Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


gsi.tamás

Recommended Posts

Ez már classic, amit a (asszem) lengyeleknél vagy hol gyártottak, ezekről meg köztudott hogy elég trehány módon lettek összehányva, a németes precízitásnak nem sok nyoma maradt.

Azért ekkora hézag a motorháztetőnél csak karambol után jön össze. Hozzá tenném, tudok képet mutatni az ütömvágom astrámról eladás előtt és után... 333000 km-t futott... eladáskor 200ezret írtak... a 2 képen látható autó közt jelentős különbség van. A fényezése teljesen megújult... :) De egy fényező ismerősöm mondta, hogy manapság már nem téma gyári minőséget összehozni... :) Itt mondjuk a lámpa elég érdekesen lefelé halad. Ennyire kacskán nem tették be! Az, hogy így áll az a zárhíd torzítása. Mivel a gyártás során határértékek vannak, így azért ekkora torzítást nem engednének meg. Lehet, hogy csak 19ezret futott... de valszeg törve volt, és sokáig üzemképtelen. Mondjuk fura, hogy belső képek nincsenek, illetve, ha keveset használja az illető, miért vesz téli garnitúrát??? 11 év alatt évente 1800 km... Ha megnézed a hátsó lököst, az eléggé szürkés foltos. A hátsó lámpák nem csillognak...

Motorházfedő íve érdekes!!! A zsanér felől pontosan illeszkedik, meg az orra felől... középen, illetve leginkább az eleje felé pedig felfelé emelkedik a sárvédőívhez képest. Olyan, mintha középen gyűrték volna fel. Na és a legjobb... hol vannak a sárpofozók? A family felszereltségben alapból 4 db sárpofozó járt hozzá, és elvileg részben színezett lökhárító, és első ködlámpa. Na és ami árulkodik még az a vonóhorog...

Link to comment
Megosztás:

Azért ekkora hézag a motorháztetőnél csak karambol után jön össze. Hozzá tenném, tudok képet mutatni az ütömvágom astrámról eladás előtt és után... 333000 km-t futott... eladáskor 200ezret írtak... a 2 képen látható autó közt jelentős különbség van. A fényezése teljesen megújult... :) De egy fényező ismerősöm mondta, hogy manapság már nem téma gyári minőséget összehozni... :) Itt mondjuk a lámpa elég érdekesen lefelé halad. Ennyire kacskán nem tették be! Az, hogy így áll az a zárhíd torzítása. Mivel a gyártás során határértékek vannak, így azért ekkora torzítást nem engednének meg. Lehet, hogy csak 19ezret futott... de valszeg törve volt, és sokáig üzemképtelen. Mondjuk fura, hogy belső képek nincsenek, illetve, ha keveset használja az illető, miért vesz téli garnitúrát??? 11 év alatt évente 1800 km... Ha megnézed a hátsó lököst, az eléggé szürkés foltos. A hátsó lámpák nem csillognak...

Motorházfedő íve érdekes!!! A zsanér felől pontosan illeszkedik, meg az orra felől... középen, illetve leginkább az eleje felé pedig felfelé emelkedik a sárvédőívhez képest. Olyan, mintha középen gyűrték volna fel. Na és a legjobb... hol vannak a sárpofozók? A family felszereltségben alapból 4 db sárpofozó járt hozzá, és elvileg részben színezett lökhárító, és első ködlámpa. Na és ami árulkodik még az a vonóhorog...

Ez lengyel, ne felejtsük el. Enyém is Family, de nincs rajta sárvédő, viszont a family felszereltségnek megfelel + klíma. Tudomásom szerint a sárvédő nem jár Family felszereltség esetén.

Link to comment
Megosztás:

Ez lengyel, ne felejtsük el. Enyém is Family, de nincs rajta sárvédő, viszont a family felszereltségnek megfelel + klíma. Tudomásom szerint a sárvédő nem jár Family felszereltség esetén.

Ez akkor is csak GL, és nincsen úgy egyben, mintha gyári lenne. Törött orrú astrákon van ekkora hézag! A lengyel astrán sem volt ennyire elcseszve.

Link to comment
Megosztás:

Ez akkor is csak GL, és nincsen úgy egyben, mintha gyári lenne. Törött orrú astrákon van ekkora hézag! A lengyel astrán sem volt ennyire elcseszve.

Na és ha én levettem a motorháztető, a motort kiemelni, vagy a sárvédőt az aktívszénszűrőt megnézni, vagy csak telósítottam a mociháztetőt, és szartam rá visszarakáskor mi van az illesztéssel..akkor is tuti törve volt? :icon1:

Link to comment
Megosztás:

Na és ha én levettem a motorháztető, a motort kiemelni, vagy a sárvédőt az aktívszénszűrőt megnézni, vagy csak telósítottam a mociháztetőt, és szartam rá visszarakáskor mi van az illesztéssel..akkor is tuti törve volt? :icon1:

Igen. De egyébként is még klasszik tűrésen belül elmenne az a rés. Nekem az elsö sárvédö-ajtó illesztés gyanúsabb.
Link to comment
Megosztás:

Amikor nem tudtad átforgatni, biztosan úgy emelted fel, hogy előtte sebességben hagytad... nem üresben. ;)

Ez eddig rendben, de ha megnézed az első kérdésem, ott is írtam, hogy sebességben van. Egyébként miért kérdeztem volna? Tehát mindkét esetben sebességben volt, ezért nem értem a megjegyzést.

Link to comment
Megosztás:

Ez eddig rendben, de ha megnézed az első kérdésem, ott is írtam, hogy sebességben van. Egyébként miért kérdeztem volna? Tehát mindkét esetben sebességben volt, ezért nem értem a megjegyzést.

