Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


gsi.tamás

Recommended Posts

Üdv, Mindenkinek!

Töröm a fejem, autószerelőnél is voltam, konkrét választ nem kaptam a következő számomra "rejtélyre":

Az olajszint huzamosabb ideig tartja magát ugyanazon a szinten, aztán egyik napról a másikra min. szint alatt van...??? Hmm~Hmm. Thank You!

Link to comment
Megosztás:

Üdv, Mindenkinek!

Töröm a fejem, autószerelőnél is voltam, konkrét választ nem kaptam a következő számomra "rejtélyre":

Az olajszint huzamosabb ideig tartja magát ugyanazon a szinten, aztán egyik napról a másikra min. szint alatt van...??? Hmm~Hmm. Thank You!

Ugye feltételezzük, hogy nem kifele jön mert azt gondolom észrevennéd a kocsi alatt. Nem olajos egyik gyertya sem, mindegyik henger jár?

Link to comment
Megosztás:

Üdv, Mindenkinek!

Töröm a fejem, autószerelőnél is voltam, konkrét választ nem kaptam a következő számomra "rejtélyre":

Az olajszint huzamosabb ideig tartja magát ugyanazon a szinten, aztán egyik napról a másikra min. szint alatt van...??? Hmm~Hmm. Thank You!

Nem lehet hogy amikor kevés volt, akkor nagyon hidegben nézted? Elvileg a folyadék is tágul valamelyest.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Az lenne a kérdésem, hogy tud valaki egy jó Opel alkatrész bontót Borsod-Abaúj-Zemplén megyében, vagy a szomszédos megyékben, ahová megéri elmenni, sok alkatrészük van normális áron? Astra F és G alkatrészekre lenne szükségem....

Köszönöm a válaszokat!

Link to comment
Megosztás:

Üdv, Mindenkinek!

Töröm a fejem, autószerelőnél is voltam, konkrét választ nem kaptam a következő számomra "rejtélyre":

Az olajszint huzamosabb ideig tartja magát ugyanazon a szinten, aztán egyik napról a másikra min. szint alatt van...??? Hmm~Hmm. Thank You!

Ilyen jelenség akkor szokott előfordulni, ha a kocsi sokat jár rövid távon, [így tart egy olajszintet] azután kimegy egy hosszabb útra, esetleg autópályázik egyet, és akkor az addig az olajba kondenzálódott pára vize hirtelen elpárolog az olajból. Ez aztán úgy tűnik, hogy "elszökött az olaj"! Pedig csak a víz párolgott ki belőle. :omg:

Link to comment
Megosztás:

Jolvan, osszekevertem a dolgokat kicsit. :-) Tiszta a dolog, en is csereltem mar sokszor pollenszurot. Viszont ablaktorlo motort is, ketszer. ahhoz tenyleg le kell venni a lapatokat is. :-) Es ha odaragasztom azt a racsot, akkor erdekes lesz... Bar nem szeretnek tobbszor cserelni.

Link to comment
Megosztás:

Jolvan, osszekevertem a dolgokat kicsit. :-) Tiszta a dolog, en is csereltem mar sokszor pollenszurot. Viszont ablaktorlo motort is, ketszer. ahhoz tenyleg le kell venni a lapatokat is. :-) Es ha odaragasztom azt a racsot, akkor erdekes lesz... Bar nem szeretnek tobbszor cserelni.

Nem sikafelxet kell nyomni alá, hanem szilót. (bár mondjuk a lapátokat is a rácson kívülről lehet levenni :D )

Link to comment
Megosztás:

Én sosem veszem le a levélrácsot :omg:

A gumiszalagot szoktam lehúzni a lemez pereméről, Felhajtom a műanyagot kipattintom a füleket, kihúzom a szűrőbetétet, be az újat, 2 müanyag patent vissza és a gumikéderrel visszafogatom a levélrácsot. Lehet hogy eddig rosszul csináltam?

Link to comment
Megosztás:

Én sosem veszem le a levélrácsot :omg:

A gumiszalagot szoktam lehúzni a lemez pereméről, Felhajtom a műanyagot kipattintom a füleket, kihúzom a szűrőbetétet, be az újat, 2 müanyag patent vissza és a gumikéderrel visszafogatom a levélrácsot. Lehet hogy eddig rosszul csináltam?

Nem is kell levenni. Na jolvan legkozelebb akkor kinyomom szilikonnal. :-) Bar mint mondtam nem szeretnej tobbszor ablaktorlomotort cserelni. :-)

Link to comment
Megosztás:

Én sosem veszem le a levélrácsot :omg:

A gumiszalagot szoktam lehúzni a lemez pereméről, Felhajtom a műanyagot kipattintom a füleket, kihúzom a szűrőbetétet, be az újat, 2 müanyag patent vissza és a gumikéderrel visszafogatom a levélrácsot. Lehet hogy eddig rosszul csináltam?

He?

Link to comment
Megosztás:

Most tudtam meg, hogy 30000 forinttal hozzájárulok a költségvetéshez, persze kizárólag önkéntes alapon.

A Rákóczi hídon készült fotó 99-cel csak ürügy természetesen. :D

Mer'azok az átkozott gyorshajtók! Azok! Miattatok nem mer az ember nyugoccságosan aludni mer itten gyorshajtatatok fojton mindenhol meg mindenfelé, aztán gázoljátok halálra a nyugdíjas meg óvodás csoportokat! :D :D

Link to comment
Megosztás:

Most tudtam meg, hogy 30000 forinttal hozzájárulok a költségvetéshez, persze kizárólag önkéntes alapon.

A Rákóczi hídon készült fotó 99-cel csak ürügy természetesen. :D

Ez azért durva volt! Olcsón megúsztad.

Én is szoktam taposni neki, de csak szigorúan lakott területen kívül.

Volt is már konfliktusom belőle nem is egy. No nem a zsandárokkal, hanem azokkal akik a lakott területen jönnek mögöttem 1 cm-re, amikor én a tűréshatáron megyek 55-el de nem tud leelőzni a forgalom miatt.

Aztán közelítjük a kijárati táblát és már csak fél centire jön mögöttem, és jéééé itt a falu vége tábla, és hopp már el is ugrottam előle! Nagy nehezen beér, mert jön a körforgalom. Szépen komótosan lassítok, majdnem belök a kör közepén levő virágos gruppba, de jön a kanyar és hopp, már megint lemaradt vagy 50 méterrel...

Ez így megy amíg valahogy beér egy piros lámpánál , elém állnak keresztbe, és kiugrálnak a kocsiból, letörik az antennámat, vagy az ablaktörlőt, ha nincs szerencsém engem is laposra vernek...

Ez volt a múltam.

Ezért megfogadtam, hogy sose engedek erőszakos vezetőt magam elé! Ha kell, kimegyek a világból, de lerázom.

Két év óta már ez is sikerült többször. :D

Link to comment
Megosztás:

Ez azért durva volt! Olcsón megúsztad.

Én is szoktam taposni neki, de csak szigorúan lakott területen kívül.

Volt is már konfliktusom belőle nem is egy. No nem a zsandárokkal, hanem azokkal akik a lakott területen jönnek mögöttem 1 cm-re, amikor én a tűréshatáron megyek 55-el de nem tud leelőzni a forgalom miatt.

Aztán közelítjük a kijárati táblát és már csak fél centire jön mögöttem, és jéééé itt a falu vége tábla, és hopp már el is ugrottam előle! Nagy nehezen beér, mert jön a körforgalom. Szépen komótosan lassítok, majdnem belök a kör közepén levő virágos gruppba, de jön a kanyar és hopp, már megint lemaradt vagy 50 méterrel...

Ez így megy amíg valahogy beér egy piros lámpánál , elém állnak keresztbe, és kiugrálnak a kocsiból, letörik az antennámat, vagy az ablaktörlőt, ha nincs szerencsém engem is laposra vernek...

Ez volt a múltam.

Ezért megfogadtam, hogy sose engedek erőszakos vezetőt magam elé! Ha kell, kimegyek a világból, de lerázom.

Két év óta már ez is sikerült többször. :D

Hát engem köforgalmak környékén nem nagyon szoktak utolérni. :) Egyenesben mindeki tudja nyomni a gázt.

Link to comment
Megosztás:

Most tudtam meg, hogy 30000 forinttal hozzájárulok a költségvetéshez, persze kizárólag önkéntes alapon.

A Rákóczi hídon készült fotó 99-cel csak ürügy természetesen. :D

Én is be kell, hogy szállajk 30-al. Előbb vettek észre 120-al mint én őket. Mire odaértem, hogy rendszámot lássanak már csak 84 volt, de ez nem enyhítő körülmény sajnos...

Link to comment
Megosztás:

Hát engem köforgalmak környékén nem nagyon szoktak utolérni. :) Egyenesben mindeki tudja nyomni a gázt.

Engem meg mindig utolérnek, mert 40-es tempóig csak motorfékkel lassulok. Igaz, hogy kemény visszaváltásokkal kettesig. Ha nincs utasom, akkor a kanyarban is nyomom a csúszáshatárig. Eddig még nem jött velem senki. Persze nem versenyzőkről beszélek.

Egyszer gyanútlanul elhoztam egy kőművest Pomázról át a Pilisen hozzánk. Útközben nem szólt, de mikor megérkeztünk, kidobta a taccsot, pedig nem is ivott előtte! :D

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.