári dolgok nincsenek engedélyezve stb...ami miatt lehet, hogy veszélyesebbek, hiszen nem véletlenül találták ki a szabályokat és az engedélyezési procedúrát. Nappali fényből utólagosan szabályosan bekötöttet még nem láttam, fényszóró felkapcsolása után is világít mindenkinek...ami szintén nem szabályos.

A kerekeknél meg... eddig nekem sem volt gyári felnim, hanem szép, dezent alu, mindig rázott 100-nál, erre vettem egy gyári felniszett, megszűnt a rázás, szép gyári kinézetű az autó, van egy ritkább felnim és nem bánt senki. Ráadásul a nem gyári felnik ET-je más, ami persze jól néz ki, mert kintebb van...de a mérnökök sem véletlenül tervezik így vagy úgy a futóműgeometriát, egy másmilyen ET-jű felnivel pedig agyon lehet vágni a kormánylegördülési sugarat.

Szóval én nem tartom hülyeségnek a nem megfelelő, rosszl felszerelt utólagos holmik miatt való piszkálást.

Nem értem miért gond az, ha felraksz egy sportdobot amire van engedély... Nekem speciel van hozzá műbizonylatom és azt el is fogadják vizsgán és a rendőrnek is el kell. A felnis sztorit sem értem. Igazából nem lehet felszerelni rendben. Akkor ne lehessen árusítani sem......... Egyébként ezt sosem értettem ha valaki feljavítja az autóját értelmes keretek között, most nem a lefalazásra gondolok az miért probléma... Csak magyarországon vannak ilyen ostoba szabályok.... Semmit nem lehet engedélyeztetni.... cserében vizsgán bármilyen kotvány hulladékot át lehet tolni kamera ide kamera oda....

Ha nem 160DB-vel üvölt a kipuff és nem szakítja szét az embere dobhártyáját akkor nem mindegy milyen és hogy néz ki? Ez csak lehúzásra jó...

A fólia kit érdekel? Soha életemben nem halottam, olyat, hogy emiatt balesett lett volna ez is egy béna kifogás. Aki befóliáztatja az úgyis tudja mit vállal.

Alufelni, rendben de ha normális méretűt tesz rá az ember nem 13mas helyére 17-est normális ET-vel akkor nem értem mi a probléma vele. Nekem 15ös alufelni van fent nagyobb ET-vel kicsit kijjebb áll szebben néz ki és semmi gond nincs vele. Nekem speciel nem ráz... még 170ennel sem.

Ha normálisan látható lámpa van fent amit lehet látni rendesen nem értem miért nem tök mindegy milyen formájú... Ha nem lefújt...

Mondjuk a kilincs lefalazásért és a morcosításért én is helyszínen fejbelövést adnék, bár létezik olyan lámpa ha levan lemezelve akkor is rendesen világít.. Meg vannak még elmebeteg átalakítások

Nem értem miért nem lehet engedélyeztetni értelmes dolgokat...

Napestig lehetne sorolni az idegesítő butaságokat.

Link to comment
Megosztás:

Nem értem miért gond az, ha felraksz egy sportdobot amire van engedély... Nekem speciel van hozzá műbizonylatom és azt el is fogadják vizsgán és a rendőrnek is el kell. A felnis sztorit sem értem. Igazából nem lehet felszerelni rendben. Akkor ne lehessen árusítani sem......... Egyébként ezt sosem értettem ha valaki feljavítja az autóját értelmes keretek között, most nem a lefalazásra gondolok az miért probléma... Csak magyarországon vannak ilyen ostoba szabályok.... Semmit nem lehet engedélyeztetni.... cserében vizsgán bármilyen kotvány hulladékot át lehet tolni kamera ide kamera oda....

Ha nem 160DB-vel üvölt a kipuff és nem szakítja szét az embere dobhártyáját akkor nem mindegy milyen és hogy néz ki? Ez csak lehúzásra jó...

A fólia kit érdekel? Soha életemben nem halottam, olyat, hogy emiatt balesett lett volna ez is egy béna kifogás. Aki befóliáztatja az úgyis tudja mit vállal.

