wookie Elküldve November13, 2012 Megoszt Elküldve November13, 2012 Engem meg mindig utolérnek, mert 40-es tempóig csak motorfékkel lassulok. Igaz, hogy kemény visszaváltásokkal kettesig. Ha nincs utasom, akkor a kanyarban is nyomom a csúszáshatárig. Eddig még nem jött velem senki. Persze nem versenyzőkről beszélek. Egyszer gyanútlanul elhoztam egy kőművest Pomázról át a Pilisen hozzánk. Útközben nem szólt, de mikor megérkeztünk, kidobta a taccsot, pedig nem is ivott előtte! :D Tisztára mint a TAXI-ban! :D Hát fék az nekem csak a 2.5-ik van az autón (hátul kellett kétszer cserélni a betétet mert fater elhasználta ausztriában míg kint volt vele az autó, a dob még gyári), pedig 22-éves, és mindjárt 300.000 van benne, ez asszem valamit elmond a fékezési szokásainkról. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve November13, 2012 Megoszt Elküldve November13, 2012 Engem meg mindig utolérnek, mert 40-es tempóig csak motorfékkel lassulok. Igaz, hogy kemény visszaváltásokkal kettesig. Ha nincs utasom, akkor a kanyarban is nyomom a csúszáshatárig. Eddig még nem jött velem senki. Persze nem versenyzőkről beszélek. Egyszer gyanútlanul elhoztam egy kőművest Pomázról át a Pilisen hozzánk. Útközben nem szólt, de mikor megérkeztünk, kidobta a taccsot, pedig nem is ivott előtte! :D Azok mindig isznak!!! :evilgrin: :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
wzsolt_1.6_16V Elküldve November13, 2012 Megoszt Elküldve November13, 2012 Volt is már konfliktusom belőle nem is egy. No nem a zsandárokkal, hanem azokkal akik a lakott területen jönnek mögöttem 1 cm-re, amikor én a tűréshatáron megyek 55-el de nem tud leelőzni a forgalom miatt. Aztán közelítjük a kijárati táblát és már csak fél centire jön mögöttem, és jéééé itt a falu vége tábla, és hopp már el is ugrottam előle! Nagy nehezen beér, mert jön a körforgalom. Szépen komótosan lassítok, majdnem belök a kör közepén levő virágos gruppba, de jön a kanyar és hopp, már megint lemaradt vagy 50 méterrel... Ez így megy amíg valahogy beér egy piros lámpánál , elém állnak keresztbe, és kiugrálnak a kocsiból, letörik az antennámat, vagy az ablaktörlőt, ha nincs szerencsém engem is laposra vernek... Ez volt a múltam. Ezért megfogadtam, hogy sose engedek erőszakos vezetőt magam elé! Ha kell, kimegyek a világból, de lerázom. Két év óta már ez is sikerült többször. :D Én azokat nem bírom aik mindegy hogy hol de 70-el mennek. Országúton leelőzöd mert szeretnél 90 (100) -al menni de lakot területen meg tol mert neki ott is a 70 kellene. Én csak akkor szoktam szigorúan betartani a limitet ha valaki nagyon nyomulósan jön a seggemben. Akkor oda cövekelem a mutatót a megengedett értékre :evilgrin: . Amúgy én is kihasználom a tűrést város 60 országút 100 óra szerint. Már nagyon sokszor gurultam el ezekkel az értékekkel radar előtt de még sosem volt gond. A tűrésbe belefértem :) Persze vannak kivételek, pl amikor a terhes asszonyt kellet vinni a korházba, mert gáz volt és a cspeli ügyeletről egyszerűen elhajtottak ahelyett hogy akár csak megvizsgálták vagy mentőt hivtak volna. Na akkor Csepelről a Máv korházig 12perc volt. Szerencsére éjjel 11körül. Persze ésszel de dinamikusan :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve November13, 2012 Megoszt Elküldve November13, 2012 Tisztára mint a TAXI-ban! :D Hát fék az nekem csak a 2.5-ik van az autón (hátul kellett kétszer cserélni a betétet mert fater elhasználta ausztriában míg kint volt vele az autó, a dob még gyári), pedig 22-éves, és mindjárt 300.000 van benne, ez asszem valamit elmond a fékezési szokásainkról. :) 50 éve járom az utakat, de még soha nem szállt belém senki hátulról. Ennyit a fékezéseimről. Jobbról kétszer törtek meg a '90-es években még Skodát hajtva, mindkét esetben stop táblával védett úton haladtam. Egyéb konfliktusom nem volt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve November13, 2012 Megoszt Elküldve November13, 2012 Erről a befolyik a víz a pollenszűrőhöz témáról jutott eszembe, hogy én már jó régen lefogattam a rácsot az anyós előtt még1 csavarral me hogy nekem nem ázik ott semmi......még... accer vhol vettem észre, hogy az új fajtákon má 3 három csavar tartja a rácsot mivel a helye nekem is megvolt megcsavargáltam... Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve November13, 2012 Megoszt Elküldve November13, 2012 Én azokat nem bírom aik mindegy hogy hol de 70-el mennek. Országúton leelőzöd mert szeretnél 90 (100) -al menni de lakot területen meg tol mert neki ott is a 70 kellene. Én csak akkor szoktam szigorúan betartani a limitet ha valaki nagyon nyomulósan jön a seggemben. Akkor oda cövekelem a mutatót a megengedett értékre :evilgrin: . Amúgy én is kihasználom a tűrést város 60 országút 100 óra szerint. Már nagyon sokszor gurultam el ezekkel az értékekkel radar előtt de még sosem volt gond. A tűrésbe belefértem :) Persze vannak kivételek, pl amikor a terhes asszonyt kellet vinni a korházba, mert gáz volt és a cspeli ügyeletről egyszerűen elhajtottak ahelyett hogy akár csak megvizsgálták vagy mentőt hivtak volna. Na akkor Csepelről a Máv korházig 12perc volt. Szerencsére éjjel 11körül. Persze ésszel de dinamikusan :) Én is így közlekedek, Városban 60, 70-es táblánál 80, 90-nél 100, 130-nál 140 legalább, és így tovább. Azóta nem kaptam csekket. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Maxyy Elküldve November13, 2012 Megoszt Elküldve November13, 2012 Mondjuk ahogy az óra mér az astrába ... akár 160-nal is mehetnék... 70-t mutat , de 50-nel megy. Mikor az óra 120-n van, már 30-t csal.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve November13, 2012 Megoszt Elküldve November13, 2012 Én azokat nem bírom aik mindegy hogy hol de 70-el mennek. Országúton leelőzöd mert szeretnél 90 (100) -al menni de lakot területen meg tol mert neki ott is a 70 kellene. Én csak akkor szoktam szigorúan betartani a limitet ha valaki nagyon nyomulósan jön a seggemben. Akkor oda cövekelem a mutatót a megengedett értékre :evilgrin: . Amúgy én is kihasználom a tűrést város 60 országút 100 óra szerint. Már nagyon sokszor gurultam el ezekkel az értékekkel radar előtt de még sosem volt gond. A tűrésbe belefértem :) Mintha csak én írtam volna! :icon1: Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve November13, 2012 Megoszt Elküldve November13, 2012 Mondjuk ahogy az óra mér az astrába ... akár 160-nal is mehetnék... 70-t mutat , de 50-nel megy. Mikor az óra 120-n van, már 30-t csal.... Ez már nem egészséges. Tehát, ha 100-zal mész óra szerint, akkor 90-nel mész valójában és akkor is 90-nel, ha 120-at mutat? :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabibácsi Elküldve November13, 2012 Megoszt Elküldve November13, 2012 gyors kérdés 1.5 hetet állt a kocsi, most beindítás után nincs ablakmosóm, szivattyű nem megy nem találtam a biztitáblán hozzávaló piktogramot, nem tudjátok melyik az? vagy lehet maga a szivattyú ment ki csak úgy? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Maxyy Elküldve November13, 2012 Megoszt Elküldve November13, 2012 Ez már nem egészséges. Tehát, ha 100-zal mész óra szerint, akkor 90-nel mész valójában és akkor is 90-nel, ha 120-at mutat? :) Nem ... 70-t mutat , 50-nel megyek. 100-t mutat , kb 80-nal haladok. Amikor 120-t mutat az óra , akkor megyek 90-nel. Tehát ott már 30km/h-t csal. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve November13, 2012 Megoszt Elküldve November13, 2012 Nem ... 70-t mutat , 50-nel megyek. 