Ha sebességben van, nem tudod a kereket simán elforgatni.

Link to comment
Megosztás:

Ha sebességben van, nem tudod a kereket simán elforgatni.

Akkor most jól össze-vissza írogattatok mindent.

Mégegyszer:

Autó eleje felemelve(mindkét oldalon, sőt felbakolva fékfolyadék csere miatt), sebességben, hogy ne forogjon el, ha rakom vissza a kereket. Visszarakáskor hiába próbáltam lyukra igazítani elforgott az egész agy, tengely, minden. A túloldalon a kerék pedig ellentétes irányba forgott. Végigpakolgattam minden fokozatba, akkor is simán elforgott. Könnyen, nem a motort forgatva.

(első kerékről van szó)

Akkor ez most normális, vagy nem?

Link to comment
Megosztás:

Akkor most jól össze-vissza írogattatok mindent.

Mégegyszer:

Autó eleje felemelve(mindkét oldalon, sőt felbakolva fékfolyadék csere miatt), sebességben, hogy ne forogjon el, ha rakom vissza a kereket. Visszarakáskor hiába próbáltam lyukra igazítani elforgott az egész agy, tengely, minden. A túloldalon a kerék pedig ellentétes irányba forgott. Végigpakolgattam minden fokozatba, akkor is simán elforgott. Könnyen, nem a motort forgatva.

(első kerékről van szó)

Akkor ez most normális, vagy nem?

Nyugi már! Jó az autód!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Szombathelyről írok, nemrég vettem egy háromajtós Astra F 1.6-ost, 16 szelepes Ecotec motorral (Sport feliratú). Az lenne a kérdésem, hogy miket érdemes a vétel után cserélni? Motorolaj, olajszűrő, vezérlés (vezérműszíj és feszítőgörgők), gyertyák, légszűrő, pollenszűrő, benzinszűrő és fagyálló van tervben. Ezeken kívül még érdemes valamit cseréni? Motorolajból mi vált be nektek?

Egyébként a kocsi 96-os, és 175e km van benne.

Köszönöm a segítséget.

Üdv,

Lancelot

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Szombathelyről írok, nemrég vettem egy háromajtós Astra F 1.6-ost, 16 szelepes Ecotec motorral (Sport feliratú). Az lenne a kérdésem, hogy miket érdemes a vétel után cserélni? Motorolaj, olajszűrő, vezérlés (vezérműszíj és feszítőgörgők), gyertyák, légszűrő, pollenszűrő, benzinszűrő és fagyálló van tervben. Ezeken kívül még érdemes valamit cseréni? Motorolajból mi vált be nektek?

Egyébként a kocsi 96-os, és 175e km van benne.

Köszönöm a segítséget.

Üdv,

Lancelot

Jó a lista + ami láthatóan rossz, vagy kopott.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Szombathelyről írok, nemrég vettem egy háromajtós Astra F 1.6-ost, 16 szelepes Ecotec motorral (Sport feliratú). Az lenne a kérdésem, hogy miket érdemes a vétel után cserélni? Motorolaj, olajszűrő, vezérlés (vezérműszíj és feszítőgörgők), gyertyák, légszűrő, pollenszűrő, benzinszűrő és fagyálló van tervben. Ezeken kívül még érdemes valamit cseréni? Motorolajból mi vált be nektek?

Egyébként a kocsi 96-os, és 175e km van benne.

Köszönöm a segítséget.

Üdv,

Lancelot

Olajból márkát felesleges ajánlani, a jobb minőségűekből (Mobil1, Castrol, Fuchs, Shell, Total....stb) választva nem nyúlsz mellé.

Cserélni esetlegesen futóm+fék fronton lehetséges ami kopott vagy kotyog, lötyög. Esetleg a fékolajat, akkumlátort érdemes megnézni, hogy mennyire van jó állapotban.

Link to comment
Megosztás:

Olajból márkát felesleges ajánlani, a jobb minőségűekből (Mobil1, Castrol, Fuchs, Shell, Total....stb) választva nem nyúlsz mellé.

Cserélni esetlegesen futóm+fék fronton lehetséges ami kopott vagy kotyog, lötyög. Esetleg a fékolajat, akkumlátort érdemes megnézni, hogy mennyire van jó állapotban.

Én a Castrolt kihúznám a listáról, negatív tapasztalataim vannak vele (már nem is egy). Esetleg az ablakmosó folyadék is cserélhető tuti fagyállóra, lehet nyári van benne.

Link to comment
Megosztás:

Én a Castrolt kihúznám a listáról, negatív tapasztalataim vannak vele (már nem is egy). Esetleg az ablakmosó folyadék is cserélhető tuti fagyállóra, lehet nyári van benne.

Dettó...

Az ablakmosóról jut eszembe, hogy akinek még be van kötve a hátsó, de nem nagyon használja, akkor még a fagyok előtt, pumpálja hátra a csőbe a télit, mert attól hogy a tartályba fagyálló van, még a csőbe belefagy hátul.

Link to comment
Megosztás:

Dettó...

Az ablakmosóról jut eszembe, hogy akinek még be van kötve a hátsó, de nem nagyon használja, akkor még a fagyok előtt, pumpálja hátra a csőbe a télit, mert attól hogy a tartályba fagyálló van, még a csőbe belefagy hátul.

Én nyáron annyira keveset használtam, hogy a maradék télit töltögettem bele... most meg megint itt a tél...minek nyári szélvédőmosó? :D

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.