Alufelni, rendben de ha normális méretűt tesz rá az ember nem 13mas helyére 17-est normális ET-vel akkor nem értem mi a probléma vele. Nekem 15ös alufelni van fent nagyobb ET-vel kicsit kijjebb áll szebben néz ki és semmi gond nincs vele. Nekem speciel nem ráz... még 170ennel sem.

Ha normálisan látható lámpa van fent amit lehet látni rendesen nem értem miért nem tök mindegy milyen formájú... Ha nem lefújt...

Mondjuk a kilincs lefalazásért és a morcosításért én is helyszínen fejbelövést adnék, bár létezik olyan lámpa ha levan lemezelve akkor is rendesen világít.. Meg vannak még elmebeteg átalakítások

Nem értem miért nem lehet engedélyeztetni értelmes dolgokat...

Napestig lehetne sorolni az idegesítő butaságokat.

Nézd...te így gondolod, én úgy. Kész.

A felni ET-jének változtatása megváltoztatja a futóműgeometriát, pontosabban a kormánylegördülési sugarat, de példának okáért változtat az autó fékezéskor és gyorsításkor tapasztalt viselkedésén is, mivel a dinamikus futóműparaméterek is változnak. Árusítani lehet, de elvileg felniből csak a gyári ET-vel megegyezőt szerelhetsz fel, azt is műbizonylattal.

Sportdob...műbizonylatos, oké, de: a gyártók azon vannak, hogy egyre csendesebb és kulturáltabb autókat készítsenek, ami elvárás a társadalom részéről is, hiszen mindenki szeretne nyugodt, csendes világban élni. Néhányan felteszik, oké. De haszna nincs.

Hátsó lámpa. Minden világító berendezésre nemzetközi előírások vonatkoznak, amelyek előírják a fények pontos helyét és a fényerőt. Nyilván olyan lámpára ki lehet cserélni, amit bevizsgáltak és E-jelzettel el van látva. Attól, hogy te azt mondod rá, hogy rendesen világít, mert te úgy látod, még köze sem biztos, hogy az úgy jó. A szabályokat alkotók sem az ujjukból szopták ki ezeket a dolgokat, hanem a biztonságot szem előtt tartva alkották meg a szabályokat. Nem csak itthon, hanem az egész EU-ban, hiszen ezek jó része EU-s rendeletek formájában létezik.

Sok dolog szerinted butaság, pedig csak lehet, hogy egyszerűen nem látsz mögé, nem tudod az okát...stb.

Link to comment
Megosztás:

A fólia kit érdekel? Soha életemben nem halottam, olyat, hogy emiatt balesett lett volna ez is egy béna kifogás. Aki befóliáztatja az úgyis tudja mit vállal.

A fólia elvileg azért tilos elöl X% alá sötétíteni, mert akkor a többi közlekedő nem lát téged. Sok szituban fontos a szemkontaktus a közlekedők között. Ha csak egy fekete doboz áll előtted, akkor nem túl szívesen mész át előtte a zebrán. Ki tudja mit csinál éppen a vezetője? Észrevett egyáltalán? Engem ez pl zavar.

Szerintem a törvényhozó is erre gondolt.

A többi indokolatlan és elavult szigorításokkal persze én sem értek egyet. Ha pl kicseréled a hf-et a kocsin akkor sz*rrá büntetnek (ha észreveszik), mert nem szabályos. De a 100 éves, lef*ngott állapotú, hitvány roncsok gond nélkül veszélyeztetik a biztonságunkat az utakon. Nagyon ritkán szedik ki őket.

Ez van.

Link to comment
Megosztás:

Nézd...te így gondolod, én úgy. Kész.

A felni ET-jének változtatása megváltoztatja a futóműgeometriát, pontosabban a kormánylegördülési sugarat, de példának okáért változtat az autó fékezéskor és gyorsításkor tapasztalt viselkedésén is, mivel a dinamikus futóműparaméterek is változnak. Árusítani lehet, de elvileg felniből csak a gyári ET-vel megegyezőt szerelhetsz fel, azt is műbizonylattal.

Sportdob...műbizonylatos, oké, de: a gyártók azon vannak, hogy egyre csendesebb és kulturáltabb autókat készítsenek, ami elvárás a társadalom részéről is, hiszen mindenki szeretne nyugodt, csendes világban élni. Néhányan felteszik, oké. De haszna nincs.

Hátsó lámpa. Minden világító berendezésre nemzetközi előírások vonatkoznak, amelyek előírják a fények pontos helyét és a fényerőt. Nyilván olyan lámpára ki lehet cserélni, amit bevizsgáltak és E-jelzettel el van látva. Attól, hogy te azt mondod rá, hogy rendesen világít, mert te úgy látod, még köze sem biztos, hogy az úgy jó. A szabályokat alkotók sem az ujjukból szopták ki ezeket a dolgokat, hanem a biztonságot szem előtt tartva alkották meg a szabályokat. Nem csak itthon, hanem az egész EU-ban, hiszen ezek jó része EU-s rendeletek formájában létezik.

Sok dolog szerinted butaság, pedig csak lehet, hogy egyszerűen nem látsz mögé, nem tudod az okát...stb.

Ha neked egy szép, kicsit eltérő ET számú felni lenne az autódon, nem lovagolnál ezen. Szerintem 1-2 cm eltérés nem rontja az autó stabilitását. Sőt, talán javíthat is rajta. Most nem az extrém szélesítésekre gondolok. Nekem a nyári alufelni maradt 14" os, de kicsit szélesebb a gyári méretnél, és néhány centivel a nyomtáv is szélesebb lett. Ettől nem lett semmivel rosszabb a stabilitás.

A szabályokat alkotók pedig néha nagyon nehezen veszik fel a ritmust. Pl. engem annak idején többször is megbüntettek az utólagos pótféklámpa miatt. Pedig már akkor kötelezővé kellett volna tenni. Ma már nem jön ki új autó nélküle.

Az EU-s rendeleteket meg inkább ne is emlegesd. Annyi baromságot hordanak sokszor össze, hogy az embernek égnek áll a haja.

Link to comment
Megosztás:

A fólia elvileg azért tilos elöl X% alá sötétíteni, mert akkor a többi közlekedő nem lát téged. Sok szituban fontos a szemkontaktus a közlekedők között. Ha csak egy fekete doboz áll előtted, akkor nem túl szívesen mész át előtte a zebrán. Ki tudja mit csinál éppen a vezetője? Észrevett egyáltalán? Engem ez pl zavar.

Szerintem a törvényhozó is erre gondolt.

A többi indokolatlan és elavult szigorításokkal persze én sem értek egyet. Ha pl kicseréled a hf-et a kocsin akkor sz*rrá büntetnek (ha észreveszik), mert nem szabályos. De a 100 éves, lef*ngott állapotú, hitvány roncsok gond nélkül veszélyeztetik a biztonságunkat az utakon. Nagyon ritkán szedik ki őket.

Ez van.

Hát érdekes ez a szemkonktastus írás én még nem nagyon kerültem ilyen helyzetbe, hogy szemkontatus kelljen. Egy kamionnal pl, hogy kerülsz ilyen helyzetben? Szerintem másoknak teljesen felesleges belátnia... Ott az index megállsz ha elsőbbséget kell adnod. Esetleg a rendőr őrei magyarázhatnak, hogy nem látnak be, így könnyen le tudják lőni. Talán a brutálisan rommá fóliázott gagyi fóliás esetben lehet baj, amikor már tényleg nem látsz ki oldalra akkor lehet esetleg baleset veszélyes. A hátulsó 3 ablak meg már Réges rég legális műbizonylattal és tükörrel.

Ha valakit zavar egy fekete doboz mert nem lát át rajta az tanuljon meg vezetni. Egyébként ez elég buta megközelítés mert akkor tiltsuk ki a kamionok, kis teher autókat azon sem látsz át...

A többi jogos... :)

Invictus... A felnis téma butaság... Ha normális ésszerű méretűt raksz fel semmi baja nem lesz se a futóműnek se másnak.

A kipufógos résznél 1et értek, hogy ne üvöltsön!! De speciel nekem azért van ilyen dob, hogy gyorsabb legyen az öblítés átmenő dob... Ráadásul a szemnek is szebb egy igényes vég.. Szóval a kinézet és a teljesítmény javítása végett van, ugyanis maga a rendszer sem gyári. Nem azért, hogy másokat idegesítsek...

Hátsó és első lámpára nem úgy gondoltam, hogy holnap lemegyek a garázsba és faragok 1et. De amiket boltban tudsz venni kb 80%-a teljesen korrekt még is pattognak rá...

Nem is akarok a dolgok mögé látni, mert ha lenne egy rendszer pl beíratni a forgalmiba a normálisan átalakított dolgokat amit bevizsgálnak... Akkor nem értem én miért ne lehetne. Vannak olyanok dolgok amik jobb mint a gyáriak, tény hogy azzal az igazi...

Link to comment
Megosztás:

Hát érdekes ez a szemkonktastus írás én még nem nagyon kerültem ilyen helyzetbe, hogy szemkontatus kelljen. Egy kamionnal pl, hogy kerülsz ilyen helyzetben? Szerintem másoknak teljesen felesleges belátnia... Ott az index megállsz ha elsőbbséget kell adnod. Esetleg a rendőr őrei magyarázhatnak, hogy nem látnak be, így könnyen le tudják lőni. Talán a brutálisan rommá fóliázott gagyi fóliás esetben lehet baj, amikor már tényleg nem látsz ki oldalra akkor lehet esetleg baleset veszélyes. A hátulsó 3 ablak meg már Réges rég legális műbizonylattal és tükörrel.

Ha valakit zavar egy fekete doboz mert nem lát át rajta az tanuljon meg vezetni. Egyébként ez elég buta megközelítés mert akkor tiltsuk ki a kamionok, kis teher autókat azon sem látsz át...

A többi jogos... :)

Invictus... A felnis téma butaság... Ha normális ésszerű méretűt raksz fel semmi baja nem lesz se a futóműnek se másnak.

A kipufógos résznél 1et értek, hogy ne üvöltsön!! De speciel nekem azért van ilyen dob, hogy gyorsabb legyen az öblítés átmenő dob... Ráadásul a szemnek is szebb egy igényes vég.. Szóval a kinézet és a teljesítmény javítása végett van, ugyanis maga a rendszer sem gyári. Nem azért, hogy másokat idegesítsek...

Hátsó és első lámpára nem úgy gondoltam, hogy holnap lemegyek a garázsba és faragok 1et. De amiket boltban tudsz venni kb 80%-a teljesen korrekt még is pattognak rá...

Nem is akarok a dolgok mögé látni, mert ha lenne egy rendszer pl beíratni a forgalmiba a normálisan átalakított dolgokat amit bevizsgálnak... Akkor nem értem én miért ne lehetne. Vannak olyanok dolgok amik jobb mint a gyáriak, tény hogy azzal az igazi...

Szerintem ezt gondold át még egyszer. Ha nem értesz valamihez, akkor ne butázz le mást. Köszi.

Link to comment
Megosztás:

Szerintem ezt gondold át még egyszer. Ha nem értesz valamihez, akkor ne butázz le mást. Köszi.

Szerintem te sem értesz hozzá. Futóműveket tervezel és gyártasz?! NEM! Normális keretek között semmi baja nem lesz... Nem kell elvakultam fújni ezt, hogy minden csak a gyári blalalalalaaa. Ha te tizedeket megérzel nagyon tudhatsz. Kicsit jobban kopik a gumi meg a csapágy meg a futómű na és? Nagy dolog. Ez a dolog megint csak túl van harsogva.... Kinek a pap kinek a papné...

Link to comment
Megosztás:

Szerintem te sem értesz hozzá. Futóműveket tervezel és gyártasz?! NEM! Normális keretek között semmi baja nem lesz... Nem kell elvakultam fújni ezt, hogy minden csak a gyári blalalalalaaa. Ha te tizedeket megérzel nagyon tudhatsz. Kicsit jobban kopik a gumi meg a csapágy meg a futómű na és? Nagy dolog. Ez a dolog megint csak túl van harsogva.... Kinek a pap kinek a papné...

Az hogy szerinted ki ért hozzá..... Hát ráhibáztál, mert a BME Autómérnök képzésében van futóműtervezéssel kapcsolatos tantárgy, de biztosan nem értek hozzá. Ilyen parttalan vitákat nem folytatok. Szép estét! ;)

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.