100-t mutat , kb 80-nal haladok. Amikor 120-t mutat az óra , akkor megyek 90-nel. Tehát ott már 30km/h-t csal. Milyen gumiméret, milyen váltó, milyen km-óra? Ennyit nem csalnak gyárilag, valami nem tartozik a sorba. :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Maxyy Elküldve November13, 2012 Megoszt Elküldve November13, 2012 Milyen gumiméret, milyen váltó, milyen km-óra? Ennyit nem csalnak gyárilag, valami nem tartozik a sorba. :rolleyes: 175/70R13, a váltót nem tudom , az óra W1111-es. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve November13, 2012 Megoszt Elküldve November13, 2012 Milyen gumiméret, milyen váltó, milyen km-óra? Ennyit nem csalnak gyárilag, valami nem tartozik a sorba. :rolleyes: Lehet egyszerűen megfáradt a mutató visszahúzórugója, vagy szét volt már szedve régebben. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabibácsi Elküldve November13, 2012 Megoszt Elküldve November13, 2012 Nem ... 70-t mutat , 50-nel megyek. 100-t mutat , kb 80-nal haladok. Amikor 120-t mutat az óra , akkor megyek 90-nel. Tehát ott már 30km/h-t csal. ennyit nem csalnak az órák, valami nem megfelelő méret lehet nekem 60-at mutat 53-nál, 140-et mutat 132-nél 195/50 r15 illetve 185/60 r14 téli Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabibácsi Elküldve November13, 2012 Megoszt Elküldve November13, 2012 175/70R13, a váltót nem tudom , az óra W1111-es. na, közben írtál az a méret tökéletes, akkor az óra vacakol Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabibácsi Elküldve November13, 2012 Megoszt Elküldve November13, 2012 gyors kérdés 1.5 hetet állt a kocsi, most beindítás után nincs ablakmosóm, szivattyű nem megy nem találtam a biztitáblán hozzávaló piktogramot, nem tudjátok melyik az? vagy lehet maga a szivattyú ment ki csak úgy? válaszolok magamnak, mivel nem találtam sehol ilyen biztosítékot, könyvben sem, így gondolom a szivattyú ment ki ennek mondjuk ellent mond, hogy az óra meg idő kinullázódott, de az akksi tökéletes na mindegy, multiméterrel holnap megmérem a szivattyút, világosban Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve November13, 2012 Megoszt Elküldve November13, 2012 Lehet egyszerűen megfáradt a mutató visszahúzórugója, vagy szét volt már szedve régebben. Jogos. Olyan rugót én is nyaktam már el...csak elfelejettem :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
megadave Elküldve November13, 2012 Megoszt Elküldve November13, 2012 Ez azért durva volt! Olcsón megúsztad. Én is szoktam taposni neki, de csak szigorúan lakott területen kívül. Volt is már konfliktusom belőle nem is egy. No nem a zsandárokkal, hanem azokkal akik a lakott területen jönnek mögöttem 1 cm-re, amikor én a tűréshatáron megyek 55-el de nem tud leelőzni a forgalom miatt. Aztán közelítjük a kijárati táblát és már csak fél centire jön mögöttem, és jéééé itt a falu vége tábla, és hopp már el is ugrottam előle! Nagy nehezen beér, mert jön a körforgalom. Szépen komótosan lassítok, majdnem belök a kör közepén levő virágos gruppba, de jön a kanyar és hopp, már megint lemaradt vagy 50 méterrel... Ez így megy amíg valahogy beér egy piros lámpánál , elém állnak keresztbe, és kiugrálnak a kocsiból, letörik az antennámat, vagy az ablaktörlőt, ha nincs szerencsém engem is laposra vernek... Ez volt a múltam. Ezért megfogadtam, hogy sose engedek erőszakos vezetőt magam elé! Ha kell, kimegyek a világból, de lerázom. Két év óta már ez is sikerült többször. :D Ott 70-es tábla van, ahhoz képest már nem olyan nagyon durva. A képen egyébként van egy szám: L=88km/h Ez csak nem a limitet jelenti? :huh: Ezek szerint 70-es táblánál 88-ra van állítva a trafi, ami az órán már 90 felettinek látszik. Érdekes. Én is be kell, hogy szállajk 30-al. Előbb vettek észre 120-al mint én őket. Mire odaértem, hogy rendszámot lássanak már csak 84 volt, de ez nem enyhítő körülmény sajnos... Üdv a klubban! :D Nekem is az első képen nem látszik a rendszám, csak a másodikon, de ott már csak 65-tel mentem. Igaz, hogy ez senki nem érdekel... Link to comment Megosztás: More sharing options...
invictus Elküldve November13, 2012 Megoszt Elküldve November13, 2012 Ott 70-es tábla van, ahhoz képest már nem olyan nagyon durva. A képen egyébként van egy szám: L=88km/h Ez csak nem a limitet jelenti? :huh: Ezek szerint 70-es táblánál 88-ra van állítva a trafi, ami az órán már 90 felettinek látszik. Érdekes. Üdv a klubban! :D Nekem is az első képen nem látszik a rendszám, csak a másodikon, de ott már csak 65-tel mentem. Igaz, hogy ez senki nem érdekel... Jaja... 88 a limit lesz. 50-es táblánál 63 szokott lenni, feltéve ha így mérnek. Mert ha megállít a rendőr és helyszínit szab ki, akkor már 60 alatti tempónál is rád koppinthat. A fotózás meg nyilván úgy működik, hogy bemér és akkor fényképez le ha már közel vagy. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Blade79 Elküldve November13, 2012 Megoszt Elküldve November13, 2012 Jaja... 88 a limit lesz. 50-es táblánál 63 szokott lenni, feltéve ha így mérnek. Mert ha megállít a rendőr és helyszínit szab ki, akkor már 60 alatti tempónál is rád koppinthat. A fotózás meg nyilván úgy működik, hogy bemér és akkor fényképez le ha már közel vagy. Folyamatos felvétel csak az elfogadott bizonyíték a FamaLaser esetében. Ott csak egy menekülés van, ha nem olvasható a hatósági jelzés, vagy azért nem, mert lekanyarodsz. A kiértékelés során egy minimum 82 cm-es LCD-n elemzik, úgyhogy nehéz úgy manőverezni hogy ne látszódj. SCS esetében egy beállított limit van, és egy tól-ig lézernyaláb. Ha a két nyaláb között a limittel megegyező, vagy az feletti sebességgel mész, akkor csinál 5 db álló képet. Addig fotóz, amíg az 5-ből 1-en legalább nem olvasható a rendszám. Ha felismeri a karaktereket, az 5 képet becsomagolja és egy csomagban a beépített rádióján keresztül elküldi Szombathelyre, ahol a rádó vevő összevan kötve egy számítógéppel. Az azonnal lekér a nyilvántartóból és a sebesség értékkel, időponttal együtt elmenti egy fájlba, amit a feldolgozó felvisz a rendszerbe, kapsz egy linket, amit kiküldenek a rendszám szerinti tulajdonosnak. (Ez a trafficpoint rendszer) Ha "X" időn belül nem érkezik meg a pénz az adott számlára akkor a számítógép elküldi az iratcsomagot egy előre megszerkesztett elektronikus nyomtatvány formájában a tulaj illetékességéhez tartozó okmányirodának akik kivonják a forgalomból a tudtod nélkül az autót. Ez csak az objektív, azaz a megállítás nélküli gyorshajtások esetébe alkalmazható a közigazgatási tv 20 §-a alapján. Megállítás esetén nem az üzembentartó, hanem a jármű vezetője az elkövető (ez a nem objektív). Ilyenkor értéktől függően kaphatsz helyszíni bírságot a 2/2012 sztv alapján 5-50.000-ig pont nélkül. A 410/2007-es kormány rendelet alapján pedig osztják a bírságot (30-45-60......300.000) és még kapsz pontot is. (4-6......) Ezt viszont a KKT 21.§ teszi lehetővé. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve November14, 2012 Megoszt Elküldve November14, 2012 Egy kicsit pályáztam. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
hnsz2002 Elküldve November14, 2012 Megoszt Elküldve November14, 2012 Nektek is csúnyán csal az óra? 110-es tempónál GPS 95 környékén mutatott, 60-nál meg 48-at a TID. Ennyire talán nem, de egy 10-es simán megvan... A km óra szerinti +10 nálam is meg szokott lenni, de elvileg mehetnél még többel is... 50-es táblánál pl. ha jól tudom 64-től büntetnek, ha 10-et csal az óra, akkor elvileg 73-mal mehetsz... :) 90-nél 105 talán, itt is úgy szoktam menni, hogy kicsivel 100 fölött a mutató, nem kaptam még soha büntetést, 130-nál pedig asszem 147 a határ, vagyis óra szerint 157 kb, ezt az én astram majdnem csak akkor lépi túl, ha lejtőn, hátszéllel, lábbal rásegítve mész. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Blade79 Elküldve November15, 2012 Megoszt Elküldve November15, 2012 50-nél 55-62-ig helyszíni bírság. 63-tól közig. autópályán 130-nál 134-152-ig helyszíni bírság. 153-tól objektíves közig. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zolka Elküldve November15, 2012 Megoszt Elküldve November15, 2012 ://www.youtube.com/watch?v=Kxuuj8n-lJo&feature=youtu.be Egy kicsit pályáztam. :D Nagyon melegszik a vized.:P Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts